Ohh doe ik ook altijd en het erge is dat ik het heel vaak doe wanneer er echt iets op de streams gebeurt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:40 schreef Kinga het volgende:
godverkut, waarom f5 ik altijd me streams
Superstrak planquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:46 schreef Kaleddis het volgende:
Jaap: "Als ik met bij de partyboys aansluit dan zijn we met 3 partyboys. Dan kunnen we mensen helemaal gek maken"![]()
Doen doen doen![]()
Laat ik het subtiel zeggen..............tis wennen.......!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:45 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
haha....
nee maar serieus...is het echt zó moeilijk voor je?
Jaap, Sylvia en Huub zitten in de gameroomquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:46 schreef nibbieworld het volgende:
slapen ze trouwens al allemaal. ik heb even geen streams
PARTYYBOOYYSSS!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:46 schreef Kaleddis het volgende:
Jaap: "Als ik met bij de partyboys aansluit dan zijn we met 3 partyboys. Dan kunnen we mensen helemaal gek maken"![]()
Doen doen doen![]()
En het is de moeite waardquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:47 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jaap, Sylvia en Huub zitten in de gameroom
slim, is ie op zijn minst 7 uur out.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou hij een Whiskey Sour bij zijn slaappilletje gedaan hebben??![]()
Eens kijken of we daar iets aan kunnen doen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:46 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ohh doe ik ook altijd en het erge is dat ik het heel vaak doe wanneer er echt iets op de streams gebeurt.![]()
Hij is als de vijfde beatle...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:49 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Ik dacht al even dat jij er nu in zat.![]()
Ik kom nog...ssssttt!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:49 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Ik dacht al even dat jij er nu in zat.![]()
quote:
Zijn we samen benieuwdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap vindt Natasia dus een teringwijf .... zijn omgeving heeft hem gezegd: 'aanpakken dat wijf'.
Brian vindt ie een schijnheil .... ik ben benieuwd.
Ik juich nog niet te vroeg.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap vindt Natasia dus een teringwijf .... zijn omgeving heeft hem gezegd: 'aanpakken dat wijf'.
Brian vindt ie een schijnheil .... ik ben benieuwd.
Eric en Huub zijn de partyboysquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:49 schreef Sarah-Louise het volgende:
Groepje van HES heet vanaf nu dus de Partyboys? ..... is wel weer leuk
Ik vind Japie nu al hilarischquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik juich nog niet te vroeg.
eric zou ook gaan vlammen.
Natasia toonde totaal geen interesse, ze keek hem vuil aan alsof hij minderwaardig was, ze klemde zich aan Amanda vast en die 2 keken hem aan met een blik van "Jezus wat ben jij lelijk zeg.." echt walgelijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:51 schreef Day het volgende:
Hoeveel emphatie wil die Jaap eigenlijk van Natasia?
Verwacht hij soms dat zij die kilo's voor hem af gaat vallen? Ze heeft haar hulp toch aangeboden? De rest zal hij toch echt zelf moeten doen.
Maar aangezien hij nu al begint over party-boys, zal het wel meevallen met z'n discipline.
Volgens niet. Ze denkt ook aan zichzelf.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:41 schreef Ning het volgende:
[..]
Tja Amandel zegt wel is vaker wat. Is ze morgen weer vergeten hoor.
Klinkt inderdaad helemaal niet alsof hij serieus wil gaan afvallenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:51 schreef Day het volgende:
Hoeveel emphatie wil die Jaap eigenlijk van Natasia?
Verwacht hij soms dat zij die kilo's voor hem af gaat vallen? Ze heeft haar hulp toch aangeboden? De rest zal hij toch echt zelf moeten doen.
Maar aangezien hij nu al begint over party-boys, zal het wel meevallen met z'n discipline.
Laat dat "ook" maar weg...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:53 schreef rencho03 het volgende:
[..]
Volgens niet. Ze denkt ook aan zichzelf.
Zie je nou wel Mokum ... voor je het weet delen we een interesse.quote:
Ik wacht met spanning af.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind Japie nu al hilarisch![]()
Als hij nog moet gaan vlammen...![]()
Amanda had toch al in verband met Huub aangegeven dat zij niet van lelijke mensen houdt?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:53 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Natasia toonde totaal geen interesse, ze keek hem vuil aan alsof hij minderwaardig was, ze klemde zich aan Amanda vast en die 2 keken hem aan met een blik van "Jezus wat ben jij lelijk zeg.." echt walgelijk.
Dat zullen ze zelf ook wel doorhebben, en dan trekken ze aan een paar touwtjes en dan is Huubje zo weer terugquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:54 schreef partyyboyy het volgende:
Ik ben zo bang dat Huub nu weg gaat als Sylvia niet mee mag stemmen. Dat zou de strop zijn voor DGK!@
Net zoals Huub iets met een goed doel wilde gaan doen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad helemaal niet alsof hij serieus wil gaan afvallen
Breezers light laat me niet lachen...
nah, lijkt ie me te nuchter voor.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:48 schreef heracles het volgende:
Huub en sylvia vertellen hem teveel. Zodirekt gebruikt ie al die info tegen ze en kiest ie alsnog voor natasia en brian
Ik denk dat hij voor Eric gaat.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:54 schreef partyyboyy het volgende:
Ik ben zo bang dat Huub nu weg gaat als Sylvia niet mee mag stemmen. Dat zou de strop zijn voor DGK!@
Hoop het ...HUUB IS THE MASter!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zullen ze zelf ook wel doorhebben, en dan trekken ze aan een paar touwtjes en dan is Huubje zo weer terug![]()
Ja Time share is grote nepquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:54 schreef logout het volgende:
zei Sylvia nou dat ze appartementen had verkocht die niet bestaan?
Kan ze maar beter bij spiegels uit de buurt blijven...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:54 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Amanda had toch al in verband met Huub aangegeven dat zij niet van lelijke mensen houdt?![]()
ja... en van die keukens was nieuw voor me. Syl heeft al een lang leven achter de rug volgens mij.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Kooidanseres, timesharing
Wijffie..er gaat een wereld voor me open...!"quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:54 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Zie je nou wel Mokum ... voor je het weet delen we een interesse.
En da's heel wat voor 010 en 020 !!!!
Zo kijkt ze naar iedereen (zelfs dushi Brian kan zo nu en dan een vuile blik van haar krijgen) maar daarnet hielp ze hem wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:53 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Natasia toonde totaal geen interesse, ze keek hem vuil aan alsof hij minderwaardig was, ze klemde zich aan Amanda vast en die 2 keken hem aan met een blik van "Jezus wat ben jij lelijk zeg.." echt walgelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |