Ken je die clip niet, of vind je haar er goed uitzien?quote:
Ik ken die clip niet, ken de term alleen als een zeer denigrerende betiteling van verstandelijk gehandicapten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:42 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ken je die clip niet, of vind je haar er goed uitzien?
Ik refereerde aan die clip, niet aan gehandicapten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ken die clip niet, ken de term alleen als een zeer denigrerende betiteling van verstandelijk gehandicapten.
Maar goed, ik weet nog steeds niet wat 'die clip' is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:45 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik refereerde aan die clip, niet aan gehandicapten.
![]()
Zie Natalie's postquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar goed, ik weet nog steeds niet wat 'die clip' is.
Lindsey heeft geen zonnebank kleur en geblondeerd haar overmatig goud en luipaardprintjes, wat dan?quote:
Ik ken de clip welquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:42 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ken je die clip niet, of vind je haar er goed uitzien?
Ik denk dat jij wel meer van Aphex Twin kent, as ik jouw AV bekijk.quote:
Da's duidelijk... dat doet roken voor je.quote:
Idd het zijn gewoon mensen zoals jij en ik, niet meer en niet minder..quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:40 schreef Aventura het volgende:
Het bewijs. Ze ziet er wel heel slonzig uit. Net een gewone moeder.
Wat heeft die robbie toch met die ontzettend lelijke tattoe'squote:
Je haalt de woorden uit m'n mond.. Robbiequote:Op donderdag 8 maart 2007 10:44 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zou 'm nog steeds mijn nest niet uitschoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |