Whehehequote:Op woensdag 28 februari 2007 22:14 schreef Atreidez het volgende:
Dat zou nog de enige uitzondering zijn. Al klinkt t te zot voor woorden dat een coureur een andere coureur moedwillig met hoge snelheid van de baan tikt
http://sport.fok.nl/sport.php/nieuws/34835quote:Op donderdag 1 maart 2007 07:54 schreef Kuukske het volgende:
Nog maar 3 weken tot het nieuwe seizoen begint
Die goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:50 schreef vosss het volgende:
Ow wacht, '78, toen was ik wel al geboren, maar scheet ik nog vrolijk elke dag mn luier vol
quote:les chronos à la mi journée, les voici...
1 MASSA Ferrari 1'29.989 44
2 KOVALAINEN Renault 1'30.384 46
3 FISICHELLA Renault 1'30.498 39
4 RAIKKONEN Ferrari 1'30.534 46
5 ALONSO McLaren 1'30.564 41
6 BARRICHELLO Honda 1’31.067 63
7 SPEED Toro Rosso 1'31.500 66
8 COULTHARD Red Bull 1'31.589 40
9 WEBBER Red Bull 1'31.742 34
10 KUBICA BMW 1'31.751 73
11 SCHUMACHER Toyota 1’31.791 39
12 BUTTON Honda 1’31.887 37
13 HEIDFELD BMW 1'31.845 50
14 DELAROSA McLaren 1'31.985 44
15 MONTAGNY Toyota 1'32.264 51
16 SATO Super Aguri 1'33.337 51
kun jij lezen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:55 schreef TJDoornbos het volgende:
Sato is zeker net pas op de baan want anders had die voor de RBR's gestaan net als Jens, Pedro, Robert en Nick trouwens!!
quote:Massa zet ronderecord neer in Bahrein
Felipe Massa heeft tijdens de ochtendsessie van de laatste testdag in Bahrein het ronderecord gebroken, dat op naam stond van zijn oude teamgenoot Michael Schumacher. Het oude ronderecord, is door Felipe Massa verbeterd met bijna drie tienden.
Massa zette deze snelle tijd neer tijdens een run die op de kwalificatie was gericht. Teamgenoot Kimi Raikkonen deed hetzelfde als Massa, alleen een half uur later, en er zat bijna een halve seconde verschil tussen de tijden van de twee nieuwe teamgenoten.
bronquote:De nieuwe Spyker ziet er fantastisch uit, maar dat is niet zonder slag of stoot tot stand gekomen. De oranje kleur heeft voor veel hoofdbrekens gezorgd.
Vorige week in Valencia kwam de kleur al beter over,,De kleur bleek heel anders op foto's en weer anders op tv over te komen. We hebben dus moeten experimenteren om de juiste samenstelling te vinden. Dat is gelukt”, vertelt Michiel Mol in de nieuwste uitgave van FORMULE 1 RaceReport.
Met de oude kleur moesten er bovendien drie lagen á acht kilo worden aangebracht, wat voor veel extra ballast zorgde. ,,Dat probleem is ook opgelost”, vervolgt Spykers Formule 1-directeur. ,,We hoeven nu nog maar één laag aan te brengen. En het mooie is dat het verschil met de vorige versie echt minimaal is.”
De grootste zorg bij Spyker was of de reclame-uitingen wel goed over zouden komen. Dat probleem lijkt opgelost. Goed nieuws voor Marcel Boekhoorn, die hoogstwaarschijnlijk ook met sponsornamen op de wagen komt.
Mol: ,,We zijn momenteel in gesprek over welke uitingen er op de auto komen. Dat kunnen bedrijven (bijvoorbeeld De Pers of Ouwehands Dierenpark, red.) van Marcel zijn, maar het is ook mogelijk dat relaties van Marcel zijn plekken innemen.”
bronquote:Diverse media meldden de afgelopen dagen dat er een vechtpartij geweest zou zijn tijdens de eerste testdag in Bahrein, tussen racecoureur Nick Heidfeld en testcoureur Sebastian Vettel. Een woordvoerster van BMW Sauber heeft tegenover F1Today.nl ontkend dat dit het geval zou zijn geweest.
De aanleiding voor de vechtpartij zou op het circuit liggen. Heidfeld zou een brake-test aan Vettel hebben gegeven, die op zijn beurt bij het terugkeren in de pits woedend was en een vuistslag aan Heidfeld uitgedeeld zou hebben. BMW ontkent dit met klem: "Het verhaal is absolute onzin en zelf verzonnen door iemand. We zullen de media die deze berichtgeving hebben gemeld dan ook aanpakken. We hebben geen idee wie begonnen is met deze onzin."
Knokken is een groot woord, maar waar rook is, is vuur. Ik vind het wel aannemelijk, Nick die zich bedreigd voelt door twee jonge honden als Kubica en Vettel. Daarbij nog wat frustratie door de betrouwbaarheid, en je hebt door een lullige actie op de baan een woordenwisseling, waarin misschien ook wel getrokken en geduwd is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
bron
Lijkt me ook niks voor zowel Sebas als Nick om te knokken moet ik zeggen. Kijk een Schumi of Alonso zie ik idd wel uithalen, DC wellicht ook nog maar die 2 niet!!
De moeilijke beginjaren van het team van Frank Williams zijn er voor het gemak niet bijgerekend? (1970-1978)quote:
Ik heb het puur over Wiliams Grand Prix.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:52 schreef 4-elements het volgende:
[..]
De moeilijke beginjaren van het team van Frank Williams zijn er voor het gemak niet bijgerekend? (1970-1978)
Tja, blijft een moeilijke discussie wat je als het begin van het huidige Williams team moet beschouwen. Zijn eerste stapjes met een De Tomaso in 1970? De eerste wagens onder zijn eigen naam in 1975 (Frank Williams Racing Cars) of het begin van het succes in 1978? Verder leuk stukje hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb het puur over Wiliams Grand Prix.
De jaren waar jij het over hebt is een team dat niet meer bestaat. Het van origine F2 team van Frank Williams is later opgegaan in Walter Wolf Racing. Dit team is midden/eind jaren 70 verkocht aan Fittipaldi (ik dacht 78 of 79) die verder ging onder de naam Fittipaldi Racing. Het team is opgehouden te bestaan in 1982.
In 1976 heeft Williams daar afscheid genomen bij Walter WEolf Racing om Williams Grand Prix op te zetten. Een nieuw team dus. En dat is het huidige Williams team.
Ik ben van mening dat je de persoon Frank Williams moet splitsen van het team. Dus puur naar het team kijken en niet naar de teambaas. Williams Grand Prix dus. Anders ga je de resultaten van twee totaal verschillende teams bij elkaar voegen, al hadden ze dezelfde eigenaar.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:24 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Tja, blijft een moeilijke discussie wat je als het begin van het huidige Williams team moet beschouwen. Zijn eerste stapjes met een De Tomaso in 1970? De eerste wagens onder zijn eigen naam in 1975 (Frank Williams Racing Cars) of het begin van het succes in 1978? Verder leuk stukje hoor![]()
zijn je E en R toetsen stuk?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:18 schreef TJDoornbos het volgende:
mooi stuk Sang
Nog opvallender is dat Massa zelfs met de oude Aero-spec sneller was dan Raikkonen met de nieuwe spec. Al was die dag het verschil ook het kleinst.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:36 schreef 4-elements het volgende:
Toch opvallend, Massa is bijna constant sneller dan Raikkonen. Ook vandaag weer een aardig gat. Nou mag ik daar geen conclusies aan verbinden, we weten immers niet of ze op een verschillend testschema zitten, maar toch...
Grappig dat je R het hier wel weer doetquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:28 schreef TJDoornbos het volgende:
ja di do n h t ni t m r
JB ken je geen gas geven ofzo![]()
Ik zal het in gedachten houden, al denk ik dat het veel lastiger is goede bronnen te vinden daarvoor. Maw, het is onnoemlijk veel werk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:12 schreef LeXX het volgende:
[..]
Grappig dat je R het hier wel weer doet.
Het blijft een lastig verhaal, of je die jaren van Williams mee moet nemen. Zodoende kun je bij het huidige Renault Benetton of zelfs Toleman meenemen, of Renault als motorenleverancier laten meetellen. Zodoende kom je weer op heel andere cijfers.
Als je kijkt naar meest efficiënte team is Williams de grote winnaar me dunkt. Ferrari scoort dan veel lager.
Wel leuk leesvoer. Misschien is een ideetje om een soort overzicht te maken van talentenjagers, waarin ik een grote rol toedicht aan Eddie Jordan, Giancarlo Minardi en Ken Tyrrell![]()
Internet is een goede bron, en anders heb ik hier wel een aantal boeken liggen....quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:15 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik zal het in gedachten houden, al denk ik dat het veel lastiger is goede bronnen te vinden daarvoor. Maw, het is onnoemlijk veel werk.
Bronquote:Super Aguri delay new car launch
Super Aguri have delayed the launch of their new car by 48 hours as they work hard to get it finished in time for the season opening Australian Grand Prix.
The Honda-powered team had originally been due to unveil their new SA07 in Tokyo on March 12, but will now launch it in the pitlane in Melbourne on March 14.
A statement issued by the team said: "Please accept our apologies for the change of launch date. We are working relentlessly to prepare our 2007 challenger, which will unfortunately not be available for presentation on the 12th March in Tokyo as originally planned."
As revealed by autosport.com last week, the delays to Super Aguri's plans revolve around a late crash-test for their new car and uncertainty about who their main sponsor will be - which could have a major impact on their colour scheme.
Race drivers Takuma Sato and Anthony Davidson will still attend the Honda press event in Tokyo on March 12, however.
Niet iedere testsessie is opengesteld voor publiek, kosten weet ik zo niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:34 schreef Bolter het volgende:
Vroeg mij af of iemand dit misschien weet:
Zoals bekend is geworden gaan ze op Spa testen 10-12 juli, zijn dit soort testen ook te bezoeken? En wat voor kosten zijn daar aan verbonden?
Ook benieuwdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Niet iedere testsessie is opengesteld voor publiek, kosten weet ik zo niet.
Heb het circuit een mailtje gestuurd.
Ik heb geen perskaart helaasquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:56 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ook benieuwdMisschien leuk om er een fok groepsreisje van te maken (jij had toch een perskaart
).
Wurz, Schumi, Kovalainenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:03 schreef Atreidez het volgende:
Even als vrijdagmiddag afwisseling, de namen aub
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Boven: Senna, ? en Villeneuvequote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:03 schreef Atreidez het volgende:
Even als vrijdagmiddag afwisseling, de namen aub
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Die onderste zijn vrij makkelijk: Broertjes Schumacher en Mika Hakkenen..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:03 schreef Atreidez het volgende:
Even als vrijdagmiddag afwisseling, de namen aub
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Beetje suf dat je alle antwoorden nog niet kan geven terwijl hierboven alles al gegeven isquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:20 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Die onderste zijn vrij makkelijk: Broertjes Schumacher en Mika Hakkenen..
Die bovenste: Senna en ?? en ??.
quote:Milieuorganistie ‘Friends of the Earth’ niet blij met milieuproject van Honda
Afgelopen week presenteerde Honda haar uiterst opvallende livery. De livery die een wereldbol voorstelt en waar geen één van de sponsors op te vinden is, is bedoeld om het wereldwijde publiek die de Formule 1 met zich meebrengt te wijzen op het milieu. Honda, die zich samen met Toyota sterk inzet om de wereld te wijzen op het terugbrengen van de CO2 uitstoot, doet dit in de Formule 1 omdat de meeste technieken die er in de Formule 1 ontwikkeld zijn, u ook in uw eigen auto vindt.
De Formule 1 blijft echter de meest vervuilende sport op aarde, waardoor de goede bedoelingen van Honda al gauw als ironisch worden beschouwd door veel mensen. Onder diegenen valt ook de milieuorganisatie ‘Friends of the Earth’. Dit netwerk van verschillende milieuorganisaties zei in de Engelse media over het project van Honda: “Wij vinden het ironisch dat Honda haar publiek wijst op de vervuiling van de aarde, aangezien zij zelf deelnemen aan de meest bevuilende sport op de wereld en daarmee een groot deel van het milieuprobleem voor hun rekening nemen.”
Wat die boomrukkers niet snappen is de FIA vele hectare boom plant. Daar hoor je die boomrukkers niet over.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:39 schreef LeXX het volgende:
[..]
Beetje suf dat je alle antwoorden nog niet kan geven terwijl hierboven alles al gegeven is![]()
OT: De linkse rakkers van Friends of the earth vinden het idee van Honda niet echt tof:
[..]
Bron
Ikzelf vind het gezeik van de bovenste plank. Alsof de F1 verantwoordelijk is voor merendeel van de vervuiling op aardeOok is de F1 bezig om beter met de energie om te springen, wat weer een bijdrage kan leveren aan de "gewone" autoindustrie.
Alsof de Olympische spelen niet milieuvervuilend zijn. Hoe wordt een zwembad op temperatuur gehouden, of het ijs bij het kunstschaatsen?![]()
Ik geloof dat ze dat pas sinds 97 doen. Ik heb het laatst nog ergens in een bericht gelezen, ik ga eens op zoek...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:12 schreef SimtekF1 het volgende:
Dat is een algemeen bekend feit.
Ik heb Olav dat al zo vaak horen zeggen vanaf 94.
quote:Formule 1 compenseert CO2 al sinds 1997
Honda presenteerde vandaag zijn nieuwe livery, waarmee het team aandacht vraagt voor de klimaatverandering en de uitstoot van broeikasgassen. Met een uitgekiende strategie en het compenseren van de uitstoot van schadelijke stoffen presenteert het team zich als de eerste 'klimaatneutrale' renstal in de Formule 1.
Een primeur heeft het team echter niet: in 2005 investeerde een project met een soortgelijk doel al in het Minardi-team: CO2neutraal.tv. En hoewel dit de vooralsnog oudste betrokkenheid betreft met een renstal is de klimaatpolitiek geen nieuw onderwerp in de koningsklasse van de autosport.
Al sinds 1997 investeert de FIA namelijk in de aanplant van nieuwe bomen voor elke ton CO2 die uitgestoten wordt in de Formule 1. Het betreft hier dan niet alleen de meer dan 100.000 liter bezine die de bolides per jaar bij elkaar verbruiken, maar ook het vliegverkeer dat nodig is voor het reizen naar de races toe.
Autosport.com merkt op dat de autosportbond zowel in de Formule 1 als het rallykampioenschap dit beleid jaarlijks doorlicht om aan de gestelde klimaatneutrale doelen te kunnen voldoen. Ook investeert de FIA in de bescherming van bestaande bossen ter compensatie van de uitstoot.
Jenson Button merkt in gesprek met Sky News op blij te zijn met de betrokkenheid van de FIA, wanneer hij op dit feit gewezen wordt. "Op dit moment is de Formule 1 klimaatneutraal. Dat willen wij echter niet als einddoel: we zouden juist klimaatpositief moeten worden", stelt de Britse coureur meteen een doel voor de toekomst.
Duurzaam ondernemen lijkt dè hit te zijn van de afgelopen paar jaar in het zakenleven. Hoewel de betrokkenheid bij Minardi nog kleinschalig was maakt Honda met de presentatie van vandaag een statement dat de grenzen van de sport ver te buiten gaat. Het bedrijft schuwt de maatschappelijke discussie over klimaatverandering niet.
Ik vind er niks ironisch aan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:47 schreef Atreidez het volgende:
Nou, de F1 probeert het verbruik van benzine terug te dringen e.d, maar ik gok dat dat meer is om een paar rondjes extra te kunnen rijden ipv een schoner milieuIk vond het persoonlijk ook Ironisch van Honda.. en daarbij vind ik t nog lelijk ook als je er langer naar kijkt.
Bron: RTLGP.nlquote:Zondag 4 maart
16.00-17.30 uur WK Superbike
22.20-23.20 uur Preview MotoGP
Vrijdag 9 maart
11.40-12.55 uur MotoGP kwalificatie Qatar
Zaterdag 10 maart
11.45-14.45 uur MotoGP race Qatar
[b]Zondag 11 maart
14.30-17.30 uur Moto GP race Qatar Herhaling
22.20-23.10 Preview Formule 1 2007
Zaterdag 17 maart
00.10-01.00 uur Preview Formule 1 Herhaling
03.55-05.10 uur Formule 1 kwalificatie Australië
13.55-15.10 uur Formule 1 kwalificatie Australië Herhaling
Zondag 18 maart
02.15-03.00 uur WTCC Brazilië
03.00-06.30 uur Formule 1 race Australië
12.15-13.00 uur WTCC Brazilië Herhaling
13.00-16.30 uur Formule 1 race Australië Herhaling
22.20-23.00 uur Formule 1 samenvatting Australië
Zaterdag 24 maart
12.55-14.15 uur MotoGP kwalificatie Spanje
20.30-21.00 uur RTL GP: Crashes
21.00-22.35 uur A1GP kwalificatie Mexico
Zondag 25 maart
12.45-15.25 uur MotoGP race Spanje
15.25-17.00 uur A1GP kwalificatie Mexico Herhaling
17.00-17.30 uur RTL GP: Crashes
22.00-00.30 A1GP race Mexico
Dat fietsen met doping kan me weinig schelen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:24 schreef 4-elements het volgende:
Weinig vrije zondagen meer vanaf nu. Veel autosport en wielrennen!![]()
ik ook, want nog 10 dagen en 13 uur beginnen de vrije trainingquote:Op maandag 5 maart 2007 09:32 schreef Horus het volgende:
Kan niet wachten tot de manager weer open gaat.
Bronquote:Honda komt nog voor Maleisië met update
De RA107 voldoet niet aan Honda's verwachtingen, zoveel is zeker nu er nog voor de Grand Prix van Maleisië een grote update komt. Het team vreest in Melbourne zelfs de derde kwalificatie niet te halen.
De wintertests zijn voor Honda niet bepaald naar wens verlopen. Binnen de kortste keren ging het gerucht dat de kopstukken van het team voor crisisberaad bijeen waren gekomen. Vervolgens ging het – met name in Bahrein – wel aardig, maar nog lang niet genoeg om een serieuze bedreiging te vormen voor Ferrari en McLaren.
In een poging het tij te keren komt Honda met de nodige nieuwe onderdelen, die eind maart voor het eerst op de auto zitten tijdens de test in Sepang. Dit heeft Honda's technisch-directeur Shuhei Nakamoto bevestigd. ,,Er komt een grote update en de ophanging wordt herzien”, vertelt hij tegenover Autosport.
Dat de renstal zo snel met een herziene versie van de bolide komt kan twee dingen betekenen. Of men weet waar het probleem zit, of het is een wanhopige poging meer snelheid te vinden. Het antwoord volgt ongetwijfeld in de loop van het seizoen.
De zaken staan er op dit moment zelfs zo slecht voor dat Honda er openlijk aan twijfelt of het in Australië snel genoeg zal zijn voor het derde deel van de kwalificatie. Anders gezegd: Nakamoto vreest dat de RA107 tekort komt voor een plek in de toptien. ,,Het wordt nog een hele klus om ons voor Q3 te plaatsen. We liggen namelijk wel voor op Red Bull en Toyota, maar achter op de rest.”
In de korte runs mag de renstal dan snelheid tekort komen, Nakamoto verwacht wel dat er punten gescoord kunnen worden in Melbourne. Over de langere runs is hij namelijk wel te spreken. ,,We hebben verschillende afstelling geprobeerd en Jenson en Rubens hebben er beiden één gevonden waar ze tevreden over zijn.”
dat laatste ben ik met je eensquote:Op maandag 5 maart 2007 12:26 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik moet niks
Ik kan trouwens ook niet wachten op de eerste winst van Jens in 2007 en de klop die Fisico van Heiki gaat krijgen!!
Een gezonde dosis optimisme.quote:
op sport.fok wordt je daarover geinformeerd.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:36 schreef appelsientje het volgende:
iemand zicht op hoe lang het nog duurt voor F1 manager open gaat?
Ja maar ik ze niks staan (behalve dat er aan gewerkt wordt.... )quote:Op maandag 5 maart 2007 14:40 schreef sanger het volgende:
[..]
op sport.fok wordt je daarover geinformeerd.
Dus er wordt nog aan gewerktquote:Op maandag 5 maart 2007 14:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja maar ik ze niks staan (behalve dat er aan gewerkt wordt.... )
Ja ik weet het, ben ongeduldig
Maar een kleine update.... dat zou wel prettig zijnquote:
pssst.... allang gelezenquote:
Typisch JPMquote:Pruett kwam uiteindelijk als vijfde aan de finish en had geen goed woord over voor de actie van Montoya. "Van alle mensen op de baan word je juist door je teamgenoot uitgeschakeld", zei een teleurgestelde Pruett. "Dit was een smerige actie."
achja, zo kun je van alle coureurs wel wat zeggen..., en een aantal coureurs in het bezonderquote:
Bronquote:Binnenkort remlichten in de F1?
De FIA is de laatste jaren druk doende om de veiligheid in de Formule 1 te verbeteren. Zo zijn de veiligheidseisen voor de auto's steeds hoger geworden en worden de alsmaar stijgende snelheden aan banden gelegd. Althans dat wordt geprobeerd. Daarnaast zijn op veel circuits de grindbakken vervangen door de veelal effectievere en veiligere uitloopstroken van asfalt. Het volgende agendapunt van de Internationale Automobiel Federatie zijn remlichten op de Formule 1-wagens.
Woordvoerders van de teams van Renault en Ferrari hebben inmiddels bevestigd dat zij in Bahrein inderdaad getest hebben met remlichten. De remlichten zouden de algemene veiligheid in de Formule 1 verder moeten verbeteren. Sinds een paar jaar is het gebruik van een achterlicht in de Formule 1 al verplicht, wanneer er in de regen gereden wordt en wanneer de auto's op de zogenaamde pit-limiter rijden. Met het remlicht zou het aantal functies van het achterlicht dus verder toenemen.
Wanneer de remlichten eventueel ingevoerd zouden kunnen worden is nog niet duidelijk. Een woordvoerder van Ferrari vertelde aan F1-Live.com dat zijn team "inderdaad getest heeft met de remlichten, maar dat dat slechts was voor de toekomst en niet voor komend seizoen". Een woordvoerster van Scuderia Toro Rosso vertelt echter aan Formule1/RaceReport dat de kans wel degelijk aanwezig is dat het gebruik van remlichten verplicht wordt gesteld in 2007. "Er wordt over gesproken, dus is het nog even afwachten wat er precies besloten wordt."
En zo lijkt de FIA steeds verder te gaan in hun zoektocht naar veiligheid in de koningsklasse van de autosport, zoals de Formule 1 ook wel eens wordt aangeduid. Nieuw dit jaar is in ieder geval het nieuwe GPS marshalling system op het stuur van de coureurs. Met dit systeem worden de coureurs met behulp van lampjes op het stuur gewaarschuwd als er ergens bijvoorbeeld met een gele vlag gezwaaid wordt. Voorheen zwaaiden alleen de marshalls langs de baan met de verschillende vlaggen, maar vanaf dit jaar zullen de coureurs de signalen tevens in hun cockpit te zien krijgen.
geweldig ideequote:Op maandag 5 maart 2007 18:23 schreef LeXX het volgende:
Om maar weer eens wat nieuws te posten:
[..]
Bron
En koplampen... de ultieme sportcar dan....quote:Op maandag 5 maart 2007 18:45 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
geweldig idee
Nu nog richtingaanwijzers en het feest is compleet
ach mis je maar een half uurquote:Op maandag 5 maart 2007 19:19 schreef nils7 het volgende:
[..]
Verdomme ik kom er net achter dat ik 18 maart tot 4:30u moet werken
Kga gewoon vragen of ik 10 voor 4 weg magquote:
was volgens mij alleen met GP4quote:Op maandag 5 maart 2007 22:41 schreef Atreidez het volgende:
Dat die lampjes op t stuur nu verplicht zijn kan wel, maar ik heb ze wel eerder gezien volgens mij.. Of was dat alleen in GP4
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:13 schreef WEST het volgende:
zoals het naar uit ziet ben ik het weekend alleen thuis
party time![]()
Goed plan, maar dan wel verschuifbare ofzoquote:Op maandag 5 maart 2007 19:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Of voorsorteervakken, voor als je wil inhalen![]()
tis alleen geen gezichtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:30 schreef Atreidez het volgende:
Ok, Mansell reed altijd erg snel met ze snor. Zou Heidfeld er een schepje bovenop willen doen?
[afbeelding]
Misschien scheert hij 'm pas af als hij zijn eerste Grand Prix heeft gewonnen? Net zoals John Watson destijdsquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:30 schreef Atreidez het volgende:
Ok, Mansell reed altijd erg snel met ze snor. Zou Heidfeld er een schepje bovenop willen doen?
[afbeelding]
Ik gok dat die foto zo rond 1980 genomen is.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:54 schreef sanger het volgende:
Harald Ertl?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:56 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ik gok dat die foto zo rond 1980 genomen is.
Dale Earnhardt, "The Intimidator"quote:
quote:
Zover was ikquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:44 schreef 4-elements het volgende:
Een tipje dan. Ik zou deze coureur ergens in Amerika zoeken.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Mensen dit is allemaal historisch geneuzel we willen F1 van nu!!
* TJDoornbos Belt de krantquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:49 schreef Spooky4u het volgende:
[..]een wonder
Ik ben het met TJ eens!
TT zegt genoeg!
Ja dusquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:54 schreef sasquatsch het volgende:
Hector Rebaque?
Film het anders en gooi het op Youtube!quote:
Mexicaans uiterlijk en een (bijna) verborgen Parmalat logo van de Brabhams begin jaren 80.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |