Briljant!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:37 schreef lurf_doctor het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dHd7a86UrlY&eurl=
Is deze fijne compilatie al langsgeweest![]()
![]()
Ik vraag me altijd af wat zulke mensen denken als ze in de spiegel kijken. Zal Courtney bijvoorbeeld nou echt denken: 'mèn, wat zie ik er weer lekker uit vandaag'?quote:
Hehequote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:31 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Jake Gyllenhaal... okee niet heel onflatteus maar wel een beetje goofy
Wat een mannenlichaam heeft die pink toch ook zeg.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Tori Spelling staat ook op ontploffen
[afbeelding]
En Mr Pink
[afbeelding]
Niet te zuinig.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:25 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wat een mannenlichaam heeft die pink toch ook zeg.....
Volgens mij heeft Pink altijd gewenst dat ze als jongetje was geboren...quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:25 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wat een mannenlichaam heeft die pink toch ook zeg.....
Nu je het zegt, ze zou zo een broertje kunnen zijn!quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:04 schreef Spijgbak het volgende:
Ik vind haar een beetje op Matt Damon lijken met die mond.
Jups, in combinatie met Andy Warhol en "Brains" van de Thunderbirds.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:04 schreef Spijgbak het volgende:
Ik vind haar een beetje op Matt Damon lijken met die mond.
Jawel hoor, ze hangt heel flatteus in m'n wcquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:18 schreef Stansfield het volgende:
Staat Courtney überhaupt wel eens flatteus op een foto?
Wie weet is ze wel als jongentje geboren....quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:16 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Pink altijd gewenst dat ze als jongetje was geboren...
[..]
ik vind pink d'r lijf mooiquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Tori Spelling staat ook op ontploffen
[afbeelding]
En Mr Pink
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |