Ze hebben vele uren beeldmateriaal, maar ik vraag me af hoeveel ze daarvan kunnen gebruiken voor een TV uitzending om half acht .......quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:57 schreef scanman01 het volgende:
Is de rust terug in de villa? Wat een avond zeg
Ik zette vanavond de streams aan en hoorde Jaap vragen of Eric hem wilde pijpen. Later ging Jaap aan de slag met de replica van Eric's lul. Ik ben zelf een zeer open persoon, maar dit leek me toch allemaal net even iets te ranzig. Net alsof je naar een serieuze uitvoering van de vieze man zat te kijken. De man heeft het team van Huub en Sylvia al zwaar in de problemen gebracht waardoor hij straks niet meer over straat kan, maar na zijn alcohol misbruik helemaal niet meer. Iedereen kotst hem nu echt uit. Wat heb ik een medelijden met die vriendin (als die echt bestaat). Hij kwam eigenlijk 100% homoseksueel over, maar goed... who cAres...
Vertel?quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:47 schreef rooie3 het volgende:
Op de tien site komt Huub er niet best af.
Huub een beetje de schuld geven.
Dat is voor jou waarschijnlijk het probleem......quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:57 schreef scanman01 het volgende:
De man heeft het team van Huub en Sylvia al zwaar in de problemen gebracht
Zo werkt dat niet. Alle stemmingen kunnen aangevraagd worden. Op de avond van de ontslag ronde moeten ze eerst gaan stemmen welke ze gaan behandelen. Dat gaat dan met meerderheid van stemmen. Dus het wordt Huub.quote:Op woensdag 28 februari 2007 03:08 schreef Prospera het volgende:
Huub heeft eerder de stemming voor Natasia aangevraagd, dus die van Amanda gaat niet door.
23:23 - Dronken Jaapquote:
nee eric leek even mee te spelen met amanda (maar doet alsof), en zal er huub zeker NIET uitstemmenquote:Op woensdag 28 februari 2007 03:07 schreef scanman01 het volgende:
Ik lees nu dat Amanda de stemming voor Huub heeft aangevraagd. Dat maakt het nog wat interessanter. Stel je voor dat dat gaat lukken.De meest trieste persoon (hoewel, nu Jaap er ook is....) gaat Huub eruit werken????
Merci.quote:Op woensdag 28 februari 2007 03:09 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
23:23 - Dronken Jaap
De muziek is inmiddels uit, maar de stilte wordt opgevuld door het geblaat van Jaap. “Ik vind dit echt zielig”, fluistert Natasia tegen de rest. “Waar is de muziek gebleven?”, vraagt Jaap opeens. “We zijn toch aan het praten", zegt Sylvia. Maar van een gesprek is niet echt sprake. Huub is eerder bezig met het manipuleren van een dronken Jaap."Drink die fles dan op of moet ik even ijs voor je halen?", zegt Huub. Ondertussen houden Natasia en Brian zich afzijdig van dit alles en vertrekken naar boven. Heel verstandig...
Bron: tien
Helemaal niet. Ik wil inderdaad dat Huub erin blijft, maar met mij ongeveer 75% van de fokkers denk ik. Ik kan zelf ook een beetje inschatten hoe je een succesvol programma moet maken en dat is dus MET Huub. Daar sloeg dat bericht op. Na vanaviond begin ik ook zwaar te twijfelen aan het programma. Met het erin zetten van types als Natasia en Amanda had ik al wat problemen, maar Jaap slaat volgens mij alles. Het zal me echt niet verbazen als JdM echt hoopt dat die jongen zelfmoord gaat plegen op de streams. Lager kun je volgens mij niet gaan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 03:08 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is voor jou waarschijnlijk het probleem......
Jij wilt dat het programma volgens jouw scenario verloopt.
Dat wist ik niet, dat wordt jammer voor Huub als Eric hem gaat laten vallen, wat ik me niet kan voorstellen omdat Eric zonder Huub niet veel te vertellen heeft.quote:Op woensdag 28 februari 2007 03:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Alle stemmingen kunnen aangevraagd worden. Op de avond van de ontslag ronde moeten ze eerst gaan stemmen welke ze gaan behandelen. Dat gaat dan met meerderheid van stemmen. Dus het wordt Huub.
Zou kunnen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 03:12 schreef scanman01 het volgende:
Het zal me echt niet verbazen als JdM echt hoopt dat die jongen zelfmoord gaat plegen op de streams. Lager kun je volgens mij niet gaan.
Ik weet dat Eric heeft gezegd dat hij Huub er niet uit stemt, maar of hij dat echt niet doet weten we toch echt pas op de betreffende avond. Hij kan oo denken dat Huub een te sterke tegenstander is en hem toch naar huis sturen. Je weet het allemaal maar nooit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 03:11 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
nee eric leek even mee te spelen met amanda (maar doet alsof), en zal er huub zeker NIET uitstemmen
Ik typte al eerder dat er nu iemand ingezet wordt met symphatie voor Natasja,ze proberen dit jaren te rekken,dit kan echt de redding van talpa worden,2 groepen moeten in evenwicht gehouden worden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 03:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik wil inderdaad dat Huub erin blijft, maar met mij ongeveer 75% van de fokkers denk ik. Ik kan zelf ook een beetje inschatten hoe je een succesvol programma moet maken en dat is dus MET Huub. Daar sloeg dat bericht op. Na vanaviond begin ik ook zwaar te twijfelen aan het programma. Met het erin zetten van types als Natasia en Amanda had ik al wat problemen, maar Jaap slaat volgens mij alles. Het zal me echt niet verbazen als JdM echt hoopt dat die jongen zelfmoord gaat plegen op de streams. Lager kun je volgens mij niet gaan.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 04:43 schreef ppi het volgende:
Heb net filmpjes van Jaap van vanavond gekeken.
Krijg daarbij nou niet echt een fijn gevoel.
Maar hij heeft zeker hulp nodig.
En de villa is zeker niet de plaats voor hem.
Vind het wel treurig.
In vele opzichten...........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |