Buik laten hangen of inhouden maakt een wereld van verschil, en dan hangt het ook nog sterk af van de hoek waarin de foto's weren genomen. Ik vind dat ze weer een knap figuur heeftquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:20 schreef tessie het volgende:
Wat vaag. Britney lijkt op die foto waarop ze staat toch echt wel slank, en als ze ligt lijkt ze echt veel dikker. Snap wel dat het allemaal wat meer uitzakt als je ligt, maar dit is wel heel extreem...
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:55 schreef ilsepielse het volgende:
Gut, dit is nog een redelijk fatsoenlijke van mevrouw Jameson. Ik heb uit dezelfde serie foto's gezien (vooral van d'r gezicht) die echt vreselijk waren. Kan ze helaas zo snel ff niet terugvinden...![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:55 schreef ilsepielse het volgende:
Gut, dit is nog een redelijk fatsoenlijke van mevrouw Jameson. Ik heb uit dezelfde serie foto's gezien (vooral van d'r gezicht) die echt vreselijk waren. Kan ze helaas zo snel ff niet terugvinden...![]()
[afbeelding]
Nicole Richie... wie legt haar aan een infuus?!!
jij kunt echt wel een tikkeltje overdrijven zeg, of je hebt een ernstige oogziektequote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:40 schreef KinkyGiraf het volgende:
Dat vraag ik me af.. waar baseer je dat op dan? Ze ziet er echt ver-schrik-ke-lijk uit zeg, net een walrus.
Niet eens moeders...De gemiddelde 17-jarige heeft tegenwoordig al een uitgelebberde buik en afgezakte borsten. Ik schrik vaak als ik tieners in bv. de sauna of zwembad zie. Dan ziet Britney er echt netjes uit. Menige vrouw, moeder of niet, zou willen dat zij er zo uitzag!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:09 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jij kunt echt wel een tikkeltje overdrijven zeg, of je hebt een ernstige oogziekte
niet veel vrouwen kunnen uitpakken met zo'n buik na een zwangerschap - laat staan 2 zwangerschappen in zo'n korte tijd -, dat kan ik je als ervaringsdeskundige verzekeren ! Ik ben jaloers, ik vind trouwens dat ze er best slank uitziet,
wie britney een walrus vindt heeft ze echt wel niet meer alle vijf op een rij, zie eens rond je op straat en kijk eens hoeveel kersverse moeders er met een beter figuur kunnen uitpakken.
Ik heb inderdaad een ernstige oogziekte en ik zou je willen vragen om er niet mee te spotten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:09 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jij kunt echt wel een tikkeltje overdrijven zeg, of je hebt een ernstige oogziekte
niet veel vrouwen kunnen uitpakken met zo'n buik na een zwangerschap - laat staan 2 zwangerschappen in zo'n korte tijd -, dat kan ik je als ervaringsdeskundige verzekeren ! Ik ben jaloers, ik vind trouwens dat ze er best slank uitziet,
wie britney een walrus vindt heeft ze echt wel niet meer alle vijf op een rij, zie eens rond je op straat en kijk eens hoeveel kersverse moeders er met een beter figuur kunnen uitpakken.
Idd, liggend is ze gewoon dik, en staand slank wat je met buik inhouden niet voor elkaar krijgtquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:20 schreef tessie het volgende:
Wat vaag. Britney lijkt op die foto waarop ze staat toch echt wel slank, en als ze ligt lijkt ze echt veel dikker. Snap wel dat het allemaal wat meer uitzakt als je ligt, maar dit is wel heel extreem...
Denk het ook wel jaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:16 schreef Elseetje het volgende:
Ik zou Britney geen walrus willen noemen, maar een beetje een biggetje is ze welMaar ik ga ervanuit dat ze vanzelf weer aan d'r figuur gaat werken als ze weer lekker in dat vel zit, kan me zo voorstellen dat ze andere dingen aan d'r hoofd heeft...?
als dat al vadsig is, heb jij gewoon een volledig verkeerde norm in je hoofd van hoe een vrouw die pas twee kinderen op de wereld heeft gezet er moet uitzien. Het duurt gewoon een klein jaar voor je volledig ontzwangerd bentquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:17 schreef KinkyGiraf het volgende:
oftewel, je gaat toch ook niet zo geagiteerd reageren als je een foto ziet van Seal die zijn bilspleet per ongeluk laat zien, omdat jij je er ook voor schaamt als jouw heupbroek per ongeluk wat te laag afzakt... Britney staat gewoon super lelijk op die foto en ja, ze is vadsig, ook al zijn er honderden miljoenen vrouwen die nog vadsiger zijn
*zucht* ik zeg niet dat ze er zo niet uit MAG zien, maar ja, ik vind het vadsig en zoals ik eerder al zei was ze een tijdje terug veel slanker dus aan de zwangerschappen hoef je het niet eens te wijten. misschien ben ik later na 2 zwangerschappen ook wel dik, maar dan noem je me toch ook zo? Het is toch niet zo dat je, omdat je zwanger bent geweest, ineens het stempel "slank" krijgt?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:22 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
als dat al vadsig is, heb jij gewoon een volledig verkeerde norm in je hoofd van hoe een vrouw die pas twee kinderen op de wereld heeft gezet er moet uitzien. Het duurt gewoon een klein jaar voor je volledig ontzwangerd bent
en ik vind niet dat ze er ver-schrik-ke-lijk uitziet, ik vind haar op deze foto's nu echt eens knap staan, ik heb er al veel lelijkere gezien, met een kaal hoofd en zo, en dubbele onderkin, en vetkussens aan haar bovenarmen ...
ik zou je DIK noemen als je DIK was, ja, niet als je er nog slanker uitziet dan de gemiddelde vrouw, zoals britneyquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
*zucht* ik zeg niet dat ze er zo niet uit MAG zien, maar ja, ik vind het vadsig en zoals ik eerder al zei was ze een tijdje terug veel slanker dus aan de zwangerschappen hoef je het niet eens te wijten. misschien ben ik later na 2 zwangerschappen ook wel dik, maar dan noem je me toch ook zo? Het is toch niet zo dat je, omdat je zwanger bent geweest, ineens het stempel "slank" krijgt?
Nou ja, laten we er maar over op houden want deze discussies zijn hier al zo vaak voorbij gekomen.
Nee, het is geen mooie fotoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:35 schreef Aventura het volgende:
Ik houd het op de hoek. De onderstaande foto illustreert dat dat heel veel kan uitmaken. Scarlett Johansson is een slanke den maar op deze foto is het net een molenpaard.
[afbeelding]
Ik ben een nep-vrouw... ik wist het welquote:Op zondag 4 maart 2007 00:16 schreef Sunnythesun het volgende:
-knip-
Een échte vrouw heeft wat reserves op haar heupen!![]()
![]()
Wrijf het er maar in.. *snif*quote:Op zondag 4 maart 2007 00:27 schreef Sunnythesun het volgende:
heb je helemaal geen enkele reserves dan??? Helemaal niets??? Modelletje plank??? Ja, das naar.. stel dat er hongersnood uitbreekt!!
*Gooit de Weight Watchers cd weg* Daar heb je een punt!quote:Op zondag 4 maart 2007 00:27 schreef Sunnythesun het volgende:
heb je helemaal geen enkele reserves dan??? Helemaal niets??? Modelletje plank??? Ja, das naar.. stel dat er hongersnood uitbreekt!!
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Zullen we er nu maar over ophouden?
quote:Op zondag 4 maart 2007 00:30 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
*Gooit de Weight Watchers cd weg* Daar heb je een punt!![]()
http://www.imdb.com/name/nm0001398/quote:Op zondag 4 maart 2007 01:21 schreef bloodymary het volgende:
Wie is die omgebouwde vent eigenlijk die jullie Jenna Jameson noemen, moet ik die ergens van kennen?
Omgebouwde vent.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:21 schreef bloodymary het volgende:
Wie is die omgebouwde vent eigenlijk die jullie Jenna Jameson noemen, moet ik die ergens van kennen?
quote:Op zondag 4 maart 2007 09:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind hem hier juist! Net zoals een hele tijd geleden in starstyle, waar hij half naakt op staat. Zo zie je tenminste niet hoe scheel hij is
Mwa... je bent flink wat echter als dat hier beweerd wordt hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:25 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Ik ben een nep-vrouw... ik wist het wel![]()
Check dat kleurverschil net boven die sixpack.. zo nep als de kolere denk ik.quote:Op zondag 4 maart 2007 09:55 schreef ivetje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Haha, deze pic is idd prima. Alleen vraag ik me af hoeveel er waar is van die sixpack die hij daar heeft. Heb hem gisteren nl gezien en in de voorstelling zat een stukje waarbij hij zich helemaal uitrekt. Shirt kwam dus een stuk omhoog, maar geen blokjes te zienOp die pic spant ie volgens mij onglooflijk z'n buikspieren aan
Daar ga ik dus ook vanuit na gisterenquote:Op zondag 4 maart 2007 18:39 schreef Franneh het volgende:
[..]
Check dat kleurverschil net boven die sixpack.. zo nep als de kolere denk ik.![]()
Geert Wilders coupequote:Op zondag 4 maart 2007 17:38 schreef Kyls het volgende:
Wat is er mis met Kylie???
Scarlettquote:Op zondag 4 maart 2007 23:07 schreef SEMTEX het volgende:
Scarlett Johanson met een soort weird suikerspinkapsel.
[afbeelding]
En draagt ie nu een spijkerjack op een spijkerbroek? Dan kan ie zo door naar de lelijkste outfitjes. Een enorme fashion faux pas: denim op denim.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:12 schreef supkaa het volgende:
[afbeelding]
Niet alleen kijkt ie redelijk onflatteus, maar z'n hoofd heeft ook zo'n vreemde vorm..
Heb net een stukje gezien van lijfstijl van december 2006 waarin Guido te gast was. Toevallig ging het ook nog even over deze pic en de presentatrice dacht dus ook dat het gesoept wasquote:Op zondag 4 maart 2007 18:39 schreef Franneh het volgende:
[..]
Check dat kleurverschil net boven die sixpack.. zo nep als de kolere denk ik.![]()
http://youtube.com/watch?v=XEJDGLF-e18quote:Op maandag 5 maart 2007 15:29 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Die rechtse heeft nu echt een dogface. En die ander... tja.
quote:Op maandag 5 maart 2007 15:31 schreef Rhanna het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=XEJDGLF-e18
Hehehe.
quote:Op maandag 5 maart 2007 15:31 schreef Rhanna het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=XEJDGLF-e18
Hehehe.
http://en.wikipedia.org/wiki/Antonella_Barbaquote:Op maandag 5 maart 2007 18:58 schreef Radegast het volgende:
Weet iemand waar Antonella Barba bekend van is?
Whaha.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Mary Kate Olsen
't Lijkt verdorie wel een heks
[afbeelding]
zo te zien wel. vind het wel een leuke zwangerschaps outfit eigenlijk. ze ziet er alleen wat moe uit.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Salma Hayek, is ze soms zwanger?
[afbeelding]
Eens!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zo te zien wel. vind het wel een leuke zwangerschaps outfit eigenlijk. ze ziet er alleen wat moe uit.
Neem liever een nieuw kapsel... of gaat ze de nieuwe heks uit de Harry Potter reeks vertolken?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Salma Hayek, is ze soms zwanger?
[afbeelding]
Sorry hoor, maar ik zou willen dat ik zo'n enorme bos haar had! Oke, het zit ff niet vandaag...maargoedquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Neem liever een nieuw kapsel... of gaat ze de nieuwe heks uit de Harry Potter reeks vertolken?
Voor de duidelijkheid, ik vind alleen de eerste foto onflatteus ...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:13 schreef Aventura het volgende:
Maxima ziet er prachtig uit, op beide foto's, vind ik.
Mooie vrouw maar van deze foto vind ik haar kleur lippenstift nog het lelijkst......quote:Op zondag 4 maart 2007 23:07 schreef SEMTEX het volgende:
Scarlett Johanson met een soort weird suikerspinkapsel.
[afbeelding]
Wat is er onflateus aan de foto van Kirsten.........? Gewone strandfoto zie ik hierquote:
Toch heeft ze een boller gezicht op de een of andere manier.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:55 schreef Kyls het volgende:
[afbeelding]
Aha gelukt! Hier is dus de ECHTE foto van Kylie die hier in dit topic even terug stond.
Die andere foto is dus super bewerkt!
Kylie is nog steeds puur natuur![]()
Ah dus toch, twijfelde alquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat 'tasje' is één of andere award die hij heeft gewonnen voor beste acteur, stond in het verhaaltje bij deze foto...
vind haar er nog steeds anders uit zien als hiervoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:55 schreef Kyls het volgende:
[afbeelding]
Aha gelukt! Hier is dus de ECHTE foto van Kylie die hier in dit topic even terug stond.
Die andere foto is dus super bewerkt!
Kylie is nog steeds puur natuur![]()
Omg, die kerel. Lijkt net een Neanderthalerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:15 schreef cinnamongirl het volgende:
OMG wat ziet Jenna Jameson eruit! Niets is lelijker dan magere vrouwen met dikke siliconentieten. Ze hangen bovendien ook nog en ook heeft ze iets te lang in de tanning booth gestaan...
[afbeelding]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |