Ja, kaartenactie voor Jaapquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:43 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Maar nou moeten ze wel weer ophouden, het wordt zielig.![]()
dan zegt brian "nee brotha, ik wilde vastleggen hoe erg ze bezig waren, zodat ik het aan jou kon laten zien"quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:43 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nee maar Jaap de filmpjes opvraagt ziet hij vanzelf dat die rat al lachend de fotograaf uithangt. Lijkt wel een Japanner
True. Dat volgekalkte gezicht en al die foto's wordt nu een beetje triestquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:43 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Maar nou moeten ze wel weer ophouden, het wordt zielig.![]()
Japio beweerde dat hij doodging en wilde een ambulance, verder vind hij mensen met HBO domquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:44 schreef Greetings het volgende:
Ik heb het vanavond niet gevolgd, maar hij was flink dronken geworden dus? Ook geen goede start van z'n afval-periode maargoed.....
En waarom Einstein, wat heeft ie gezegd over z'n eigen slimheid zoal dan?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:44 schreef Missy_1974 het volgende:
als japio omrolt vanacht veranderd het bed in een smoochie van fruit
Die delete hij toch gelijk, hij houdt de camera bij zich.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:44 schreef Maria44 het volgende:
Syl is slim, maakt foto van Brian bij Japio.
Groeizaam brood he, dat KingCornquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:43 schreef akveor het volgende:
BTW dit is toch niet King Corn Japie...?
je weet wel van het KingCorn brood reclame van vroeger...
ja oke..maar heeft hij wel aan zichzelf te dankenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:44 schreef Cyan het volgende:
[..]
True. Dat volgekalkte gezicht en al die foto's wordt nu een beetje triest
Ik ben nu ook al 34 cossen aan het teruglezen en je moet moet moet ze lezen, want je gieeeeeeeert het uit, ik wel althansquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:44 schreef Greetings het volgende:
Ik heb het vanavond niet gevolgd, maar hij was flink dronken geworden dus? Ook geen goede start van z'n afval-periode maargoed.....
En waarom Einstein, wat heeft ie gezegd over z'n eigen slimheid zoal dan?
Nee brodda ik wilde echt niet op de foto, dat heeft Sylvia bewerkstelligd!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:44 schreef Maria44 het volgende:
Syl is slim, maakt foto van Brian bij Japio.
Truequote:Op woensdag 28 februari 2007 01:45 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ja oke..maar heeft hij wel aan zichzelf te danken
ja dat was alles dus niet zo heel veeel aan!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:45 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Japio beweerde dat hij doodging en wilde een ambulance, verder vind hij mensen met HBO dom
Wie is er niet groot mee geworden=quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Groeizaam brood he, dat KingCorn
Einsteinquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:46 schreef Taurus het volgende:
Wat staat er op z´n voorhoofd?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:46 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee brodda ik wilde echt niet op de foto, dat heeft Sylvia bewerkstelligd!!!
Ja hij heeft het inderdaad aan zichzelf te danken dat ze een geintje met hem uithalen. Maar hij heeft zichzelf al genoeg vernederd. De rest vernederd hem nu nog 10 keer ergerquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:45 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ja oke..maar heeft hij wel aan zichzelf te danken
Dat is ook niet normaal.quote:
Het is idd zijn eigen idee om daar te gaan wonen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:40 schreef Carlaa het volgende:
Ik weet dat hij het zichzelf heeft aangedaan, maar pfffffff.. voor hetzelfde geld voelt hij zich ZO vernederd dat hij bv zelfmoord zou plegen, hij is er labiel genoeg voor.
Huub moet het Amanda weer uitleggen wat dat betekent.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Huub: Ik voel me net Abu Ghraib nu...
Kom op man.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik zag net Huub met zijn arm op de schouder van Eric. Legt Huub het er te dik bovenop nu?
Dit gaat echt te ver.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:44 schreef Cyan het volgende:
[..]
True. Dat volgekalkte gezicht en al die foto's wordt nu een beetje triest
Ze waren altijd al best 'close', ook voor Eric hem mogelijk kan wegstemmen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik zag net Huub met zijn arm op de schouder van Eric. Legt Huub het er te dik bovenop nu?
Trustequote:Op woensdag 28 februari 2007 01:47 schreef HiDiHo het volgende:
Nu ga ik echt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Truste![]()
![]()
![]()
Dan zal het wel aan mij liggen, maar ik vind het alleen maar genant en zeer triest allemaal. Ik heb de streams misschien 10 minuten aangehad.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:45 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik ben nu ook al 34 cossen aan het teruglezen en je moet moet moet ze lezen, want je gieeeeeeeert het uit, ik wel althans![]()
TRUSTE !!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:47 schreef HiDiHo het volgende:
Truste![]()
![]()
![]()
Adios!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:47 schreef HiDiHo het volgende:
Truste![]()
![]()
![]()
Ik ook. Publiciteit als in de vorm van 'dit gaat de hele wereld over', als hij nu nog geen zelfmoordneigingen heeft komen die wel nadat hij beseft dat dit de hele wereld over gaat.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik was meer bezig met het feit dat dit mensonterend is en dat er eigenlijk echt maatregelen tegen genomen moeten worden...
Dit soort mensen horen niet thuis in een reality show...
Btw: Rustig gast, Ik bedoelde het niet onaardig![]()
Wat zei mama ook altijd alweer?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wie is er niet groot mee geworden=![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |