Scarlettquote:Op zondag 4 maart 2007 23:07 schreef SEMTEX het volgende:
Scarlett Johanson met een soort weird suikerspinkapsel.
[afbeelding]
En draagt ie nu een spijkerjack op een spijkerbroek? Dan kan ie zo door naar de lelijkste outfitjes. Een enorme fashion faux pas: denim op denim.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:12 schreef supkaa het volgende:
[afbeelding]
Niet alleen kijkt ie redelijk onflatteus, maar z'n hoofd heeft ook zo'n vreemde vorm..
Heb net een stukje gezien van lijfstijl van december 2006 waarin Guido te gast was. Toevallig ging het ook nog even over deze pic en de presentatrice dacht dus ook dat het gesoept wasquote:Op zondag 4 maart 2007 18:39 schreef Franneh het volgende:
[..]
Check dat kleurverschil net boven die sixpack.. zo nep als de kolere denk ik.![]()
http://youtube.com/watch?v=XEJDGLF-e18quote:Op maandag 5 maart 2007 15:29 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Die rechtse heeft nu echt een dogface. En die ander... tja.
quote:Op maandag 5 maart 2007 15:31 schreef Rhanna het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=XEJDGLF-e18
Hehehe.
quote:Op maandag 5 maart 2007 15:31 schreef Rhanna het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=XEJDGLF-e18
Hehehe.
http://en.wikipedia.org/wiki/Antonella_Barbaquote:Op maandag 5 maart 2007 18:58 schreef Radegast het volgende:
Weet iemand waar Antonella Barba bekend van is?
Whaha.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Mary Kate Olsen
't Lijkt verdorie wel een heks
[afbeelding]
zo te zien wel. vind het wel een leuke zwangerschaps outfit eigenlijk. ze ziet er alleen wat moe uit.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Salma Hayek, is ze soms zwanger?
[afbeelding]
Eens!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zo te zien wel. vind het wel een leuke zwangerschaps outfit eigenlijk. ze ziet er alleen wat moe uit.
Neem liever een nieuw kapsel... of gaat ze de nieuwe heks uit de Harry Potter reeks vertolken?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Salma Hayek, is ze soms zwanger?
[afbeelding]
Sorry hoor, maar ik zou willen dat ik zo'n enorme bos haar had! Oke, het zit ff niet vandaag...maargoedquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Neem liever een nieuw kapsel... of gaat ze de nieuwe heks uit de Harry Potter reeks vertolken?
Voor de duidelijkheid, ik vind alleen de eerste foto onflatteus ...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:13 schreef Aventura het volgende:
Maxima ziet er prachtig uit, op beide foto's, vind ik.
Mooie vrouw maar van deze foto vind ik haar kleur lippenstift nog het lelijkst......quote:Op zondag 4 maart 2007 23:07 schreef SEMTEX het volgende:
Scarlett Johanson met een soort weird suikerspinkapsel.
[afbeelding]
Wat is er onflateus aan de foto van Kirsten.........? Gewone strandfoto zie ik hierquote:
Toch heeft ze een boller gezicht op de een of andere manier.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:55 schreef Kyls het volgende:
[afbeelding]
Aha gelukt! Hier is dus de ECHTE foto van Kylie die hier in dit topic even terug stond.
Die andere foto is dus super bewerkt!
Kylie is nog steeds puur natuur![]()
Ah dus toch, twijfelde alquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat 'tasje' is één of andere award die hij heeft gewonnen voor beste acteur, stond in het verhaaltje bij deze foto...
vind haar er nog steeds anders uit zien als hiervoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:55 schreef Kyls het volgende:
[afbeelding]
Aha gelukt! Hier is dus de ECHTE foto van Kylie die hier in dit topic even terug stond.
Die andere foto is dus super bewerkt!
Kylie is nog steeds puur natuur![]()
Omg, die kerel. Lijkt net een Neanderthalerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:15 schreef cinnamongirl het volgende:
OMG wat ziet Jenna Jameson eruit! Niets is lelijker dan magere vrouwen met dikke siliconentieten. Ze hangen bovendien ook nog en ook heeft ze iets te lang in de tanning booth gestaan...
[afbeelding]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |