ameszquote:Op maandag 26 februari 2007 23:45 schreef agter het volgende:
[..]
Ken zijn achternaam ook (nog) niet...dus googlen lukt niet.
Maar ik heb hetzelfde gevoel...ik ken hem ergens van.
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig heeft deze Jaap wel verstand meegenomen!
Bij jou betwijfel ik zelfs dat je meer verstand van verzekeringen hebt?![]()
![]()
Da's ook weer waar ... maar ik ga het toch proberen !quote:Op maandag 26 februari 2007 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote]Op maandag 26 februari 2007 23:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik weet het zeker, hij zat toch in me?![]()
Da's een filmproducent en van schaken is niks te vinden...?quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:51 schreef Prospera het volgende:
Even denken.... hoe gaat hij er onder de douche uitzien![]()
Ze willen in dromenland zijn als die bolle begint te snurkenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:51 schreef Katewalker het volgende:
Ze gaan allemaal tegelijk naar bed...volgens mij is dat nog nooit gebeurd..![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:52 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Da's ook weer waar ... maar ik ga het toch proberen !
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:52 schreef Jm4nski het volgende:
lol als jullie (rotterdammers) daar trots op zijn
hij is net zo saai als jullie voetbalclub![]()
Ik kom niet eens uit de buurt. Het gehalte Amsterdammers in DGK werd echt te groot. En je weet toch wat een Rotterdammmer het mooist van Mokum vindt?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:52 schreef Jm4nski het volgende:
Ik heb streams gezien dat ze d'r gezicht schoonmaakte terwijl brian haar aan het 'verwennen' (what ever that may be) was...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:51 schreef petraa het volgende:
IK snap niet dat amanda altijd in bed haar gezicht schoonmaakt.
Dat is nou net iets waar ik NIET aan wil denken, ik hoef daar dus ook ZEKER geen Caps van te zien.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:51 schreef Prospera het volgende:
Even denken.... hoe gaat hij er onder de douche uitzien![]()
Wel leuk voor de verandering.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:48 schreef havefun het volgende:
Iedereen kruipt in die dikke rete van hem tot aan de enkels aan toe
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:54 schreef agter het volgende:
[..]
Ik heb streams gezien dat ze d'r gezicht schoonmaakte terwijl brian haar aan het 'verwennen' (what ever that may be) was...
No kidding!
Geen idee..................vertel eens........quote:Op maandag 26 februari 2007 23:54 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Ik kom niet eens uit de buurt. Het gehalte Amsterdammers in DGK werd echt te groot. En je weet toch wat een Rotterdammmer het mooist van Mokum vindt?![]()
Ja dat heb ik ook gezien.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:54 schreef agter het volgende:
[..]
Ik heb streams gezien dat ze d'r gezicht schoonmaakte terwijl brian haar aan het 'verwennen' (what ever that may be) was...
No kidding!
stond hier op fok bij de topic van Jaap, klopt niet, zag ik ook.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's een filmproducent en van schaken is niks te vinden...?
Da's de laatste trein naar Rotterdam dat weet toch ieder kind. (Is een bekend liedje van lange tijd geleden.)quote:Op maandag 26 februari 2007 23:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Geen idee..................vertel eens........![]()
Erheen verhuizen ?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:54 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Ik kom niet eens uit de buurt. Het gehalte Amsterdammers in DGK werd echt te groot. En je weet toch wat een Rotterdammmer het mooist van Mokum vindt?![]()
Dat mag JIJ zeggenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:52 schreef Jm4nski het volgende:
en stopt dat denken dan bij twee?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Er zijn ook nog mensen die niet helemaal verblind zijn door alles waar DGK op staat... en die dientengevolge nog wel logisch nadenken.
Ik dacht de Arena...........quote:Op maandag 26 februari 2007 23:57 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Da's de laatste trein naar Rotterdam dat weet toch ieder kind. (Is een bekend liedje van lange tijd geleden.)![]()
Ik vroeg me al af wat het was...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:57 schreef beequeen het volgende:
Knip, mislukt
Je hebt hem nog niet met een ochtendhumeur mee gemaakt om over zijn buien van razernij maar te zwijgenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:52 schreef Jm4nski het volgende:
idd..en toch ook liefquote:Op maandag 26 februari 2007 23:58 schreef Day het volgende:
Die Huub is echt niet goed bij z'n hoofd, hè?
Echt zo'n irritant broertje is het!
..oeps, hoeft alleen nog maar ingekopt te worden ....quote:Op maandag 26 februari 2007 23:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Geen idee..................vertel eens........![]()
HiDiHo zal vast wel filmpjes op utube zettenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat is nou net iets waar ik NIET aan wil denken, ik hoef daar dus ook ZEKER geen Caps van te zien.![]()
![]()
![]()
Nou Natas past echt niet in de reet van jaapiioo hoor, ze past nog net in de gameroom maar dan moet ze wel haar buik inhouden.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:54 schreef doesss het volgende:
[..]
Wel leuk voor de verandering.
Zitten ze ipv in de gameroom allemaal gezellig in de reet van Jaap.![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:57 schreef beequeen het volgende:
Knip, mislukt
Het zag er wat duister uit voordat je het licht aanknipte
En onderwijl ff lekker je smoetje schoonmakenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:57 schreef agter het volgende:
[..]
Linkje erbij:
http://www.youtube.com/watch?v=RfFjqRi7Ba4
Nou kop in......wedden dat ie over gaatquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
..oeps, hoeft alleen nog maar ingekopt te worden ....
(ik weet het trouwens!)
Blijkbaar stopt het bij jou wel bij 2, ja.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:57 schreef Lieve het volgende:
[..]
en stopt dat denken dan bij twee?
Zelfs je pinpas heeft vier cijfers omdat ze ervan uitgaan dat je dat wel aankunt. Waren er maar twee keuzes? De man is een schaker!![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:00 schreef Prospera het volgende:
[..]
HiDiHo zal vast wel filmpjes op utube zetten![]()
Zo vind ik 'm wel leuk, ja.quote:
Ik ben weer zwaar onder de indruk van de dag van vandaag. Amanda die eigenlijk had moeten vliegen omdat ze fysiek geweld heeft gebruikt en mocht blijven met een waarschuwing. Zdngmw die uiteindelijk toch de toerek heeft geregeld en dus maandelijks 1 uur mag rijden (binnen of buiten de hekken van de kooi?) Jaap die het huis in kwam en een bewoner vrijstelling mag geven. Nou het gaat jullie goed ik ga me bed in.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je hebt hem nog niet met een ochtendhumeur mee gemaakt om over zijn buien van razernij maar te zwijgen![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap laat zijn zwembroek zien. "Jezus", zegt Huub, "Daar kan ik een heel pak van laten maken."
Dat idee kreeg ik ook...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:03 schreef uitgeslapen het volgende:
Jaap vindt het niet leuk
Zie je wel dat vrouwen veel dingen tegelijk kunnen....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
En onderwijl ff lekker je smoetje schoonmaken![]()
![]()
(hint .. .Dorus)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nou kop in......wedden dat ie over gaat![]()
Huub: Dat was 5 cm dichterbij natasia dan ik ooit zou willen zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:03 schreef Kinga het volgende:
huub en natasia doen duo penotti in jaap zijn zwembroek![]()
![]()
ik eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:03 schreef uitgeslapen het volgende:
Jaap vindt het niet leuk
Mijn ouwe heer heeft de DVD, zal even gaan kijkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:04 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
(hint .. .Dorus)
Mokum ... ik vind je wel leuk, zullen we dat zo houden?
knuffie![]()
Ik ook .... de leukste lol vind ik als je jezelf te kakken durf te zetten. Vind het een beetje makkelijk om over zijn gewicht geintjes te maken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:03 schreef mootie het volgende:
Ik ben een watje, ben het nu al beu dat iedereen het alleen maar over zn gewicht heeft ;-( Arme jongen.
Laat ik nou 2 uur geleden de streams uitgezet hebben omdat Jaap alleen over zijn gewicht en voeding zat te praten...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:03 schreef mootie het volgende:
Ik ben een watje, ben het nu al beu dat iedereen het alleen maar over zn gewicht heeft ;-( Arme jongen.
Je weet best wat ik bedoel...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Laat ik nou 2 uur geleden de streams uitgezet hebben omdat Jaap alleen over zijn gewicht en voeding zat te praten...
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:08 schreef beequeen het volgende:
Ik ga lekker tussen de vette lappen, tot morgen en sleep tight Fokkertjes, tot morgen,,![]()
Dat die dingen überhaupt zo groot gemaakt worden...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:08 schreef uitgeslapen het volgende:
Maar die zwembroek was wel hhuge motherfucking groot zeg...Dzjiezus
Welterusten !!!! tot morgenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:08 schreef beequeen het volgende:
Ik ga lekker tussen de vette lappen, tot morgen en sleep tight Fokkertjes, tot morgen,,![]()
De paarden denken daar heel anders overquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:09 schreef agter het volgende:
Hij doet graag aan paardrijden, zegt ie...
Kansloze knurft is het ook...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Brian staat af te luisteren...
dit is dan jouw stelling van 2 mogelijkheden die hij heeft. Zoals je weet heeft hij zes bewoners en twee kampen en geef jij hem twee mogelijkheden voor 1 kamp:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:02 schreef Day het volgende:
[..]
Blijkbaar stopt het bij jou wel bij 2, ja.
Als je goed gelezen had, i.p.v. weer zinloos beginnen te blaten, had je wel door gehad dat er meer opties mogelijk waren, mijn mogelijkheden waren gebaseerd op de 2 kampen die in dat huis zitten. Of had je dat nog niet door?
Beide mogelijkheden betroffen hetzelfde kamp. En ieder zijn voorkeur? Je stopt bij 1 kamp en weet met zes bewoners tot twee te komen en dat is enigzins beperkt. Dat is alles. Hij kan dus geen twee dingen doen, hij kan veel meer dingen doen.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:44 schreef Day het volgende:
Hmmm, Jaap kan 2 dingen doen:
1) als hij echt komt om af te vallen, houdt hij Natasia erin, die zal hem echt wel stimuleren om af te vallen. (iemand van kamp HES immuniteit)
2) als hij komt voor het geld, gooit hij Huub eruit, dat is zijn grootste tegenstander. --> Sylvia immuniteit (Eric gaat echt wel mee)
Sjips, dacht dat ik veel had bijgelezen na mijn werk, maar nou ik dat van je hoor van die toerek...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben weer zwaar onder de indruk van de dag van vandaag. Amanda die eigenlijk had moeten vliegen omdat ze fysiek geweld heeft gebruikt en mocht blijven met een waarschuwing. Zdngmw die uiteindelijk toch de toerek heeft geregeld en dus maandelijks 1 uur mag rijden (binnen of buiten de hekken van de kooi?) Jaap die het huis in kwam en een bewoner vrijstelling mag geven. Nou het gaat jullie goed ik ga me bed in.![]()
O ja Zdngmw was ook nog jarig.
Ontopic Jaap gaat de jacuzzi niet in omdat die ranzig is, huub wil van de zwembroek van Jaap een tent maken.
Paarden niet aan hem, vermoed ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:09 schreef agter het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:08 schreef beequeen het volgende:
ik snap niet dat amanda op haar 15e een borstvergroting kreegquote:Op maandag 26 februari 2007 23:51 schreef petraa het volgende:
IK snap niet dat amanda altijd in bed haar gezicht schoonmaakt.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:09 schreef agter het volgende:
Mag ik zo vrij zijn daar aan toe te voegen:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:11 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik snap niet dat amanda op haar 15e een borstvergroting kreeg
ik snap ook niet dat iemand van 19 het alfabet niet kan opzeggen
ik snap niet dat iemand zo'n stem kan hebben
ik snap heel veel niet
herstel mezelf... hij kan uit veel meer mogelijkheden 1 keuze maken, maar de keuze die hij maakt komt uit meer dan twee mogelijkhedenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:10 schreef Lieve het volgende:
[..]
dit is dan jouw stelling van 2 mogelijkheden die hij heeft. Zoals je weet heeft hij zes bewoners en twee kampen en geef jij hem twee mogelijkheden voor 1 kamp:
[..]
Beide mogelijkheden betroffen hetzelfde kamp. En ieder zijn voorkeur? Je stopt bij 1 kamp en weet met zes bewoners tot twee te komen en dat is enigzins beperkt. Dat is alles. Hij kan dus geen twee dingen doen, hij kan veel meer dingen doen.
LOL .... daar zeg je wat !quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:13 schreef F04 het volgende:
Ik ga ook slapen. deze keer niet tot 11 uur.
Daar gaat ie aan werkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:14 schreef Yvet_te het volgende:
wel irritant dat hij steeds buiten adem is
Nog sterker, zijn onderbroek zakt af zegt hij.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:11 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap wil een riem..........zijn broek zakt af.....zou ie al afgevallen zijn
![]()
Zou ik ook zij als ik continue een topprestatie moet leveren..................quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:14 schreef Yvet_te het volgende:
wel irritant dat hij steeds buiten adem is
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
LOL .... daar zeg je wat !
welterusten![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
ROFL ... godeverdegodver
Ik ook alquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:17 schreef Kinga het volgende:
Ik lach me dood hier.
Dat was even niet gepland.. ! Maar het lijkt alsof ze er mee weg komen.. !quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:17 schreef BBW het volgende:
Amanda is er niet uit omdat anders nu met het immuniteit weggeven Natasia er 100% zeker uit lag.
.. wij worden misschien toch nog wel vriendjes ..dvdtje gevonden?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:17 schreef Mokum020 het volgende:
Voor het eerst in mijn leven dat ik een 010-er wel mag................dat zegt wat...![]()
Volgens mij had Day het over de 2 meest voor de handliggende redenen van aanwezigheid van Jaap:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:10 schreef Lieve het volgende:
dit is dan jouw stelling van 2 mogelijkheden die hij heeft. Zoals je weet heeft hij zes bewoners en twee kampen en geef jij hem twee mogelijkheden voor 1 kamp:
[..]
Beide mogelijkheden betroffen hetzelfde kamp. En ieder zijn voorkeur? Je stopt bij 1 kamp en weet met zes bewoners tot twee te komen en dat is enigzins beperkt. Dat is alles. Hij kan dus geen twee dingen doen, hij kan veel meer dingen doen.
Nee mop, zal ik bij mijn oudjes op moeten halen..........woon niet meer thuis....ben al op leeftijd..haha..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:19 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. wij worden misschien toch nog wel vriendjes ..dvdtje gevonden?
Nee dat gaat met die tokkies daar hard.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kicken gast die Jaap, hij zit nu al in mijn top 3. Al is dat niet zo moeilijk met de rest.
en lekker alleen .... dan hoeft ie niet af te gaan vanavond ook. Zal wel rust geven.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:20 schreef Kaleddis het volgende:
Brian ligt echt lekker rustig in zn bed he![]()
Idd niet te pruimen die zooiquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:21 schreef Kinga het volgende:
cola light is zó smerig, drink dan gewone cola.... light zit toch ook vol met apartaam...
Cola-light is ook niet lekker, en het schuimt verschrikkelijk bij het inschenkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:19 schreef n1ek het volgende:
zoveel cola drinken ik snap dat nooit,
dat komt ook gewoon omdat ik het niet echt lekker vind denk ik
Mjah als je wil afvallen zijn liters gewone cola niet het juiste receptquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:21 schreef Kinga het volgende:
cola light is zó smerig, drink dan gewone cola.... light zit toch ook vol met apartaam...
Nee liters cola light zijn inderdaad de oplossingquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah als je wil afvallen zijn liters gewone cola niet het juiste recept![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Cola-light is ook niet lekker, en het schuimt verschrikkelijk bij het inschenken![]()
Eerst ijs en Bacardi in een glas doen lost beide problemen overigens op![]()
marlboro light is wel lekker............quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:21 schreef Kinga het volgende:
ja maar aspartaam is ook niet erg goedquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Liters Cola-light ook nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:22 schreef pullup het volgende:
Ze woont in Barcelonaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:23 schreef heracles het volgende:
Sylvia kent haar accenten. Ze woont zeker in de buurt van Belgie
Het scheelt een kilocalorie of 100 per glas dus eeeh ...Jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee liters cola light zijn inderdaad de oplossing![]()
Dat heeft tot nu toe nog niemand opgebroken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:27 schreef de_kolonel het volgende:
Jaap heeft een veel te grote attitude voor een nieuweling en dat gaat hem fataal worden.....
hahah ohhhh wat is die gast irritantquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:23 schreef Gigageil het volgende:
Brian verkeerd weer in hogere Tupac-sferen.......![]()
Ik vind m echt heel engquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:23 schreef Gigageil het volgende:
Brian verkeerd weer in hogere Tupac-sferen.......![]()
En Huub en Natasia (de 2 mensen die het hem het moeilijkst kunnen maken in dat huis) zitten in dezelfde kamp????quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:10 schreef Lieve het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het niet... Het gaat iets "te makkelijk"quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:29 schreef BVO het volgende:
´Teringlijers'.
Wat een toffe vent die Jaap.
gadverdamme, viskutquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
En onderwijl ff lekker je smoetje schoonmaken![]()
![]()
Niet slecht voor een 010-er......quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:30 schreef Gigageil het volgende:
Wat zei ik ? Wat zei ik ? Hij heeft de schurft aan Brian....![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:30 schreef Darklight het volgende:
haha, duidelijk welk kamp die kiest
Teringlijers
Ja ik ook ... zelfs de woordelijke weergave als wat de redaktie hier schreef een week of wat geleden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:32 schreef Yvet_te het volgende:
dit heb ik huuub wel al heel vaak horen zeggen..over die acteurs
Ligt ie met zichzelf te spelen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:34 schreef Kinga het volgende:
what the FUCK doet brian? check die stuiptrekkingen
'quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:34 schreef Kinga het volgende:
Neequote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:34 schreef Pavement het volgende:
Ok ik weet het ik moet de cossen lezen maar ben net klaar met den arbeid en ben erg benieuwd
* is amandelstaaf al weg?
* Is de nieuwe bewoner er al en hoe is ie ?
plzzz iemand ff beknopte update
Jammer ik was te laat nuquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:34 schreef Kinga het volgende:
*neequote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:34 schreef Pavement het volgende:
Ok ik weet het ik moet de cossen lezen maar ben net klaar met den arbeid en ben erg benieuwd
Dacht al.......mijn nieuwe vriendinnetje slaapt al....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:34 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ja ik ook ... zelfs de woordelijke weergave als wat de redaktie hier schreef een week of wat geleden.
Geloof het alleen niet zo.
Amanda blijft, Jaap is de nieuwe bewoner, komt om af te vallen, mag de eerst 2 volgende stem ronde's niet eruim gestemd worden en mag ook niet stemmen. Hij moet morgen voor 9 uur ook iemand anders deze 'gunst verlenen' voor de stemming over 9 dagen (dus iemand mag niet stemmen, en kan niet op gestemd worden). Jaap lijkt naar Huub & Sylvia's kamp te nijgen.... ook scheld hij graagquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:34 schreef Pavement het volgende:
Ze wil even geen relatie.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:35 schreef Kaleddis het volgende:
Ligt zeker te dromen over snollie![]()
Waarom slaapt ze eigenlijk niet bij hem ?
* das jammerquote:
En die NIET in de banlist staatquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
MIssen we een fokker die er de afgelopen 2 en halve week wel was?
ja klinkt een beetje als een verplicht nummertjequote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:34 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ja ik ook ... zelfs de woordelijke weergave als wat de redaktie hier schreef een week of wat geleden.
Geloof het alleen niet zo.
niet zeker, is sowieso absoluut niet te vertrouwen, gaat volgens mij in eerste instantie voor het grote geldquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:30 schreef Darklight het volgende:
haha, duidelijk welk kamp die kiest
Teringlijers
ben zo verdomd nieuwsgierig naar Jaapie ...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dacht al.......mijn nieuwe vriendinnetje slaapt al....![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ben zo verdomd nieuwsgierig naar Jaapie ...
ik ook........en dat voor een kerel...![]()
Missen? Zijn vervanger is net zo lang en 2 x zo breed..... wat valt er nog te missen??quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik wil weten hoe hij is wanneer er ruzie in de tent isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ben zo verdomd nieuwsgierig naar Jaapie ...
Kwam een brief met een waarschuwingquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:38 schreef Pavement het volgende:
o ja en waarom is niet weg of is er niet meer over gesproken ? (amandelstaaf bedoel ik)
Kleine glazen glippen door hun worstenvingerts?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:38 schreef uitgeslapen het volgende:
Waarom grijpen dikke mensen altijd naar enorme glazen cola light ofzo, glaasje water?
aaah sorry..nu voel ik me haast schuldigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
* das jammer
* mooi !
bedankt Yvet![]()
![]()
hij ligt er wel een beetje vreemd bij nu..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:34 schreef Kinga het volgende:
Maar dat gaat niet lukken. Amanda heeft duidelijk gezegd dat ze Brian en Natasia niet gaat uitstemmen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:31 schreef Prospera het volgende:
De strateeg: wie ga je immuniteit geven?
Brian denk ik, Nathasia keek zo vuil toen ik binnen was. Ik was echt geschokt.
in slaap gevallen tijdens het leren van monoloogquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:40 schreef miesy het volgende:
[..]
hij ligt er wel een beetje vreemd bij nu..
zou die nog wel leven?
![]()
Tja Amandel zegt wel is vaker wat. Is ze morgen weer vergeten hoor.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:40 schreef rencho03 het volgende:
[..]
Maar dat gaat niet lukken. Amanda heeft duidelijk gezegd dat ze Brian en Natasia niet gaat uitstemmen.
LSquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
de DGK redaktie vond het een kwestie van 'een beetje met koffie geknoeid' en heeft een 1e waarschuwing gegeven. Wat wel weer leuk was is dat Brian en Natasia haar inmiddels helemaal afgeschreven hadden en Brian was zelfs al een soort van afscheid aan het nemen. Later draaiden ze daar een verhaal van dat ze dat hadden gezegd zodat de klap niet zo hard zou aankomen voor Amanda.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:38 schreef Pavement het volgende:
o ja en waarom is niet weg of is er niet meer over gesproken ? (amandelstaaf bedoel ik)
Zou hij een Whiskey Sour bij zijn slaappilletje gedaan hebben??quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:40 schreef miesy het volgende:
hij ligt er wel een beetje vreemd bij nu..
zou die nog wel leven?
![]()
Kan.. er was ook iemand die een schaakboek stuurde.. ;- ) Of was dat op VOL ?quote:
het is een ROTTERDAMMER...of is dat te schokkend voor je om te lezen of te typen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:42 schreef Mokum020 het volgende:
"Die dikke gozert heb lef....."
(ik ga zelfs 010 lullen...gaat niet goed)![]()
Niet overdrijve he ? ..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:42 schreef Mokum020 het volgende:
"Die dikke gozert heb lef....."
(ik ga zelfs 010 lullen...gaat niet goed)![]()
doet ze meestal toch alleen als ze flink heeft gedronken?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
'
Ligt zeker te dromen over snollie![]()
Waarom slaapt ze eigenlijk niet bij hem ?
Moppie...de cijfers kosten me al een kwartier om te vinden.....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:43 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
het is een ROTTERDAMMER...of is dat te schokkend voor je om te lezen of te typen?
YOVOL ROTTERDAMERTTTTTTTTTTT ik hou van 010quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:43 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
het is een ROTTERDAMMER...of is dat te schokkend voor je om te lezen of te typen?
Na haar Aap Moot Nies Pu...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:44 schreef miesy het volgende:
[..]
doet ze meestal toch alleen als ze flink heeft gedronken?
Dus dat .....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:43 schreef My_ het volgende:
Dus als ik niet weet dat je iemand niet mag vermoorden en ik doe het, dan kan ik daar ook niets aan doen?!
haha....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Moppie...de cijfers kosten me al een kwartier om te vinden.....![]()
Inderdaad vrij tegenstrijdig...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:45 schreef Day het volgende:
Hmm, Jaap wil dus 1 van de party-boys worden?
Die komt dus echt niet om af te vallen.
Ohh doe ik ook altijd en het erge is dat ik het heel vaak doe wanneer er echt iets op de streams gebeurt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:40 schreef Kinga het volgende:
godverkut, waarom f5 ik altijd me streams
Superstrak planquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:46 schreef Kaleddis het volgende:
Jaap: "Als ik met bij de partyboys aansluit dan zijn we met 3 partyboys. Dan kunnen we mensen helemaal gek maken"![]()
Doen doen doen![]()
Laat ik het subtiel zeggen..............tis wennen.......!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:45 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
haha....
nee maar serieus...is het echt zó moeilijk voor je?
Jaap, Sylvia en Huub zitten in de gameroomquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:46 schreef nibbieworld het volgende:
slapen ze trouwens al allemaal. ik heb even geen streams
PARTYYBOOYYSSS!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:46 schreef Kaleddis het volgende:
Jaap: "Als ik met bij de partyboys aansluit dan zijn we met 3 partyboys. Dan kunnen we mensen helemaal gek maken"![]()
Doen doen doen![]()
En het is de moeite waardquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:47 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jaap, Sylvia en Huub zitten in de gameroom
slim, is ie op zijn minst 7 uur out.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou hij een Whiskey Sour bij zijn slaappilletje gedaan hebben??![]()
Eens kijken of we daar iets aan kunnen doen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:46 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ohh doe ik ook altijd en het erge is dat ik het heel vaak doe wanneer er echt iets op de streams gebeurt.![]()
Hij is als de vijfde beatle...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:49 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Ik dacht al even dat jij er nu in zat.![]()
Ik kom nog...ssssttt!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:49 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Ik dacht al even dat jij er nu in zat.![]()
quote:
Zijn we samen benieuwdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap vindt Natasia dus een teringwijf .... zijn omgeving heeft hem gezegd: 'aanpakken dat wijf'.
Brian vindt ie een schijnheil .... ik ben benieuwd.
Ik juich nog niet te vroeg.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap vindt Natasia dus een teringwijf .... zijn omgeving heeft hem gezegd: 'aanpakken dat wijf'.
Brian vindt ie een schijnheil .... ik ben benieuwd.
Eric en Huub zijn de partyboysquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:49 schreef Sarah-Louise het volgende:
Groepje van HES heet vanaf nu dus de Partyboys? ..... is wel weer leuk
Ik vind Japie nu al hilarischquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik juich nog niet te vroeg.
eric zou ook gaan vlammen.
Natasia toonde totaal geen interesse, ze keek hem vuil aan alsof hij minderwaardig was, ze klemde zich aan Amanda vast en die 2 keken hem aan met een blik van "Jezus wat ben jij lelijk zeg.." echt walgelijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:51 schreef Day het volgende:
Hoeveel emphatie wil die Jaap eigenlijk van Natasia?
Verwacht hij soms dat zij die kilo's voor hem af gaat vallen? Ze heeft haar hulp toch aangeboden? De rest zal hij toch echt zelf moeten doen.
Maar aangezien hij nu al begint over party-boys, zal het wel meevallen met z'n discipline.
Volgens niet. Ze denkt ook aan zichzelf.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:41 schreef Ning het volgende:
[..]
Tja Amandel zegt wel is vaker wat. Is ze morgen weer vergeten hoor.
Klinkt inderdaad helemaal niet alsof hij serieus wil gaan afvallenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:51 schreef Day het volgende:
Hoeveel emphatie wil die Jaap eigenlijk van Natasia?
Verwacht hij soms dat zij die kilo's voor hem af gaat vallen? Ze heeft haar hulp toch aangeboden? De rest zal hij toch echt zelf moeten doen.
Maar aangezien hij nu al begint over party-boys, zal het wel meevallen met z'n discipline.
Laat dat "ook" maar weg...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:53 schreef rencho03 het volgende:
[..]
Volgens niet. Ze denkt ook aan zichzelf.
Zie je nou wel Mokum ... voor je het weet delen we een interesse.quote:
Ik wacht met spanning af.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind Japie nu al hilarisch![]()
Als hij nog moet gaan vlammen...![]()
Amanda had toch al in verband met Huub aangegeven dat zij niet van lelijke mensen houdt?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:53 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Natasia toonde totaal geen interesse, ze keek hem vuil aan alsof hij minderwaardig was, ze klemde zich aan Amanda vast en die 2 keken hem aan met een blik van "Jezus wat ben jij lelijk zeg.." echt walgelijk.
Dat zullen ze zelf ook wel doorhebben, en dan trekken ze aan een paar touwtjes en dan is Huubje zo weer terugquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:54 schreef partyyboyy het volgende:
Ik ben zo bang dat Huub nu weg gaat als Sylvia niet mee mag stemmen. Dat zou de strop zijn voor DGK!@
Net zoals Huub iets met een goed doel wilde gaan doen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad helemaal niet alsof hij serieus wil gaan afvallen
Breezers light laat me niet lachen...
nah, lijkt ie me te nuchter voor.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:48 schreef heracles het volgende:
Huub en sylvia vertellen hem teveel. Zodirekt gebruikt ie al die info tegen ze en kiest ie alsnog voor natasia en brian
Ik denk dat hij voor Eric gaat.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:54 schreef partyyboyy het volgende:
Ik ben zo bang dat Huub nu weg gaat als Sylvia niet mee mag stemmen. Dat zou de strop zijn voor DGK!@
Hoop het ...HUUB IS THE MASter!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zullen ze zelf ook wel doorhebben, en dan trekken ze aan een paar touwtjes en dan is Huubje zo weer terug![]()
Ja Time share is grote nepquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:54 schreef logout het volgende:
zei Sylvia nou dat ze appartementen had verkocht die niet bestaan?
Kan ze maar beter bij spiegels uit de buurt blijven...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:54 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Amanda had toch al in verband met Huub aangegeven dat zij niet van lelijke mensen houdt?![]()
ja... en van die keukens was nieuw voor me. Syl heeft al een lang leven achter de rug volgens mij.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Kooidanseres, timesharing
Wijffie..er gaat een wereld voor me open...!"quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:54 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Zie je nou wel Mokum ... voor je het weet delen we een interesse.
En da's heel wat voor 010 en 020 !!!!
Zo kijkt ze naar iedereen (zelfs dushi Brian kan zo nu en dan een vuile blik van haar krijgen) maar daarnet hielp ze hem wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:53 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Natasia toonde totaal geen interesse, ze keek hem vuil aan alsof hij minderwaardig was, ze klemde zich aan Amanda vast en die 2 keken hem aan met een blik van "Jezus wat ben jij lelijk zeg.." echt walgelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |