*Gooit de Weight Watchers cd weg* Daar heb je een punt!quote:Op zondag 4 maart 2007 00:27 schreef Sunnythesun het volgende:
heb je helemaal geen enkele reserves dan??? Helemaal niets??? Modelletje plank??? Ja, das naar.. stel dat er hongersnood uitbreekt!!
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Zullen we er nu maar over ophouden?
quote:Op zondag 4 maart 2007 00:30 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
*Gooit de Weight Watchers cd weg* Daar heb je een punt!![]()
http://www.imdb.com/name/nm0001398/quote:Op zondag 4 maart 2007 01:21 schreef bloodymary het volgende:
Wie is die omgebouwde vent eigenlijk die jullie Jenna Jameson noemen, moet ik die ergens van kennen?
Omgebouwde vent.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:21 schreef bloodymary het volgende:
Wie is die omgebouwde vent eigenlijk die jullie Jenna Jameson noemen, moet ik die ergens van kennen?
quote:Op zondag 4 maart 2007 09:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind hem hier juist! Net zoals een hele tijd geleden in starstyle, waar hij half naakt op staat. Zo zie je tenminste niet hoe scheel hij is
Mwa... je bent flink wat echter als dat hier beweerd wordt hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:25 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Ik ben een nep-vrouw... ik wist het wel![]()
Check dat kleurverschil net boven die sixpack.. zo nep als de kolere denk ik.quote:Op zondag 4 maart 2007 09:55 schreef ivetje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Haha, deze pic is idd prima. Alleen vraag ik me af hoeveel er waar is van die sixpack die hij daar heeft. Heb hem gisteren nl gezien en in de voorstelling zat een stukje waarbij hij zich helemaal uitrekt. Shirt kwam dus een stuk omhoog, maar geen blokjes te zienOp die pic spant ie volgens mij onglooflijk z'n buikspieren aan
Daar ga ik dus ook vanuit na gisterenquote:Op zondag 4 maart 2007 18:39 schreef Franneh het volgende:
[..]
Check dat kleurverschil net boven die sixpack.. zo nep als de kolere denk ik.![]()
Geert Wilders coupequote:Op zondag 4 maart 2007 17:38 schreef Kyls het volgende:
Wat is er mis met Kylie???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |