Bij deze:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:30 schreef Copycat het volgende:
Aan een meer toevoegende TVP ook.
Serieus?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij deze:
Van Cameron Diaz wordt toch al tijden gefluisterd dat ze aan de heroine zit? Als ik die foto zie, begrijp ik die geruchten wel.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:30 schreef Copycat het volgende:
Aan een meer toevoegende TVP ook.
Die geruchten zingen serieus al jaren rond.quote:
AKA Bloody nose Brown.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:11 schreef Rhanna het volgende:
[afbeelding]
Bobby Brown, ex hubbie van Whitney
Dan is ze wel een hele goede gebruiker en kan ze er lichamelijk en geestelijk enorm goed mee omgaan wat uitzonderlijk is bij heroinegebruikers..Want ze ziet er toch altijd goed en gezond uit en vooral bij het maken van films kun je niet wasted zijn en moet je lichaam helemaal ok zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij deze:
Van Cameron Diaz wordt toch al tijden gefluisterd dat ze aan de heroine zit? Als ik die foto zie, begrijp ik die geruchten wel.
Zo te lezen heb jij ook Scar Tissue gelezen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:32 schreef denka het volgende:
Een goed voorbeeld van iemand die wel een aantal keer op het randje van de dood heeft gestaan maar toch uitzonderlijk goed met zijn gebruik kan omgaan is anthony kiedis (zanger van de Red Hot Chili Peppers). Hij doet altijd heroine/speed runs. Met een flinke lading geld gaat hij naar een of ander cheapy motel om daar een week of 2 aan een stuk door heroine/speed/coke en downers te gebruiken om dan weer tijdelijk terug te keren in het normale leven zonder drugs..Wil je dit kunnen dan moet je echt sterk zijn..
[afbeelding]
Een van de grootste drugsgebruikers die er lopen, zou je zo niet zeggen of wel?
Mooi boek hequote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo te lezen heb jij ook Scar Tissue gelezen?![]()
Natuurlijk moet je die geruchten over Diaz met een grote korrel heroine zout nemen, maar ergens zou het me niets verbazen.
Mooi zou ik het niet willen noemen. Wel interessant, alhoewel ook dat het op een gegeven moment moest afleggen tegen de eentonigheid van weer een cold turkey.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:57 schreef denka het volgende:
Mooi boek heJe moet het boek wel in het Engels lezen, dat moet je sowieso doen met alle biografieën.
Ik heb een tijdje in die kringen vertoefd en daar lijkt coke inderdaad hetzelfde als een biertje in de buurtkroeg. (Van Jeroen Pauw is het ook een publiek geheim, Holt wist ik niet, maar ook dat verbaast me totaal niet) .quote:Idd moet je het met een grote korrel zout nemen. Kijk als ze aan de coke zit dat zou me niks verbazen. Coke hoort erbij in die wereld en als je het niet doet dan ben je een uitzondering. Heroine hakt er toch wat meer in en dat gebruik zie je snel..
Verder blijf ik me altijd verbazen aan fans of wie dan ook die denken dat hun idool (geen sporters)/beroemdheid geen drugs gebruikt. Mensen.... vrijwel iedereen in het artiesen/acteurs wereldje, gewoonweg de hele vip wereld gebruikt. En de mensen waar je het nog het minst van verwacht dat zijn meestal de echte grootverbruikers..
Ga maar eens naar zulke feestjes..Zo kwam ik jeroen pauw eens een keer tegen met de neus vol poeder en mevrouw viola holt en nog tig anderen.
Mijn verbazing was niet over het feit dat ze drugs gebruikt, maar over het feit dat het over heroine ging. Dit is toch wel even different shit dan je neus een keertje poederen. Overigens zijn mensen met genoeg geld prima in staat om een redelijk normaal leven te leiden naast de heroine verslaving, maar daar gaat dit topic ook helemaal niet overquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:57 schreef denka het volgende:
[..]
Verder blijf ik me altijd verbazen aan fans of wie dan ook die denken dat hun idool (geen sporters)/beroemdheid geen drugs gebruikt. Mensen.... vrijwel iedereen in het artiesen/acteurs wereldje, gewoonweg de hele vip wereld gebruikt. En de mensen waar je het nog het minst van verwacht dat zijn meestal de echte grootverbruikers..
Ga maar eens naar zulke feestjes..Zo kwam ik jeroen pauw eens een keer tegen met de neus vol poeder en mevrouw viola holt en nog tig anderen.
Heeft Jennifer haar lippen ook op laten spuiten ofzo??quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:34 schreef Ole het volgende:
Jennifer ziet er geweldig uit, in tegenstelling tot Marc..
[afbeelding]
Misschien domme vraag, maar zijn die 2 een koppel?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:34 schreef Ole het volgende:
Jennifer ziet er geweldig uit, in tegenstelling tot Marc..
[afbeelding]
Wat heeft Nelly daar in de hand?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:41 schreef ellos het volgende:
sorry offtopic, hierbij dan een plaatje :
Nelly furtado
[afbeelding]
ja al jaren, ze zijn zelfs getrouwd dacht ik zo.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:13 schreef Koningin het volgende:
[..]
Misschien domme vraag, maar zijn die 2 een koppel?
Zou erg fout zijn...
En al een tijdje bezig om een kindje te krijgen (maar dat wil niet echt lukken volgens 'de bronnen' )quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:18 schreef denka het volgende:
[..]
ja al jaren, ze zijn zelfs getrouwd dacht ik zo.
Is dat niet Sally Kirkland.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:10 schreef Burger_Queen het volgende:
Silla Kirkland. (Ik heb geen idee wie het is maar aangezien ze bij de Oscars was zal ze wel een celeb zijn... onflatteus op de kiek).
[afbeelding]
tvp
Onder welke steen heb jij gelegenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:13 schreef Koningin het volgende:
[..]
Misschien domme vraag, maar zijn die 2 een koppel?
Zou erg fout zijn...
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:31 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Jake Gyllenhaal... okee niet heel onflatteus maar wel een beetje goofy
haha... ik WIST gewoon dat jij binnen 10 minuten zou reagerenquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:40 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
haha... ik WIST gewoon dat jij binnen 10 minuten zou reageren![]()
mee eensquote:
crack lipsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:11 schreef Rhanna het volgende:
[afbeelding]
Bobby Brown, ex hubbie van Whitney
Dat is een microfoonquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:15 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Wat heeft Nelly daar in de hand?
Het lijkt een electrisch jaap stam![]()
En dat verklaart ook gelijk de rare houding waarin ze staat.quote:
Lijkt wel of haar neus ingeklapt is... Tussenschot weggesnovenquote:
Briljant!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:37 schreef lurf_doctor het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dHd7a86UrlY&eurl=
Is deze fijne compilatie al langsgeweest![]()
![]()
Ik vraag me altijd af wat zulke mensen denken als ze in de spiegel kijken. Zal Courtney bijvoorbeeld nou echt denken: 'mčn, wat zie ik er weer lekker uit vandaag'?quote:
Hehequote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:31 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Jake Gyllenhaal... okee niet heel onflatteus maar wel een beetje goofy
Wat een mannenlichaam heeft die pink toch ook zeg.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Tori Spelling staat ook op ontploffen
[afbeelding]
En Mr Pink
[afbeelding]
Niet te zuinig.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:25 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wat een mannenlichaam heeft die pink toch ook zeg.....
Volgens mij heeft Pink altijd gewenst dat ze als jongetje was geboren...quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:25 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wat een mannenlichaam heeft die pink toch ook zeg.....
Nu je het zegt, ze zou zo een broertje kunnen zijn!quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:04 schreef Spijgbak het volgende:
Ik vind haar een beetje op Matt Damon lijken met die mond.
Jups, in combinatie met Andy Warhol en "Brains" van de Thunderbirds.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:04 schreef Spijgbak het volgende:
Ik vind haar een beetje op Matt Damon lijken met die mond.
Jawel hoor, ze hangt heel flatteus in m'n wcquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:18 schreef Stansfield het volgende:
Staat Courtney überhaupt wel eens flatteus op een foto?
Wie weet is ze wel als jongentje geboren....quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:16 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Pink altijd gewenst dat ze als jongetje was geboren...
[..]
ik vind pink d'r lijf mooiquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Tori Spelling staat ook op ontploffen
[afbeelding]
En Mr Pink
[afbeelding]
Een beetje als Whitney Houston toen ze aan de coke zat.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:02 schreef Franneh het volgende:
[afbeelding]
Jada Pinkett Smith staat er ook niet al te lekker op hier.
Deze is ook wel fijn:quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:02 schreef Franneh het volgende:
[afbeelding]
Jada Pinkett Smith staat er ook niet al te lekker op hier.
Minimaal.. misschien wel 4 of 6.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:38 schreef Ephemera het volgende:
[afbeelding]
Rob Thomas (Matchbox 20) kijkt als een bang-en-cocaine-gebruikend-hertje in de camera.
Zijn vrouw daarentegen fleurt de boel aardig op![]()
[afbeelding]
Ik tel 3 kinnen bij Charlotte Church... jullie?
En toch lijkt ze verder niet echt dik op die foto. Overigens vind ik persoonlijk dat ze nog steeds een mooi gezicht heeft, zij het wat boller.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:38 schreef Ephemera het volgende:
[afbeelding]
Ik tel 3 kinnen bij Charlotte Church... jullie?
Heino mag hier ook wel bij.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:18 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jups, in combinatie met Andy Warhol en "Brains" van de Thunderbirds.
AAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:22 schreef n00cL30n het volgende:
Nog ff op pink terugkomend:
[..]
Heino mag hier ook wel bij.
[afbeelding]
Dat vraag ik me af.. waar baseer je dat op dan? Ze ziet er echt ver-schrik-ke-lijk uit zeg, net een walrus.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Menig vrouw die 2 kinderen in 1 jaar heeft gebaard ziet er veel erger uit dan Brit...
een baby-walrus.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:47 schreef Franneh het volgende:
Iemand die op een walrus lijkt heeft wel meer vet dan dat britney daar heeft lijkt me.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind haar lichaam nog mooi stevig hoor.
Als je pech hebt rekt de huid nooit meer mooi terug, zit je onder de striae en wijzen je tepels naar beneden. En dan hoef je nog niet eens te zwaar te zijn...
Bijv. hier:
[afbeelding]
dat is toch een heel oude foto?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:55 schreef ilsepielse het volgende:
[afbeelding]
Nicole Richie... wie legt haar aan een infuus?!!
Buik laten hangen of inhouden maakt een wereld van verschil, en dan hangt het ook nog sterk af van de hoek waarin de foto's weren genomen. Ik vind dat ze weer een knap figuur heeftquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:20 schreef tessie het volgende:
Wat vaag. Britney lijkt op die foto waarop ze staat toch echt wel slank, en als ze ligt lijkt ze echt veel dikker. Snap wel dat het allemaal wat meer uitzakt als je ligt, maar dit is wel heel extreem...
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:55 schreef ilsepielse het volgende:
Gut, dit is nog een redelijk fatsoenlijke van mevrouw Jameson. Ik heb uit dezelfde serie foto's gezien (vooral van d'r gezicht) die echt vreselijk waren. Kan ze helaas zo snel ff niet terugvinden...![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:55 schreef ilsepielse het volgende:
Gut, dit is nog een redelijk fatsoenlijke van mevrouw Jameson. Ik heb uit dezelfde serie foto's gezien (vooral van d'r gezicht) die echt vreselijk waren. Kan ze helaas zo snel ff niet terugvinden...![]()
[afbeelding]
Nicole Richie... wie legt haar aan een infuus?!!
jij kunt echt wel een tikkeltje overdrijven zeg, of je hebt een ernstige oogziektequote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:40 schreef KinkyGiraf het volgende:
Dat vraag ik me af.. waar baseer je dat op dan? Ze ziet er echt ver-schrik-ke-lijk uit zeg, net een walrus.
Niet eens moeders...De gemiddelde 17-jarige heeft tegenwoordig al een uitgelebberde buik en afgezakte borsten. Ik schrik vaak als ik tieners in bv. de sauna of zwembad zie. Dan ziet Britney er echt netjes uit. Menige vrouw, moeder of niet, zou willen dat zij er zo uitzag!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:09 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jij kunt echt wel een tikkeltje overdrijven zeg, of je hebt een ernstige oogziekte
niet veel vrouwen kunnen uitpakken met zo'n buik na een zwangerschap - laat staan 2 zwangerschappen in zo'n korte tijd -, dat kan ik je als ervaringsdeskundige verzekeren ! Ik ben jaloers, ik vind trouwens dat ze er best slank uitziet,
wie britney een walrus vindt heeft ze echt wel niet meer alle vijf op een rij, zie eens rond je op straat en kijk eens hoeveel kersverse moeders er met een beter figuur kunnen uitpakken.
Ik heb inderdaad een ernstige oogziekte en ik zou je willen vragen om er niet mee te spotten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:09 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jij kunt echt wel een tikkeltje overdrijven zeg, of je hebt een ernstige oogziekte
niet veel vrouwen kunnen uitpakken met zo'n buik na een zwangerschap - laat staan 2 zwangerschappen in zo'n korte tijd -, dat kan ik je als ervaringsdeskundige verzekeren ! Ik ben jaloers, ik vind trouwens dat ze er best slank uitziet,
wie britney een walrus vindt heeft ze echt wel niet meer alle vijf op een rij, zie eens rond je op straat en kijk eens hoeveel kersverse moeders er met een beter figuur kunnen uitpakken.
Idd, liggend is ze gewoon dik, en staand slank wat je met buik inhouden niet voor elkaar krijgtquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:20 schreef tessie het volgende:
Wat vaag. Britney lijkt op die foto waarop ze staat toch echt wel slank, en als ze ligt lijkt ze echt veel dikker. Snap wel dat het allemaal wat meer uitzakt als je ligt, maar dit is wel heel extreem...
Denk het ook wel jaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:16 schreef Elseetje het volgende:
Ik zou Britney geen walrus willen noemen, maar een beetje een biggetje is ze welMaar ik ga ervanuit dat ze vanzelf weer aan d'r figuur gaat werken als ze weer lekker in dat vel zit, kan me zo voorstellen dat ze andere dingen aan d'r hoofd heeft...?
als dat al vadsig is, heb jij gewoon een volledig verkeerde norm in je hoofd van hoe een vrouw die pas twee kinderen op de wereld heeft gezet er moet uitzien. Het duurt gewoon een klein jaar voor je volledig ontzwangerd bentquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:17 schreef KinkyGiraf het volgende:
oftewel, je gaat toch ook niet zo geagiteerd reageren als je een foto ziet van Seal die zijn bilspleet per ongeluk laat zien, omdat jij je er ook voor schaamt als jouw heupbroek per ongeluk wat te laag afzakt... Britney staat gewoon super lelijk op die foto en ja, ze is vadsig, ook al zijn er honderden miljoenen vrouwen die nog vadsiger zijn
*zucht* ik zeg niet dat ze er zo niet uit MAG zien, maar ja, ik vind het vadsig en zoals ik eerder al zei was ze een tijdje terug veel slanker dus aan de zwangerschappen hoef je het niet eens te wijten. misschien ben ik later na 2 zwangerschappen ook wel dik, maar dan noem je me toch ook zo? Het is toch niet zo dat je, omdat je zwanger bent geweest, ineens het stempel "slank" krijgt?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:22 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
als dat al vadsig is, heb jij gewoon een volledig verkeerde norm in je hoofd van hoe een vrouw die pas twee kinderen op de wereld heeft gezet er moet uitzien. Het duurt gewoon een klein jaar voor je volledig ontzwangerd bent
en ik vind niet dat ze er ver-schrik-ke-lijk uitziet, ik vind haar op deze foto's nu echt eens knap staan, ik heb er al veel lelijkere gezien, met een kaal hoofd en zo, en dubbele onderkin, en vetkussens aan haar bovenarmen ...
ik zou je DIK noemen als je DIK was, ja, niet als je er nog slanker uitziet dan de gemiddelde vrouw, zoals britneyquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
*zucht* ik zeg niet dat ze er zo niet uit MAG zien, maar ja, ik vind het vadsig en zoals ik eerder al zei was ze een tijdje terug veel slanker dus aan de zwangerschappen hoef je het niet eens te wijten. misschien ben ik later na 2 zwangerschappen ook wel dik, maar dan noem je me toch ook zo? Het is toch niet zo dat je, omdat je zwanger bent geweest, ineens het stempel "slank" krijgt?
Nou ja, laten we er maar over op houden want deze discussies zijn hier al zo vaak voorbij gekomen.
Nee, het is geen mooie fotoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:35 schreef Aventura het volgende:
Ik houd het op de hoek. De onderstaande foto illustreert dat dat heel veel kan uitmaken. Scarlett Johansson is een slanke den maar op deze foto is het net een molenpaard.
[afbeelding]
Ik ben een nep-vrouw... ik wist het welquote:Op zondag 4 maart 2007 00:16 schreef Sunnythesun het volgende:
-knip-
Een échte vrouw heeft wat reserves op haar heupen!![]()
![]()
Wrijf het er maar in.. *snif*quote:Op zondag 4 maart 2007 00:27 schreef Sunnythesun het volgende:
heb je helemaal geen enkele reserves dan??? Helemaal niets??? Modelletje plank??? Ja, das naar.. stel dat er hongersnood uitbreekt!!
*Gooit de Weight Watchers cd weg* Daar heb je een punt!quote:Op zondag 4 maart 2007 00:27 schreef Sunnythesun het volgende:
heb je helemaal geen enkele reserves dan??? Helemaal niets??? Modelletje plank??? Ja, das naar.. stel dat er hongersnood uitbreekt!!
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Zullen we er nu maar over ophouden?
quote:Op zondag 4 maart 2007 00:30 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
*Gooit de Weight Watchers cd weg* Daar heb je een punt!![]()
http://www.imdb.com/name/nm0001398/quote:Op zondag 4 maart 2007 01:21 schreef bloodymary het volgende:
Wie is die omgebouwde vent eigenlijk die jullie Jenna Jameson noemen, moet ik die ergens van kennen?
Omgebouwde vent.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:21 schreef bloodymary het volgende:
Wie is die omgebouwde vent eigenlijk die jullie Jenna Jameson noemen, moet ik die ergens van kennen?
quote:Op zondag 4 maart 2007 09:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind hem hier juist! Net zoals een hele tijd geleden in starstyle, waar hij half naakt op staat. Zo zie je tenminste niet hoe scheel hij is
Mwa... je bent flink wat echter als dat hier beweerd wordt hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:25 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Ik ben een nep-vrouw... ik wist het wel![]()
Check dat kleurverschil net boven die sixpack.. zo nep als de kolere denk ik.quote:Op zondag 4 maart 2007 09:55 schreef ivetje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Haha, deze pic is idd prima. Alleen vraag ik me af hoeveel er waar is van die sixpack die hij daar heeft. Heb hem gisteren nl gezien en in de voorstelling zat een stukje waarbij hij zich helemaal uitrekt. Shirt kwam dus een stuk omhoog, maar geen blokjes te zienOp die pic spant ie volgens mij onglooflijk z'n buikspieren aan
Daar ga ik dus ook vanuit na gisterenquote:Op zondag 4 maart 2007 18:39 schreef Franneh het volgende:
[..]
Check dat kleurverschil net boven die sixpack.. zo nep als de kolere denk ik.![]()
Geert Wilders coupequote:Op zondag 4 maart 2007 17:38 schreef Kyls het volgende:
Wat is er mis met Kylie???
Scarlettquote:Op zondag 4 maart 2007 23:07 schreef SEMTEX het volgende:
Scarlett Johanson met een soort weird suikerspinkapsel.
[afbeelding]
En draagt ie nu een spijkerjack op een spijkerbroek? Dan kan ie zo door naar de lelijkste outfitjes. Een enorme fashion faux pas: denim op denim.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:12 schreef supkaa het volgende:
[afbeelding]
Niet alleen kijkt ie redelijk onflatteus, maar z'n hoofd heeft ook zo'n vreemde vorm..
Heb net een stukje gezien van lijfstijl van december 2006 waarin Guido te gast was. Toevallig ging het ook nog even over deze pic en de presentatrice dacht dus ook dat het gesoept wasquote:Op zondag 4 maart 2007 18:39 schreef Franneh het volgende:
[..]
Check dat kleurverschil net boven die sixpack.. zo nep als de kolere denk ik.![]()
http://youtube.com/watch?v=XEJDGLF-e18quote:Op maandag 5 maart 2007 15:29 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Die rechtse heeft nu echt een dogface. En die ander... tja.
quote:Op maandag 5 maart 2007 15:31 schreef Rhanna het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=XEJDGLF-e18
Hehehe.
quote:Op maandag 5 maart 2007 15:31 schreef Rhanna het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=XEJDGLF-e18
Hehehe.
http://en.wikipedia.org/wiki/Antonella_Barbaquote:Op maandag 5 maart 2007 18:58 schreef Radegast het volgende:
Weet iemand waar Antonella Barba bekend van is?
Whaha.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Mary Kate Olsen
't Lijkt verdorie wel een heks
[afbeelding]
zo te zien wel. vind het wel een leuke zwangerschaps outfit eigenlijk. ze ziet er alleen wat moe uit.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Salma Hayek, is ze soms zwanger?
[afbeelding]
Eens!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zo te zien wel. vind het wel een leuke zwangerschaps outfit eigenlijk. ze ziet er alleen wat moe uit.
Neem liever een nieuw kapsel... of gaat ze de nieuwe heks uit de Harry Potter reeks vertolken?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Salma Hayek, is ze soms zwanger?
[afbeelding]
Sorry hoor, maar ik zou willen dat ik zo'n enorme bos haar had! Oke, het zit ff niet vandaag...maargoedquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Neem liever een nieuw kapsel... of gaat ze de nieuwe heks uit de Harry Potter reeks vertolken?
Voor de duidelijkheid, ik vind alleen de eerste foto onflatteus ...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:13 schreef Aventura het volgende:
Maxima ziet er prachtig uit, op beide foto's, vind ik.
Mooie vrouw maar van deze foto vind ik haar kleur lippenstift nog het lelijkst......quote:Op zondag 4 maart 2007 23:07 schreef SEMTEX het volgende:
Scarlett Johanson met een soort weird suikerspinkapsel.
[afbeelding]
Wat is er onflateus aan de foto van Kirsten.........? Gewone strandfoto zie ik hierquote:
Toch heeft ze een boller gezicht op de een of andere manier.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:55 schreef Kyls het volgende:
[afbeelding]
Aha gelukt! Hier is dus de ECHTE foto van Kylie die hier in dit topic even terug stond.
Die andere foto is dus super bewerkt!
Kylie is nog steeds puur natuur![]()
Ah dus toch, twijfelde alquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat 'tasje' is één of andere award die hij heeft gewonnen voor beste acteur, stond in het verhaaltje bij deze foto...
vind haar er nog steeds anders uit zien als hiervoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:55 schreef Kyls het volgende:
[afbeelding]
Aha gelukt! Hier is dus de ECHTE foto van Kylie die hier in dit topic even terug stond.
Die andere foto is dus super bewerkt!
Kylie is nog steeds puur natuur![]()
Omg, die kerel. Lijkt net een Neanderthalerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:15 schreef cinnamongirl het volgende:
OMG wat ziet Jenna Jameson eruit! Niets is lelijker dan magere vrouwen met dikke siliconentieten. Ze hangen bovendien ook nog en ook heeft ze iets te lang in de tanning booth gestaan...
[afbeelding]
quote:
Ken je die clip niet, of vind je haar er goed uitzien?quote:
Ik ken die clip niet, ken de term alleen als een zeer denigrerende betiteling van verstandelijk gehandicapten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:42 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ken je die clip niet, of vind je haar er goed uitzien?
Ik refereerde aan die clip, niet aan gehandicapten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ken die clip niet, ken de term alleen als een zeer denigrerende betiteling van verstandelijk gehandicapten.
Maar goed, ik weet nog steeds niet wat 'die clip' is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:45 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik refereerde aan die clip, niet aan gehandicapten.
![]()
Zie Natalie's postquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar goed, ik weet nog steeds niet wat 'die clip' is.
Lindsey heeft geen zonnebank kleur en geblondeerd haar overmatig goud en luipaardprintjes, wat dan?quote:
Ik ken de clip welquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:42 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ken je die clip niet, of vind je haar er goed uitzien?
Ik denk dat jij wel meer van Aphex Twin kent, as ik jouw AV bekijk.quote:
Da's duidelijk... dat doet roken voor je.quote:
Idd het zijn gewoon mensen zoals jij en ik, niet meer en niet minder..quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:40 schreef Aventura het volgende:
Het bewijs. Ze ziet er wel heel slonzig uit. Net een gewone moeder.
Wat heeft die robbie toch met die ontzettend lelijke tattoe'squote:
Je haalt de woorden uit m'n mond.. Robbiequote:Op donderdag 8 maart 2007 10:44 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zou 'm nog steeds mijn nest niet uitschoppen
Haha, ik moest inderdaad ook direct aan Windowlicker denken.quote:
Dat ze dat kennen in Nederweert.quote:
Je bedoelt dit?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:49 schreef Takkembah het volgende:
Ik weet het, ze is aan het optreden, maar kom op... doet ze je niet ergens aan denken![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
jouw reet blijft schoon als je in het zand gaat zitten? kruipt al het zand dan ergens anders naartoe?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:32 schreef Spees_Eend het volgende:
Nicole Kidman's Vieze Bibs
[afbeelding]
Als ik aan zee geweest ben, dan sta ik het zand uit mijn bikinibovenstukje te kloppen, dit valt wel mee.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:32 schreef Spees_Eend het volgende:
Nicole Kidman's Vieze Bibs
[afbeelding]
En ze is het echt:
[afbeelding]
man!
Daar GAAT het toch niet om in dit topic? Hoe zie jij eruit als je een Big Mac tegelijk met 4 kipnuggets naar binnen propt terwijl de Joppiesaus over je kin drupt en je tegelijkertijd per ongeluk in je broek poept? Wil dat zeggen dat een foto van *noem maar een celeb* er niet grappig uitziet als hij of zij dat doet? Wat een onzin zeg, ga dan naar een ander topicquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jouw reet blijft schoon als je in het zand gaat zitten? kruipt al het zand dan ergens anders naartoe?![]()
...Maar ze staat er wel onflatteus op en daar gaat het om.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jouw reet blijft schoon als je in het zand gaat zitten? kruipt al het zand dan ergens anders naartoe?![]()
Mijn billetjes zijn als spiegeltjesquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:40 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
...Maar ze staat er wel onflatteus op en daar gaat het om.
En ik weet niet hoe het met Spees-Eend zit maar mijn glanzende billetjes blijven mooi schoon ja, ik heb niet zo'n vieze plakbips als Nicole.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:42 schreef Queen_Bee het volgende:
Deze topics zouden niks zijn zonder jullie twee
Kom maar bij Scandyquote:
ahh papa Tobeyquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Check de cellulitis van de baby van Tobey Maguire![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:54 schreef Spees_Eend het volgende:
[afbeelding]
Ohhh kijk zijn baby heeft bijna even lange benen als hem..quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:54 schreef Spees_Eend het volgende:
[afbeelding]
Een baby met cellulitis... hoe verzin je het. Het moet toch niet veel gekker wordenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Ahhgossiewalievvvquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:54 schreef Spees_Eend het volgende:
[afbeelding]
SArcasmequote:Op donderdag 8 maart 2007 22:16 schreef Malahide het volgende:
[..]
Een baby met cellulitis... hoe verzin je het. Het moet toch niet veel gekker worden.
Bahquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:54 schreef Spees_Eend het volgende:
[afbeelding]
ohja wauw! een celeb die iets uit een tas (ofzo) pakt en dan moet bukken...het zou verboden moeten wordenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Daar GAAT het toch niet om in dit topic? Hoe zie jij eruit als je een Big Mac tegelijk met 4 kipnuggets naar binnen propt terwijl de Joppiesaus over je kin drupt en je tegelijkertijd per ongeluk in je broek poept? Wil dat zeggen dat een foto van *noem maar een celeb* er niet grappig uitziet als hij of zij dat doet? Wat een onzin zeg, ga dan naar een ander topic![]()
Iemand die voorovergebukt met zand op zn reet op de foto staat, staat NIET flatteus op de foto. Check de topictitel nog eens zou ik zeggen.
Dat is toch niet het punt?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ohja wauw! een celeb die iets uit een tas (ofzo) pakt en dan moet bukken...het zou verboden moeten worden
ik vind dit juist een leuk topic hoor. de meeste zijn idd ook erg onflatteus, maar vind die van NK wel meevallen, maar dat mag dus niet gezegd worden?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat is toch niet het punt?
Het punt is dat er net op dat moment een foto is gemaakt. Die plaatsen we dan hier. Want dat vinden we (nou ja, de meesten) dan geinig, want onflatteus. Gewoon onschuldig vermaak, meer niet.
Tobey's arm lijkt best gespierd op deze foto, ik dacht altijd dat hij zo'n mager scharminkel was.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:54 schreef Spees_Eend het volgende:
[afbeelding]
Nee, voor Spiderman heeft ie flink wat spieren gekweekt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:23 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Tobey's arm lijkt best gespierd op deze foto, ik dacht altijd dat hij zo'n mager scharminkel was.
Meid, kom je zelf net van de kleuterschool ofzo? kom op zegquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:54 schreef Spees_Eend het volgende:
[afbeelding]
Ja, ik zit net in groep 3. De juf vindt het al zo knap dat ik plaatjes posten kan!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:13 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Meid, kom je zelf net van de kleuterschool ofzo? kom op zeg![]()
Maar aan die ogen zie ik dat ie onder invloed is van het een of ander.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:28 schreef Marvellous het volgende:
Ik vind hem er eigenlijk wel goed uitzien![]()
Volgens mij hadden ze daar de mogelijkheid om onder een zonnebank te gaanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:56 schreef Thelonious het volgende:
[afbeelding]
Wat kijkt hij nuchter uit z'n ogen na z'n rehab.
is ze soms zwanger geweest ofzo? kindje gekregen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:47 schreef ellos het volgende:
Jennifer love Hewitt met te kleine jurk en daaronder gympen
[afbeelding]
Dat is een fakequote:Op zondag 11 maart 2007 10:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Kennen we deze nou al?
(Djoed Loo)
Ja, dit is Djoed Loo, niet Jude Law...quote:
Neeeeequote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:54 schreef schatje het volgende:
Eddie Furlong (o.a. bekend door zijn rol in Terminator 2 en American History:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ooit ook een model voor Calvin Klein:
[afbeelding]
Jemig, die is dik geworden zeg!! En die peuk in z'n bek en het baardje erbij doen ook al niet veel goeds...zijn de mobiele telefoons trouwens weer groter gewordenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:54 schreef schatje het volgende:
Eddie Furlong (o.a. bekend door zijn rol in Terminator 2 en American History:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ooit ook een model voor Calvin Klein:
[afbeelding]
Aan die gaatjes onderaan is het ztz een dect-telefoon. Anyway, wat een vadsige viezerd is het geworden zeg...Ageing is a bitch.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:56 schreef ivetje het volgende:
[..]
Jemig, die is dik geworden zeg!! En die peuk in z'n bek en het baardje erbij doen ook al niet veel goeds...zijn de mobiele telefoons trouwens weer groter geworden
Surprise! Celebrities zien er in het dagelijks leven ook shit uit. Net als jij.quote:Op zondag 11 maart 2007 10:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja, dit is Djoed Loo, niet Jude Law...
Valt best mee hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 20:08 schreef Disorder het volgende:
[..]
Surprise! Celebrities zien er in het dagelijks leven ook shit uit. Net als jij.
Hij was ook niet als grapje bedoeld hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 20:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Aan die gaatjes onderaan is het ztz een dect-telefoon.
Mja, duidelijk op de set van het een of ander. Geef die actrices een break zeg! Ik kan me goed voorstellen dat je tussen de scenes door even die killing hakken uitdoet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:47 schreef ellos het volgende:
Jennifer love Hewitt met te kleine jurk en daaronder gympen
[afbeelding]
Speelt-ie soms Ron Jeremy in een biopic ofzoquote:Op zondag 11 maart 2007 22:48 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Nicolas Cage met z'n nieuwe kinky haar...
Ooooh, wat erg!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:48 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Nicolas Cage met z'n nieuwe kinky haar...
de cups zijn een tikje te grootquote:Op zondag 11 maart 2007 22:18 schreef SEMTEX het volgende:
ANTM's Danielle:
weird haar, onzuivere huid en een jurk die niet goed zit.
[afbeelding]
Geen idee hoe oud ie is, maar ik doelde meer op het borsthaar (wat ik persoonlijk erg vies vindquote:Op maandag 12 maart 2007 10:16 schreef Puckzzz het volgende:
maar dan toch...hoe oud is hij nu? ken weinig mannen met zulke abs op die leeftijd. dat kapsel is misschien voor een film ofzo? het ziet er niet uit, dat dan weer wel magoe...
Hij's gewoon mager... geen wonder dat ie wat abs heeftquote:Op maandag 12 maart 2007 09:51 schreef ivetje het volgende:
[..]
Zeker als je al half kaal bent
Overigens is deze nog enger![]()
[afbeelding]
nah...daar zit toch wel een sportschooltje ofzo in hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 10:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij's gewoon mager... geen wonder dat ie wat abs heeft.
Dat geverfde roetzwarte haar staat gewoon raar als je al een grijze baard begint te krijgen.
Heb je de film birdy al eens gezien? Ik kon bijna niet geloven dat hij dat was..quote:Op maandag 12 maart 2007 10:16 schreef Puckzzz het volgende:
maar dan toch...hoe oud is hij nu? ken weinig mannen met zulke abs op die leeftijd. dat kapsel is misschien voor een film ofzo? het ziet er niet uit, dat dan weer wel magoe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |