ElmarO | maandag 26 februari 2007 @ 11:52 |
![]() Vorige delen: F1 nieuwtjes 2006 deel 1 F1 nieuwtjes 2006 deel 2 F1 nieuwtjes 2006 deel 3 F1 nieuwtjes 2006 deel 4 F1 nieuwtjes 2006 deel 5 [F1] F1 nieuwtjes deel 6 [F1] F1 nieuwtjes deel 7 [F1] F1 nieuwtjes deel 8 [F1] F1 Nieuwtjes deel 9, seizoensfinale op komst! [F1] F1 nieuwtjes topic deel 10!In de winter gaan WIJ door! [F1] F1 nieuwtjes topic deel 11! Wintertests!!!!! [F1] F1 nieuwtjes topic deel 12: Teampresentaties [F1] F1 nieuwtjes topic deel 13: Op naar Australië [F1] F1 nieuwtjes topic deel 14: De winter is bijna voorbij F1 nieuws portal: - NewsNow - NewsNow NL - Formule 1 Race Report - F1 Racing - F1 Today - Race Freaks - F1 Freaks (under construction) Onze boyz: - Albers - Doornbos - Van der Garde Official F1 Sites: - Formula1 - FIA Teams: - Renault - McLaren - Ferrari - Toyota - Williams - Honda - RedBull Racing - BMW Sauber - Spyker - Scuderia Toro Rosso - Super Aguri F1 [PDF] 2007 sporting regulations - F1 [PDF] 2008 sporting regulations - F1 ![]() ![]() Fok!Sport F1manager Data teampresentaties: ![]() Testschema: ![]() ![]() ![]() Mclaren 01. Fernando Alonso 02. Lewis Hamilton Renault 03. Giancarlo Fisichella 04. Heikki Kovalainen Ferrari 05. Fellipe Massa 06. Kimi Raikkonen Honda 07. Jenson Button 08. Rubens Barrichello BMW 09. Nick Heidfeld 10. Robert Kubica Toyota 11. Ralf Schumacher 12. Jarno Truli Red Bull Racing 14. David Coulthard 15. Mark Webber Williams 16. Nico Rosberg 17. Alexander Wurz Scuderia Toro Rosso 18. Vitantonio Liuzzi 19. Scott Speed Spyker 20. Christijan Albers 21. Adrian Sutil Super Aguri 22. Takuma Sato 23. Antony Davidson | |
Spooky4u | maandag 26 februari 2007 @ 12:09 |
TVP | |
SupaMario | maandag 26 februari 2007 @ 12:09 |
Hier nog een paar foto's van de nieuwe honda:![]() ![]() ![]() ![]() | |
Garisson72 | maandag 26 februari 2007 @ 12:10 |
HOLY SHIT!!! die nieuwe Honda-livery !!!! | |
Party_P | maandag 26 februari 2007 @ 12:18 |
Woaaaw, die livery is echt mega geweldig zeg ![]() | |
JohnnyKnoxville | maandag 26 februari 2007 @ 12:22 |
Gaan ze echt zó daarmee rijden? | |
Argento | maandag 26 februari 2007 @ 12:28 |
en hoe zullen de rijdersoveralls er dan uit zien? | |
sanger | maandag 26 februari 2007 @ 12:40 |
tvp en goede vraag Argento. | |
_Administr8or_ | maandag 26 februari 2007 @ 12:43 |
Wat een verschrikkelijk lelijke bak ![]() quote:Ik heb ergens gelezen (kan het alleen zo snel even niet meer vinden), dat de overalls er 'normaal' uit gaan zien. Dus zoiets als vorig jaar, met sponsoren. | |
WEST | maandag 26 februari 2007 @ 12:51 |
mooie bak is het zeker tevens een tvp ![]() | |
Automatic_Rock | maandag 26 februari 2007 @ 15:05 |
De livery is geweldig!! ![]() Eindelijk eens een spectaculaire aankondiging die ook daadwerkelijk spectaculair blijkt te zijn!!! | |
flubub | maandag 26 februari 2007 @ 15:20 |
Ik vind die nieuwe Honda echt supermooi ![]() | |
TJDoornbos | maandag 26 februari 2007 @ 15:49 |
Overall's worden van bamboe gemaakt aldus Pitpass ![]() Gave wagen!!! http://www.pitpass.com/fe(...)php?fes_art_id=30622 | |
sanger | maandag 26 februari 2007 @ 16:09 |
quote:Ik lees het woord bamboe nergen sin jouw bron?! | |
Automatic_Rock | maandag 26 februari 2007 @ 16:16 |
Uhmm Sanger, die bron is niet echt serieus he..., of geloof jij echt dat die hut op palen hun nieuwe motorhome is? | |
sanger | maandag 26 februari 2007 @ 16:42 |
quote:Nee dat niet, maar gaat mij meer om de bronnen die TJ steeds aanhaalt........ en dan ook de conclusies die hij daar aan verbindt..... | |
Noud_ | maandag 26 februari 2007 @ 17:00 |
Misschien ziet de nieuwe livery er op bewegende beelden heel tof uit, maar ik ben nog niet overtuigd. | |
Automatic_Rock | maandag 26 februari 2007 @ 17:21 |
quote:Ach, TJ heeft gewoon bronnen die een woon/verblijfplaats hebben nabij Kaatsheuvel. Dat geeft verder toch niks. | |
sanger | maandag 26 februari 2007 @ 17:23 |
quote:Laten we er maar over ophouden inderdaad ![]() | |
SimtekF1 | maandag 26 februari 2007 @ 19:39 |
Fraaie, zeer fraaie auto. | |
Spooky4u | maandag 26 februari 2007 @ 21:55 |
quote:HEJ ![]() | |
WEST | maandag 26 februari 2007 @ 22:13 |
quote:vandaar je naam ![]() | |
sanger | maandag 26 februari 2007 @ 22:16 |
quote:Explain! | |
Vakkie_W | maandag 26 februari 2007 @ 22:19 |
Gaaf die Honda | |
-Hans- | maandag 26 februari 2007 @ 22:22 |
quote:Wat een vreselijke livery, het lijkt wel een kermisattractie. Ik vind het dus echt niet mooi. ![]() Ben trouwens blij dat het bij McLaren goed loopt met de snelheid en de betrouwbaarheid. ![]() | |
WEST | maandag 26 februari 2007 @ 22:34 |
quote:Spooky beetje fictief en wat er in kaatsheuvel is ook ![]() | |
Spooky4u | maandag 26 februari 2007 @ 22:57 |
quote:Ja WEST, de grap had beter gekunt | |
WEST | maandag 26 februari 2007 @ 23:17 |
quote: ![]() ![]() | |
Spooky4u | maandag 26 februari 2007 @ 23:27 |
![]() | |
WEST | maandag 26 februari 2007 @ 23:54 |
voor de liefhebbers http://www.youtube.com/watch?v=YbkiHJvN4ZU ![]() | |
sanger | dinsdag 27 februari 2007 @ 08:17 |
Filmpjes ![]() | |
appelsientje | dinsdag 27 februari 2007 @ 08:18 |
![]() Mooie auto van Honda!! | |
Sjeekie_Beekie | dinsdag 27 februari 2007 @ 09:09 |
quote:Ziet er goed uit ja, die nieuwe Honda. Hopelijk zijn de overalls niet voorzien van een overkill aan reclame straks. Ennuh.... * Sjeekie_Beekie woont IN Kaatsheuvel ![]() | |
Spooky4u | dinsdag 27 februari 2007 @ 09:23 |
quote:welk rijk? | |
SupaMario | dinsdag 27 februari 2007 @ 11:08 |
tussentijden tests Bahrein 27 Feb: Bron: Renautl F1 weblog Times at lunch: Pos Driver Team Best time Laps 1 MASSA Ferrari 1'31.260 43 2 RAIKKONEN Ferrari 1'31.590 30 3 ALONSO McLaren 1'31.851 36 4 KUBICA BMW 1'32.108 37 5 HAMILTON McLaren 1'32.193 39 6 GIANCARLO Renault 1'32.556 65 7 HEIKKI Renault 1'32.688 19 8 VETTEL BMW 1'33.219 22 9 KLIEN HONDA 1’33.378 54 10 WEBBER Red Bull 1'33.642 43 11 SCHUMACHER TOYOTA 1'34.030 36 12 COULTHARD Red Bull 1'34.187 20 13 TRULLI TOYOTA 1’34.441 32 14 SPEED Toro Rosso 1'34.479 8 15 ROSSITER Toro Rosso 1’34.479 39 16 SATO Super AGURI 1'34.994 32 Fisico completed the major part of a race distance this morning. Heikki had an interrupted programme and has since crashed quite heavily. He is fine but the car will need some extensive repairs. | |
SupaMario | dinsdag 27 februari 2007 @ 11:10 |
Hier nog even een leuke foto waarop te zien is hoe totaal verschillend de RB3 en de STR2 wel niet zijn!! ![]() | |
Sally | dinsdag 27 februari 2007 @ 11:22 |
quote: | |
Spooky4u | dinsdag 27 februari 2007 @ 11:22 |
Sally ![]() ![]() | |
Sally | dinsdag 27 februari 2007 @ 11:30 |
quote:Tja, tgeet hard, nie? | |
Spooky4u | dinsdag 27 februari 2007 @ 11:32 |
Het seizoen komt er weer bijna aan he. | |
sanger | dinsdag 27 februari 2007 @ 11:35 |
quote:Dat dus ![]() Ga je er ook tijdens de races weer zijn Sally??? | |
roelofjan | dinsdag 27 februari 2007 @ 11:36 |
Ben benieuwd hoe lang Honda dat gaat volhouden. Ze zeggen wel dat de sponsors allemaal blijven, maar die zullen toch wel flink minder betalen. | |
SupaMario | dinsdag 27 februari 2007 @ 12:00 |
En Heiki heeft zijn renault afgeschreven!!![]() ![]() ![]() ![]() | |
ElmarO | dinsdag 27 februari 2007 @ 12:01 |
Zag ook net de foto's. Is een aardige klapper geweest. ![]() | |
Spooky4u | dinsdag 27 februari 2007 @ 12:10 |
die is kapot | |
ElmarO | dinsdag 27 februari 2007 @ 12:13 |
quote:Hoe kom je daar nou bij? ![]() | |
WEST | dinsdag 27 februari 2007 @ 12:16 |
die kan niet meer rijden ![]() | |
sanger | dinsdag 27 februari 2007 @ 12:16 |
quote:Massa is al sneller dan de pole tijd van Schumi vorig jaar ![]() En dat terwijl de banden langzamer moeten zijn. | |
Spooky4u | dinsdag 27 februari 2007 @ 12:16 |
quote:Nou, als je naar de wielen kijkt, die staan niet allemaal meer gelijk! | |
sanger | dinsdag 27 februari 2007 @ 12:17 |
quote:Er staan er ook maar 3, de vierde ligt! | |
ElmarO | dinsdag 27 februari 2007 @ 12:20 |
quote:Dat schijnt het rijden inderdaad wat lastiger te maken. | |
Spooky4u | dinsdag 27 februari 2007 @ 12:21 |
ze staan alle 4 hoor! | |
sanger | dinsdag 27 februari 2007 @ 12:40 |
die heeft hij net omhoog gezet ![]() | |
Noud_ | dinsdag 27 februari 2007 @ 12:45 |
En nu maar hopen dat er bewegende beelden van zijn ![]() | |
MIster911 | dinsdag 27 februari 2007 @ 13:13 |
quote: | |
appelsientje | dinsdag 27 februari 2007 @ 13:27 |
Wanneer gaat de manager open trouwens ? ![]() | |
Spooky4u | dinsdag 27 februari 2007 @ 13:27 |
2 weken vooraf is de planning. | |
appelsientje | dinsdag 27 februari 2007 @ 13:35 |
quote:Nog 1 weekje wachten dus ![]() | |
Spooky4u | dinsdag 27 februari 2007 @ 13:38 |
Ik sta op de Honda met mijn naam! | |
appelsientje | dinsdag 27 februari 2007 @ 13:52 |
quote:als een mini stipje ? ![]() | |
Atreidez | dinsdag 27 februari 2007 @ 13:58 |
quote:Quanta costa? | |
JohnnyKnoxville | dinsdag 27 februari 2007 @ 14:03 |
quote:Waarom hebben jouw ouders je "myearthdream.com" genoemd? In hemelsnaam! | |
sanger | dinsdag 27 februari 2007 @ 14:15 |
quote:Ik ook! En ik was lekker eerder ![]() | |
sanger | dinsdag 27 februari 2007 @ 14:16 |
quote:Misschien moet je de site maar effe checken ....ahum.... | |
Spooky4u | dinsdag 27 februari 2007 @ 14:37 |
quote:Ik heb niets betaald. sanger 5k ![]() | |
Automatic_Rock | dinsdag 27 februari 2007 @ 15:26 |
![]() Kovalainen in de muur!!! | |
JohnnyKnoxville | dinsdag 27 februari 2007 @ 15:30 |
quote:Alweer? Op de vorige pagina ook al! | |
sanger | dinsdag 27 februari 2007 @ 15:32 |
¨F1* Anthony Davidson, eindelijk racen! | |
sanger | dinsdag 27 februari 2007 @ 15:35 |
quote:Je moet iets overhebben voor een schonere wereld ![]() | |
Automatic_Rock | dinsdag 27 februari 2007 @ 15:44 |
quote:Zover lees ik nooit terug ![]() | |
ElmarO | dinsdag 27 februari 2007 @ 15:57 |
Tijden van vandaag. ![]() | |
sasquatsch | dinsdag 27 februari 2007 @ 15:58 |
TVP | |
SupaMario | dinsdag 27 februari 2007 @ 16:56 |
Van de Renault F1 blogquote:Zo te lezen gaat de Ferrari lekker..Renault is dit jaar wat minder denk ik.. | |
BliksemSchigt | dinsdag 27 februari 2007 @ 17:24 |
quote:Lekker ![]() | |
ElmarO | dinsdag 27 februari 2007 @ 20:47 |
En de tijden van de test in Barcelona. Al zijn ze bij F1Racing nog niet helemaal wakker. ![]() ![]() En nog een filmpje vanaf Bahrein van vandaag. ![]() | |
Tarado | dinsdag 27 februari 2007 @ 21:00 |
tvp | |
Spooky4u | dinsdag 27 februari 2007 @ 21:16 |
quote:Het valt me reuze mee ![]() | |
LeXX | dinsdag 27 februari 2007 @ 21:31 |
Die Giedo ![]() Toch per ongeluk in de verkeerde auto gestapt? | |
WEST | dinsdag 27 februari 2007 @ 21:35 |
quote:Flitsie Frits is ook wakker http://www.fritsvaneldik.nl/webpost/ ![]() | |
SimtekF1 | dinsdag 27 februari 2007 @ 21:37 |
Mooi die Renault zo. ![]() | |
Atreidez | dinsdag 27 februari 2007 @ 21:53 |
Iemand nog meer aankondiging maart gezien op Veronica, waarin Robert Doornbos met een M3 door Rotterdam heen scheurt ![]() | |
sanger | dinsdag 27 februari 2007 @ 22:31 |
quote:Mooi filmpje Elmar ![]() Leuk ook om het motorgeluid te vergelijken zo...valt op dat de RBR anders klinkt dan de Renault ![]() Tijden van Spyker vallen me alles mee ![]() | |
roelofjan | dinsdag 27 februari 2007 @ 23:24 |
![]() Asjemenou! | |
TJDoornbos | woensdag 28 februari 2007 @ 08:29 |
Help Zandvoort in de strijd tegen de zeikerds Heiki zag een Oranje vangrail en dacht kijk daar moettie in ![]() Jammer dat Giedo problemen had vandaag!! Heb de beelden van RD gemist maar ging zeker over De grote beurt VIPS? | |
Sjeekie_Beekie | woensdag 28 februari 2007 @ 09:17 |
quote:Ruigrijk natuurlijk, want daar staat de Oude Tuffer baan, de sprinkplank voor ieder klein kind dat gek is op snelle auto's. | |
Automatic_Rock | woensdag 28 februari 2007 @ 09:52 |
quote:getekend ![]() | |
TJDoornbos | woensdag 28 februari 2007 @ 09:56 |
A_R goed werk!! | |
sanger | woensdag 28 februari 2007 @ 10:04 |
Ook getekent | |
TJDoornbos | woensdag 28 februari 2007 @ 10:11 |
![]() | |
MIster911 | woensdag 28 februari 2007 @ 11:15 |
De tijden die de spyker coureurs rijden zijn niet echt competitief zo op de laatste testdagen | |
Spooky4u | woensdag 28 februari 2007 @ 11:17 |
quote:Uuuh, 1,4 seconde van Williams af, die tijdens de tests in Barcelona testen vind ik niet verkeerd hoor ![]() | |
sanger | woensdag 28 februari 2007 @ 11:26 |
Als je deze tijd gaat vergelijken met de tijden van de eerste Barcelona test eerder deze maand zitten ze op ca. P12 | |
ElmarO | woensdag 28 februari 2007 @ 11:43 |
De voorlopige tijden van vandaag. ![]() Les chronos à la pause déjeuner : 1 MAS 1'30.640 45 2 HAM 1'31.178 18 3 FIS 1'31.967 59 4 DLR 1'31.971 34 5 RAI 1'31.999 48 6 HEI 1'32.254 49 7 BUT 1'32.293 49 8 LIU 1'32.359 42 9 KUB 1'32.735 27 10 SCH 1'33.054 44 11 COU 1'33.146 8 12 SAT 1'33.601 61 13 BAR 1'33.659 14 14 TRU 1'34.689 11 15 WEB 1'41.400 2 | |
WEST | woensdag 28 februari 2007 @ 11:58 |
quote:ik had hem al getekend, maar je lacht je rot om de reacties van de tegenstanders ![]() | |
Argento | woensdag 28 februari 2007 @ 12:35 |
quote: ![]() | |
vosss | woensdag 28 februari 2007 @ 12:42 |
quote:Dat viel me ook al op. Wat doet ie in een Super Aguri?!?!? Hij is toch naar Spyker gegaan ![]() Iemand die daar meer over weet? Mag hij soms pas weg bij SA als het seizoen begint ofzo? ![]() | |
WEST | woensdag 28 februari 2007 @ 12:50 |
tis al veranderd hoor, en nu blijft het als het goed is, goed in het systeem staan. ![]() | |
TJDoornbos | woensdag 28 februari 2007 @ 13:08 |
Button zit ver van Rubens qua tijd en rondjes dus gok dat Rubens problemen heeft/had | |
WEST | woensdag 28 februari 2007 @ 13:39 |
http://www.youtube.com/watch?v=TGlfri2Y7Rs | |
TJDoornbos | woensdag 28 februari 2007 @ 13:47 |
gaaf filmpje man! | |
ElmarO | woensdag 28 februari 2007 @ 14:08 |
quote:Bron | |
LeXX | woensdag 28 februari 2007 @ 14:58 |
quote:Ik vind hem nog aardig grof richting Ralf, volgens het filmpje is hij diegene die de dood van die marshall heeft veroorzaakt. Hij was er natuurlijk bij betrokken, maar keihard zeggen dat hij een dode op zijn geweten heeft en daarom die "Kitty litter" aangelegd moet worden vind ik een beetje te ver gaan. | |
WEST | woensdag 28 februari 2007 @ 15:28 |
quote:klopt ja, maar volgens mij ging dit ook eerder richting de bocht 1 waar ralf vliegles nam | |
LeXX | woensdag 28 februari 2007 @ 15:43 |
quote:Er werd eerst gefilmd in Bocht 1 met de opmerking Ralfs Favo vliegplek, daarom moet hier een grindbak komen, en in de andere bocht waar hij de dood van een marshall op zijn geweten had, weer een grindbak. Leuk dat je een eigen mening hebt, maar je hoeft niet keihard iemand anders te beschuldigen van doodslag vind ik in dit geval ![]() | |
SupaMario | woensdag 28 februari 2007 @ 16:14 |
quote: | |
Atreidez | woensdag 28 februari 2007 @ 16:18 |
Al zou een coureur dat op ze geweten willen hebben dan is dat nog moeilijk te realiseren, ws. alleen in een gele vlag situatie of door puur ongeluk.. Dat er marshalls geraakt worden door vliegende delen is meer de schuld van de baan of de marshall zelf, maar never van de coureur. Maargoed, ik vind Ralf zelf ook een kwal, dus meer als dit verdedig ik m niet ![]() | |
Noud_ | woensdag 28 februari 2007 @ 16:37 |
De timetable van vandaag:![]() | |
vosss | woensdag 28 februari 2007 @ 16:56 |
quote:Whahahaha ![]() ![]() | |
WEST | woensdag 28 februari 2007 @ 17:20 |
quote:zeg ik dat dan? tuurlijk is ralf niet verantwoordelijk voor de dood van de marshal (ik ben ook zelf marshal geweest op zandvoort dus ik weet wel waar ik over praat) wat Atreidez zegt dat het meer aan de baan ligt. en verder verdedig ik ralf ook niet, want ik mag hem ook niet. | |
LeXX | woensdag 28 februari 2007 @ 18:01 |
quote:NOFI West, mijn "woede" was meer gericht op de makers van het filmpje. ![]() | |
sanger | woensdag 28 februari 2007 @ 18:54 |
Er gaan geruchten dat Rosberg een 1.20.9 heeft gereden op Barcelona... | |
ElmarO | woensdag 28 februari 2007 @ 20:00 |
quote:Die geruchten blijken dus niet te kloppen. Althans volgens autosport.com ![]() | |
sanger | woensdag 28 februari 2007 @ 20:20 |
quote:Klopt, ik heb de tijden ook al gezien zoals jij ze noemt [Upd] Testdag 28-02-2007 Die geruchten gingen rond op Racefreaks...iemand daar had een livetiming site waar je transponders kon volgen. Leek me al niet superbetrouwbaar, maar goed.... | |
Argento | woensdag 28 februari 2007 @ 20:21 |
quote:Ricardo Patrese is strafrechtelijk vervolgd voor de dood van Ronny Peterson. Maar niet veroordeeld. | |
sanger | woensdag 28 februari 2007 @ 20:45 |
quote:Bron? | |
Argento | woensdag 28 februari 2007 @ 21:31 |
quote: quote: van forix.com | |
Atreidez | woensdag 28 februari 2007 @ 22:14 |
Dat zou nog de enige uitzondering zijn. Al klinkt t te zot voor woorden dat een coureur een andere coureur moedwillig met hoge snelheid van de baan tikt ![]() | |
4-elements | woensdag 28 februari 2007 @ 22:19 |
Het bleek achteraf uit video beelden dat het waarschijnlijk James Hunt was die de aanleiding was voor het ongeluk van Peterson. Maar deze wees gelijk Patrese aan als schuldige. Anderen steunden hem daarbij, omdat hij tenslotte een wereldkampioen was. Onterecht mocht Patrese daarop niet meedoen tijdens de volgende race. Just thought you should know... | |
Argento | woensdag 28 februari 2007 @ 23:03 |
quote:Hunt stond niet alleen in zijn beschuldiging van Patrese. | |
vosss | donderdag 1 maart 2007 @ 01:49 |
Die beelden heb ik nooit gezien (ik was toen nog niet geboren ![]() Staan die misschien ergens online? In een crash-compilatiefilmpje wellicht? | |
vosss | donderdag 1 maart 2007 @ 01:50 |
Ow wacht, '78, toen was ik wel al geboren, maar scheet ik nog vrolijk elke dag mn luier vol ![]() | |
Kuukske | donderdag 1 maart 2007 @ 07:54 |
Nog maar 3 weken tot het nieuwe seizoen begint ![]() | |
Automatic_Rock | donderdag 1 maart 2007 @ 08:02 |
quote:Whehehe | |
appelsientje | donderdag 1 maart 2007 @ 08:26 |
quote:http://sport.fok.nl/sport.php/nieuws/34835 Kan niet wachten ![]() | |
Atreidez | donderdag 1 maart 2007 @ 10:21 |
quote:Die goeie ouwe tijd ![]() Nog 14 dagen en dan begint t eerste F1 weekend ![]() | |
ElmarO | donderdag 1 maart 2007 @ 10:51 |
Massa heeft de snelheid er weer goed inzitten. Snelste tijd tot nu toe. ![]() quote: | |
TJDoornbos | donderdag 1 maart 2007 @ 10:55 |
Sato is zeker net pas op de baan want anders had die voor de RBR's gestaan net als Jens, Pedro, Robert en Nick trouwens!! | |
sanger | donderdag 1 maart 2007 @ 11:11 |
quote:kun jij lezen? Sato heeft meer ronden gereden dan de RBR's | |
SupaMario | donderdag 1 maart 2007 @ 11:31 |
quote: | |
TJDoornbos | donderdag 1 maart 2007 @ 11:32 |
sow of ik lees het bericht idd ff goed ![]() Sorry was ook met andere dingen bezig. Vraag me af wat ze dan beide testen want normaal is de SA sneller! | |
flubub | donderdag 1 maart 2007 @ 11:51 |
quote:Waar staat dat? ![]() | |
SupaMario | donderdag 1 maart 2007 @ 12:15 |
quote:F1 today.nl | |
Spooky4u | donderdag 1 maart 2007 @ 12:27 |
Spyker krijgt nieuwe kleur oranje | |
TJDoornbos | donderdag 1 maart 2007 @ 12:28 |
quote:bron Waarom zou Marcel Ouwehands erop zetten, ze komen echt niet vanuit Aussie naar Ouwehands om Skippy te zien ![]() wel beter dat de kleuren verbeterd zijn! | |
TJDoornbos | donderdag 1 maart 2007 @ 12:31 |
quote:bron Lijkt me ook niks voor zowel Sebas als Nick om te knokken moet ik zeggen. Kijk een Schumi of Alonso zie ik idd wel uithalen, DC wellicht ook nog maar die 2 niet!! | |
Atreidez | donderdag 1 maart 2007 @ 12:40 |
Uithalen naar een andere coureur zie ik niemand.. behalve naar Ralf natuurlijk ![]() ![]() | |
TJDoornbos | donderdag 1 maart 2007 @ 12:46 |
Ralf en broer zijn echt wel zo gestoord en Alonso spoort ook met de GP minder | |
LeXX | donderdag 1 maart 2007 @ 13:11 |
quote:Knokken is een groot woord, maar waar rook is, is vuur. Ik vind het wel aannemelijk, Nick die zich bedreigd voelt door twee jonge honden als Kubica en Vettel. Daarbij nog wat frustratie door de betrouwbaarheid, en je hebt door een lullige actie op de baan een woordenwisseling, waarin misschien ook wel getrokken en geduwd is. Dit overkomt de beste wel eens (letterlijk, Senna heeft Irvine eens te pakken gehad na een actie op de baan, Japan geloof ik ![]() [Fantaseermodus] Maar dit kan ook een afleidingsmanouvre zijn om dat blauwe oog van Vettel te maskeren, omdat hij deze opgelopen heeft door zat van een boot te vallen, zoals Kimi ![]() | |
sanger | donderdag 1 maart 2007 @ 13:46 |
[Special] Het succesvolste team ooit | |
4-elements | donderdag 1 maart 2007 @ 13:52 |
quote:De moeilijke beginjaren van het team van Frank Williams zijn er voor het gemak niet bijgerekend? (1970-1978) | |
sanger | donderdag 1 maart 2007 @ 14:10 |
quote:Ik heb het puur over Wiliams Grand Prix. De jaren waar jij het over hebt is een team dat niet meer bestaat. Het van origine F2 team van Frank Williams is later opgegaan in Walter Wolf Racing. Dit team is midden/eind jaren 70 verkocht aan Fittipaldi (ik dacht 78 of 79) die verder ging onder de naam Fittipaldi Racing. Het team is opgehouden te bestaan in 1982. In 1976 heeft Williams daar afscheid genomen bij Walter WEolf Racing om Williams Grand Prix op te zetten. Een nieuw team dus. En dat is het huidige Williams team. [ Bericht 3% gewijzigd door sanger op 01-03-2007 14:19:53 ] | |
TJDoornbos | donderdag 1 maart 2007 @ 14:18 |
mooi stuk Sang | |
4-elements | donderdag 1 maart 2007 @ 14:24 |
quote:Tja, blijft een moeilijke discussie wat je als het begin van het huidige Williams team moet beschouwen. Zijn eerste stapjes met een De Tomaso in 1970? De eerste wagens onder zijn eigen naam in 1975 (Frank Williams Racing Cars) of het begin van het succes in 1978? Verder leuk stukje hoor ![]() | |
sanger | donderdag 1 maart 2007 @ 14:31 |
quote:Ik ben van mening dat je de persoon Frank Williams moet splitsen van het team. Dus puur naar het team kijken en niet naar de teambaas. Williams Grand Prix dus. Anders ga je de resultaten van twee totaal verschillende teams bij elkaar voegen, al hadden ze dezelfde eigenaar. Maar zoals je eerder opmerkte is daarover te discusseren ![]() | |
sanger | donderdag 1 maart 2007 @ 14:39 |
quote:zijn je E en R toetsen stuk? | |
ElmarO | donderdag 1 maart 2007 @ 15:25 |
En de uiteindelijke tijden van vandaag: ![]() En leuk stukje sanger ![]() [ Bericht 70% gewijzigd door ElmarO op 01-03-2007 15:38:08 ] | |
TJDoornbos | donderdag 1 maart 2007 @ 15:28 |
ja di do n h t ni t m r ![]() JB ken je geen gas geven ofzo ![]() | |
4-elements | donderdag 1 maart 2007 @ 15:36 |
Toch opvallend, Massa is bijna constant sneller dan Raikkonen. Ook vandaag weer een aardig gat. Nou mag ik daar geen conclusies aan verbinden, we weten immers niet of ze op een verschillend testschema zitten, maar toch... ![]() | |
sanger | donderdag 1 maart 2007 @ 15:38 |
quote:Nog opvallender is dat Massa zelfs met de oude Aero-spec sneller was dan Raikkonen met de nieuwe spec. Al was die dag het verschil ook het kleinst. | |
LeXX | donderdag 1 maart 2007 @ 16:12 |
quote:Grappig dat je R het hier wel weer doet ![]() Het blijft een lastig verhaal, of je die jaren van Williams mee moet nemen. Zodoende kun je bij het huidige Renault Benetton of zelfs Toleman meenemen, of Renault als motorenleverancier laten meetellen. Zodoende kom je weer op heel andere cijfers. Als je kijkt naar meest efficiënte team is Williams de grote winnaar me dunkt. Ferrari scoort dan veel lager. Wel leuk leesvoer. Misschien is een ideetje om een soort overzicht te maken van talentenjagers, waarin ik een grote rol toedicht aan Eddie Jordan, Giancarlo Minardi en Ken Tyrrell ![]() | |
sanger | donderdag 1 maart 2007 @ 16:15 |
quote:Ik zal het in gedachten houden, al denk ik dat het veel lastiger is goede bronnen te vinden daarvoor. Maw, het is onnoemlijk veel werk. | |
LeXX | donderdag 1 maart 2007 @ 22:32 |
quote:Internet is een goede bron, en anders heb ik hier wel een aantal boeken liggen.... ![]() | |
ElmarO | vrijdag 2 maart 2007 @ 10:56 |
quote:Bron En nog een filmpje van de testdag gisteren in Bahrein. | |
Bolter | vrijdag 2 maart 2007 @ 14:34 |
Vroeg mij af of iemand dit misschien weet: Zoals bekend is geworden gaan ze op Spa testen 10-12 juli, zijn dit soort testen ook te bezoeken? En wat voor kosten zijn daar aan verbonden? | |
sanger | vrijdag 2 maart 2007 @ 14:36 |
quote:Niet iedere testsessie is opengesteld voor publiek, kosten weet ik zo niet. Heb het circuit een mailtje gestuurd. [ Bericht 5% gewijzigd door sanger op 02-03-2007 14:42:15 ] | |
Atreidez | vrijdag 2 maart 2007 @ 14:56 |
quote:Ook benieuwd ![]() ![]() | |
Atreidez | vrijdag 2 maart 2007 @ 15:03 |
Even als vrijdagmiddag afwisseling, de namen aub ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Automatic_Rock | vrijdag 2 maart 2007 @ 15:03 |
Ik heb wel een goeie videocamera ![]() | |
Bolter | vrijdag 2 maart 2007 @ 15:04 |
Midden Boven: Schumi, Rechtsonder: Rosberg? Linksboven, aan de oren: Wurz? | |
sanger | vrijdag 2 maart 2007 @ 15:05 |
quote:Ik heb geen perskaart helaas ![]() Misschien is het vrij toegankelijk, misschien tegen betaling of helemaal niet toegankelijk. We wachten de reactie gewoon af! | |
sanger | vrijdag 2 maart 2007 @ 15:06 |
quote:Wurz, Schumi, Kovalainen Schumi & Schumacher, Rosberg Zoiets? [ Bericht 2% gewijzigd door sanger op 02-03-2007 15:15:23 ] | |
Atreidez | vrijdag 2 maart 2007 @ 15:08 |
Ik ga ff roken, als ik terug ben zet ik de antwoorden wel neer en mogen jullie zelf zien wat je goed had ![]() | |
SimtekF1 | vrijdag 2 maart 2007 @ 15:15 |
quote:Boven: Senna, ? en Villeneuve Onder: Schumacher en Hakkinen | |
ElmarO | vrijdag 2 maart 2007 @ 15:15 |
Rechtsonder: Mika Hakkinen Linksonder: M. Schumacher Rechtsboven: Kovalainen | |
sanger | vrijdag 2 maart 2007 @ 15:15 |
ben benieuwd! | |
Atreidez | vrijdag 2 maart 2007 @ 15:16 |
Simtek had nog de meeste goed ![]() Senna, Alonso, Raiikonen, M and R Schumacher, Hakkinen ![]() Zo te zien trouwens, was Raiikonen toen al bezig met t slopen van ze eigen auto ![]() | |
SimtekF1 | vrijdag 2 maart 2007 @ 15:21 |
Yeah. ![]() ![]() Leuk idee trouwens, misschien een idee om vaker te doen. ![]() | |
roelofjan | vrijdag 2 maart 2007 @ 17:20 |
quote:Die onderste zijn vrij makkelijk: Broertjes Schumacher en Mika Hakkenen.. Die bovenste: Senna en ?? en ??. | |
LeXX | vrijdag 2 maart 2007 @ 17:39 |
quote:Beetje suf dat je alle antwoorden nog niet kan geven terwijl hierboven alles al gegeven is ![]() OT: De linkse rakkers van Friends of the earth vinden het idee van Honda niet echt tof: quote: Bron Ikzelf vind het gezeik van de bovenste plank. Alsof de F1 verantwoordelijk is voor merendeel van de vervuiling op aarde ![]() Alsof de Olympische spelen niet milieuvervuilend zijn. Hoe wordt een zwembad op temperatuur gehouden, of het ijs bij het kunstschaatsen? ![]() | |
roelofjan | vrijdag 2 maart 2007 @ 17:44 |
Ok, nu ik er nog eens goed naar gekeken heb denk ik dat die anderen Alonso en Kimi zijn. ![]() (Alsonso leek op Schumacher. ![]() ![]() | |
Atreidez | vrijdag 2 maart 2007 @ 17:47 |
Nou, de F1 probeert het verbruik van benzine terug te dringen e.d, maar ik gok dat dat meer is om een paar rondjes extra te kunnen rijden ipv een schoner milieu ![]() | |
WEST | vrijdag 2 maart 2007 @ 17:51 |
quote:Wat die boomrukkers niet snappen is de FIA vele hectare boom plant. Daar hoor je die boomrukkers niet over. | |
Atreidez | vrijdag 2 maart 2007 @ 19:41 |
Bron? ![]() | |
SimtekF1 | zaterdag 3 maart 2007 @ 09:12 |
Dat is een algemeen bekend feit. Ik heb Olav dat al zo vaak horen zeggen vanaf 94. ![]() | |
LeXX | zaterdag 3 maart 2007 @ 09:43 |
quote:Ik geloof dat ze dat pas sinds 97 doen. Ik heb het laatst nog ergens in een bericht gelezen, ik ga eens op zoek... EDIT: Al gevonden: quote: | |
Automatic_Rock | zaterdag 3 maart 2007 @ 11:13 |
quote:Ik vind er niks ironisch aan. Honda heeft altijd zuinige auto's gemaakt. Natuurlijk is hun F1-auto het minst zuinige wat ooit door Honda gemaakt is, maar je bereikt er wel een groot publiek mee. En verder heeft Honda gewoon zuinige auto's, al zeker 10 jaar een hybride auto in hun programma, en naar ik meen het zuinigheidsrecord in handen met de Honda Insight. En tevens halverwege/eind jaren 90 een zonne-auto gemaakt en daarmee die race in Australië gewonnen. Lijkt mij dus dat Honda best recht van spreken heeft... | |
WEST | zaterdag 3 maart 2007 @ 12:48 |
FF het programma van RTLGP deze maand ![]() quote:Bron: RTLGP.nl [ Bericht 1% gewijzigd door WEST op 04-03-2007 12:35:24 ] | |
4-elements | zaterdag 3 maart 2007 @ 23:24 |
Weinig vrije zondagen meer vanaf nu. Veel autosport en wielrennen! ![]() | |
WEST | zaterdag 3 maart 2007 @ 23:29 |
quote:Dat fietsen met doping kan me weinig schelen. maar elk weekend auto of motorsport ![]() | |
Walter_Sobchak | zondag 4 maart 2007 @ 09:31 |
Nog twee weken ![]() | |
MIster911 | zondag 4 maart 2007 @ 11:35 |
RTL GP: Crashes ? ![]() | |
Hari-Bo | zondag 4 maart 2007 @ 11:36 |
Kan niet wachten tot McLaren weer eens een overwinning gaat halen ![]() | |
Horus | maandag 5 maart 2007 @ 09:32 |
Kan niet wachten tot de manager weer open gaat. (En natuurlijk tot McLaren weer eens een overwinning haalt ![]() | |
WEST | maandag 5 maart 2007 @ 10:53 |
quote:ik ook, want nog 10 dagen en 13 uur beginnen de vrije training ![]() | |
TJDoornbos | maandag 5 maart 2007 @ 12:15 |
Ik kan niet wachten tot de eerste Mercedes die gaat roken, en met voorkeur die van Nando ![]() | |
WEST | maandag 5 maart 2007 @ 12:23 |
TJ je moet iedereen met een schone lei laten beginnen. ![]() | |
TJDoornbos | maandag 5 maart 2007 @ 12:26 |
Ik moet niks ![]() Ik kan trouwens ook niet wachten op de eerste winst van Jens in 2007 en de klop die Fisico van Heiki gaat krijgen!! | |
ElmarO | maandag 5 maart 2007 @ 12:30 |
quote:Bron | |
WEST | maandag 5 maart 2007 @ 12:33 |
quote:dat laatste ben ik met je eens Go Heiki ![]() | |
TJDoornbos | maandag 5 maart 2007 @ 12:34 |
Verstandig want nu is het nog beetje bagger met dat ding!! | |
Fir3fly | maandag 5 maart 2007 @ 12:38 |
Ik kan niet wachten op Felipe's eerste wereldkampioenschap. | |
TJDoornbos | maandag 5 maart 2007 @ 12:46 |
Fir3fly wat heb je gesnoven ![]() | |
4-elements | maandag 5 maart 2007 @ 12:49 |
Het maakt me niet uit wie wint eigenlijk, zolang we maar een mooie race te zien krijgen. Gelukkig zit dat meestal wel goed in Melbourne. Eindelijk zien we dan hoe de verhoudingen echt liggen. ![]() | |
Fir3fly | maandag 5 maart 2007 @ 13:05 |
quote:Een gezonde dosis optimisme. | |
Atreidez | maandag 5 maart 2007 @ 13:08 |
Psst, West ![]() | |
TJDoornbos | maandag 5 maart 2007 @ 13:16 |
quote:Dan ist goed | |
appelsientje | maandag 5 maart 2007 @ 14:36 |
iemand zicht op hoe lang het nog duurt voor F1 manager open gaat? | |
sanger | maandag 5 maart 2007 @ 14:40 |
quote:op sport.fok wordt je daarover geinformeerd. | |
appelsientje | maandag 5 maart 2007 @ 14:45 |
quote:Ja maar ik ze niks staan (behalve dat er aan gewerkt wordt.... ) Ja ik weet het, ben ongeduldig ![]() | |
sanger | maandag 5 maart 2007 @ 15:25 |
quote:Dus er wordt nog aan gewerkt ![]() | |
appelsientje | maandag 5 maart 2007 @ 15:27 |
quote:Maar een kleine update.... dat zou wel prettig zijn ![]() | |
WEST | maandag 5 maart 2007 @ 15:51 |
quote:pssst.... allang gelezen ![]() | |
Walter_Sobchak | maandag 5 maart 2007 @ 17:18 |
quote:Typisch JPM ![]() | |
WEST | maandag 5 maart 2007 @ 17:39 |
quote:achja, zo kun je van alle coureurs wel wat zeggen..., en een aantal coureurs in het bezonder ![]() | |
Vakkie_W | maandag 5 maart 2007 @ 17:42 |
Heeft Spyker nog wat gedaan de laatste dagen? | |
LeXX | maandag 5 maart 2007 @ 18:23 |
Om maar weer eens wat nieuws te posten:quote:Bron | |
_Administr8or_ | maandag 5 maart 2007 @ 18:45 |
quote:geweldig idee ![]() Nu nog richtingaanwijzers en het feest is compleet ![]() | |
Walter_Sobchak | maandag 5 maart 2007 @ 19:01 |
Of voorsorteervakken, voor als je wil inhalen ![]() | |
nils7 | maandag 5 maart 2007 @ 19:19 |
quote:En koplampen... de ultieme sportcar dan.... ![]() Een kentekenplaat mag vast wel op de voorvleugel ![]() Verdomme ik kom er net achter dat ik 18 maart tot 4:30u moet werken ![]() [ Bericht 11% gewijzigd door nils7 op 05-03-2007 19:29:49 ] | |
Bolter | maandag 5 maart 2007 @ 19:26 |
Kunnen wel grappen over gemaakt worden maar ik vind het een goed idee. Bied toch weer een extra dimensie voor de kijker! Brake-testjes worden nog duidelijker ![]() | |
WEST | maandag 5 maart 2007 @ 21:06 |
quote:ach mis je maar een half uur ![]() | |
nils7 | maandag 5 maart 2007 @ 21:18 |
quote:Kga gewoon vragen of ik 10 voor 4 weg mag ![]() Of in de kroeg op plasma schermen kieken met een biertje dr bij ![]() ![]() | |
WEST | maandag 5 maart 2007 @ 22:13 |
zoals het naar uit ziet ben ik het weekend alleen thuis party time ![]() | |
Atreidez | maandag 5 maart 2007 @ 22:41 |
Dat die lampjes op t stuur nu verplicht zijn kan wel, maar ik heb ze wel eerder gezien volgens mij.. Of was dat alleen in GP4 ![]() | |
WEST | maandag 5 maart 2007 @ 22:53 |
quote:was volgens mij alleen met GP4 ![]() | |
sanger | dinsdag 6 maart 2007 @ 08:51 |
quote: ![]() | |
sanger | dinsdag 6 maart 2007 @ 08:52 |
quote:Goed plan, maar dan wel verschuifbare ofzo | |
Atreidez | dinsdag 6 maart 2007 @ 08:57 |
Van f1.com, Interview met Kees van der Grint. http://www.formula1.com/news/5716.html 02 March 2007 Nine of the 11 teams were in Bahrain this week for the final group test before the 2007 season gets underway in Australia on March 18. Bridgestone's hard and medium compounds were available - the same compounds which will be brought to the Bahrain Grand Prix on April 15. Kees van de Grint, Head of Track Engineering Operations with Bridgestone Motorsport, reports back on progress… Q: What has been learnt in the Bahrain tests? Kees van de Grint: We have seen more progress with the teams as they understand the latest specification tyres and the results have been largely as we expected. It was interesting to see that on the first days of the tests when the track was 'green' the softer tyre had a greater advantage over the harder tyre, but as the track was used more this difference diminished, which is in keeping with our predictions. The tests were the hottest we have experienced so far and there were no mechanical problems with the tyres. The Malaysian test should be hotter still so that will be our next challenge. Q: How much data has been provided to teams over the winter test period? KvdG: We have answered all the questions the teams have asked and we can see the progress the teams have made in understanding the tyres and developing their cars to make the best use of them. If you answer one question you usually get another two in reply, but everyone we have spoken with has been satisfied with the responses and information provided. Q: Do you expect good racing when the season starts in Melbourne? KvdG: From the evidence seen at all the winter tests I think we will see very good racing in Australia. It will come down to the detail and the circumstances of the race, but looking at how close the times have been between the teams it is certain to be very exciting. | |
Atreidez | dinsdag 6 maart 2007 @ 13:30 |
Ok, Mansell reed altijd erg snel met ze snor. Zou Heidfeld er een schepje bovenop willen doen?![]() | |
WEST | dinsdag 6 maart 2007 @ 13:43 |
quote:tis alleen geen gezicht ![]() | |
4-elements | dinsdag 6 maart 2007 @ 13:44 |
quote:Misschien scheert hij 'm pas af als hij zijn eerste Grand Prix heeft gewonnen? Net zoals John Watson destijds ![]() Nu we het toch over coureurs met baarden hebben, wie is deze coureur? ![]() ![]() | |
sanger | dinsdag 6 maart 2007 @ 13:54 |
Harald Ertl? | |
roelofjan | dinsdag 6 maart 2007 @ 13:56 |
quote:Ik gok dat die foto zo rond 1980 genomen is. | |
sanger | dinsdag 6 maart 2007 @ 13:57 |
quote: ![]() Moeilijk was hij niet he? | |
sanger | dinsdag 6 maart 2007 @ 13:57 |
Wie is dit:![]() | |
4-elements | dinsdag 6 maart 2007 @ 13:57 |
Zucht, had even niet aan de url gedacht, zo is het wel erg makkelijk ja ![]() | |
4-elements | dinsdag 6 maart 2007 @ 13:59 |
quote:Dale Earnhardt, "The Intimidator" ![]() | |
sanger | dinsdag 6 maart 2007 @ 14:00 |
quote: ![]() Nu ben jij! | |
4-elements | dinsdag 6 maart 2007 @ 14:06 |
Wie? ![]() ![]() | |
JJdJ1984 | dinsdag 6 maart 2007 @ 15:12 |
Ik zet nog even een tvp | |
sanger | dinsdag 6 maart 2007 @ 15:22 |
Ik geef het op. Geen tijd om te zoeken en ik weet hem ook niet zo. | |
4-elements | dinsdag 6 maart 2007 @ 15:44 |
Een tipje dan. Ik zou deze coureur ergens in Amerika zoeken. | |
TJDoornbos | dinsdag 6 maart 2007 @ 15:45 |
Mensen dit is allemaal historisch geneuzel we willen F1 van nu!! | |
sanger | dinsdag 6 maart 2007 @ 15:47 |
quote:Zover was ik ![]() | |
Spooky4u | dinsdag 6 maart 2007 @ 15:49 |
quote: ![]() ![]() Ik ben het met TJ eens! TT zegt genoeg! | |
sasquatsch | dinsdag 6 maart 2007 @ 15:54 |
Hector Rebaque? | |
TJDoornbos | dinsdag 6 maart 2007 @ 16:01 |
quote:* TJDoornbos Belt de krant | |
sanger | dinsdag 6 maart 2007 @ 16:05 |
quote:Ja dus ![]() | |
sanger | dinsdag 6 maart 2007 @ 16:06 |
quote:Film het anders en gooi het op Youtube! | |
sasquatsch | dinsdag 6 maart 2007 @ 16:28 |
quote:Mexicaans uiterlijk en een (bijna) verborgen Parmalat logo van de Brabhams begin jaren 80. Helaas had hij meer geld te besteden dan Jan Lammers, anders hadden misschien nog een leuk jaar kunnen hebben. Nu moest hij met een achterhaalde ATS achteraan rijden voordat hij werd vervangen door Slim Borgudd, die ook weer meer geld meebracht. | |
sanger | dinsdag 6 maart 2007 @ 16:42 |
quote:Die zwart/wit foto zette me op het verkeerde spoor..ik dacht eerst aan een Spanjaard of Italiaan, ook was ik niet zeker of het een Parmalat logo was. | |
WEST | dinsdag 6 maart 2007 @ 16:47 |
de historie kwis kan ook wel in een nieuw topic. en wanneer krijgen wij autosport fans eens recht op een eigen subforum ![]() | |
sanger | dinsdag 6 maart 2007 @ 16:48 |
quote:Niet helaas..... | |
WEST | dinsdag 6 maart 2007 @ 16:49 |
quote:nou zet je poot eens stijf bij de FA en veel autosport topics openen | |
sanger | dinsdag 6 maart 2007 @ 16:53 |
quote:Wij hebben weinig van doen met de FA's Topics openen is het enige dat zou kunnen helpen.....ik heb ook wel een plannetje voor woensdag de 14de of donderdag de 15de...ik hoop alleen dat ik er echt de tijd voor heb. | |
ElmarO | dinsdag 6 maart 2007 @ 16:54 |
quote:En wat is dat plannetje als ik zo nieuwsgierig mag zijn? Je kan het eventueel PM'en. | |
sanger | dinsdag 6 maart 2007 @ 16:56 |
quote:Aagje ![]() check je pm (2x) | |
4-elements | dinsdag 6 maart 2007 @ 16:58 |
quote:Daarom koos ik dus ook voor een zwart/wit foto ![]() Rebaque won trouwens in 1982 een Indycar Car race op Road America, maar gaf al snel daarna zijn carrière in de autosport op. Dat terwijl hij niet eens dertig was toen hij stopte. | |
Bolter | dinsdag 6 maart 2007 @ 17:35 |
Al bericht op dat mailtje naar Spa? | |
sanger | dinsdag 6 maart 2007 @ 19:09 |
quote:Nog niets van gehoord ![]() | |
MIster911 | dinsdag 6 maart 2007 @ 19:43 |
nieuwe spyker livery:![]() ![]() ![]() ![]() quote: | |
Kill_em_all | dinsdag 6 maart 2007 @ 19:56 |
Ziet er zo een stuk mooier uit ![]() | |
_Administr8or_ | dinsdag 6 maart 2007 @ 20:04 |
ja, veel beter ![]() | |
Bolter | dinsdag 6 maart 2007 @ 20:54 |
Ah, de Spyker zoals ie moest zijn ![]() | |
Giem | dinsdag 6 maart 2007 @ 21:00 |
Zeker niet gek. | |
LeXX | dinsdag 6 maart 2007 @ 21:02 |
Ik denk ook dat Ferrari er iets mee te maken heeft dat ze nu meer zwart-accenten in de livery hebben. De auto kon makkelijk verward worden met de Scharlaken bolide van hun vrienden en tevens motor-leverancier... | |
Kuukske | dinsdag 6 maart 2007 @ 21:04 |
Mooi, die nieuwe livery van Spyker ![]() | |
Automatic_Rock | dinsdag 6 maart 2007 @ 21:06 |
Veel mooier zo!! ![]() | |
Bolter | dinsdag 6 maart 2007 @ 21:10 |
quote:ik denk het niet. | |
LeXX | dinsdag 6 maart 2007 @ 22:08 |
quote:Ik mis een onderbouwing ![]() | |
WEST | dinsdag 6 maart 2007 @ 22:35 |
de Spyker met dat zwarte is nu veel mooier geworden. ![]() ik ben bezig met de voorbeschouwing van Race 1 ![]() | |
Bolter | dinsdag 6 maart 2007 @ 22:52 |
quote:Waarom zouden ze daar dan wat van zeggen? En iedereen weet ook wel dat die motoren door Ferrari geleverd worden. Denk toch echt dat het dus het niet goed zien van de sponsers is + het NL-tintje wat niemand snapt als de wagen rood is. | |
nils7 | dinsdag 6 maart 2007 @ 23:07 |
quote:zoek de verschillen hehehe ![]() | |
Atreidez | woensdag 7 maart 2007 @ 01:04 |
Ik had ook meteen een orange arrows deja vu ![]() ![]() | |
rubbereend | woensdag 7 maart 2007 @ 02:55 |
quote:nogal wat ![]() | |
TJDoornbos | woensdag 7 maart 2007 @ 07:19 |
quote:-de coureur - de geldschieter - de motor ![]() Vind hem nog mooier dan die al was!! | |
MIster911 | woensdag 7 maart 2007 @ 10:27 |
quote:De aerodynamics verschillen niet eens zo heel veel van elkaar ![]() | |
Spooky4u | woensdag 7 maart 2007 @ 10:34 |
Ik zie toch enkele zeer grote verschillen hoor. | |
Atreidez | woensdag 7 maart 2007 @ 11:06 |
quote:Dat kan je ook zeggen als je er een Ferrari naast zet ![]() | |
Automatic_Rock | woensdag 7 maart 2007 @ 11:15 |
Ja, of een Opel Kadett... Ik zie toch wel zeer grote verschillen hoor... | |
sanger | woensdag 7 maart 2007 @ 11:25 |
quote:Om te beginnen is de Arrows een two-keel en de Spyker een zero-keel | |
4-elements | woensdag 7 maart 2007 @ 13:41 |
Zo zie je maar weer, lelijke eendjes kunnen toch een mooie zwaan worden. Een flinke verbetering, ik vind het nu zelfs een mooie wagen ![]() | |
nils7 | woensdag 7 maart 2007 @ 14:13 |
Het zwart moet nog zilver worden ![]() | |
sanger | woensdag 7 maart 2007 @ 15:08 |
quote:Ik vind dat zwart mooier ![]() | |
Atreidez | donderdag 8 maart 2007 @ 10:33 |
Ik heb trouwens gister die race met Montoya uit de Nascar zitten kijken, maar die Amerikanen doen dat wel sterk daar.. verslaggeven. Zo hadden ze een studio verbinding met Montoya onboard, ze konden dus tijdens de gele vlaggen praten en vragen stellen aan Montoya.. Ik zie het al voor me; "Fernando, Fernando, here Viktor Brand, from the studio in Holland, how are the tyres doing?" ![]() ![]() | |
HPoi | donderdag 8 maart 2007 @ 10:35 |
Is er al een Centraal Australie GP topic? | |
sanger | donderdag 8 maart 2007 @ 10:37 |
quote:Heb je hem digitaal en online staan toevallig? Klinkt goed die manier van verslaggeven...misschien een idee in de F1 om de fans beter inzicht te geven en dichter bij de sport te brengen. | |
ElmarO | donderdag 8 maart 2007 @ 10:40 |
quote:Die is er voor zover ik kan zien nog niet. | |
HPoi | donderdag 8 maart 2007 @ 10:41 |
quote:Dan wachten we nog maar even dan. ![]() | |
LeXX | donderdag 8 maart 2007 @ 10:44 |
quote:Omdat ze beide een voor- en achtervleugel hebben? ![]() Maar weer "schokkend" nieuws: quote:Bron Voorspelt niet veel goeds... ![]() | |
sanger | donderdag 8 maart 2007 @ 10:48 |
Dit is eigenlijk al oud nieuws, maar weliswaar beetje verontrustend. Aan de andere kant moet je nu wel van goede huizen komen wil je kunnen inhalen. | |
Automatic_Rock | donderdag 8 maart 2007 @ 10:59 |
Zeggen ze niet ieder jaar dat inhalen onmogelijk wordt? | |
Atreidez | donderdag 8 maart 2007 @ 11:04 |
quote:Er zijn nog altijd 2 type banden, en ze kunnen met verschillende benzine levels rijden. En ik ben dan wel geen engineer, maar als je 2 gelijke auto's hebt, en de achterste heeft een slipstream, dan moet die achterste toch sneller lopen door minder druk?! | |
sasquatsch | donderdag 8 maart 2007 @ 11:46 |
quote:Welke slipstream? Door de huidige vleugels is het bijna niet meer mogelijk om in de slipstream van je voorganger te rijden, omdat je daarzelf te weinig neerwaartse druk van krijgt. Hierdoor wordt voor de toekomst een andere (CDW?) vleugel ontwikkeld, die al eerder op Fok! heeft gestaan. | |
Atreidez | donderdag 8 maart 2007 @ 12:09 |
quote:Door de nieuwe banden zou er ook langere remweg zijn waardoor uitremmen weer toe zou kunnen nemen. Maargoed, ze zeggen dat er zoveel nadelig veranderd, maar voorlopig reden ze snellere tijden op Bahrein dan vorig jaar ![]() | |
sanger | donderdag 8 maart 2007 @ 13:24 |
quote:En dat terwijl de banden 2 seconden langzamer moesten zijn ![]() | |
WEST | donderdag 8 maart 2007 @ 13:35 |
ach ze zeggen wel dat de auto's 2 seconden langzamer moeten zijn. Maar elk jaar zijn ze weer sneller. Willen ze dat echt aan banden willen leggen dan moeten ze gewoon compleet de auto's en alles wat erbij hangt bevriezen. En testen heeft dan alleen zin om jonkies een Superlicentie te geven en niet meer dan dat. | |
sexbierum | donderdag 8 maart 2007 @ 13:38 |
quote:Het probleem zit hem in de bocht voor het rechte stuk. Voor snelle bochten is veel downforce nodig. Dit betekent dat je niet in de vuile lucht van je voorganger kan rijden omdat je dan zelf downforce verlies. De afstand tussen de auto's is vervolgens te groot om op het rechte stuk goed te kunnen maken, ondanks het slipstreamen wat je daar wel kan doen. Een langzame bocht voor het rechte stuk leidt niet tot dit probleem. De afstand tussen de auto's in de bocht kan minimaal zijn en dus kan er een goede slipstream gepakt worden op het rechte stuk. Slipstreamen op het rechte stuk is dus geen enkel probleem. Het probleem van inhalen zit hem in de bocht voor het rechte stuk die de afstand tussen de auto's grotendeels bepaald. Nu zijn er mensen die hard schreeuwen om "power boost" en dat soort dingen. Kan werken, maar 9 van de 10 keer zal ook de voorste coureur gebruik maken van het spul en dus leidt het tot niets. Coureurs met grote ballen kunnen meer verschil maken. Helaas stuiteren zij ook wel eens van de baan. Verschillende compounds gebruiken tijdens de race kan natuurlijk wel leiden tot veel inhaalacties, maar ook alleen wanneer de teams op verschillende momenten in de race gebruik maken van harde en zachte banden. Vroeger, toen je nog met een lege wagen mocht kwalificeren, had je tijdens de race nog wel eens leuke verschillen in strategie met als gevolg dat de racesnelheid van de polesitter veel lager kon zijn dan die van de achtervolgers doordat hij een pitstop minder wilde maken. Nu kwalificeert de top 10 zich echt in de volgorde van racesnelheid en dus gebeurt er niks. | |
Automatic_Rock | donderdag 8 maart 2007 @ 13:39 |
quote:Of ze verplichten dat iedere auto een bagagerek en skikoffer moet hebben... Dat remt ze ook wel af... | |
sexbierum | donderdag 8 maart 2007 @ 13:45 |
quote:Als je niet wil dat het sneller gaat, moet je geen wedstrijd organiseren. Er is niks mooiers dan de ontwikkeling van F1 auto's. (wil niet zeggen dat ik met alle ontwikkelingen even blij ben) Jammer genoeg is Mosley in staat om van de F1 een zielig jurkjes-verhaal te maken. | |
WEST | donderdag 8 maart 2007 @ 13:56 |
quote:Mee eens, ik zeg ook niet dat ik dat wil. F1 hoort een sport van technologie te zijn en niet van afremmende maatregelen. Maarja Mosley heeft soms een plaat voor z'n kop. Neemt niet weg dat Mosley ook wel goeie dingen gedaan heeft met name na de dood van Ratzenberger en Senna want sinsdien zijn er geen dodelijke F1 coureurs meer geweest. Hoogstens dat iemand zich bezeerd of een poot breekt in het ergste geval. quote:Tja ze zijn al begonnen met remlichten ![]() | |
ElmarO | donderdag 8 maart 2007 @ 14:05 |
quote:Bron En Trulli is lekker optimistisch. ![]() quote:Bron | |
WEST | donderdag 8 maart 2007 @ 14:07 |
quote:bron | |
WEST | donderdag 8 maart 2007 @ 14:09 |
quote:wel zo makkelijk zo. alleen ik had de kleur iets anders gedaan rood ofzo. | |
sanger | donderdag 8 maart 2007 @ 14:10 |
quote:Dat remt alleen de mietjes af | |
WEST | donderdag 8 maart 2007 @ 14:10 |
en Honda heeft weer een nieuwe testcoureurquote:bron | |
WEST | donderdag 8 maart 2007 @ 14:11 |
quote:je bedoeld dus Ralf S daarmee ![]() | |
ElmarO | donderdag 8 maart 2007 @ 14:14 |
quote:Inderdaad. Wit is nou niet echt opvallend. Vooral omdat de tekst op de band al wit is. | |
WEST | donderdag 8 maart 2007 @ 14:18 |
quote:en een witte stip is met de snelheid niet duidelijk te zien, waar het met de rode wang in champcars juist duidelijk te zien is. | |
WEST | donderdag 8 maart 2007 @ 14:19 |
nieuwe deeltje staat klaar ![]() | |
sanger | donderdag 8 maart 2007 @ 14:19 |
quote:Door de snelheid zal het er uit gaan zien als een streep, maar die heeft iedereen al vanwege de bridgestone reclame. Hier verder: [F1] F1 nieuwtjes topic deel 16. Het aftellen is begonnen! |