quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
ROFL ... godeverdegodver
Ik ook alquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:17 schreef Kinga het volgende:
Ik lach me dood hier.
Dat was even niet gepland.. ! Maar het lijkt alsof ze er mee weg komen.. !quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:17 schreef BBW het volgende:
Amanda is er niet uit omdat anders nu met het immuniteit weggeven Natasia er 100% zeker uit lag.
.. wij worden misschien toch nog wel vriendjes ..dvdtje gevonden?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:17 schreef Mokum020 het volgende:
Voor het eerst in mijn leven dat ik een 010-er wel mag................dat zegt wat...![]()
Volgens mij had Day het over de 2 meest voor de handliggende redenen van aanwezigheid van Jaap:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:10 schreef Lieve het volgende:
dit is dan jouw stelling van 2 mogelijkheden die hij heeft. Zoals je weet heeft hij zes bewoners en twee kampen en geef jij hem twee mogelijkheden voor 1 kamp:
[..]
Beide mogelijkheden betroffen hetzelfde kamp. En ieder zijn voorkeur? Je stopt bij 1 kamp en weet met zes bewoners tot twee te komen en dat is enigzins beperkt. Dat is alles. Hij kan dus geen twee dingen doen, hij kan veel meer dingen doen.
Nee mop, zal ik bij mijn oudjes op moeten halen..........woon niet meer thuis....ben al op leeftijd..haha..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:19 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. wij worden misschien toch nog wel vriendjes ..dvdtje gevonden?
Nee dat gaat met die tokkies daar hard.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kicken gast die Jaap, hij zit nu al in mijn top 3. Al is dat niet zo moeilijk met de rest.
en lekker alleen .... dan hoeft ie niet af te gaan vanavond ook. Zal wel rust geven.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:20 schreef Kaleddis het volgende:
Brian ligt echt lekker rustig in zn bed he![]()
Idd niet te pruimen die zooiquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:21 schreef Kinga het volgende:
cola light is zó smerig, drink dan gewone cola.... light zit toch ook vol met apartaam...
Cola-light is ook niet lekker, en het schuimt verschrikkelijk bij het inschenkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:19 schreef n1ek het volgende:
zoveel cola drinken ik snap dat nooit,
dat komt ook gewoon omdat ik het niet echt lekker vind denk ik
Mjah als je wil afvallen zijn liters gewone cola niet het juiste receptquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:21 schreef Kinga het volgende:
cola light is zó smerig, drink dan gewone cola.... light zit toch ook vol met apartaam...
Nee liters cola light zijn inderdaad de oplossingquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah als je wil afvallen zijn liters gewone cola niet het juiste recept![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Cola-light is ook niet lekker, en het schuimt verschrikkelijk bij het inschenken![]()
Eerst ijs en Bacardi in een glas doen lost beide problemen overigens op![]()
marlboro light is wel lekker............quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:21 schreef Kinga het volgende:
ja maar aspartaam is ook niet erg goedquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Liters Cola-light ook nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:22 schreef pullup het volgende:
Ze woont in Barcelonaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:23 schreef heracles het volgende:
Sylvia kent haar accenten. Ze woont zeker in de buurt van Belgie
Het scheelt een kilocalorie of 100 per glas dus eeeh ...Jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee liters cola light zijn inderdaad de oplossing![]()
Dat heeft tot nu toe nog niemand opgebroken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:27 schreef de_kolonel het volgende:
Jaap heeft een veel te grote attitude voor een nieuweling en dat gaat hem fataal worden.....
hahah ohhhh wat is die gast irritantquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:23 schreef Gigageil het volgende:
Brian verkeerd weer in hogere Tupac-sferen.......![]()
Ik vind m echt heel engquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:23 schreef Gigageil het volgende:
Brian verkeerd weer in hogere Tupac-sferen.......![]()
En Huub en Natasia (de 2 mensen die het hem het moeilijkst kunnen maken in dat huis) zitten in dezelfde kamp????quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:10 schreef Lieve het volgende:
[..]
dit is dan jouw stelling van 2 mogelijkheden die hij heeft. Zoals je weet heeft hij zes bewoners en twee kampen en geef jij hem twee mogelijkheden voor 1 kamp:
[..]
Beide mogelijkheden betroffen hetzelfde kamp. En ieder zijn voorkeur? Je stopt bij 1 kamp en weet met zes bewoners tot twee te komen en dat is enigzins beperkt. Dat is alles. Hij kan dus geen twee dingen doen, hij kan veel meer dingen doen.
Ik weet het niet... Het gaat iets "te makkelijk"quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:29 schreef BVO het volgende:
´Teringlijers'.
Wat een toffe vent die Jaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |