Hij heeft Amanda bij haar tieten gegrepen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:53 schreef avonne het volgende:
[..]
vertel....
ik heb wel allerlei obsceniteiten gehoord, maar heeft hij Amanda of Sylvia ook aangeraakt ?![]()
Inderdaad, voor zijn eigen bestwil: geef die gast een alcohol verbod van een jaarquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:54 schreef Maria44 het volgende:
Japio was vanavond gewoon ranzig bezig en heeft deze vernedering compleet aan zichzelf te danken
Eric is net zo afhankelijk als Huub en Brian wilt heel graag Eric eruit hebben, dat zei hij vanmiddag tegen Natasia. Dus Huub blijft nog wel even hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde idee, Scan.
Is niet erg, maar is wel een teken dat Huub niet zo onverslaanbaar is als hij zelf denkt.
Tot nu toe is er alleen een stemronde voor Huub aangevraagd heb ik begrepen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:51 schreef Judah het volgende:
[..]
Is van beide kanten toch zo eigenlijk? Die hebben elkaar allebei nodig.
Er zijn grenzen bij wraak nemen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:54 schreef Maria44 het volgende:
Japio was vanavond gewoon ranzig bezig en heeft deze vernedering compleet aan zichzelf te danken
Ah ok, de kotst had ik niet meegekregen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:53 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Iemand die zat is en kotst raakt ze niet aan
nee je bent niet de enige..quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben dus niet de enige. Ik heb hier weinig om kunnen lachen, wat een wanvertoning van het programma dit.
En waar zijn dan die volwassen mensen: Natasia en Brian?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:51 schreef Missy_1974 het volgende:
ach huub heeft gewoon de kattekwaad van schoolkamp enzo nog in zich, hij trekt de rest beetjee.
is gewoon kattekwaad, en is ook zo bedoeld, zeker geen slechte bedoeling
Die van Natasia staat nog..quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tot nu toe is er alleen een stemronde voor Huub aangevraagd heb ik begrepen.
Ja in de gamer room. Tenminste het leek er wel op. Amanda zij nog tegen Sylvia. Sylvia laat je niet betasten.quote:
quote:
Als dit waar is vliegt hij er morgen direct uit. Wat betekent dat de immuniteit van Sylvia ook niet meer geldig is, en Huub in het programma kan blijven. DGK_REDACTIE, grijp je kans, 2 vliegen in 1 klap.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:54 schreef heracles het volgende:
Hij heeft in de borsten van amanda en sylvia geknepen
en toen kwam de tweede avond........quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap was verdorie echt geniaal op zijn eerste avond en nuchter...
Ik vond het erg knap van Natasia dat ze het toch deed (kots opruimen)quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ah ok, de kotst had ik niet meegekregen.
Zou ik overigens ook niet doen, ik kotst dan lekker mee
Brian zei vanmiddag tegen Natasia dat hij graag Eric of Sylvia eruit wil hebben. Ik denk dat Brian en Natasia nog wel een stemronde voor Eric gaan aanvragenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat is een gevaar want wie zou eventueel een stemronde voor Eric aan kunnen vragen...?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:54 schreef heracles het volgende:
Hij heeft in de borsten van amanda en sylvia geknepen
Ja, Erik was echt een beetje afgeknapt op Huub toen hij zo strontlazerus was. Hij heeft hem ook gevraagd om echt wat aan zijn 'alcoholprobleem' te doen. Huub heeft dat beloofd.. 2 dagen lam en dan 5 dagen nuchterquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ze gedragen zich precies zoals ze al weken doen, alleen was Eric van 't weekend wat afstandelijker door Huub's gezeik toen. Maar daarvoor was 't precies dezelfde vriendschappelijke situatie, ik heb ze samen close in bad zien zitten, samen op bed zien liggen, die twee zitten gewoon vaak bij elkaar. Ik geloof Eric wel als ie zegt dat ie Huub er niet uit wil hebben. En ik geloof Huub ook andersom.
Apekool!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind het ongehoord dat ze die Japio hebben aangenomen voor dit programma...ik zou het ook goed vinden voor zijn welzijn als hij vertrekt maar ik heb geen medelijden met hem het was ronduit walgelijk hoe hij tegen iedereen sprak en hoe hij zich gedroeg.
Steeds zeggen dat hij zich een Ubermensch voelt, Hupert is net als hij een intellectueel maar de rest is minderwaardig etc.etc.
Kut karakter!
Ik zou hem niet eens hebben geholpen met kots ruimen ik zou me alleen maar ergeren dat ik in die stank zou moeten slapen
Dat gaat nooit lukken. Een PP loopt 2 weken en meestal is de uitslag enkele dagen later.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:56 schreef akveor het volgende:
Trouwens we krijgen ook nog de PP.... kan ook wel eens belangrijk worden voor de stemming.... Misschien is het goed dat Eric weinig krijgt zodat ie misschien denkt dat ie Huub nodig heeft.
En TOEN bleek hij een enge, maniakale, slecht op alcohol reagerende, gigantische en levensgevaarlijke idioot...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en toen kwam de tweede avond........![]()
Ja beetje jammer dat ze daarna als een puppy achter de rest aanhuppelde. En dat is moeder van 2 kinderenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vond het erg knap van Natasia dat ze het toch deed (kots opruimen)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stanley_Milgramquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hier hangt ook een Abu Graib sfeertje. Eigenlijk zijn wij geen haar beter.![]()
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:54 schreef Maria44 het volgende:
Als amanda en sylvia d'r een probleem mee hebben moeten ze maar ff bellen met achter. Ik vind niet dat de redactie d'r op eigen initiatief iets tegen moeten doen..?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Als dit waar is vliegt hij er morgen direct uit. Wat betekent dat de immuniteit van Sylvia ook niet meer geldig is, en Huub in het programma kan blijven. DGK_REDACTIE, grijp je kans, 2 vliegen in 1 klap.![]()
Ik moet zeggen dat me maag ook omdraaide toen ik het vanavond zag hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ah ok, de kotst had ik niet meegekregen.
Zou ik overigens ook niet doen, ik kotst dan lekker mee
ik vind het wel spannendquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Juist! En dat is alleen maar goed voor het programma denk ik. Want niet alleen Huub moet van dat laatste overtuigd worden maar ook de kijkers. Huub is niet onverslaanbaar, zijn positie is serieus in gevaar op het moment.![]()
Gezellig............! Ben ook klaarwakker..........quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ZO! .. ben weer bij. Ben door al dat lachen weer veel te wakker!
Ik heb gehoord dat deze maar een week loopt en het is inmiddels al dag 3.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat gaat nooit lukken. Een PP loopt 2 weken en meestal is de uitslag enkele dagen later.
Nu kappen!!!!quote:
Val zelf dood.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik zei val dood doe dat ook gewoon
Dan hadden ze naar achter moeten bellen met het verzoek om Jaap te dimmen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Liep te boeren als een gek.
liep daar als king rond.
Interviews wijs afnemen.
huubje moest drank sjouwen.
En dan nog Sylvia vrijstelling geven.
Heeft met chips gegooid en maakte iedereen bang.
Is die dan niet elke maand? Weet iemand wanneer de laatste was? Zit er een regelmaat in of doen ze maar wat?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat gaat nooit lukken. Een PP loopt 2 weken en meestal is de uitslag enkele dagen later.
Je weet dat je gelijk hebt, of niet?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Liep te boeren als een gek.
liep daar als king rond.
Interviews wijs afnemen.
huubje moest drank sjouwen.
En dan nog Sylvia vrijstelling geven.
Heeft met chips gegooid en maakte iedereen bang.
Loopt tot zondag.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb alleen cossen gelezen, kon er niet naar kijken. Beetje raar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben dus niet de enige. Ik heb hier weinig om kunnen lachen, wat een wanvertoning van het programma dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |