gadverdamme, viskutquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
En onderwijl ff lekker je smoetje schoonmaken![]()
![]()
Niet slecht voor een 010-er......quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:30 schreef Gigageil het volgende:
Wat zei ik ? Wat zei ik ? Hij heeft de schurft aan Brian....![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:30 schreef Darklight het volgende:
haha, duidelijk welk kamp die kiest
Teringlijers
Ja ik ook ... zelfs de woordelijke weergave als wat de redaktie hier schreef een week of wat geleden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:32 schreef Yvet_te het volgende:
dit heb ik huuub wel al heel vaak horen zeggen..over die acteurs
Ligt ie met zichzelf te spelen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:34 schreef Kinga het volgende:
what the FUCK doet brian? check die stuiptrekkingen
'quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:34 schreef Kinga het volgende:
Neequote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:34 schreef Pavement het volgende:
Ok ik weet het ik moet de cossen lezen maar ben net klaar met den arbeid en ben erg benieuwd
* is amandelstaaf al weg?
* Is de nieuwe bewoner er al en hoe is ie ?
plzzz iemand ff beknopte update
Jammer ik was te laat nuquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:34 schreef Kinga het volgende:
*neequote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:34 schreef Pavement het volgende:
Ok ik weet het ik moet de cossen lezen maar ben net klaar met den arbeid en ben erg benieuwd
Dacht al.......mijn nieuwe vriendinnetje slaapt al....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:34 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ja ik ook ... zelfs de woordelijke weergave als wat de redaktie hier schreef een week of wat geleden.
Geloof het alleen niet zo.
Amanda blijft, Jaap is de nieuwe bewoner, komt om af te vallen, mag de eerst 2 volgende stem ronde's niet eruim gestemd worden en mag ook niet stemmen. Hij moet morgen voor 9 uur ook iemand anders deze 'gunst verlenen' voor de stemming over 9 dagen (dus iemand mag niet stemmen, en kan niet op gestemd worden). Jaap lijkt naar Huub & Sylvia's kamp te nijgen.... ook scheld hij graagquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:34 schreef Pavement het volgende:
Ze wil even geen relatie.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:35 schreef Kaleddis het volgende:
Ligt zeker te dromen over snollie![]()
Waarom slaapt ze eigenlijk niet bij hem ?
* das jammerquote:
En die NIET in de banlist staatquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
MIssen we een fokker die er de afgelopen 2 en halve week wel was?
ja klinkt een beetje als een verplicht nummertjequote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:34 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ja ik ook ... zelfs de woordelijke weergave als wat de redaktie hier schreef een week of wat geleden.
Geloof het alleen niet zo.
niet zeker, is sowieso absoluut niet te vertrouwen, gaat volgens mij in eerste instantie voor het grote geldquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:30 schreef Darklight het volgende:
haha, duidelijk welk kamp die kiest
Teringlijers
ben zo verdomd nieuwsgierig naar Jaapie ...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dacht al.......mijn nieuwe vriendinnetje slaapt al....![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ben zo verdomd nieuwsgierig naar Jaapie ...
ik ook........en dat voor een kerel...![]()
Missen? Zijn vervanger is net zo lang en 2 x zo breed..... wat valt er nog te missen??quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik wil weten hoe hij is wanneer er ruzie in de tent isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ben zo verdomd nieuwsgierig naar Jaapie ...
Kwam een brief met een waarschuwingquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:38 schreef Pavement het volgende:
o ja en waarom is niet weg of is er niet meer over gesproken ? (amandelstaaf bedoel ik)
Kleine glazen glippen door hun worstenvingerts?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:38 schreef uitgeslapen het volgende:
Waarom grijpen dikke mensen altijd naar enorme glazen cola light ofzo, glaasje water?
aaah sorry..nu voel ik me haast schuldigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
* das jammer
* mooi !
bedankt Yvet![]()
![]()
hij ligt er wel een beetje vreemd bij nu..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:34 schreef Kinga het volgende:
Maar dat gaat niet lukken. Amanda heeft duidelijk gezegd dat ze Brian en Natasia niet gaat uitstemmen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:31 schreef Prospera het volgende:
De strateeg: wie ga je immuniteit geven?
Brian denk ik, Nathasia keek zo vuil toen ik binnen was. Ik was echt geschokt.
in slaap gevallen tijdens het leren van monoloogquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:40 schreef miesy het volgende:
[..]
hij ligt er wel een beetje vreemd bij nu..
zou die nog wel leven?
![]()
Tja Amandel zegt wel is vaker wat. Is ze morgen weer vergeten hoor.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:40 schreef rencho03 het volgende:
[..]
Maar dat gaat niet lukken. Amanda heeft duidelijk gezegd dat ze Brian en Natasia niet gaat uitstemmen.
LSquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
de DGK redaktie vond het een kwestie van 'een beetje met koffie geknoeid' en heeft een 1e waarschuwing gegeven. Wat wel weer leuk was is dat Brian en Natasia haar inmiddels helemaal afgeschreven hadden en Brian was zelfs al een soort van afscheid aan het nemen. Later draaiden ze daar een verhaal van dat ze dat hadden gezegd zodat de klap niet zo hard zou aankomen voor Amanda.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:38 schreef Pavement het volgende:
o ja en waarom is niet weg of is er niet meer over gesproken ? (amandelstaaf bedoel ik)
Zou hij een Whiskey Sour bij zijn slaappilletje gedaan hebben??quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:40 schreef miesy het volgende:
hij ligt er wel een beetje vreemd bij nu..
zou die nog wel leven?
![]()
Kan.. er was ook iemand die een schaakboek stuurde.. ;- ) Of was dat op VOL ?quote:
het is een ROTTERDAMMER...of is dat te schokkend voor je om te lezen of te typen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:42 schreef Mokum020 het volgende:
"Die dikke gozert heb lef....."
(ik ga zelfs 010 lullen...gaat niet goed)![]()
Niet overdrijve he ? ..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:42 schreef Mokum020 het volgende:
"Die dikke gozert heb lef....."
(ik ga zelfs 010 lullen...gaat niet goed)![]()
doet ze meestal toch alleen als ze flink heeft gedronken?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
'
Ligt zeker te dromen over snollie![]()
Waarom slaapt ze eigenlijk niet bij hem ?
Moppie...de cijfers kosten me al een kwartier om te vinden.....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:43 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
het is een ROTTERDAMMER...of is dat te schokkend voor je om te lezen of te typen?
YOVOL ROTTERDAMERTTTTTTTTTTT ik hou van 010quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:43 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
het is een ROTTERDAMMER...of is dat te schokkend voor je om te lezen of te typen?
Na haar Aap Moot Nies Pu...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:44 schreef miesy het volgende:
[..]
doet ze meestal toch alleen als ze flink heeft gedronken?
Dus dat .....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:43 schreef My_ het volgende:
Dus als ik niet weet dat je iemand niet mag vermoorden en ik doe het, dan kan ik daar ook niets aan doen?!
haha....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Moppie...de cijfers kosten me al een kwartier om te vinden.....![]()
Inderdaad vrij tegenstrijdig...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:45 schreef Day het volgende:
Hmm, Jaap wil dus 1 van de party-boys worden?
Die komt dus echt niet om af te vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |