quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:50 schreef Maria44 het volgende:
Steunen jongens, steunen, belofte maakt schuld hahahaha
Die motherfucker had ik met een tijltje op een bed geduwdquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:51 schreef Kinga het volgende:
Damn, kleed zo'n kerel nu maar es aan etc...
Geloof maar dat Brian hem daar de hele dag aan zal helpen herinneren...in geuren en kleurenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Alsof hij morgen nog weet wie hem geholpen heeft
Ik ben in topconditie maar heb 3 weken geleden ook elk uur moeten kotsen. Eerst 's nachts na het uitgaan. Vanaf het moment dat ik 's ochtends weer wakker werd tot 20.00 weer moeten kotsen. Dat doe je een keer, daarna niet meer. Dat Jaap een beetje dik is lijkt het allemaal erger te maken omdat hij lastig te verplaatsen is maar alles komt goed met hem.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:50 schreef doesss het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar ik ben in redelijke conditie
Heb je die gozer gezien.![]()
Dat hart van 'm maakt al overuren als ie niks doet, laat staan nu.
DIT IS ONVERANTWOORD!!!!!!!!![]()
![]()
Wat let jequote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef Soury het volgende:
Kan iemand DIE KUT PIANOKLEP DICHT MIETEREN 111
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik denk dat Jaap dood gaat hoor
ABNORMAAL GRAPPIGquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef Pavement het volgende:
dit is echt ABNORMAAL, DGK_redactie CHAPO!!!!
Tuurlijk, slijmerig gedrag.... kloppen morgen weer op hun borst...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:49 schreef RSie het volgende:
Je kan lullen wat je wilt,.. maar Natasia laat zich nu wel van haar goede kant zien!!
is wel waar, je kan een gast van 200 kilo niet op de vloer laten liggen, helaas vrees ik wel dat natasia & brian dit 100x gaan gebruiken als er weer ruzie of een meningsverschil isquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:49 schreef RSie het volgende:
Je kan lullen wat je wilt,.. maar Natasia laat zich nu wel van haar goede kant zien!!
Ik ook Huub lijd echt aan hoogmoed en wie kent het spreekwoord niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben iig wat afgeknapt op Huub, met zijn pak-me-dan.
Op de een of andere manier vind ik het in combi met die muziek van Huub, lijken op een herdenkingsdienst voor alle omgekomen potvissenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef Soury het volgende:
Kan iemand DIE KUT PIANOKLEP DICHT MIETEREN 111
Zodat ie niet meer "ruikt"quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef Prospera het volgende:
Waarom moet hij nu ook nog onder de douche??
Lijkt me wel fris als je in je eigen kots hebt liggen drijvenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef Prospera het volgende:
Nee...ze schamen zich niet....anders hadden ze de streams wel weggedraaid!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:49 schreef Carlaa het volgende:
Ik vraag me af wat de DGK-Redactie hier zelf van denkt... is dit hun idee van TV maken.. of schamen ze zich de ogen uit de kop dat DIT het resultaat is?
http://www.hanff.nl/goudenkooi.phpquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:53 schreef Bait00 het volgende:
ik heb streamproblemen ondertussen:( bufferrr....
die geven even niet thuis!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef Pavement het volgende:
dit is echt ABNORMAAL, DGK_redactie CHAPO!!!!
Hoopje? Ik zie daar een giga berg vetquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat een zielig hoopje mens zit daar onder die douche![]()
Nou Scanquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Hooguit SBS achtige zaken.
Omdat ie in bad in zijn eigen kots zat.... wel zo frisjes om dat er ff af te spoelen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef Prospera het volgende:
Respectquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:53 schreef Mokum020 het volgende:
Ach........Natte-AS is het bad aan het schoonmaken.........
en Brainless is hem aan het wassen.............![]()
ROFL ...... I know - kon wel een lachbui gebruiken na een avond saai vergaderen. Ik had me ziek gemeld als ik dit aan had zien komen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Rare humor................die 010-ers.........![]()
(jij bent wel aardig hoor)
dit is dan denk ik de 1e keer dat ik daar niet echt meezitquote:
Denk ook niet dat hij het kwart eeuw gaat reddenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik denk dat Jaap dood gaat hoor
wat denk je, hij heeft net in zijn eigen kots gezeten. Lijk me wel zo frisquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef Prospera het volgende:
Nogmaals: Hoe schijnheilig ze ook mogen zijn, hoe doortrapt ze ook te werk gaan en hoezeer ik hun smerige spelletjes ook verafschuw, Brian en Natasja zijn op dit moment precies dat aan het doen wat Jaap nodig heeft...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:53 schreef Mokum020 het volgende:
ik niet gaat goed zo!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:54 schreef Maria44 het volgende:
Eric en Amanda vinden dat Japio het zelf op had moeten ruimen
Hij pleegt zelfmoord als hij deze beelden te zien krijgtquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk ook niet dat hij het kwart eeuw gaat redden![]()
Ahhh Whaaa Lieffffffffffffffvvvvvvvvvvvvvvvvquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:53 schreef Mokum020 het volgende:
Nietus!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:54 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Hoopje? Ik zie daar een giga berg vet![]()
De boterberg in Eemnesquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:54 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Hoopje? Ik zie daar een giga berg vet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |