Hij heeft Amanda bij haar tieten gegrepen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:53 schreef avonne het volgende:
[..]
vertel....
ik heb wel allerlei obsceniteiten gehoord, maar heeft hij Amanda of Sylvia ook aangeraakt ?![]()

Inderdaad, voor zijn eigen bestwil: geef die gast een alcohol verbod van een jaarquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:54 schreef Maria44 het volgende:
Japio was vanavond gewoon ranzig bezig en heeft deze vernedering compleet aan zichzelf te danken

Eric is net zo afhankelijk als Huub en Brian wilt heel graag Eric eruit hebben, dat zei hij vanmiddag tegen Natasia. Dus Huub blijft nog wel even hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde idee, Scan.
Is niet erg, maar is wel een teken dat Huub niet zo onverslaanbaar is als hij zelf denkt.

Tot nu toe is er alleen een stemronde voor Huub aangevraagd heb ik begrepen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:51 schreef Judah het volgende:
[..]
Is van beide kanten toch zo eigenlijk? Die hebben elkaar allebei nodig.

Er zijn grenzen bij wraak nemen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:54 schreef Maria44 het volgende:
Japio was vanavond gewoon ranzig bezig en heeft deze vernedering compleet aan zichzelf te danken

Ah ok, de kotst had ik niet meegekregen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:53 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Iemand die zat is en kotst raakt ze niet aan

nee je bent niet de enige..quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben dus niet de enige. Ik heb hier weinig om kunnen lachen, wat een wanvertoning van het programma dit.

En waar zijn dan die volwassen mensen: Natasia en Brian?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:51 schreef Missy_1974 het volgende:
ach huub heeft gewoon de kattekwaad van schoolkamp enzo nog in zich, hij trekt de rest beetjee.
is gewoon kattekwaad, en is ook zo bedoeld, zeker geen slechte bedoeling

Die van Natasia staat nog..quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tot nu toe is er alleen een stemronde voor Huub aangevraagd heb ik begrepen.

Ja in de gamer room. Tenminste het leek er wel op. Amanda zij nog tegen Sylvia. Sylvia laat je niet betasten.quote:

quote:

Als dit waar is vliegt hij er morgen direct uit. Wat betekent dat de immuniteit van Sylvia ook niet meer geldig is, en Huub in het programma kan blijven. DGK_REDACTIE, grijp je kans, 2 vliegen in 1 klap.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:54 schreef heracles het volgende:
Hij heeft in de borsten van amanda en sylvia geknepen

en toen kwam de tweede avond........quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap was verdorie echt geniaal op zijn eerste avond en nuchter...

Ik vond het erg knap van Natasia dat ze het toch deed (kots opruimen)quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ah ok, de kotst had ik niet meegekregen.
Zou ik overigens ook niet doen, ik kotst dan lekker mee

Brian zei vanmiddag tegen Natasia dat hij graag Eric of Sylvia eruit wil hebben. Ik denk dat Brian en Natasia nog wel een stemronde voor Eric gaan aanvragenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tot nu toe is er alleen een stemronde voor Huub aangevraagd heb ik begrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |