hoi grazygirlquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:25 schreef grazygirl het volgende:
hallo allemaal hihi
yeah, dat was sneuquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb je gezien wat Jaapio the godfather vanavond allemaal gedaan heeft?
Is volgende week pasquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:32 schreef Adothehague het volgende:
Jongens als ik het goed begrijp speelt eric een spelletje met Huub en gaat hij Huub er dus mogen WEL uitstemmen?
NEE. Eric verzekerde net dat hij dat niet zou doen, dat hij Amanda gebruikt en Natasia weg wil.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:32 schreef Adothehague het volgende:
Jongens als ik het goed begrijp speelt eric een spelletje met Huub en gaat hij Huub er dus mogen WEL uitstemmen?
Jup en Jaap gat dood.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:32 schreef Adothehague het volgende:
Zover ik weet stemt Eric Huub er niet uitquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:32 schreef Adothehague het volgende:
Dan hoop ik toch echt een helskind te zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:32 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
hoi grazygirl.. en je hebt gelijk over Natasja en Brian ...
hoewel, Natasia vindt dat zij en Brian kindjes van God zijn ...
Als niemand haar vertelt hoe geweldig ze is dan doet ze dat zelf toch wel even?!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:32 schreef Sarah-Louise het volgende:
hoi grazygirl.. en je hebt gelijk over Natasja en Brian ...
hoewel, Natasia vindt dat zij en Brian kindjes van God zijn ...
Eigen schuld, dikke bult.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:32 schreef crohntje het volgende:
FF serieus; zo kan je iemand wel psychisch beschadigen voor het leven...
De stemming is fixed ado....quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:32 schreef Adothehague het volgende:
Moet ie maar niet dat huis in gaan. En daar bovenop ook nog is zo'n verkeerde keuze maken. Ik zou 'm ook zieken totdat ie vrijwillig oprot.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:32 schreef crohntje het volgende:
Elke 2 weken ontslagronde, laatste is vorige week geweest.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:33 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Volgende week pas? Dus morgen kan huub er niet uitgaan?
Ja oke maar dat kunstwerk op zijn gezicht is erg lullig.quote:
Als het je niet bevalt ga je toch lekker naar huis...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:32 schreef crohntje het volgende:
Nee jaap zn dikke darmquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:34 schreef Bait00 het volgende:
spreekt de stem van het huis nou ?
Einstein?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:35 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
wat staat er op zijn voorhoofd?
D'r let dus in ieder geval wel IEMAND op...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:34 schreef BONG4002 het volgende:
De stem waarschuwd dat het gezicht absoluut vrij moet blijven
Als hij niet in coma ligt weet ik het ook niet meer...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:36 schreef Greetings het volgende:
Wordt die gozer nou echt niet wakker? Allemaal knisperende zakken chips, hard gelach en zelfs een stem die door het huis galmt?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:37 schreef cityofdelusion het volgende:
wat staat er op zn voorhoofd. einstein?
Nee hoor want zo kan hij echt niet over straat!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:35 schreef LuNaTiC het volgende:
Die vraagt morgen al 24 uur aan, dat kan toch niet anders
Hij is strontlazerusquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:36 schreef Greetings het volgende:
Wordt die gozer nou echt niet wakker? Allemaal knisperende zakken chips, hard gelach en zelfs een stem die door het huis galmt?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi gesproken mijn beste...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:37 schreef akveor het volgende:
Met een Hummer naar binnen met pek en veren weer naar buiten...
Erger dan hij al was is vrijwel onmogelijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:32 schreef crohntje het volgende:
Doe ik ook. Hilarisch! Vooral als vriendjelief het opneemt met zijn MP3 speler en ik hoor het de volgende ochtend terugquote:
wie nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:38 schreef Meiisjeeh het volgende:
Ik wil die fotos zeker zien !
Alsof dat ene kut uitmaakt...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Dit worden kamervragen, let maar op.
Hij zag een stokbrood al aan voor zijn piemel............quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:39 schreef Sarah-Louise het volgende:
'Lingo'...... brabbelt Jaap
Zat ik ook aan te denken... Kijk eens wat Huub met je gedaan heeft!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:38 schreef farceman het volgende:
Brian is bewijs aan het maken met zijn foto's.
Let maar op morgen
Die kans zit er best in. Valt me op dat Brian en Natasia nu net zo hard meelachen en meedoen. Als ze echt het beste met Jaap voor hadden dan hadden ze dit echt afgekeurdquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:40 schreef Carlaa het volgende:
Ik weet dat hij het zichzelf heeft aangedaan, maar pfffffff.. voor hetzelfde geld voelt hij zich ZO vernederd dat hij bv zelfmoord zou plegen, hij is er labiel genoeg voor.
Dat heeft-ie dan toch zélf gedaan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:32 schreef crohntje het volgende:
Partij voor de Dieren heeft weer een motie ingediend?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Dit worden kamervragen, let maar op.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Huub: Ik voel me net Abu Ghraib nu...
Sorry hoor, ik was meer bezig met het feit dat dit mensonterend is en dat er eigenlijk echt maatregelen tegen genomen moeten worden...quote:
Ach kom ,wordt Japie groot en sterk van.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:40 schreef Carlaa het volgende:
Ik weet dat hij het zichzelf heeft aangedaan, maar pfffffff.. voor hetzelfde geld voelt hij zich ZO vernederd dat hij bv zelfmoord zou plegen, hij is er labiel genoeg voor.
G-E-N-I-A-A-L !!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee maar Jaap de filmpjes opvraagt ziet hij vanzelf dat die rat al lachend de fotograaf uithangt. Lijkt wel een Japannerquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:42 schreef vzzzzzbx het volgende:
brian gaat bewust niet zelf op de foto
Ja, kaartenactie voor Jaapquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:43 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Maar nou moeten ze wel weer ophouden, het wordt zielig.![]()
dan zegt brian "nee brotha, ik wilde vastleggen hoe erg ze bezig waren, zodat ik het aan jou kon laten zien"quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:43 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nee maar Jaap de filmpjes opvraagt ziet hij vanzelf dat die rat al lachend de fotograaf uithangt. Lijkt wel een Japanner
True. Dat volgekalkte gezicht en al die foto's wordt nu een beetje triestquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:43 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Maar nou moeten ze wel weer ophouden, het wordt zielig.![]()
Japio beweerde dat hij doodging en wilde een ambulance, verder vind hij mensen met HBO domquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:44 schreef Greetings het volgende:
Ik heb het vanavond niet gevolgd, maar hij was flink dronken geworden dus? Ook geen goede start van z'n afval-periode maargoed.....
En waarom Einstein, wat heeft ie gezegd over z'n eigen slimheid zoal dan?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:44 schreef Missy_1974 het volgende:
als japio omrolt vanacht veranderd het bed in een smoochie van fruit
Die delete hij toch gelijk, hij houdt de camera bij zich.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:44 schreef Maria44 het volgende:
Syl is slim, maakt foto van Brian bij Japio.
Groeizaam brood he, dat KingCornquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:43 schreef akveor het volgende:
BTW dit is toch niet King Corn Japie...?
je weet wel van het KingCorn brood reclame van vroeger...
ja oke..maar heeft hij wel aan zichzelf te dankenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:44 schreef Cyan het volgende:
[..]
True. Dat volgekalkte gezicht en al die foto's wordt nu een beetje triest
Ik ben nu ook al 34 cossen aan het teruglezen en je moet moet moet ze lezen, want je gieeeeeeeert het uit, ik wel althansquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:44 schreef Greetings het volgende:
Ik heb het vanavond niet gevolgd, maar hij was flink dronken geworden dus? Ook geen goede start van z'n afval-periode maargoed.....
En waarom Einstein, wat heeft ie gezegd over z'n eigen slimheid zoal dan?
Nee brodda ik wilde echt niet op de foto, dat heeft Sylvia bewerkstelligd!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:44 schreef Maria44 het volgende:
Syl is slim, maakt foto van Brian bij Japio.
Truequote:Op woensdag 28 februari 2007 01:45 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ja oke..maar heeft hij wel aan zichzelf te danken
ja dat was alles dus niet zo heel veeel aan!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:45 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Japio beweerde dat hij doodging en wilde een ambulance, verder vind hij mensen met HBO dom
Wie is er niet groot mee geworden=quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Groeizaam brood he, dat KingCorn
Einsteinquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:46 schreef Taurus het volgende:
Wat staat er op z´n voorhoofd?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:46 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee brodda ik wilde echt niet op de foto, dat heeft Sylvia bewerkstelligd!!!
Ja hij heeft het inderdaad aan zichzelf te danken dat ze een geintje met hem uithalen. Maar hij heeft zichzelf al genoeg vernederd. De rest vernederd hem nu nog 10 keer ergerquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:45 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ja oke..maar heeft hij wel aan zichzelf te danken
Dat is ook niet normaal.quote:
Het is idd zijn eigen idee om daar te gaan wonen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:40 schreef Carlaa het volgende:
Huub moet het Amanda weer uitleggen wat dat betekent.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Kom op man.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik zag net Huub met zijn arm op de schouder van Eric. Legt Huub het er te dik bovenop nu?
Dit gaat echt te ver.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:44 schreef Cyan het volgende:
[..]
True. Dat volgekalkte gezicht en al die foto's wordt nu een beetje triest
Ze waren altijd al best 'close', ook voor Eric hem mogelijk kan wegstemmen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik zag net Huub met zijn arm op de schouder van Eric. Legt Huub het er te dik bovenop nu?
Trustequote:Op woensdag 28 februari 2007 01:47 schreef HiDiHo het volgende:
Nu ga ik echt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Truste![]()
![]()
![]()
Dan zal het wel aan mij liggen, maar ik vind het alleen maar genant en zeer triest allemaal. Ik heb de streams misschien 10 minuten aangehad.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:45 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik ben nu ook al 34 cossen aan het teruglezen en je moet moet moet ze lezen, want je gieeeeeeeert het uit, ik wel althans![]()
TRUSTE !!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:47 schreef HiDiHo het volgende:
Truste![]()
![]()
![]()
Adios!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:47 schreef HiDiHo het volgende:
Truste![]()
![]()
![]()
Ik ook. Publiciteit als in de vorm van 'dit gaat de hele wereld over', als hij nu nog geen zelfmoordneigingen heeft komen die wel nadat hij beseft dat dit de hele wereld over gaat.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik was meer bezig met het feit dat dit mensonterend is en dat er eigenlijk echt maatregelen tegen genomen moeten worden...
Dit soort mensen horen niet thuis in een reality show...
Btw: Rustig gast, Ik bedoelde het niet onaardig![]()
Wat zei mama ook altijd alweer?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wie is er niet groot mee geworden=![]()
Heeft te maken met de komende stemronde he...Hupert weet dat hij zonder backup van Eric exit is vandaar zijn opvallend slijmerige gedrag sinds Japio Sylvia immuniteit heeft gegevenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:47 schreef Judah het volgende:
[..]
Kom op man.
Je snapt zelf toch ook wel dat dit kwajongensacties zijn? Die voelen zich beiden stoer, verbroederd. Je moet niet altijd zo droog blijven![]()
Het kan nog veel verder. Hij heeft er om gevraagd met dat gedrag van 'm.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit gaat echt te ver.
Als ze het alleen bij het gezicht verven hadden gehouden, dan had ik er de humor wel van ingezien.
Maar al dat eten om hem heen, in zijn gemoedstoestand, dat gaat echt een stap te ver.
Trustequote:Op woensdag 28 februari 2007 01:47 schreef HiDiHo het volgende:
Truste![]()
![]()
![]()
Dit is een beetje niveau bassisschool. Eigenlijk is het te laag voor woorden. Ja Jaap is te ver gegaan vanavond en ja, dat is zijn eigen schuld maar hij heeft zichzelf wel genoeg vernederd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit gaat echt te ver.
Als ze het alleen bij het gezicht verven hadden gehouden, dan had ik er de humor wel van ingezien.
Maar al dat eten om hem heen, in zijn gemoedstoestand, dat gaat echt een stap te ver.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik ook. Publiciteit als in de vorm van 'dit gaat de hele wereld over', als hij nu nog geen zelfmoordneigingen heeft komen die wel nadat hij beseft dat dit de hele wereld over gaat.
ps.![]()
Ik heb het idee dat Huub extra aan het slijmen is bij Eric omdat Huub's verblijf in de villa nu voor 100% afhangt van Eric. Heeft echt geen reet te maken met droog hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:47 schreef Judah het volgende:
[..]
Kom op man.
Je snapt zelf toch ook wel dat dit kwajongensacties zijn? Die voelen zich beiden stoer, verbroederd. Je moet niet altijd zo droog blijven![]()
Is van beide kanten toch zo eigenlijk? Die hebben elkaar allebei nodig.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Huub extra aan het slijmen is bij Eric omdat Huub's verblijf in de villa nu voor 100% afhangt van Eric. Heeft echt geen reet te maken met droog hoor.
Ik ben het eens met SCANMAN, en niet alleen vanwege zijn geniale avatar...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Huub extra aan het slijmen is bij Eric omdat Huub's verblijf in de villa nu voor 100% afhangt van Eric. Heeft echt geen reet te maken met droog hoor.
Ik zei 't tochquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij is zelf begonnen.... No merci... Ik zie um wel terug bij Catharine Keijl... of spoorloos....quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit gaat echt te ver.
Dan ben je altijd klein gebleven?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat zei mama ook altijd alweer?
Zo Japie jij bent flink gegroeid? Ja maam dat komt door KingCorn...ofzoiets... 30 jaar geleden
pfff Blij dat wij dat niet aten.
Een geintje is leuk en iemand op zijn gedrag wijzen is zeker in dit geval niet verkeerd. Maar deze actie is echt laag. Kom dan met een actie van een beetje niveauquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het kan nog veel verder. Hij heeft er om gevraagd met dat gedrag van 'm.
maar ik denk wel dat huub slim genoeg is. en zal dus niet té veel tegen eric aan gaan rijden. hij doet het wel rustig.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze gedragen zich precies zoals ze al weken doen, alleen was Eric van 't weekend wat afstandelijker door Huub's gezeik toen. Maar daarvoor was 't precies dezelfde vriendschappelijke situatie, ik heb ze samen close in bad zien zitten, samen op bed zien liggen, die twee zitten gewoon vaak bij elkaar. Ik geloof Eric wel als ie zegt dat ie Huub er niet uit wil hebben. En ik geloof Huub ook andersom.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
exit jaap danquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:50 schreef crohntje het volgende:
Huub gaat hem morgen de hele dag zieken. Ik denk dat Japie dan gaat meppen...![]()
Als degene die hij heeft aangerand daar niet van gedient was had degene meteen naar achter moeten stappenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:50 schreef heracles het volgende:
Japie heeft ook zitten aanranden
Geen 200 kilo in ieder geval...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan ben je altijd klein gebleven?![]()
Dat is het 100%, erg opvallend. Kans dat Huub er uitvliegt is dan ook echt 50/50 op het moment.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub is een vriendquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:51 schreef Day het volgende:
Sylvia: iemand die zat is, raak ik niet aan en help ik ook niet. Je hebt het aan jezelf te danken.
Ze hielp Huub afgelopen zondag toch ook?
Sylvia is heimelijk verliefd op huubjequote:Op woensdag 28 februari 2007 01:51 schreef Day het volgende:
Sylvia: iemand die zat is, raak ik niet aan en help ik ook niet. Je hebt het aan jezelf te danken.
Ik heb hetzelfde idee, Scan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als er iemand was geweest die hier had ingegrepen, dan was dat meteen mijn favoriet geweest.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:49 schreef Cyan het volgende:
[..]
Dit is een beetje niveau bassisschool. Eigenlijk is het te laag voor woorden. Ja Jaap is te ver gegaan vanavond en ja, dat is zijn eigen schuld maar hij heeft zichzelf wel genoeg vernederd.
Als ze iemand kunnen vernederen is het opeens 1 team.
Mwah, ik denk toch dat dat het verschil is tussen iemand die je dierbaar is en iemand die je amper kent.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:51 schreef Day het volgende:
vertel....quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:50 schreef heracles het volgende:
Japie heeft ook zitten aanranden
Hier hangt ook een Abu Graib sfeertje. Eigenlijk zijn wij geen haar beter.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Dan zal het wel aan mij liggen, maar ik vind het alleen maar genant en zeer triest allemaal. Ik heb de streams misschien 10 minuten aangehad.
Dat heet Echte Liefde............quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:51 schreef Day het volgende:
Iemand die zat is en kotst raakt ze niet aanquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:51 schreef Day het volgende:
Hij had niet gekotstquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:51 schreef Day het volgende:
Nee niet echt. Maar ze liet hem ook niet doodgaan... zelfde wat ze zei als iemand een stropdas om heeft en dronken in slaap valt haalt ze um ook weg...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:51 schreef Day het volgende:
Juist! En dat is alleen maar goed voor het programma denk ik. Want niet alleen Huub moet van dat laatste overtuigd worden maar ook de kijkers. Huub is niet onverslaanbaar, zijn positie is serieus in gevaar op het moment.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde idee, Scan.
Is niet erg, maar is wel een teken dat Huub niet zo onverslaanbaar is als hij zelf denkt.
Ben ik helemaal met je eens. Dit is echt iemand vernederen. Dit is geen geintje meer of een manier om je punt duidelijk te maken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als er iemand was geweest die hier had ingegrepen, dan was dat meteen mijn favoriet geweest.
Maar nu laten ze zien dat ze geen van allen een knip voor hun neus waard zijn
Serieus?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:54 schreef heracles het volgende:
Hij heeft in de borsten van amanda en sylvia geknepen
Volgens mij zei ze dat ze het dan ook niet zou doen, maar ik kan me vergissen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik denk toch dat dat het verschil is tussen iemand die je dierbaar is en iemand die je amper kent.
Wat ik ervan begreep is ze om het uur gaan kijken of het nog goed ging met Huubquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee niet echt. Maar ze liet hem ook niet doodgaan... zelfde wat ze zei als iemand een stropdas om heeft en dronken in slaap valt haalt ze um ook weg...
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sylvia is heimelijk verliefd op huubje![]()
Gelukkig, ik ben dus niet de enige. Ik heb hier weinig om kunnen lachen, wat een wanvertoning van het programma dit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mij liggen, maar ik vind het alleen maar genant en zeer triest allemaal. Ik heb de streams misschien 10 minuten aangehad.
Hij heeft Amanda bij haar tieten gegrepen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:53 schreef avonne het volgende:
[..]
vertel....
ik heb wel allerlei obsceniteiten gehoord, maar heeft hij Amanda of Sylvia ook aangeraakt ?![]()
Inderdaad, voor zijn eigen bestwil: geef die gast een alcohol verbod van een jaarquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:54 schreef Maria44 het volgende:
Japio was vanavond gewoon ranzig bezig en heeft deze vernedering compleet aan zichzelf te danken
Eric is net zo afhankelijk als Huub en Brian wilt heel graag Eric eruit hebben, dat zei hij vanmiddag tegen Natasia. Dus Huub blijft nog wel even hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde idee, Scan.
Is niet erg, maar is wel een teken dat Huub niet zo onverslaanbaar is als hij zelf denkt.
Tot nu toe is er alleen een stemronde voor Huub aangevraagd heb ik begrepen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:51 schreef Judah het volgende:
[..]
Is van beide kanten toch zo eigenlijk? Die hebben elkaar allebei nodig.
Er zijn grenzen bij wraak nemen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:54 schreef Maria44 het volgende:
Japio was vanavond gewoon ranzig bezig en heeft deze vernedering compleet aan zichzelf te danken
Ah ok, de kotst had ik niet meegekregen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:53 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Iemand die zat is en kotst raakt ze niet aan
nee je bent niet de enige..quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben dus niet de enige. Ik heb hier weinig om kunnen lachen, wat een wanvertoning van het programma dit.
En waar zijn dan die volwassen mensen: Natasia en Brian?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:51 schreef Missy_1974 het volgende:
ach huub heeft gewoon de kattekwaad van schoolkamp enzo nog in zich, hij trekt de rest beetjee.
is gewoon kattekwaad, en is ook zo bedoeld, zeker geen slechte bedoeling
Die van Natasia staat nog..quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tot nu toe is er alleen een stemronde voor Huub aangevraagd heb ik begrepen.
Ja in de gamer room. Tenminste het leek er wel op. Amanda zij nog tegen Sylvia. Sylvia laat je niet betasten.quote:
quote:
Als dit waar is vliegt hij er morgen direct uit. Wat betekent dat de immuniteit van Sylvia ook niet meer geldig is, en Huub in het programma kan blijven. DGK_REDACTIE, grijp je kans, 2 vliegen in 1 klap.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:54 schreef heracles het volgende:
en toen kwam de tweede avond........quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap was verdorie echt geniaal op zijn eerste avond en nuchter...
Ik vond het erg knap van Natasia dat ze het toch deed (kots opruimen)quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ah ok, de kotst had ik niet meegekregen.
Zou ik overigens ook niet doen, ik kotst dan lekker mee
Brian zei vanmiddag tegen Natasia dat hij graag Eric of Sylvia eruit wil hebben. Ik denk dat Brian en Natasia nog wel een stemronde voor Eric gaan aanvragenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat is een gevaar want wie zou eventueel een stemronde voor Eric aan kunnen vragen...?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:54 schreef heracles het volgende:
Ja, Erik was echt een beetje afgeknapt op Huub toen hij zo strontlazerus was. Hij heeft hem ook gevraagd om echt wat aan zijn 'alcoholprobleem' te doen. Huub heeft dat beloofd.. 2 dagen lam en dan 5 dagen nuchterquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ze gedragen zich precies zoals ze al weken doen, alleen was Eric van 't weekend wat afstandelijker door Huub's gezeik toen. Maar daarvoor was 't precies dezelfde vriendschappelijke situatie, ik heb ze samen close in bad zien zitten, samen op bed zien liggen, die twee zitten gewoon vaak bij elkaar. Ik geloof Eric wel als ie zegt dat ie Huub er niet uit wil hebben. En ik geloof Huub ook andersom.
Apekool!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind het ongehoord dat ze die Japio hebben aangenomen voor dit programma...ik zou het ook goed vinden voor zijn welzijn als hij vertrekt maar ik heb geen medelijden met hem het was ronduit walgelijk hoe hij tegen iedereen sprak en hoe hij zich gedroeg.
Steeds zeggen dat hij zich een Ubermensch voelt, Hupert is net als hij een intellectueel maar de rest is minderwaardig etc.etc.
Kut karakter!
Ik zou hem niet eens hebben geholpen met kots ruimen ik zou me alleen maar ergeren dat ik in die stank zou moeten slapen
Dat gaat nooit lukken. Een PP loopt 2 weken en meestal is de uitslag enkele dagen later.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:56 schreef akveor het volgende:
Trouwens we krijgen ook nog de PP.... kan ook wel eens belangrijk worden voor de stemming.... Misschien is het goed dat Eric weinig krijgt zodat ie misschien denkt dat ie Huub nodig heeft.
En TOEN bleek hij een enge, maniakale, slecht op alcohol reagerende, gigantische en levensgevaarlijke idioot...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en toen kwam de tweede avond........![]()
Ja beetje jammer dat ze daarna als een puppy achter de rest aanhuppelde. En dat is moeder van 2 kinderenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vond het erg knap van Natasia dat ze het toch deed (kots opruimen)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stanley_Milgramquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hier hangt ook een Abu Graib sfeertje. Eigenlijk zijn wij geen haar beter.![]()
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:54 schreef Maria44 het volgende:
Als amanda en sylvia d'r een probleem mee hebben moeten ze maar ff bellen met achter. Ik vind niet dat de redactie d'r op eigen initiatief iets tegen moeten doen..?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Als dit waar is vliegt hij er morgen direct uit. Wat betekent dat de immuniteit van Sylvia ook niet meer geldig is, en Huub in het programma kan blijven. DGK_REDACTIE, grijp je kans, 2 vliegen in 1 klap.![]()
Ik moet zeggen dat me maag ook omdraaide toen ik het vanavond zag hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ah ok, de kotst had ik niet meegekregen.
Zou ik overigens ook niet doen, ik kotst dan lekker mee
ik vind het wel spannendquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Juist! En dat is alleen maar goed voor het programma denk ik. Want niet alleen Huub moet van dat laatste overtuigd worden maar ook de kijkers. Huub is niet onverslaanbaar, zijn positie is serieus in gevaar op het moment.![]()
Gezellig............! Ben ook klaarwakker..........quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ZO! .. ben weer bij. Ben door al dat lachen weer veel te wakker!
Ik heb gehoord dat deze maar een week loopt en het is inmiddels al dag 3.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat gaat nooit lukken. Een PP loopt 2 weken en meestal is de uitslag enkele dagen later.
Nu kappen!!!!quote:
Val zelf dood.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik zei val dood doe dat ook gewoon
Dan hadden ze naar achter moeten bellen met het verzoek om Jaap te dimmen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Liep te boeren als een gek.
liep daar als king rond.
Interviews wijs afnemen.
huubje moest drank sjouwen.
En dan nog Sylvia vrijstelling geven.
Heeft met chips gegooid en maakte iedereen bang.
Is die dan niet elke maand? Weet iemand wanneer de laatste was? Zit er een regelmaat in of doen ze maar wat?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat gaat nooit lukken. Een PP loopt 2 weken en meestal is de uitslag enkele dagen later.
Je weet dat je gelijk hebt, of niet?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Liep te boeren als een gek.
liep daar als king rond.
Interviews wijs afnemen.
huubje moest drank sjouwen.
En dan nog Sylvia vrijstelling geven.
Heeft met chips gegooid en maakte iedereen bang.
Loopt tot zondag.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb alleen cossen gelezen, kon er niet naar kijken. Beetje raar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben dus niet de enige. Ik heb hier weinig om kunnen lachen, wat een wanvertoning van het programma dit.
Boeiend!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:58 schreef Maria44 het volgende:
Amanda hoort Brian uit over hun twee. Hij zegt dat ze allebei vrijgezel zijn en dat Amanda tijd moet nemen en dat hij geen remmende factor wil zijn. Hij wil zichzelf beschermen om zijn gevoelens te uiten tegenover iemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |