Maar een kleine update.... dat zou wel prettig zijnquote:
pssst.... allang gelezenquote:
Typisch JPMquote:Pruett kwam uiteindelijk als vijfde aan de finish en had geen goed woord over voor de actie van Montoya. "Van alle mensen op de baan word je juist door je teamgenoot uitgeschakeld", zei een teleurgestelde Pruett. "Dit was een smerige actie."
achja, zo kun je van alle coureurs wel wat zeggen..., en een aantal coureurs in het bezonderquote:
Bronquote:Binnenkort remlichten in de F1?
De FIA is de laatste jaren druk doende om de veiligheid in de Formule 1 te verbeteren. Zo zijn de veiligheidseisen voor de auto's steeds hoger geworden en worden de alsmaar stijgende snelheden aan banden gelegd. Althans dat wordt geprobeerd. Daarnaast zijn op veel circuits de grindbakken vervangen door de veelal effectievere en veiligere uitloopstroken van asfalt. Het volgende agendapunt van de Internationale Automobiel Federatie zijn remlichten op de Formule 1-wagens.
Woordvoerders van de teams van Renault en Ferrari hebben inmiddels bevestigd dat zij in Bahrein inderdaad getest hebben met remlichten. De remlichten zouden de algemene veiligheid in de Formule 1 verder moeten verbeteren. Sinds een paar jaar is het gebruik van een achterlicht in de Formule 1 al verplicht, wanneer er in de regen gereden wordt en wanneer de auto's op de zogenaamde pit-limiter rijden. Met het remlicht zou het aantal functies van het achterlicht dus verder toenemen.
Wanneer de remlichten eventueel ingevoerd zouden kunnen worden is nog niet duidelijk. Een woordvoerder van Ferrari vertelde aan F1-Live.com dat zijn team "inderdaad getest heeft met de remlichten, maar dat dat slechts was voor de toekomst en niet voor komend seizoen". Een woordvoerster van Scuderia Toro Rosso vertelt echter aan Formule1/RaceReport dat de kans wel degelijk aanwezig is dat het gebruik van remlichten verplicht wordt gesteld in 2007. "Er wordt over gesproken, dus is het nog even afwachten wat er precies besloten wordt."
En zo lijkt de FIA steeds verder te gaan in hun zoektocht naar veiligheid in de koningsklasse van de autosport, zoals de Formule 1 ook wel eens wordt aangeduid. Nieuw dit jaar is in ieder geval het nieuwe GPS marshalling system op het stuur van de coureurs. Met dit systeem worden de coureurs met behulp van lampjes op het stuur gewaarschuwd als er ergens bijvoorbeeld met een gele vlag gezwaaid wordt. Voorheen zwaaiden alleen de marshalls langs de baan met de verschillende vlaggen, maar vanaf dit jaar zullen de coureurs de signalen tevens in hun cockpit te zien krijgen.
geweldig ideequote:Op maandag 5 maart 2007 18:23 schreef LeXX het volgende:
Om maar weer eens wat nieuws te posten:
[..]
Bron
En koplampen... de ultieme sportcar dan....quote:Op maandag 5 maart 2007 18:45 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
geweldig idee
Nu nog richtingaanwijzers en het feest is compleet
ach mis je maar een half uurquote:Op maandag 5 maart 2007 19:19 schreef nils7 het volgende:
[..]
Verdomme ik kom er net achter dat ik 18 maart tot 4:30u moet werken
Kga gewoon vragen of ik 10 voor 4 weg magquote:
was volgens mij alleen met GP4quote:Op maandag 5 maart 2007 22:41 schreef Atreidez het volgende:
Dat die lampjes op t stuur nu verplicht zijn kan wel, maar ik heb ze wel eerder gezien volgens mij.. Of was dat alleen in GP4
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:13 schreef WEST het volgende:
zoals het naar uit ziet ben ik het weekend alleen thuis
party time![]()
Goed plan, maar dan wel verschuifbare ofzoquote:Op maandag 5 maart 2007 19:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Of voorsorteervakken, voor als je wil inhalen![]()
tis alleen geen gezichtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:30 schreef Atreidez het volgende:
Ok, Mansell reed altijd erg snel met ze snor. Zou Heidfeld er een schepje bovenop willen doen?
[afbeelding]
Misschien scheert hij 'm pas af als hij zijn eerste Grand Prix heeft gewonnen? Net zoals John Watson destijdsquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:30 schreef Atreidez het volgende:
Ok, Mansell reed altijd erg snel met ze snor. Zou Heidfeld er een schepje bovenop willen doen?
[afbeelding]
Ik gok dat die foto zo rond 1980 genomen is.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:54 schreef sanger het volgende:
Harald Ertl?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:56 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ik gok dat die foto zo rond 1980 genomen is.
Dale Earnhardt, "The Intimidator"quote:
quote:
Zover was ikquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:44 schreef 4-elements het volgende:
Een tipje dan. Ik zou deze coureur ergens in Amerika zoeken.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Mensen dit is allemaal historisch geneuzel we willen F1 van nu!!
* TJDoornbos Belt de krantquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:49 schreef Spooky4u het volgende:
[..]een wonder
Ik ben het met TJ eens!
TT zegt genoeg!
Ja dusquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:54 schreef sasquatsch het volgende:
Hector Rebaque?
Film het anders en gooi het op Youtube!quote:
Mexicaans uiterlijk en een (bijna) verborgen Parmalat logo van de Brabhams begin jaren 80.quote:
Die zwart/wit foto zette me op het verkeerde spoor..ik dacht eerst aan een Spanjaard of Italiaan, ook was ik niet zeker of het een Parmalat logo was.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Mexicaans uiterlijk en een (bijna) verborgen Parmalat logo van de Brabhams begin jaren 80.
Helaas had hij meer geld te besteden dan Jan Lammers, anders hadden misschien nog een leuk jaar kunnen hebben. Nu moest hij met een achterhaalde ATS achteraan rijden voordat hij werd vervangen door Slim Borgudd, die ook weer meer geld meebracht.
Niet helaas.....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:47 schreef WEST het volgende:
de historie kwis kan ook wel in een nieuw topic.
en wanneer krijgen wij autosport fans eens recht op een eigen subforum![]()
nou zet je poot eens stijf bij de FAquote:
Wij hebben weinig van doen met de FA'squote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:49 schreef WEST het volgende:
[..]
nou zet je poot eens stijf bij de FA
en veel autosport topics openen
En wat is dat plannetje als ik zo nieuwsgierig mag zijn?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Wij hebben weinig van doen met de FA's
Topics openen is het enige dat zou kunnen helpen.....ik heb ook wel een plannetje voor woensdag de 14de of donderdag de 15de...ik hoop alleen dat ik er echt de tijd voor heb.
Aagjequote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:54 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En wat is dat plannetje als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
Je kan het eventueel PM'en.
Daarom koos ik dus ook voor een zwart/wit fotoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:42 schreef sanger het volgende:
[..]
Die zwart/wit foto zette me op het verkeerde spoor..ik dacht eerst aan een Spanjaard of Italiaan, ook was ik niet zeker of het een Parmalat logo was.
Nog niets van gehoordquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:35 schreef Bolter het volgende:
Al bericht op dat mailtje naar Spa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |