gadverdamme, viskutquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
En onderwijl ff lekker je smoetje schoonmaken![]()
![]()
Niet slecht voor een 010-er......quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:30 schreef Gigageil het volgende:
Wat zei ik ? Wat zei ik ? Hij heeft de schurft aan Brian....![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:30 schreef Darklight het volgende:
haha, duidelijk welk kamp die kiest
Teringlijers
Ja ik ook ... zelfs de woordelijke weergave als wat de redaktie hier schreef een week of wat geleden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:32 schreef Yvet_te het volgende:
dit heb ik huuub wel al heel vaak horen zeggen..over die acteurs
Ligt ie met zichzelf te spelen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:34 schreef Kinga het volgende:
what the FUCK doet brian? check die stuiptrekkingen
'quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:34 schreef Kinga het volgende:
Neequote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:34 schreef Pavement het volgende:
Ok ik weet het ik moet de cossen lezen maar ben net klaar met den arbeid en ben erg benieuwd
* is amandelstaaf al weg?
* Is de nieuwe bewoner er al en hoe is ie ?
plzzz iemand ff beknopte update
Jammer ik was te laat nuquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:34 schreef Kinga het volgende:
*neequote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:34 schreef Pavement het volgende:
Ok ik weet het ik moet de cossen lezen maar ben net klaar met den arbeid en ben erg benieuwd
Dacht al.......mijn nieuwe vriendinnetje slaapt al....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:34 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ja ik ook ... zelfs de woordelijke weergave als wat de redaktie hier schreef een week of wat geleden.
Geloof het alleen niet zo.
Amanda blijft, Jaap is de nieuwe bewoner, komt om af te vallen, mag de eerst 2 volgende stem ronde's niet eruim gestemd worden en mag ook niet stemmen. Hij moet morgen voor 9 uur ook iemand anders deze 'gunst verlenen' voor de stemming over 9 dagen (dus iemand mag niet stemmen, en kan niet op gestemd worden). Jaap lijkt naar Huub & Sylvia's kamp te nijgen.... ook scheld hij graagquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:34 schreef Pavement het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |