Ohh doe ik ook altijd en het erge is dat ik het heel vaak doe wanneer er echt iets op de streams gebeurt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:40 schreef Kinga het volgende:
godverkut, waarom f5 ik altijd me streams
Superstrak planquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:46 schreef Kaleddis het volgende:
Jaap: "Als ik met bij de partyboys aansluit dan zijn we met 3 partyboys. Dan kunnen we mensen helemaal gek maken"![]()
Doen doen doen![]()
Laat ik het subtiel zeggen..............tis wennen.......!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:45 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
haha....
nee maar serieus...is het echt zó moeilijk voor je?
Jaap, Sylvia en Huub zitten in de gameroomquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:46 schreef nibbieworld het volgende:
slapen ze trouwens al allemaal. ik heb even geen streams
PARTYYBOOYYSSS!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:46 schreef Kaleddis het volgende:
Jaap: "Als ik met bij de partyboys aansluit dan zijn we met 3 partyboys. Dan kunnen we mensen helemaal gek maken"![]()
Doen doen doen![]()
En het is de moeite waardquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:47 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jaap, Sylvia en Huub zitten in de gameroom
slim, is ie op zijn minst 7 uur out.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou hij een Whiskey Sour bij zijn slaappilletje gedaan hebben??![]()
Eens kijken of we daar iets aan kunnen doen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:46 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ohh doe ik ook altijd en het erge is dat ik het heel vaak doe wanneer er echt iets op de streams gebeurt.![]()
Hij is als de vijfde beatle...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:49 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Ik dacht al even dat jij er nu in zat.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |