ABNORMAAL GRAPPIGquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef Pavement het volgende:
dit is echt ABNORMAAL, DGK_redactie CHAPO!!!!
Tuurlijk, slijmerig gedrag.... kloppen morgen weer op hun borst...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:49 schreef RSie het volgende:
Je kan lullen wat je wilt,.. maar Natasia laat zich nu wel van haar goede kant zien!!
is wel waar, je kan een gast van 200 kilo niet op de vloer laten liggen, helaas vrees ik wel dat natasia & brian dit 100x gaan gebruiken als er weer ruzie of een meningsverschil isquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:49 schreef RSie het volgende:
Je kan lullen wat je wilt,.. maar Natasia laat zich nu wel van haar goede kant zien!!
Ik ook Huub lijd echt aan hoogmoed en wie kent het spreekwoord niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben iig wat afgeknapt op Huub, met zijn pak-me-dan.
Op de een of andere manier vind ik het in combi met die muziek van Huub, lijken op een herdenkingsdienst voor alle omgekomen potvissenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef Soury het volgende:
Kan iemand DIE KUT PIANOKLEP DICHT MIETEREN 111
Zodat ie niet meer "ruikt"quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef Prospera het volgende:
Waarom moet hij nu ook nog onder de douche??
Lijkt me wel fris als je in je eigen kots hebt liggen drijvenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef Prospera het volgende:
Nee...ze schamen zich niet....anders hadden ze de streams wel weggedraaid!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:49 schreef Carlaa het volgende:
Ik vraag me af wat de DGK-Redactie hier zelf van denkt... is dit hun idee van TV maken.. of schamen ze zich de ogen uit de kop dat DIT het resultaat is?
http://www.hanff.nl/goudenkooi.phpquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:53 schreef Bait00 het volgende:
ik heb streamproblemen ondertussen:( bufferrr....
die geven even niet thuis!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef Pavement het volgende:
dit is echt ABNORMAAL, DGK_redactie CHAPO!!!!
Hoopje? Ik zie daar een giga berg vetquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat een zielig hoopje mens zit daar onder die douche![]()
Nou Scanquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Hooguit SBS achtige zaken.
Omdat ie in bad in zijn eigen kots zat.... wel zo frisjes om dat er ff af te spoelen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef Prospera het volgende:
Respectquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:53 schreef Mokum020 het volgende:
Ach........Natte-AS is het bad aan het schoonmaken.........
en Brainless is hem aan het wassen.............![]()
ROFL ...... I know - kon wel een lachbui gebruiken na een avond saai vergaderen. Ik had me ziek gemeld als ik dit aan had zien komen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Rare humor................die 010-ers.........![]()
(jij bent wel aardig hoor)
dit is dan denk ik de 1e keer dat ik daar niet echt meezitquote:
Denk ook niet dat hij het kwart eeuw gaat reddenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik denk dat Jaap dood gaat hoor
wat denk je, hij heeft net in zijn eigen kots gezeten. Lijk me wel zo frisquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef Prospera het volgende:
Nogmaals: Hoe schijnheilig ze ook mogen zijn, hoe doortrapt ze ook te werk gaan en hoezeer ik hun smerige spelletjes ook verafschuw, Brian en Natasja zijn op dit moment precies dat aan het doen wat Jaap nodig heeft...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:53 schreef Mokum020 het volgende:
ik niet gaat goed zo!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:54 schreef Maria44 het volgende:
Eric en Amanda vinden dat Japio het zelf op had moeten ruimen
Hij pleegt zelfmoord als hij deze beelden te zien krijgtquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk ook niet dat hij het kwart eeuw gaat redden![]()
Ahhh Whaaa Lieffffffffffffffvvvvvvvvvvvvvvvvquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:53 schreef Mokum020 het volgende:
Nietus!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:54 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Hoopje? Ik zie daar een giga berg vet![]()
De boterberg in Eemnesquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:54 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Hoopje? Ik zie daar een giga berg vet![]()
Ja, tuurlijk komt het goed 9 van de 10 keer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef XiChico het volgende:
[..]
Ik ben in topconditie maar heb 3 weken geleden ook elk uur moeten kotsen. Eerst 's nachts na het uitgaan. Vanaf het moment dat ik 's ochtends weer wakker werd tot 20.00 weer moeten kotsen. Dat doe je een keer, daarna niet meer. Dat Jaap een beetje dik is lijkt het allemaal erger te maken omdat hij lastig te verplaatsen is maar alles komt goed met hem.
Ik denk niet dat hij dit zelf had voorspeltquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:55 schreef Missy_1974 het volgende:
toch blijft het zielig, en wij lachen allemaal even hard mee, maargoed hij koos er zelf voor, hij zoop zelf zoveel
dit is ook niet lachen, dit is keihard uitlachenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:55 schreef agter het volgende:
Ik begrijp best dan Jaap 18+ is. Dat hij volwassen is en zijn eigen keuze gemaakt heeft om DGK in te gaan. En wat ik hier zie, vind ik ook wel lachen.
Maar ergens is dit niet verantwoord.
Om zo'n labiel persoon in DGK te zetten met mensen die zo goed zijn in het opfokken van elkaar.
Dit wat toch wel te verwachten.
En Jaap dacht nog wel dat hij serieuze psychologische hulp zou krijgen.
Ik hoop het voor hem.
Ik hoop dat Tien dat voor hem doet. Want na vanavond zijn we er allemaal van overtuigd dat hij dat nodig heeft...meer dan wie dan ook in de kooi.
Lachen is leuk.
Maar ik hoop echt dat Jaap hulp krijgt.
Je kunt hem nu ook niet zomaar op straat zetten.
Maar ja, dit is mijn bescheide mening.
Zo is dat, en niet anders.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:52 schreef Dogga het volgende:
brain en natasia laten zich niet van hun goede kan zien ze kunnen gewoon niet anders, ze hebben hem in hun kamp gesloten dan moet je der wat voor doen he
Amanda is zijn wijf niet maar zijn neukertje, dat is heel wat anders hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:54 schreef mrSPLIFFY het volgende:
trouwens als iemand al de hele avond mijn wijf zit af te kraken en nep tieten te roepen
weet ik t allemaal, dan zou ik em mooi laten kotsen en schijten in zn eigen nest
vaag eigenlijk dat brian em zo helpt...
Ik nomineer hem bij deze voor een Darwin Award...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:55 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Hij pleegt zelfmoord als hij deze beelden te zien krijgt![]()
gewoon 1 stream volgen en de rest op stopquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:53 schreef Bait00 het volgende:
ik heb streamproblemen ondertussen:( bufferrr....
...tuurlijk wel, kussen onder zijn hoofd en een dekbed er overheen. Ze willen hem verzorgen om het contrast tussen hun twee en de boze rest onder zijn neus te (blijven) wrijven. Jaap lacht zich kapot.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:53 schreef Fikkert het volgende:
[..]
is wel waar, je kan een gast van 200 kilo niet op de vloer laten liggen
Kutwijfquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:55 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nietus!
Voor de liefhebbers
[afbeelding]
Erik stemt hem er denk ik uit, simpel - de nicht heeft het te dik naar z'n zin met Amandoquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:55 schreef Clank het volgende:
Huub: Ik kan me niet kwetsbaarder opstellen zoals ik net gedaan heb.
Hij vraagt aan Sylvia wat zij ervan denkt. Sylvia is er nog niet zo zeker van. Huub's gevoel is wel goed..
Jezus, kun je niet even waarschuwen???????????//quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:55 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nietus!
Voor de liefhebbers
[afbeelding]
Klopt, anders had hij nog in zijn eigen vuiligheid gezeten. Bah.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nogmaals: Hoe schijnheilig ze ook mogen zijn, hoe doortrapt ze ook te werk gaan en hoezeer ik hun smerige spelletjes ook verafschuw, Brian en Natasja zijn op dit moment precies dat aan het doen wat Jaap nodig heeft...
En dan maakt het niet uit waarom ze het doen...
NOU DANquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:55 schreef Missy_1974 het volgende:
toch blijft het zielig, en wij lachen allemaal even hard mee, maargoed hij koos er zelf voor, hij zoop zelf zoveel
He bah zo op de foto en niet eens zijn aars laten blekenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:55 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nietus!
Voor de liefhebbers
[afbeelding]
Amanda doet wat ze altijd doet .. mensen psychisch gek verklarenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:56 schreef Mani89 het volgende:
Zit Amanda nou meelevend te knikken terwijl ze hem net nog zat uittelachen?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Kutwijf![]()
Nu kan ik helemáál niet meer slapen![]()
Die Bolle Japiejo heeft er wel voor gezorgd dat hij huub een oor aan naait.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik vind het gewoon slecht van de rest dat die er niet zijn...
Wat dat betreft zijn die kutbrian en kutnasty toch beter bezig...
Anders had die arme gozert nu alleen gezeten!
Mee eens, maar dan NIET in DGK. Laten ze een hulpverleningstraject aanbieden, ze hebben 'm per slot van rekening wel binnengehaald.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:55 schreef agter het volgende:
Ik begrijp best dan Jaap 18+ is. Dat hij volwassen is en zijn eigen keuze gemaakt heeft om DGK in te gaan. En wat ik hier zie, vind ik ook wel lachen.
Om zo'n labiel persoon in DGK te zetten met mensen die zo goed zijn in het opfokken van elkaar.
Dit was toch wel te verwachten.
Ik hoop het voor hem.
Ik hoop dat Tien dat voor hem doet. Want na vanavond zijn we er allemaal van overtuigd dat hij dat nodig heeft...meer dan wie dan ook in de kooi.
Lachen is leuk.
en waar waren ze toen huub in een dilerium lag? natasia ging samen met haar kindjes huub uitlachen en brian maakte foto's van huub voor zijn site.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nogmaals: Hoe schijnheilig ze ook mogen zijn, hoe doortrapt ze ook te werk gaan en hoezeer ik hun smerige spelletjes ook verafschuw, Brian en Natasja zijn op dit moment precies dat aan het doen wat Jaap nodig heeft...
En dan maakt het niet uit waarom ze het doen...
Hetzelfde geldt voor Natasia, die is absoluut labiel en zou (volgens haar eigen zussen) naar een psychiatrisch ziekenhuis zijn gegaan als ze niet naar DGK was gegaan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:55 schreef agter het volgende:
Ik hoop het voor hem.
Lachen is leuk.
ohhwiiwiwiiwiiw MYYY iiiiii God iiiiiiiiiquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jezus, kun je niet even waarschuwen???????????//![]()
![]()
![]()
Truequote:Op woensdag 28 februari 2007 00:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mee eens, maar dan NIET in DGK. Laten ze een hulpverleningstraject aanbieden, ze hebben 'm per slot van rekening wel binnengehaald.
Ik heb geen moment gelachenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:55 schreef Missy_1974 het volgende:
Nee nog niet........te druk........hahaquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:54 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ROFL ...... I know - kon wel een lachbui gebruiken na een avond saai vergaderen. Ik had me ziek gemeld als ik dit aan had zien komen.
(dank je, jij bent ook wel aardig - dvdtje al opgevraagd bij je Pa?)
en toch sta ik hier achter!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:55 schreef agter het volgende:
Ik hoop het voor hem.
Lachen is leuk.
Ik denk dat Jaap dan naar Boels belt want die verhuren bijna alles. Ik schat in dat ie een enorme kraan huurt en een touw die een paar honderd kilo kan dragen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Huub is weer geweldig vanavond
Sylvia's band met Huub lijkt sterker dan ooit.
Jaap is in de villa om zelfmoord te plegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |