Bij deze:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:30 schreef Copycat het volgende:
Aan een meer toevoegende TVP ook.
Serieus?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij deze:
Van Cameron Diaz wordt toch al tijden gefluisterd dat ze aan de heroine zit? Als ik die foto zie, begrijp ik die geruchten wel.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:30 schreef Copycat het volgende:
Aan een meer toevoegende TVP ook.
Die geruchten zingen serieus al jaren rond.quote:
AKA Bloody nose Brown.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:11 schreef Rhanna het volgende:
[afbeelding]
Bobby Brown, ex hubbie van Whitney
Dan is ze wel een hele goede gebruiker en kan ze er lichamelijk en geestelijk enorm goed mee omgaan wat uitzonderlijk is bij heroinegebruikers..Want ze ziet er toch altijd goed en gezond uit en vooral bij het maken van films kun je niet wasted zijn en moet je lichaam helemaal ok zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij deze:
Van Cameron Diaz wordt toch al tijden gefluisterd dat ze aan de heroine zit? Als ik die foto zie, begrijp ik die geruchten wel.
Zo te lezen heb jij ook Scar Tissue gelezen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:32 schreef denka het volgende:
Een goed voorbeeld van iemand die wel een aantal keer op het randje van de dood heeft gestaan maar toch uitzonderlijk goed met zijn gebruik kan omgaan is anthony kiedis (zanger van de Red Hot Chili Peppers). Hij doet altijd heroine/speed runs. Met een flinke lading geld gaat hij naar een of ander cheapy motel om daar een week of 2 aan een stuk door heroine/speed/coke en downers te gebruiken om dan weer tijdelijk terug te keren in het normale leven zonder drugs..Wil je dit kunnen dan moet je echt sterk zijn..
[afbeelding]
Een van de grootste drugsgebruikers die er lopen, zou je zo niet zeggen of wel?
Mooi boek hequote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo te lezen heb jij ook Scar Tissue gelezen?![]()
Natuurlijk moet je die geruchten over Diaz met een grote korrel heroine zout nemen, maar ergens zou het me niets verbazen.
Mooi zou ik het niet willen noemen. Wel interessant, alhoewel ook dat het op een gegeven moment moest afleggen tegen de eentonigheid van weer een cold turkey.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:57 schreef denka het volgende:
Mooi boek heJe moet het boek wel in het Engels lezen, dat moet je sowieso doen met alle biografieën.
Ik heb een tijdje in die kringen vertoefd en daar lijkt coke inderdaad hetzelfde als een biertje in de buurtkroeg. (Van Jeroen Pauw is het ook een publiek geheim, Holt wist ik niet, maar ook dat verbaast me totaal niet) .quote:Idd moet je het met een grote korrel zout nemen. Kijk als ze aan de coke zit dat zou me niks verbazen. Coke hoort erbij in die wereld en als je het niet doet dan ben je een uitzondering. Heroine hakt er toch wat meer in en dat gebruik zie je snel..
Verder blijf ik me altijd verbazen aan fans of wie dan ook die denken dat hun idool (geen sporters)/beroemdheid geen drugs gebruikt. Mensen.... vrijwel iedereen in het artiesen/acteurs wereldje, gewoonweg de hele vip wereld gebruikt. En de mensen waar je het nog het minst van verwacht dat zijn meestal de echte grootverbruikers..
Ga maar eens naar zulke feestjes..Zo kwam ik jeroen pauw eens een keer tegen met de neus vol poeder en mevrouw viola holt en nog tig anderen.
Mijn verbazing was niet over het feit dat ze drugs gebruikt, maar over het feit dat het over heroine ging. Dit is toch wel even different shit dan je neus een keertje poederen. Overigens zijn mensen met genoeg geld prima in staat om een redelijk normaal leven te leiden naast de heroine verslaving, maar daar gaat dit topic ook helemaal niet overquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:57 schreef denka het volgende:
[..]
Verder blijf ik me altijd verbazen aan fans of wie dan ook die denken dat hun idool (geen sporters)/beroemdheid geen drugs gebruikt. Mensen.... vrijwel iedereen in het artiesen/acteurs wereldje, gewoonweg de hele vip wereld gebruikt. En de mensen waar je het nog het minst van verwacht dat zijn meestal de echte grootverbruikers..
Ga maar eens naar zulke feestjes..Zo kwam ik jeroen pauw eens een keer tegen met de neus vol poeder en mevrouw viola holt en nog tig anderen.
Heeft Jennifer haar lippen ook op laten spuiten ofzo??quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:34 schreef Ole het volgende:
Jennifer ziet er geweldig uit, in tegenstelling tot Marc..
[afbeelding]
Misschien domme vraag, maar zijn die 2 een koppel?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:34 schreef Ole het volgende:
Jennifer ziet er geweldig uit, in tegenstelling tot Marc..
[afbeelding]
Wat heeft Nelly daar in de hand?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:41 schreef ellos het volgende:
sorry offtopic, hierbij dan een plaatje :
Nelly furtado
[afbeelding]
ja al jaren, ze zijn zelfs getrouwd dacht ik zo.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:13 schreef Koningin het volgende:
[..]
Misschien domme vraag, maar zijn die 2 een koppel?
Zou erg fout zijn...
En al een tijdje bezig om een kindje te krijgen (maar dat wil niet echt lukken volgens 'de bronnen' )quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:18 schreef denka het volgende:
[..]
ja al jaren, ze zijn zelfs getrouwd dacht ik zo.
Is dat niet Sally Kirkland.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:10 schreef Burger_Queen het volgende:
Silla Kirkland. (Ik heb geen idee wie het is maar aangezien ze bij de Oscars was zal ze wel een celeb zijn... onflatteus op de kiek).
[afbeelding]
tvp
Onder welke steen heb jij gelegenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:13 schreef Koningin het volgende:
[..]
Misschien domme vraag, maar zijn die 2 een koppel?
Zou erg fout zijn...
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:31 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Jake Gyllenhaal... okee niet heel onflatteus maar wel een beetje goofy
haha... ik WIST gewoon dat jij binnen 10 minuten zou reagerenquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:40 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
haha... ik WIST gewoon dat jij binnen 10 minuten zou reageren![]()
mee eensquote:
crack lipsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:11 schreef Rhanna het volgende:
[afbeelding]
Bobby Brown, ex hubbie van Whitney
Dat is een microfoonquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:15 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Wat heeft Nelly daar in de hand?
Het lijkt een electrisch jaap stam![]()
En dat verklaart ook gelijk de rare houding waarin ze staat.quote:
Lijkt wel of haar neus ingeklapt is... Tussenschot weggesnovenquote:
Briljant!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:37 schreef lurf_doctor het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dHd7a86UrlY&eurl=
Is deze fijne compilatie al langsgeweest![]()
![]()
Ik vraag me altijd af wat zulke mensen denken als ze in de spiegel kijken. Zal Courtney bijvoorbeeld nou echt denken: 'mèn, wat zie ik er weer lekker uit vandaag'?quote:
Hehequote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:31 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Jake Gyllenhaal... okee niet heel onflatteus maar wel een beetje goofy
Wat een mannenlichaam heeft die pink toch ook zeg.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Tori Spelling staat ook op ontploffen
[afbeelding]
En Mr Pink
[afbeelding]
Niet te zuinig.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:25 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wat een mannenlichaam heeft die pink toch ook zeg.....
Volgens mij heeft Pink altijd gewenst dat ze als jongetje was geboren...quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:25 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wat een mannenlichaam heeft die pink toch ook zeg.....
Nu je het zegt, ze zou zo een broertje kunnen zijn!quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:04 schreef Spijgbak het volgende:
Ik vind haar een beetje op Matt Damon lijken met die mond.
Jups, in combinatie met Andy Warhol en "Brains" van de Thunderbirds.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:04 schreef Spijgbak het volgende:
Ik vind haar een beetje op Matt Damon lijken met die mond.
Jawel hoor, ze hangt heel flatteus in m'n wcquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:18 schreef Stansfield het volgende:
Staat Courtney überhaupt wel eens flatteus op een foto?
Wie weet is ze wel als jongentje geboren....quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:16 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Pink altijd gewenst dat ze als jongetje was geboren...
[..]
ik vind pink d'r lijf mooiquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Tori Spelling staat ook op ontploffen
[afbeelding]
En Mr Pink
[afbeelding]
Een beetje als Whitney Houston toen ze aan de coke zat.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:02 schreef Franneh het volgende:
[afbeelding]
Jada Pinkett Smith staat er ook niet al te lekker op hier.
Deze is ook wel fijn:quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:02 schreef Franneh het volgende:
[afbeelding]
Jada Pinkett Smith staat er ook niet al te lekker op hier.
Minimaal.. misschien wel 4 of 6.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:38 schreef Ephemera het volgende:
[afbeelding]
Rob Thomas (Matchbox 20) kijkt als een bang-en-cocaine-gebruikend-hertje in de camera.
Zijn vrouw daarentegen fleurt de boel aardig op![]()
[afbeelding]
Ik tel 3 kinnen bij Charlotte Church... jullie?
En toch lijkt ze verder niet echt dik op die foto. Overigens vind ik persoonlijk dat ze nog steeds een mooi gezicht heeft, zij het wat boller.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:38 schreef Ephemera het volgende:
[afbeelding]
Ik tel 3 kinnen bij Charlotte Church... jullie?
Heino mag hier ook wel bij.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:18 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jups, in combinatie met Andy Warhol en "Brains" van de Thunderbirds.
AAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:22 schreef n00cL30n het volgende:
Nog ff op pink terugkomend:
[..]
Heino mag hier ook wel bij.
[afbeelding]
Dat vraag ik me af.. waar baseer je dat op dan? Ze ziet er echt ver-schrik-ke-lijk uit zeg, net een walrus.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Menig vrouw die 2 kinderen in 1 jaar heeft gebaard ziet er veel erger uit dan Brit...
een baby-walrus.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:47 schreef Franneh het volgende:
Iemand die op een walrus lijkt heeft wel meer vet dan dat britney daar heeft lijkt me.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind haar lichaam nog mooi stevig hoor.
Als je pech hebt rekt de huid nooit meer mooi terug, zit je onder de striae en wijzen je tepels naar beneden. En dan hoef je nog niet eens te zwaar te zijn...
Bijv. hier:
[afbeelding]
dat is toch een heel oude foto?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:55 schreef ilsepielse het volgende:
[afbeelding]
Nicole Richie... wie legt haar aan een infuus?!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |