Een mens is nooit te oud om te leren.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hij is wel 99% beter dan mujn vorige TT's.
eh?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:06 schreef roflcopter het volgende:
Er mist trouwens een e in de TT.
IK GA TOCH NIET MET JOU IN EEN HOKJE STAAN??!?!?!!!?!?!?!?!quote:
huh?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:33 schreef roflcopter het volgende:
[..]
IK GA TOCH NIET MET JOU IN EEN HOKJE STAAN??!?!?!!!?!?!?!?!
Nee?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:35 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Jij zat te denken aan "Heet"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
Heeft ie me nog niet verteld..quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:40 schreef descendent1 het volgende:
Volgende deel mag als TT: Help descendent aan een baan trouwens...Ga bij de @home helpdesk werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, hier in grunn zoekne ze nog medewerkers voor bij de 3 gezusters.
maak een topicquote:Op maandag 26 februari 2007 22:41 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Heeft ie me nog niet verteld..![]()
Goed plan; heb ik toch niet voor niets tot mn 26e op school gezeten; ik ga direct solliciteren...quote:Op maandag 26 februari 2007 22:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ga bij de @home helpdesk werken.
Oh, hier in grunn zoekne ze nog medewerkers voor bij de 3 gezusters.
Ja, misschien kan je doorstromen tot leidinggevende.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:44 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Goed plan; heb ik toch niet voor niets tot mn 26e op school gezeten; ik ga direct solliciteren...![]()
Je kunt ook aan je aars blijven krabben tot ze je wat komen brengen, maar een gat op je CV is erger dan een flutbaan.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:44 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Goed plan; heb ik toch niet voor niets tot mn 26e op school gezeten; ik ga direct solliciteren...![]()
Hmm.. Lastig studentikoos grut in bedwang houden is wel mijn ding ja...quote:Op maandag 26 februari 2007 22:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, misschien kan je doorstromen tot leidinggevende.
Of ik kan mn studie eerst ook echt gaan afmaken natuurlijk..quote:Op maandag 26 februari 2007 22:45 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Je kunt ook aan je aars blijven krabben tot ze je wat komen brengen, maar een gat op je CV is erger dan een flutbaan.
Dan is zo'n flutbaan juist prima.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:48 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Of ik kan mn studie eerst ook echt gaan afmaken natuurlijk..![]()
(wilde half baantje naast studie)..![]()
Maar zo'n flutbaan heb ik nu al; een relatief goedbetaalde flutbaan dat wel.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:49 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Dan is zo'n flutbaan juist prima.
Of bij het tankstation. Dan kun je gewoon leren tijdens je werk.
Leuk.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:51 schreef Broekpaling het volgende:
Heb m'n portie muziek voor nu wel weer gehad, misschien later vanaaf nog meer.
Zit nu aan ong meer dan 6 a 8 uur muziek per dag.![]()
Fijn in ieder geval dat je een baan hebt... Gewoon rustig doorzoeken.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:52 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Maar zo'n flutbaan heb ik nu al; een relatief goedbetaalde flutbaan dat wel.![]()
Weekje vakantie.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:52 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Leuk.
Moet je niet studeren/werken?
hehehe ik heb contact pfff pak van mijn hart.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hallo Hallo Hallo!
Ik Ben Broekpaling!
Hallo Hallo Hallo!
Wie Ben Jij?
helaaschpindakaasch nu istie koud (de koffie dan he)quote:Op maandag 26 februari 2007 22:50 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Lekker.
Ik had je post niet gezien
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
hehehe ik heb contact pfff pak van mijn hart.
Ik ben een mooi blondje van 19 jaar met dikke tieten en kort rokje! En jij?
Magnetron.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
helaaschpindakaasch nu istie koud (de koffie dan he)
OE! Is je haar nog nat?? En heb je zo'n cocacolalightbreakbuikje??? Argh.............knuffelen??????quote:Op maandag 26 februari 2007 22:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een gespierde mooie man met veel lust die een handdoek om de heupen heeft hangen.
Ja.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
OE! Is je haar nog nat?? En heb je zo'n cocacolalightbreakbuikje??? Argh.............knuffelen??????
wat dat senseo apparaat? Gaat dat niet smelten dan........(sorry ben in zeer flauwe bui)quote:Op maandag 26 februari 2007 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan ook in de oven hoor, gewoon op z'n kant.![]()
om zijn heupen of ergens anders aan hangenquote:Op maandag 26 februari 2007 22:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een gespierde mooie man met veel lust die een handdoek om de heupen heeft hangen.
Probeer het uit?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
wat dat senseo apparaat? Gaat dat niet smelten dan........(sorry ben in zeer flauwe bui)
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:03 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
om zijn heupen of ergens anders aan hangen![]()
maar daten met je ex..Nou nee mij bedankt
![]()
liever dan daten met een toekomstige ex
![]()
Ah, ik dacht dat je het over koffie had.quote:
Hoi, neuken?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:03 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
om zijn heupen of ergens anders aan hangen![]()
maar daten met je ex..Nou nee mij bedankt
![]()
liever dan daten met een toekomstige ex
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:05 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je het over koffie had.
Laat jij dan je handoek vallen?quote:
Een fatsoenlijk espresso-apparaat?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Laat jij dan je handoek vallen?
Ik ben bijna jarig en heb een nieuw koffiezetapparaat gevraagd, dus Senseo kan best weg.
Do we have a deal?
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Laat jij dan je handoek vallen?
Ik ben bijna jarig en heb een nieuw koffiezetapparaat gevraagd, dus Senseo kan best weg.
Do we have a deal?
Toch neuken met Maaike.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik wil wel.
maar je vroeg mij niet.
wat nu?
Hoi.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik wil wel.
maar je vroeg mij niet.
wat nu?
Laten we daar maar mee beginnen danquote:
Meisje toch, ik zei magnetron!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
wacht ff he. Oven moet eerst opwarmen.
Hij blijft dus aan iets hangenquote:
Zou je een peukie kunnen roken met een ander stel lippen?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:08 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Laten we daar maar mee beginnen dan.
Aber narturlich.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:08 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Hij blijft dus aan iets hangenje hebt dus een tentje
zullen we samen gaan camperen
(sorry droge bui
)
Ongekende maagdquote:Op maandag 26 februari 2007 23:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zou je een peukie kunnen roken met een ander stel lippen?![]()
Of zo'n vreemde vraag, als je met een mes rond de anus snijd, zou ej dan de hele darm bende eruit kunnen trekken?
![]()
![]()
trioquote:Op maandag 26 februari 2007 23:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik wil wel.
maar je vroeg mij niet.
wat nu?
Inderdaad.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:10 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
trio![]()
Maar peukie roken is altijd een goed beginen soms ook een goed einde
![]()
JE ZEI OVENquote:Op maandag 26 februari 2007 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan ook in de oven hoor, gewoon op z'n kant.![]()
en tussen door... peukie rokenquote:
Mja dat, of neuken natuurlijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:13 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
en tussen door... peukie rokenof heb je andere dingen die je tussen de peukies door wil doen
bakkie thee
![]()
?
wat heb jij toch met neukenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:14 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Mja dat, of neuken natuurlijk.
Een dan de dingen die moeten gebeuren.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:15 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
wat heb jij toch met neuken*mist haar peukie* misschien ga ik zo toch even naar benden om in de tuin te gaan roken
![]()
![]()
Je zei ook eerst magnetron. Maar daarna oven. En aangezien ik een van de weinige vrouwen ben die altijd (ahum) goed luister ligt mijn senseo nu op z'n kant in de oven te bakken .quote:Op maandag 26 februari 2007 23:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verdulleme, ik zwierr dad ick ierst magnetronneke zeijj.
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je zei ook eerst magnetron. Maar daarna oven. En aangezien ik een van de weinige vrouwen ben die altijd (ahum) goed luister ligt mijn senseo nu op z'n kant in de oven te bakken .
Als 'ie maar kapot gaat.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je zei ook eerst magnetron. Maar daarna oven. En aangezien ik een van de weinige vrouwen ben die altijd (ahum) goed luister ligt mijn senseo nu op z'n kant in de oven te bakken .
als jullie nu eens een kamer zochten, in een hotel waar je mag roken op de kamers?? Probleem opgelost, toch!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:15 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Een dan de dingen die moeten gebeuren.
Net als peukjes roken trouwens.
hahah jajaquote:Op maandag 26 februari 2007 23:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
als jullie nu eens een kamer zochten, in een hotel waar je mag roken op de kamers?? Probleem opgelost, toch!![]()
Of gewoon op je eigen kamer roken.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
als jullie nu eens een kamer zochten, in een hotel waar je mag roken op de kamers?? Probleem opgelost, toch!![]()
DERR OVEN!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:17 schreef Tezz het volgende:
het stinkt hier in huis. Raar luchtje ineens.
Die zeiken tenminste niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:18 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahah jajamaar trouwens is dat niets meer iets voor jou.. jij zei dat je wel wilde met hem
![]()
Maar moet gebeuren ja af en toe.. oefenen voor kindjesmaar ik hou het bij mijn niet levende fibrerende speeltjes
![]()
heeeeeeeeeerlijk, zie ik eindelijk de enige echte broekpaling!!!!!!!! Doe maar snel weer om voordat de rest het ziet!!!!!!!! (en ik voel wel een keer stiekum onder de handoek, goed)quote:
ik heb al een kindje ik mag niet meer oefenen van jezusquote:Op maandag 26 februari 2007 23:18 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahah jajamaar trouwens is dat niets meer iets voor jou.. jij zei dat je wel wilde met hem
![]()
Maar moet gebeuren ja af en toe.. oefenen voor kindjesmaar ik hou het bij mijn niet levende fibrerende speeltjes
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |