ik snap niet dat amanda op haar 15e een borstvergroting kreegquote:Op maandag 26 februari 2007 23:51 schreef petraa het volgende:
IK snap niet dat amanda altijd in bed haar gezicht schoonmaakt.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:09 schreef agter het volgende:
Hij doet graag aan paardrijden, zegt ie...
Mag ik zo vrij zijn daar aan toe te voegen:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:11 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik snap niet dat amanda op haar 15e een borstvergroting kreeg
ik snap ook niet dat iemand van 19 het alfabet niet kan opzeggen
ik snap niet dat iemand zo'n stem kan hebben
ik snap heel veel niet
herstel mezelf... hij kan uit veel meer mogelijkheden 1 keuze maken, maar de keuze die hij maakt komt uit meer dan twee mogelijkhedenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:10 schreef Lieve het volgende:
[..]
dit is dan jouw stelling van 2 mogelijkheden die hij heeft. Zoals je weet heeft hij zes bewoners en twee kampen en geef jij hem twee mogelijkheden voor 1 kamp:
[..]
Beide mogelijkheden betroffen hetzelfde kamp. En ieder zijn voorkeur? Je stopt bij 1 kamp en weet met zes bewoners tot twee te komen en dat is enigzins beperkt. Dat is alles. Hij kan dus geen twee dingen doen, hij kan veel meer dingen doen.
LOL .... daar zeg je wat !quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:13 schreef F04 het volgende:
Ik ga ook slapen. deze keer niet tot 11 uur.
Daar gaat ie aan werkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:14 schreef Yvet_te het volgende:
wel irritant dat hij steeds buiten adem is
Nog sterker, zijn onderbroek zakt af zegt hij.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:11 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap wil een riem..........zijn broek zakt af.....zou ie al afgevallen zijn
![]()
Zou ik ook zij als ik continue een topprestatie moet leveren..................quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:14 schreef Yvet_te het volgende:
wel irritant dat hij steeds buiten adem is
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
LOL .... daar zeg je wat !
welterusten![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
ROFL ... godeverdegodver
Ik ook alquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:17 schreef Kinga het volgende:
Ik lach me dood hier.
Dat was even niet gepland.. ! Maar het lijkt alsof ze er mee weg komen.. !quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:17 schreef BBW het volgende:
Amanda is er niet uit omdat anders nu met het immuniteit weggeven Natasia er 100% zeker uit lag.
.. wij worden misschien toch nog wel vriendjes ..dvdtje gevonden?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:17 schreef Mokum020 het volgende:
Voor het eerst in mijn leven dat ik een 010-er wel mag................dat zegt wat...![]()
Volgens mij had Day het over de 2 meest voor de handliggende redenen van aanwezigheid van Jaap:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:10 schreef Lieve het volgende:
dit is dan jouw stelling van 2 mogelijkheden die hij heeft. Zoals je weet heeft hij zes bewoners en twee kampen en geef jij hem twee mogelijkheden voor 1 kamp:
[..]
Beide mogelijkheden betroffen hetzelfde kamp. En ieder zijn voorkeur? Je stopt bij 1 kamp en weet met zes bewoners tot twee te komen en dat is enigzins beperkt. Dat is alles. Hij kan dus geen twee dingen doen, hij kan veel meer dingen doen.
Nee mop, zal ik bij mijn oudjes op moeten halen..........woon niet meer thuis....ben al op leeftijd..haha..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:19 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. wij worden misschien toch nog wel vriendjes ..dvdtje gevonden?
Nee dat gaat met die tokkies daar hard.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kicken gast die Jaap, hij zit nu al in mijn top 3. Al is dat niet zo moeilijk met de rest.
en lekker alleen .... dan hoeft ie niet af te gaan vanavond ook. Zal wel rust geven.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:20 schreef Kaleddis het volgende:
Brian ligt echt lekker rustig in zn bed he![]()
Idd niet te pruimen die zooiquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:21 schreef Kinga het volgende:
cola light is zó smerig, drink dan gewone cola.... light zit toch ook vol met apartaam...
Cola-light is ook niet lekker, en het schuimt verschrikkelijk bij het inschenkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:19 schreef n1ek het volgende:
zoveel cola drinken ik snap dat nooit,
dat komt ook gewoon omdat ik het niet echt lekker vind denk ik
Mjah als je wil afvallen zijn liters gewone cola niet het juiste receptquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:21 schreef Kinga het volgende:
cola light is zó smerig, drink dan gewone cola.... light zit toch ook vol met apartaam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |