quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 00:10 schreef Lieve het volgende:[..]
dit is dan jouw stelling van 2 mogelijkheden die hij heeft. Zoals je weet heeft hij zes bewoners en twee kampen en geef jij hem twee mogelijkheden voor 1 kamp:
[..]
Beide mogelijkheden betroffen hetzelfde kamp. En ieder zijn voorkeur? Je stopt bij 1 kamp en weet met zes bewoners tot twee te komen en dat is enigzins beperkt. Dat is alles. Hij kan dus geen twee dingen doen, hij kan veel meer dingen doen.
En Huub en Natasia (de 2 mensen die het hem het moeilijkst kunnen maken in dat huis) zitten in dezelfde kamp????
Nogmaals Lieve, eerst lezen, voordat je met persoonlijke beledigingen gaat rondstrooien. Je posts sterven ervan en dat ben ik inmiddels wel zat!
Mijn mogelijkheden sloegen op zijn mogelijke doelen (of écht af willen vallen of gewoon gaan voor het geld + huis)
HIj zei net zelf al dat als hij Natasia's hulp wel kon gebruiken bij het afvallen, dus zou het voor hem niet logisch zijn om haar eruit te (laten) stemmmen. Amanda of Brian immuniteit geven helpt dan niet, want dan grijpen HES hun kans en is hij Natasia kwijt.
Gaat hij voor de winst, is Huub zijn grootste concurrent. Dan moet hij wel voor Sylvia kiezen, want ik denk niet dat Erik de kans voorbij laat gaat om Huub eruit te gooien, die wil nl. ook dat geld + huis. Geeft hij Sylvia geen immuniteit is de kans dat hij Huub er ooit uitkrijgt zo goed als verdwenen.
Een kwestie van logisch nadenken, heeft geen moer met beperktheid of verzekeringen of pincodes of wat voor bullshit die je hier regelmatig uitkraamt te maken!
En ja, je kan heel veel mogelijkheden nog gaan uit kristaliseren, maar ik ging af op wat hij in de gesprekken zelf aangaf.
Overmorgen is alles weer veranderd!