Ik vroeg me al af wat het was...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:57 schreef beequeen het volgende:
Knip, mislukt
Je hebt hem nog niet met een ochtendhumeur mee gemaakt om over zijn buien van razernij maar te zwijgenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:52 schreef Jm4nski het volgende:
lol als jullie (rotterdammers) daar trots op zijn
hij is net zo saai als jullie voetbalclub![]()
idd..en toch ook liefquote:Op maandag 26 februari 2007 23:58 schreef Day het volgende:
Die Huub is echt niet goed bij z'n hoofd, hè?
Echt zo'n irritant broertje is het!
..oeps, hoeft alleen nog maar ingekopt te worden ....quote:Op maandag 26 februari 2007 23:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Geen idee..................vertel eens........![]()
HiDiHo zal vast wel filmpjes op utube zettenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat is nou net iets waar ik NIET aan wil denken, ik hoef daar dus ook ZEKER geen Caps van te zien.![]()
![]()
![]()
Nou Natas past echt niet in de reet van jaapiioo hoor, ze past nog net in de gameroom maar dan moet ze wel haar buik inhouden.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:54 schreef doesss het volgende:
[..]
Wel leuk voor de verandering.
Zitten ze ipv in de gameroom allemaal gezellig in de reet van Jaap.![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:57 schreef beequeen het volgende:
Knip, mislukt
Het zag er wat duister uit voordat je het licht aanknipte
En onderwijl ff lekker je smoetje schoonmakenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:57 schreef agter het volgende:
[..]
Linkje erbij:
http://www.youtube.com/watch?v=RfFjqRi7Ba4
Nou kop in......wedden dat ie over gaatquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
..oeps, hoeft alleen nog maar ingekopt te worden ....
(ik weet het trouwens!)
Blijkbaar stopt het bij jou wel bij 2, ja.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:57 schreef Lieve het volgende:
[..]
en stopt dat denken dan bij twee?
Zelfs je pinpas heeft vier cijfers omdat ze ervan uitgaan dat je dat wel aankunt. Waren er maar twee keuzes? De man is een schaker!![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:00 schreef Prospera het volgende:
[..]
HiDiHo zal vast wel filmpjes op utube zetten![]()
Zo vind ik 'm wel leuk, ja.quote:
Ik ben weer zwaar onder de indruk van de dag van vandaag. Amanda die eigenlijk had moeten vliegen omdat ze fysiek geweld heeft gebruikt en mocht blijven met een waarschuwing. Zdngmw die uiteindelijk toch de toerek heeft geregeld en dus maandelijks 1 uur mag rijden (binnen of buiten de hekken van de kooi?) Jaap die het huis in kwam en een bewoner vrijstelling mag geven. Nou het gaat jullie goed ik ga me bed in.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je hebt hem nog niet met een ochtendhumeur mee gemaakt om over zijn buien van razernij maar te zwijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |