Jaap heeft zelf zijn vrienden gekozen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:39 schreef Kinga het volgende:
Echt respect voor Brian en Natasia nu. Echt lullig al die lui in het kantoor.
Toen huub zo dronken was zag je Brian en Natas ook nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:39 schreef Kinga het volgende:
Ach, alles wat ze nu tegen hem zeggen weet hij morgen toch niet meer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:41 schreef CarOnline het volgende:
Waar is de rest? In het kantoor, sigaretjes roken, en smakelijk lachen!
Ohh vals, Brian en Natasia
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Heerlijk die Huub, nog even pianospelen! Geweldig !
Hij zat onder de kots (en het was natuurlijk wel vermakelijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:41 schreef Kinga het volgende:
Waarom hebben ze hem uberhaupt in dat bad gegooid. Hoe dom ben je dan.
Omdat ie onder zijn eigen kots zatquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:41 schreef Kinga het volgende:
Ja, daar gok ik ook op!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ach, alles wat ze nu tegen hem zeggen weet hij morgen toch niet meer.
Whahahhahahah!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:40 schreef Cyan het volgende:
Jaap zit in een tummytub
Hoezo dom? Hij verzuipt niet hoor, is alleen wat lastig om hem er uit te krijgen. Maar de komende paar uur kan Jaap niet op zijn benen staan dus is het maar beter dat hij nog op een plek zit die schoon te maken is (water verversen)quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:41 schreef Kinga het volgende:
Wat een onzin dat doen ze alleen maar voor zichzelf om ook een beetje in de gratie vd kijkers te komenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:39 schreef Kinga het volgende:
Als het 'goede vrienden' zijn, slaan ze zichzelf nu keihard voor de kop.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:42 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb echt medelijden met de familie en zgn. vriendin van jaap...
en die "vrienden" van 'm die hem op dit idee gebracht hebben... zouden die dit niet aan hebben zien komen?
Die man is gewoon stomdronken, als ie thuis is zegt ie toch ook zoveel te drinken. Ik vond huub enger toen ie zolang in coma lag. Dit ken ik dus van dronken mensen. Flink kotsen, morgen brak en ziek.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het echt op het randje dit. Die jongen zijn lichamelijke gesteldheid is zo slecht..hij heeft vandaag gesport is dus al moe, zoveel alcohol niet normaal...en bloed overgeven..geen goed teken. Dat hart maakt overuren nu.
Redactie komt er een dokter?
En waarom denk je dat ze dat doen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind Brian en Natasia nu echt leuker dan de rest.
Ze zijn zorgzaam.
Natuurlijk zijn ze ook heel erg in hun nopjes met zichzelf, maar ze blijven wel in de buurt van Jaap, ipv weglopen nadat de attractie is afgelopen.
dat is niet zorgzaam dat is inlikken, denk even terug hoe brian en natas boven over jaap stonden te praten enzo, dus pleur lekker, hoezo zorgzaam.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ze zijn zorgzaam.
Natuurlijk zijn ze ook heel erg in hun nopjes met zichzelf, maar ze blijven wel in de buurt van Jaap, ipv weglopen nadat de attractie is afgelopen.
Zorgzaam ten ornechte! Iemand die zichzelf zo te buiten gaat verdiend het niet verzorgd te worden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ze zijn zorgzaam.
bloed overgeven?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het echt op het randje dit. Die jongen zijn lichamelijke gesteldheid is zo slecht..hij heeft vandaag gesport is dus al moe, zoveel alcohol niet normaal...en bloed overgeven..geen goed teken. Dat hart maakt overuren nu.
Redactie komt er een dokter?
Dat is gewoon een feit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:42 schreef Clank het volgende:
Brian blijft maar op Jaap inpraten hoe slecht de anderen zijn.
Morgen moet Jaap dit ook nog vele malen aanhoren vrees ik : wij hebben voor jou gezorgd terwijl de anderen je uit zaten te lachen in het kantoor.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:42 schreef havefun het volgende:
BRian vind ik nu wel top
Hij zal nog wel ff doorgaan vannacht.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:43 schreef APK het volgende:
Ik hoop dat hij straks nog even over het door Natasia pas gedweilde vloertje kotst.
ja je zegt het zelf al "vrienden"quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:42 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb echt medelijden met de familie en zgn. vriendin van jaap...
en die "vrienden" van 'm die hem op dit idee gebracht hebben... zouden die dit niet aan hebben zien komen?
Er is nog een piepklein gaatje in dat bad. Tussen Jaap zijn grote en daarop volgende teen. Dus als je je even wilt wassen ...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:42 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Whahahhahahah!!
Door deze opmerking pis ik in mijn broek!
Whahahahaha!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:42 schreef CarOnline het volgende:
Bloed? Was dat geen bessen? of chocoladeijs?
Godzijdank...quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen bloed volgens mij hoor.
kan hij niet omvallen, en vooral.... kan hij niet bovenop iemand vallenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:41 schreef Kinga het volgende:
Hebben ze ook gezegt dat die niet kwam, veel water drinken was het advies.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:44 schreef flubberdewups het volgende:
We zijn inmiddels bijna een half uur verder en nog geen ziekenwagen waar hij om vraagt....![]()
Bessenjeneverquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen bloed volgens mij hoor.
Lijkt me logisch. Uiteindelijk is en blijft het een spel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:43 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
dat is niet zorgzaam dat is inlikken, denk even terug hoe brian en natas boven over jaap stonden te praten enzo, dus pleur lekker, hoezo zorgzaam.
natas maakt schoon daar heb ik wel respect voor maar voor brian NO WAY die denkt alleen aan zijn eigen reet
Je wilt hem toch niet bij je groep hebbenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:44 schreef beequeen het volgende:
Toch wel stom van HES dat ze de BAN weer het werk op laten knappen , niet echt handig. Een reden voor Billie om toch de Ban kant te kiezen. Zou ook zo kunnen zijn dat ie het morgen niet meer weet.
Maarre Mokum ... je gelooft dit toch niet serieus he? Jaap zijn maten liggen nu over de grond te rollen van het lachen. Die Jaap weet precies wat hij doet en het zou mij niets verbazen wanneer ie dalijk in de camera knipoogt ....quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En weer ben ik het met je eens............![]()
Als er voor elke dronken kotser een ambulnce moet aanrukken, wordt het druk op de wegquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:44 schreef flubberdewups het volgende:
We zijn inmiddels bijna een half uur verder en nog geen ziekenwagen waar hij om vraagt....![]()
Neem aan dat de redactie gebeld heeft. Een ambulance komt niet zo snel voor iemand die teveel gezopen heeft. Ook niet als iemand out gaatquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:45 schreef Grimm het volgende:
kan d'r niet ff een dokter komen om ff te checken of alles goed met 'm gaat?
Weet dat het al laat is maarreh wake up pleasequote:Op woensdag 28 februari 2007 00:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ze zijn zorgzaam.
Heb je nog nooit alcohol gedronken?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:45 schreef doesss het volgende:
KAN ER EVEN ALS DE SODEMIETER MEDISCHE HULP VOOR DIE GOZER KOMEN, REDACTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!
WAT DENKEN JULLIE WAT VOOR OPSODEMIETER HET HART VAN DIE GOZER KRIJGT!!!!!!!!!!!!!!!
Drama. Kan het nòg erger?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
Straks raakt hij nog onderkoeld ook... hij moet warm gehouden worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |