Laat ik nou 2 uur geleden de streams uitgezet hebben omdat Jaap alleen over zijn gewicht en voeding zat te praten...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:03 schreef mootie het volgende:
Ik ben een watje, ben het nu al beu dat iedereen het alleen maar over zn gewicht heeft ;-( Arme jongen.
Je weet best wat ik bedoel...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Laat ik nou 2 uur geleden de streams uitgezet hebben omdat Jaap alleen over zijn gewicht en voeding zat te praten...
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:08 schreef beequeen het volgende:
Ik ga lekker tussen de vette lappen, tot morgen en sleep tight Fokkertjes, tot morgen,,![]()
Dat die dingen überhaupt zo groot gemaakt worden...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:08 schreef uitgeslapen het volgende:
Maar die zwembroek was wel hhuge motherfucking groot zeg...Dzjiezus
Welterusten !!!! tot morgenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:08 schreef beequeen het volgende:
Ik ga lekker tussen de vette lappen, tot morgen en sleep tight Fokkertjes, tot morgen,,![]()
De paarden denken daar heel anders overquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:09 schreef agter het volgende:
Hij doet graag aan paardrijden, zegt ie...
Kansloze knurft is het ook...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Brian staat af te luisteren...
dit is dan jouw stelling van 2 mogelijkheden die hij heeft. Zoals je weet heeft hij zes bewoners en twee kampen en geef jij hem twee mogelijkheden voor 1 kamp:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:02 schreef Day het volgende:
[..]
Blijkbaar stopt het bij jou wel bij 2, ja.
Als je goed gelezen had, i.p.v. weer zinloos beginnen te blaten, had je wel door gehad dat er meer opties mogelijk waren, mijn mogelijkheden waren gebaseerd op de 2 kampen die in dat huis zitten. Of had je dat nog niet door?
Beide mogelijkheden betroffen hetzelfde kamp. En ieder zijn voorkeur? Je stopt bij 1 kamp en weet met zes bewoners tot twee te komen en dat is enigzins beperkt. Dat is alles. Hij kan dus geen twee dingen doen, hij kan veel meer dingen doen.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:44 schreef Day het volgende:
Hmmm, Jaap kan 2 dingen doen:
1) als hij echt komt om af te vallen, houdt hij Natasia erin, die zal hem echt wel stimuleren om af te vallen. (iemand van kamp HES immuniteit)
2) als hij komt voor het geld, gooit hij Huub eruit, dat is zijn grootste tegenstander. --> Sylvia immuniteit (Eric gaat echt wel mee)
Sjips, dacht dat ik veel had bijgelezen na mijn werk, maar nou ik dat van je hoor van die toerek...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben weer zwaar onder de indruk van de dag van vandaag. Amanda die eigenlijk had moeten vliegen omdat ze fysiek geweld heeft gebruikt en mocht blijven met een waarschuwing. Zdngmw die uiteindelijk toch de toerek heeft geregeld en dus maandelijks 1 uur mag rijden (binnen of buiten de hekken van de kooi?) Jaap die het huis in kwam en een bewoner vrijstelling mag geven. Nou het gaat jullie goed ik ga me bed in.![]()
O ja Zdngmw was ook nog jarig.
Ontopic Jaap gaat de jacuzzi niet in omdat die ranzig is, huub wil van de zwembroek van Jaap een tent maken.
Paarden niet aan hem, vermoed ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:09 schreef agter het volgende:
Hij doet graag aan paardrijden, zegt ie...
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:08 schreef beequeen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |