Wat jij schrijft na 'tenzij ...'. Het is altijd leuke TV als de grote held Huub bijna weggestemd wordt en vervolgens door Eric gered wordt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meteen de immuniteit opheffen als ik die kermis vanavond zie.
Huub zorgt nog steeds voor kijkcijfers en is nodig als tegenwicht.
De kans dat hij weg moet is té groot, tenzij de redactie Eric in hun broekzak heeft....
Staat al in het update topic.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:35 schreef de_kolonel het volgende:
Hoop eerlijk gezegd dat er ook filmpjes van het gebral van jaap in de game-room tussen zitten.
Je hoeft niet op de fiets...quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz.... net niet te oud, wel t juiste geslacht, damn wat een eind weg.
Oh je komt me halen??quote:
We hebben toch gezien dat Natasia 6 pilletjes in zijn soep deed. En nu allemaal JA roepenquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:41 schreef akveor het volgende:
Trouwens weten we zeker dat Brian Japie niet probeerde te vergiftigen?
Dat die chipszakjes stuk voor stuk kapot knallen....... de hele hut onder de chipsquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:43 schreef Prospera het volgende:
Huub ligt alweer in een deuk bij de poging tot draaien van Jaap op de chipszakjes.
Ik hoop dat Natas flinke oordoppen inheeft.
OTquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh je komt me halen??
Als je me dan toch komt halen..... sluit hier dan ook ff de TV op de PC aan![]()
JAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
We hebben toch gezien dat Natasia 6 pilletjes in zijn soep deed. En nu allemaal JA roepen
quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
We hebben toch gezien dat Natasia 6 pilletjes in zijn soep deed. En nu allemaal JA roepen
Hmmz, eerst moet ik er naast komen liggen en vervolgens moet ik voor iets wat gewoon een vriendendienst zou moeten zijn betalen??quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:44 schreef akveor het volgende:
OT
Laat dat nu ook net mijn werk zijn...![]()
Lijkt mij idd leuke tv, maar ik vind het ook wel leuk om een zooi fokkers helemaal para brodda naar een gesticht te zien gaan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat jij schrijft na 'tenzij ...'. Het is altijd leuke TV als de grote held Huub bijna weggestemd wordt en vervolgens door Eric gered wordt.
Als je er eerst naast komt liggen...quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz, eerst moet ik er naast komen liggen en vervolgens moet ik voor iets wat gewoon een vriendendienst zou moeten zijn betalen??
Trustequote:Op woensdag 28 februari 2007 02:46 schreef Mokum020 het volgende:
Ik ga ook maffen.........wil het ontbijt niet missen met Japio aan tafel
het was een gedenkwaardige avond!
Trusten allemaal.....
Vanmorgen vroeg ik HiDiHo nog een cap te maken van Jaap onder de douche, daar heb ik nu spijt vanquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat die chipszakjes stuk voor stuk kapot knallen....... de hele hut onder de chips![]()
niet alleen maar met vrienden, die zullen het vast waarderenquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:27 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Zullen ze de taferelen van het bad etc echt gaan uitzenden ??
Hoop eigenlijk van niet. Ik heb al een keer de beelden op mijn netvlies gehad en dat is meer dan genoeg hoor
Trustequote:Op woensdag 28 februari 2007 02:48 schreef akveor het volgende:
Trusten iedereen...ik ga ook mijn (eenzame) matrasje opzoeken. doeidoei
Juist vrij veilig...quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Naast.... klinkt nog vrij veilig![]()
Geen formaat Japioquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Als je er eerst naast komt liggen...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |