Jaap heeft zelf zijn vrienden gekozen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:39 schreef Kinga het volgende:
Echt respect voor Brian en Natasia nu. Echt lullig al die lui in het kantoor.
Toen huub zo dronken was zag je Brian en Natas ook nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:39 schreef Kinga het volgende:
Ach, alles wat ze nu tegen hem zeggen weet hij morgen toch niet meer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:41 schreef CarOnline het volgende:
Waar is de rest? In het kantoor, sigaretjes roken, en smakelijk lachen!
Ohh vals, Brian en Natasia
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Heerlijk die Huub, nog even pianospelen! Geweldig !
Hij zat onder de kots (en het was natuurlijk wel vermakelijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:41 schreef Kinga het volgende:
Waarom hebben ze hem uberhaupt in dat bad gegooid. Hoe dom ben je dan.
Omdat ie onder zijn eigen kots zatquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:41 schreef Kinga het volgende:
Ja, daar gok ik ook op!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ach, alles wat ze nu tegen hem zeggen weet hij morgen toch niet meer.
Whahahhahahah!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:40 schreef Cyan het volgende:
Jaap zit in een tummytub
Hoezo dom? Hij verzuipt niet hoor, is alleen wat lastig om hem er uit te krijgen. Maar de komende paar uur kan Jaap niet op zijn benen staan dus is het maar beter dat hij nog op een plek zit die schoon te maken is (water verversen)quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:41 schreef Kinga het volgende:
Wat een onzin dat doen ze alleen maar voor zichzelf om ook een beetje in de gratie vd kijkers te komenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:39 schreef Kinga het volgende:
Als het 'goede vrienden' zijn, slaan ze zichzelf nu keihard voor de kop.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:42 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb echt medelijden met de familie en zgn. vriendin van jaap...
en die "vrienden" van 'm die hem op dit idee gebracht hebben... zouden die dit niet aan hebben zien komen?
Die man is gewoon stomdronken, als ie thuis is zegt ie toch ook zoveel te drinken. Ik vond huub enger toen ie zolang in coma lag. Dit ken ik dus van dronken mensen. Flink kotsen, morgen brak en ziek.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het echt op het randje dit. Die jongen zijn lichamelijke gesteldheid is zo slecht..hij heeft vandaag gesport is dus al moe, zoveel alcohol niet normaal...en bloed overgeven..geen goed teken. Dat hart maakt overuren nu.
Redactie komt er een dokter?
En waarom denk je dat ze dat doen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind Brian en Natasia nu echt leuker dan de rest.
Ze zijn zorgzaam.
Natuurlijk zijn ze ook heel erg in hun nopjes met zichzelf, maar ze blijven wel in de buurt van Jaap, ipv weglopen nadat de attractie is afgelopen.
dat is niet zorgzaam dat is inlikken, denk even terug hoe brian en natas boven over jaap stonden te praten enzo, dus pleur lekker, hoezo zorgzaam.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ze zijn zorgzaam.
Natuurlijk zijn ze ook heel erg in hun nopjes met zichzelf, maar ze blijven wel in de buurt van Jaap, ipv weglopen nadat de attractie is afgelopen.
Zorgzaam ten ornechte! Iemand die zichzelf zo te buiten gaat verdiend het niet verzorgd te worden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ze zijn zorgzaam.
bloed overgeven?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het echt op het randje dit. Die jongen zijn lichamelijke gesteldheid is zo slecht..hij heeft vandaag gesport is dus al moe, zoveel alcohol niet normaal...en bloed overgeven..geen goed teken. Dat hart maakt overuren nu.
Redactie komt er een dokter?
Dat is gewoon een feit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:42 schreef Clank het volgende:
Brian blijft maar op Jaap inpraten hoe slecht de anderen zijn.
Morgen moet Jaap dit ook nog vele malen aanhoren vrees ik : wij hebben voor jou gezorgd terwijl de anderen je uit zaten te lachen in het kantoor.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:42 schreef havefun het volgende:
BRian vind ik nu wel top
Hij zal nog wel ff doorgaan vannacht.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:43 schreef APK het volgende:
Ik hoop dat hij straks nog even over het door Natasia pas gedweilde vloertje kotst.
ja je zegt het zelf al "vrienden"quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:42 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb echt medelijden met de familie en zgn. vriendin van jaap...
en die "vrienden" van 'm die hem op dit idee gebracht hebben... zouden die dit niet aan hebben zien komen?
Er is nog een piepklein gaatje in dat bad. Tussen Jaap zijn grote en daarop volgende teen. Dus als je je even wilt wassen ...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:42 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Whahahhahahah!!
Door deze opmerking pis ik in mijn broek!
Whahahahaha!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:42 schreef CarOnline het volgende:
Bloed? Was dat geen bessen? of chocoladeijs?
Godzijdank...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen bloed volgens mij hoor.
kan hij niet omvallen, en vooral.... kan hij niet bovenop iemand vallenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:41 schreef Kinga het volgende:
Hebben ze ook gezegt dat die niet kwam, veel water drinken was het advies.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:44 schreef flubberdewups het volgende:
We zijn inmiddels bijna een half uur verder en nog geen ziekenwagen waar hij om vraagt....![]()
Bessenjeneverquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen bloed volgens mij hoor.
Lijkt me logisch. Uiteindelijk is en blijft het een spel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:43 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
dat is niet zorgzaam dat is inlikken, denk even terug hoe brian en natas boven over jaap stonden te praten enzo, dus pleur lekker, hoezo zorgzaam.
natas maakt schoon daar heb ik wel respect voor maar voor brian NO WAY die denkt alleen aan zijn eigen reet
Je wilt hem toch niet bij je groep hebbenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:44 schreef beequeen het volgende:
Toch wel stom van HES dat ze de BAN weer het werk op laten knappen , niet echt handig. Een reden voor Billie om toch de Ban kant te kiezen. Zou ook zo kunnen zijn dat ie het morgen niet meer weet.
Maarre Mokum ... je gelooft dit toch niet serieus he? Jaap zijn maten liggen nu over de grond te rollen van het lachen. Die Jaap weet precies wat hij doet en het zou mij niets verbazen wanneer ie dalijk in de camera knipoogt ....quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En weer ben ik het met je eens............![]()
Als er voor elke dronken kotser een ambulnce moet aanrukken, wordt het druk op de wegquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:44 schreef flubberdewups het volgende:
We zijn inmiddels bijna een half uur verder en nog geen ziekenwagen waar hij om vraagt....![]()
Neem aan dat de redactie gebeld heeft. Een ambulance komt niet zo snel voor iemand die teveel gezopen heeft. Ook niet als iemand out gaatquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:45 schreef Grimm het volgende:
kan d'r niet ff een dokter komen om ff te checken of alles goed met 'm gaat?
Weet dat het al laat is maarreh wake up pleasequote:Op woensdag 28 februari 2007 00:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ze zijn zorgzaam.
Heb je nog nooit alcohol gedronken?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:45 schreef doesss het volgende:
KAN ER EVEN ALS DE SODEMIETER MEDISCHE HULP VOOR DIE GOZER KOMEN, REDACTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!
WAT DENKEN JULLIE WAT VOOR OPSODEMIETER HET HART VAN DIE GOZER KRIJGT!!!!!!!!!!!!!!!
Drama. Kan het nòg erger?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
Straks raakt hij nog onderkoeld ook... hij moet warm gehouden worden.
Overdrijf je nu niet? Gisteren vertelde die bolle nog trots, dat ie erg goed door de medische test is gekomen. Z`n hart was goed, en hij had meer longinhoud dat een gemiddelde man.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:45 schreef doesss het volgende:
KAN ER EVEN ALS DE SODEMIETER MEDISCHE HULP VOOR DIE GOZER KOMEN, REDACTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!
WAT DENKEN JULLIE WAT VOOR OPSODEMIETER HET HART VAN DIE GOZER KRIJGT!!!!!!!!!!!!!!!
Zou hij in zijn smoking hebben willen badderen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:46 schreef havefun het volgende:
Ik vind het wel zielig voor die gast. ik vind het belachelijk dat ze zijn kleren uitrokken en in bad deden!
Als hij daar achter komt word hij echt heel boos volgens mij.
Brian is toch gek op putjes ?quote:
Wat dacht je van Eric?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Amanda glibbert ook lekker overal tussendoor.
Welnee, die hopen gewoon punten te scoren, al zal het ook wel iets met natasjas mamagevoelentjes te maken hebben. Maar Brian wil puur punten scoren.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat Nasty en Brian respect bij mij aan het verdienen zijn...
Ja en dan in de camera zeggen dat de pindasoep niet te vreten wasquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:45 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Maarre Mokum ... je gelooft dit toch niet serieus he? Jaap zijn maten liggen nu over de grond te rollen van het lachen. Die Jaap weet precies wat hij doet en het zou mij niets verbazen wanneer ie dalijk in de camera knipoogt ....
Lachen hoop ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:46 schreef agter het volgende:
De DGK_REDACTIE is aanwezig. 17 seconden geleden.
Wat vinden jullie van DGK_REDACTIE hier nu van?
Dit ga je niet menen..........quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:45 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Maarre Mokum ... je gelooft dit toch niet serieus he? Jaap zijn maten liggen nu over de grond te rollen van het lachen. Die Jaap weet precies wat hij doet en het zou mij niets verbazen wanneer ie dalijk in de camera knipoogt ....
JA JA ... of met zijn allen naar boven, op de bank of bij Brianquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:46 schreef Kinga het volgende:
Bah bah, moeten ze straks in die stink kamer slapen.
dit was billy zijn keus!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:44 schreef beequeen het volgende:
Toch wel stom van HES dat ze de BAN weer het werk op laten knappen , niet echt handig. Een reden voor Billie om toch de Ban kant te kiezen. Zou ook zo kunnen zijn dat ie het morgen niet meer weet.
Ik weet het, maar ik vind het gewoon slecht van de rest dat die er niet zijn...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee, die hopen gewoon punten te scoren, al zal het ook wel iets met natasjas mamagevoelentjes te maken hebben. Maar Brian wil puur punten scoren.
Laat deze jongen alsjeblieft de kant van Brian kiezen zeg! Alsjeblieft! Deze jongen is tweehonderd kilo keiharde onverantwoordelijkheid. Hij neemt geen enkele verantwoordelijkheid voor zichzelf. Huub? Die kijkt wel uit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:44 schreef beequeen het volgende:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:48 schreef Bait00 het volgende:
misschien vreet het vocht wel door zijn huid heen en verbrand hij van binnen uit!!!!!
jezus mensen! ga zelf eens een keer goed zuipen. gewoon kotsen en dan slapen.
Helemaal mee eens!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:45 schreef Lieve het volgende:
WIE gingen er foto's maken, de visite langs Huub rondleiden toen Huub door drank gevloerd was?
Toen was Sylvia er, Glaasje water erbij. Maar NU maakt brian geen foto's van Jaap toch? Ik zie trouwens Huub ook geen foto's maken voor zijn website. Gelukkig maar. N U lacht Natasja zich geen bult meer met haar Wilgo en haar vrienden en haar kindjes?
Het was toch allemaal zo grappig toch? Nu krijgen ze keihard terug waar ze om hebben gevraagd.
Moraal van het verhaal hier?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja en dan in de camera zeggen dat de pindasoep niet te vreten was![]()
Wat het ook is, vrijwel niemand trapt erinquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:47 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom zxdngmw en hdnkkk als enigen overblijven om Billie te verzorgen. Te goed script of foute inschatting van de FEBO?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:45 schreef Lieve het volgende:
WIE gingen er foto's maken, de visite langs Huub rondleiden toen Huub door drank gevloerd was?
Toen was Sylvia er, Glaasje water erbij. Maar NU maakt brian geen foto's van Jaap toch? Ik zie trouwens Huub ook geen foto's maken voor zijn website. Gelukkig maar. N U lacht Natasja zich geen bult meer met haar Wilgo en haar vrienden en haar kindjes?
Het was toch allemaal zo grappig toch? Nu krijgen ze keihard terug waar ze om hebben gevraagd.
Moraal van het verhaal hier?
Die zijn nu druk in overleg of ze het kunnen gooien op special effectsquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:49 schreef Carlaa het volgende:
Ik vraag me af wat de DGK-Redactie hier zelf van denkt... is dit hun idee van TV maken.. of schamen ze zich de ogen uit de kop dat DIT het resultaat is?
Als mijn arme gozert kotsend thuis komt laat ik hem toch ook echt alleen hoor! Geen medelijquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik vind het gewoon slecht van de rest dat die er niet zijn...
Wat dat betreft zijn die kutbrian en kutnasty toch beter bezig...
Anders had die arme gozert nu alleen gezeten!
Tuurlijk wel, maar ik ben in redelijke conditiequote:Op woensdag 28 februari 2007 00:46 schreef XiChico het volgende:
[..]
Heb je nog nooit alcohol gedronken?
Jij hebt wat gemist...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:50 schreef snkr-xxx het volgende:
oh man........ ik schakel net in, waar is zn onderbroek?![]()
ik ook nu voor het eerst!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:48 schreef Missy_1974 het volgende:
voor natas kan ik nu wel respect hebben, maar voor brian echt no way
"En camera op 5"quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:46 schreef agter het volgende:
De DGK_REDACTIE is aanwezig. 17 seconden geleden.
Wat vinden jullie van DGK_REDACTIE hier nu van?
Ja inderdaad, dat ze erg veel voor haar contactpunten over heeftquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:49 schreef RSie het volgende:
Je kan lullen wat je wilt,.. maar Natasia laat zich nu wel van haar goede kant zien!!
Dat doet Natasia wel vaker, en dan net op het moment dat je dan echt gaat denken "ze valt eigenlijk wel mee" doet ze weer iets waardoor je weer in 1 keer bij je positieven bent.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:49 schreef RSie het volgende:
Je kan lullen wat je wilt,.. maar Natasia laat zich nu wel van haar goede kant zien!!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:49 schreef yvonne het volgende:
Omg, dat lijfIk zeg NOOIT meer dat ik dik ben.
je ziet het vaker ja maar meestal niet bij mensen van 200 kilo. Die zie ik niet zovaak tbh en dat hart kan toch wat minder aanquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:48 schreef Bait00 het volgende:
misschien vreet het vocht wel door zijn huid heen en verbrand hij van binnen uit!!!!!
JIJ hebt wat GEMIST!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:50 schreef snkr-xxx het volgende:
oh man........ ik schakel net in, waar is zn onderbroek?![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:50 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn, dat Jaap een heel erg verwende intelligente jongen is, die zich nu lekker laat wassen en de hele Kooi manipuleert?
Die alcohol is allang zijn lichaam uit. Een klein beetje zal effect op hem gehad hebben.
Hij is The King en N & B zijn slaven![]()
Die vent heeft cardio gefitnesst en weet ik veel, dan zuipt hij zoveel op dat hij moet kotsen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:48 schreef Bait00 het volgende:
WIJ ook niet hahahahhaaquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:49 schreef yvonne het volgende:
Omg, dat lijfIk zeg NOOIT meer dat ik dik ben.
Dat gaat echt indruk maken op Huub.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:49 schreef Maria44 het volgende:
Hahaha vanaf nu is Huub mijn vijand zegt Jaap
Ja net als jij en ik ... ooitquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik denk dat Jaap dood gaat hoor
Hier ben ik het ZWAAR mee eenschquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat doet Natasia wel vaker, en dan net op het moment dat je dan echt gaat denken "ze valt eigenlijk wel mee" doet ze weer iets waardoor je weer in 1 keer bij je positieven bent.
Dat is echt een mooie quotequote:Op woensdag 28 februari 2007 00:51 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Als je zo'n iemand erbij krijgt dan ga je vanzelf de mensen om je heen meer waarderen"
Amanda: "Ja, ik dacht ook al 'Huub is er niks bij' "
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:50 schreef Maria44 het volgende:
Steunen jongens, steunen, belofte maakt schuld hahahaha
Die motherfucker had ik met een tijltje op een bed geduwdquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:51 schreef Kinga het volgende:
Damn, kleed zo'n kerel nu maar es aan etc...
Geloof maar dat Brian hem daar de hele dag aan zal helpen herinneren...in geuren en kleurenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Alsof hij morgen nog weet wie hem geholpen heeft
Ik ben in topconditie maar heb 3 weken geleden ook elk uur moeten kotsen. Eerst 's nachts na het uitgaan. Vanaf het moment dat ik 's ochtends weer wakker werd tot 20.00 weer moeten kotsen. Dat doe je een keer, daarna niet meer. Dat Jaap een beetje dik is lijkt het allemaal erger te maken omdat hij lastig te verplaatsen is maar alles komt goed met hem.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:50 schreef doesss het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar ik ben in redelijke conditie
Heb je die gozer gezien.![]()
Dat hart van 'm maakt al overuren als ie niks doet, laat staan nu.
DIT IS ONVERANTWOORD!!!!!!!!![]()
![]()
Wat let jequote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef Soury het volgende:
Kan iemand DIE KUT PIANOKLEP DICHT MIETEREN 111
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:
ABNORMAAL GRAPPIGquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef Pavement het volgende:
dit is echt ABNORMAAL, DGK_redactie CHAPO!!!!
Tuurlijk, slijmerig gedrag.... kloppen morgen weer op hun borst...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:49 schreef RSie het volgende:
is wel waar, je kan een gast van 200 kilo niet op de vloer laten liggen, helaas vrees ik wel dat natasia & brian dit 100x gaan gebruiken als er weer ruzie of een meningsverschil isquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:49 schreef RSie het volgende:
Ik ook Huub lijd echt aan hoogmoed en wie kent het spreekwoord niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben iig wat afgeknapt op Huub, met zijn pak-me-dan.
Op de een of andere manier vind ik het in combi met die muziek van Huub, lijken op een herdenkingsdienst voor alle omgekomen potvissenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef Soury het volgende:
Kan iemand DIE KUT PIANOKLEP DICHT MIETEREN 111
Zodat ie niet meer "ruikt"quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef Prospera het volgende:
Waarom moet hij nu ook nog onder de douche??
Lijkt me wel fris als je in je eigen kots hebt liggen drijvenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef Prospera het volgende:
Nee...ze schamen zich niet....anders hadden ze de streams wel weggedraaid!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:49 schreef Carlaa het volgende:
Ik vraag me af wat de DGK-Redactie hier zelf van denkt... is dit hun idee van TV maken.. of schamen ze zich de ogen uit de kop dat DIT het resultaat is?
http://www.hanff.nl/goudenkooi.phpquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:53 schreef Bait00 het volgende:
ik heb streamproblemen ondertussen:( bufferrr....
die geven even niet thuis!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef Pavement het volgende:
dit is echt ABNORMAAL, DGK_redactie CHAPO!!!!
Hoopje? Ik zie daar een giga berg vetquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat een zielig hoopje mens zit daar onder die douche![]()
Nou Scanquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Hooguit SBS achtige zaken.
Omdat ie in bad in zijn eigen kots zat.... wel zo frisjes om dat er ff af te spoelen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef Prospera het volgende:
Respectquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:53 schreef Mokum020 het volgende:
Ach........Natte-AS is het bad aan het schoonmaken.........
en Brainless is hem aan het wassen.............![]()
ROFL ...... I know - kon wel een lachbui gebruiken na een avond saai vergaderen. Ik had me ziek gemeld als ik dit aan had zien komen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Rare humor................die 010-ers.........![]()
(jij bent wel aardig hoor)
dit is dan denk ik de 1e keer dat ik daar niet echt meezitquote:
Denk ook niet dat hij het kwart eeuw gaat reddenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:
wat denk je, hij heeft net in zijn eigen kots gezeten. Lijk me wel zo frisquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef Prospera het volgende:
Nogmaals: Hoe schijnheilig ze ook mogen zijn, hoe doortrapt ze ook te werk gaan en hoezeer ik hun smerige spelletjes ook verafschuw, Brian en Natasja zijn op dit moment precies dat aan het doen wat Jaap nodig heeft...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:53 schreef Mokum020 het volgende:
ik niet gaat goed zo!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:54 schreef Maria44 het volgende:
Eric en Amanda vinden dat Japio het zelf op had moeten ruimen
Hij pleegt zelfmoord als hij deze beelden te zien krijgtquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk ook niet dat hij het kwart eeuw gaat redden![]()
Ahhh Whaaa Lieffffffffffffffvvvvvvvvvvvvvvvvquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:53 schreef Mokum020 het volgende:
Nietus!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:54 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Hoopje? Ik zie daar een giga berg vet![]()
De boterberg in Eemnesquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:54 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Hoopje? Ik zie daar een giga berg vet![]()
Ja, tuurlijk komt het goed 9 van de 10 keer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef XiChico het volgende:
[..]
Ik ben in topconditie maar heb 3 weken geleden ook elk uur moeten kotsen. Eerst 's nachts na het uitgaan. Vanaf het moment dat ik 's ochtends weer wakker werd tot 20.00 weer moeten kotsen. Dat doe je een keer, daarna niet meer. Dat Jaap een beetje dik is lijkt het allemaal erger te maken omdat hij lastig te verplaatsen is maar alles komt goed met hem.
Ik denk niet dat hij dit zelf had voorspeltquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:55 schreef Missy_1974 het volgende:
toch blijft het zielig, en wij lachen allemaal even hard mee, maargoed hij koos er zelf voor, hij zoop zelf zoveel
dit is ook niet lachen, dit is keihard uitlachenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:55 schreef agter het volgende:
Ik begrijp best dan Jaap 18+ is. Dat hij volwassen is en zijn eigen keuze gemaakt heeft om DGK in te gaan. En wat ik hier zie, vind ik ook wel lachen.
Maar ergens is dit niet verantwoord.
Om zo'n labiel persoon in DGK te zetten met mensen die zo goed zijn in het opfokken van elkaar.
Dit wat toch wel te verwachten.
En Jaap dacht nog wel dat hij serieuze psychologische hulp zou krijgen.
Ik hoop het voor hem.
Ik hoop dat Tien dat voor hem doet. Want na vanavond zijn we er allemaal van overtuigd dat hij dat nodig heeft...meer dan wie dan ook in de kooi.
Lachen is leuk.
Maar ik hoop echt dat Jaap hulp krijgt.
Je kunt hem nu ook niet zomaar op straat zetten.
Maar ja, dit is mijn bescheide mening.
Zo is dat, en niet anders.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef Dogga het volgende:
brain en natasia laten zich niet van hun goede kan zien ze kunnen gewoon niet anders, ze hebben hem in hun kamp gesloten dan moet je der wat voor doen he
Amanda is zijn wijf niet maar zijn neukertje, dat is heel wat anders hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:54 schreef mrSPLIFFY het volgende:
trouwens als iemand al de hele avond mijn wijf zit af te kraken en nep tieten te roepen
weet ik t allemaal, dan zou ik em mooi laten kotsen en schijten in zn eigen nest
vaag eigenlijk dat brian em zo helpt...
Ik nomineer hem bij deze voor een Darwin Award...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:55 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Hij pleegt zelfmoord als hij deze beelden te zien krijgt![]()
gewoon 1 stream volgen en de rest op stopquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:53 schreef Bait00 het volgende:
ik heb streamproblemen ondertussen:( bufferrr....
...tuurlijk wel, kussen onder zijn hoofd en een dekbed er overheen. Ze willen hem verzorgen om het contrast tussen hun twee en de boze rest onder zijn neus te (blijven) wrijven. Jaap lacht zich kapot.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:53 schreef Fikkert het volgende:
[..]
is wel waar, je kan een gast van 200 kilo niet op de vloer laten liggen
Kutwijfquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:55 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nietus!
Voor de liefhebbers
[afbeelding]
Erik stemt hem er denk ik uit, simpel - de nicht heeft het te dik naar z'n zin met Amandoquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:55 schreef Clank het volgende:
Huub: Ik kan me niet kwetsbaarder opstellen zoals ik net gedaan heb.
Hij vraagt aan Sylvia wat zij ervan denkt. Sylvia is er nog niet zo zeker van. Huub's gevoel is wel goed..
Jezus, kun je niet even waarschuwen???????????//quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:55 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nietus!
Voor de liefhebbers
[afbeelding]
Klopt, anders had hij nog in zijn eigen vuiligheid gezeten. Bah.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nogmaals: Hoe schijnheilig ze ook mogen zijn, hoe doortrapt ze ook te werk gaan en hoezeer ik hun smerige spelletjes ook verafschuw, Brian en Natasja zijn op dit moment precies dat aan het doen wat Jaap nodig heeft...
En dan maakt het niet uit waarom ze het doen...
NOU DANquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:55 schreef Missy_1974 het volgende:
toch blijft het zielig, en wij lachen allemaal even hard mee, maargoed hij koos er zelf voor, hij zoop zelf zoveel
He bah zo op de foto en niet eens zijn aars laten blekenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:55 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nietus!
Voor de liefhebbers
[afbeelding]
Amanda doet wat ze altijd doet .. mensen psychisch gek verklarenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:56 schreef Mani89 het volgende:
Zit Amanda nou meelevend te knikken terwijl ze hem net nog zat uittelachen?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Kutwijf![]()
Nu kan ik helemáál niet meer slapen![]()
Die Bolle Japiejo heeft er wel voor gezorgd dat hij huub een oor aan naait.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik vind het gewoon slecht van de rest dat die er niet zijn...
Wat dat betreft zijn die kutbrian en kutnasty toch beter bezig...
Anders had die arme gozert nu alleen gezeten!
Mee eens, maar dan NIET in DGK. Laten ze een hulpverleningstraject aanbieden, ze hebben 'm per slot van rekening wel binnengehaald.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:55 schreef agter het volgende:
Ik begrijp best dan Jaap 18+ is. Dat hij volwassen is en zijn eigen keuze gemaakt heeft om DGK in te gaan. En wat ik hier zie, vind ik ook wel lachen.
Om zo'n labiel persoon in DGK te zetten met mensen die zo goed zijn in het opfokken van elkaar.
Dit was toch wel te verwachten.
Ik hoop het voor hem.
Ik hoop dat Tien dat voor hem doet. Want na vanavond zijn we er allemaal van overtuigd dat hij dat nodig heeft...meer dan wie dan ook in de kooi.
Lachen is leuk.
en waar waren ze toen huub in een dilerium lag? natasia ging samen met haar kindjes huub uitlachen en brian maakte foto's van huub voor zijn site.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nogmaals: Hoe schijnheilig ze ook mogen zijn, hoe doortrapt ze ook te werk gaan en hoezeer ik hun smerige spelletjes ook verafschuw, Brian en Natasja zijn op dit moment precies dat aan het doen wat Jaap nodig heeft...
En dan maakt het niet uit waarom ze het doen...
Hetzelfde geldt voor Natasia, die is absoluut labiel en zou (volgens haar eigen zussen) naar een psychiatrisch ziekenhuis zijn gegaan als ze niet naar DGK was gegaan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:55 schreef agter het volgende:
Ik hoop het voor hem.
Lachen is leuk.
ohhwiiwiwiiwiiw MYYY iiiiii God iiiiiiiiiquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jezus, kun je niet even waarschuwen???????????//![]()
![]()
![]()
Truequote:Op woensdag 28 februari 2007 00:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mee eens, maar dan NIET in DGK. Laten ze een hulpverleningstraject aanbieden, ze hebben 'm per slot van rekening wel binnengehaald.
Ik heb geen moment gelachenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:55 schreef Missy_1974 het volgende:
Nee nog niet........te druk........hahaquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:54 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ROFL ...... I know - kon wel een lachbui gebruiken na een avond saai vergaderen. Ik had me ziek gemeld als ik dit aan had zien komen.
(dank je, jij bent ook wel aardig - dvdtje al opgevraagd bij je Pa?)
en toch sta ik hier achter!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:55 schreef agter het volgende:
Ik hoop het voor hem.
Lachen is leuk.
Ik denk dat Jaap dan naar Boels belt want die verhuren bijna alles. Ik schat in dat ie een enorme kraan huurt en een touw die een paar honderd kilo kan dragen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Huub is weer geweldig vanavond
Sylvia's band met Huub lijkt sterker dan ooit.
Jaap is in de villa om zelfmoord te plegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |