abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46770948
quote:
BMW concerned about reliability issues

BMW Sauber's technical director Willy Rampf says the German squad must improve their reliability before the first race of the season in Australia.

The team have shown impressive pace during winter testing, leading most of their rivals to believe that they could be fighting for victories this year.

BMW's pace over long runs has only been bettered by Ferrari, but the German team have struggled with reliability problems.

Rampf admitted the problems, which forced Robert Kubica to stop on track twice during testing yesterday, are becoming "annoying", and he has urged the team to solve them before the season gets under way.

The Bahrain test is the final one before the start of the season.

"It is the gearbox. It is getting annoying now," Rampf told autosport.com during testing at Bahrain. "It is a mechanical problem inside and we really have to get on top of that.

"I know we have the speed but we really have to improve the reliability."

BMW tested some new aerodynamic components yesterday but Rampf admits the final package will not be ready until the race in Australia.

"We will have a complete configuration in Melbourne, because all the pieces are being made right now and here we have front and rear wing package and, yes, at the moment Kubica was quicker (with the older wing) but I think what he did in the long runs was pretty respectable," Rampf added.
Bron
pi_46772768
quote:
Ik vind hem nog aardig grof richting Ralf, volgens het filmpje is hij diegene die de dood van die marshall heeft veroorzaakt. Hij was er natuurlijk bij betrokken, maar keihard zeggen dat hij een dode op zijn geweten heeft en daarom die "Kitty litter" aangelegd moet worden vind ik een beetje te ver gaan.
  woensdag 28 februari 2007 @ 15:28:24 #103
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_46773866
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:58 schreef LeXX het volgende:

[..]

Ik vind hem nog aardig grof richting Ralf, volgens het filmpje is hij diegene die de dood van die marshall heeft veroorzaakt. Hij was er natuurlijk bij betrokken, maar keihard zeggen dat hij een dode op zijn geweten heeft en daarom die "Kitty litter" aangelegd moet worden vind ik een beetje te ver gaan.
klopt ja, maar volgens mij ging dit ook eerder richting de bocht 1 waar ralf vliegles nam
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_46774433
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:28 schreef WEST het volgende:

[..]

klopt ja, maar volgens mij ging dit ook eerder richting de bocht 1 waar ralf vliegles nam
Er werd eerst gefilmd in Bocht 1 met de opmerking Ralfs Favo vliegplek, daarom moet hier een grindbak komen, en in de andere bocht waar hij de dood van een marshall op zijn geweten had, weer een grindbak. Leuk dat je een eigen mening hebt, maar je hoeft niet keihard iemand anders te beschuldigen van doodslag vind ik in dit geval
  woensdag 28 februari 2007 @ 16:14:09 #105
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_46775595
quote:
Bahrein dag 2: Massa wederom snelste
Ferrari-rijder Felipe Massa heeft ook op de tweede testdag in Bahrein de snelste tijd laten noteren. De Braziliaan reed op het Sakhir International Circuit een tijd van 1.31.640 en was daarmee een halve seconde sneller dan McLaren-coureur Lewis Hamilton, die de tweede tijd op de klokken bracht. Kimi Raikkonen stuurde de andere Ferrari naar de derde tijd. De Fin was acht tienden trager dan zijn teamgenoot.


Massa reed zijn snelle tijd met het nieuwe aërodynamische pakket van Ferrari. Renault-rijder Heikki Kovalainen kwam alleen in de middag het circuit op. De auto van de Fin raakte dinsdag zwaar beschadigd bij een crash in de zevende bocht en het team had veel tijd nodig om de schade aan de R27-bolide te herstellen. Kovalainen reed slechts dertig ronden en was het einde van de dag nog geen tiende langzamer dan zijn teamgenoot Giancarlo Fisichella, die ruim honderd ronden reed.


Ralf Schumacher kon ook weer aan het werk. De Toyota-coureur liep dinsdag een rugblessure op, toen hij bij een spin hard over een kerbstone stuiterde, maar bleek na een goede nachtrust volledig hersteld. De testdag werd regelmatig onderbroken door een rode vlag, onder meer door problemen bij Ralfs teamgenoot, Jarno Trulli. Ook David Coulthard, Jenson Button, Pedro de la Rosa en Robert Kubica zorgden voor oponthoud. Kubica kampte dit keer met een hydraulisch lek.

Donderdag is de laatste testdag in Bahrein.
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
pi_46775815
Al zou een coureur dat op ze geweten willen hebben dan is dat nog moeilijk te realiseren, ws. alleen in een gele vlag situatie of door puur ongeluk.. Dat er marshalls geraakt worden door vliegende delen is meer de schuld van de baan of de marshall zelf, maar never van de coureur. Maargoed, ik vind Ralf zelf ook een kwal, dus meer als dit verdedig ik m niet
Where facts are few, experts are many.
pi_46776548
De timetable van vandaag:
Is not this the true romantic feeling - not to desire to escape life, but to prevent life from escaping you?
pi_46777318
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:18 schreef Atreidez het volgende:
Maargoed, ik vind Ralf zelf ook een kwal, dus meer als dit verdedig ik m niet
Whahahaha !!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 28 februari 2007 @ 17:20:11 #109
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_46778108
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:43 schreef LeXX het volgende:

[..]

Er werd eerst gefilmd in Bocht 1 met de opmerking Ralfs Favo vliegplek, daarom moet hier een grindbak komen, en in de andere bocht waar hij de dood van een marshall op zijn geweten had, weer een grindbak. Leuk dat je een eigen mening hebt, maar je hoeft niet keihard iemand anders te beschuldigen van doodslag vind ik in dit geval
zeg ik dat dan? tuurlijk is ralf niet verantwoordelijk voor de dood van de marshal (ik ben ook zelf marshal geweest op zandvoort dus ik weet wel waar ik over praat) wat Atreidez zegt dat het meer aan de baan ligt.

en verder verdedig ik ralf ook niet, want ik mag hem ook niet.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_46779452
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:20 schreef WEST het volgende:

[..]

zeg ik dat dan? tuurlijk is ralf niet verantwoordelijk voor de dood van de marshal (ik ben ook zelf marshal geweest op zandvoort dus ik weet wel waar ik over praat) wat Atreidez zegt dat het meer aan de baan ligt.

en verder verdedig ik ralf ook niet, want ik mag hem ook niet.
NOFI West, mijn "woede" was meer gericht op de makers van het filmpje.
  woensdag 28 februari 2007 @ 18:54:20 #111
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46780845
Er gaan geruchten dat Rosberg een 1.20.9 heeft gereden op Barcelona...
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_46783321
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 18:54 schreef sanger het volgende:
Er gaan geruchten dat Rosberg een 1.20.9 heeft gereden op Barcelona...
Die geruchten blijken dus niet te kloppen. Althans volgens autosport.com

  woensdag 28 februari 2007 @ 20:20:53 #113
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46784141
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:00 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Die geruchten blijken dus niet te kloppen. Althans volgens autosport.com

[afbeelding]
Klopt, ik heb de tijden ook al gezien zoals jij ze noemt

[Upd] Testdag 28-02-2007

Die geruchten gingen rond op Racefreaks...iemand daar had een livetiming site waar je transponders kon volgen. Leek me al niet superbetrouwbaar, maar goed....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_46784152
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:18 schreef Atreidez het volgende:
Al zou een coureur dat op ze geweten willen hebben dan is dat nog moeilijk te realiseren, ws. alleen in een gele vlag situatie of door puur ongeluk.. Dat er marshalls geraakt worden door vliegende delen is meer de schuld van de baan of de marshall zelf, maar never van de coureur. Maargoed, ik vind Ralf zelf ook een kwal, dus meer als dit verdedig ik m niet
Ricardo Patrese is strafrechtelijk vervolgd voor de dood van Ronny Peterson. Maar niet veroordeeld.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  woensdag 28 februari 2007 @ 20:45:12 #115
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46785076
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:21 schreef Argento het volgende:

[..]

Ricardo Patrese is strafrechtelijk vervolgd voor de dood van Ronny Peterson. Maar niet veroordeeld.
Bron?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_46787013
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:45 schreef sanger het volgende:

[..]

Bron?
quote:
Eventually, Patrese's best result during 1978 was a second place in Sweden but his involvement in the accident at Monza the same year in which Ronnie Peterson was fatally hurt meant a big blow to Patrese's career. Peterson had not been impressed Riccardo's blocking tactics at Anderstorp, while the other drivers also accused Patrese of dangerous driving. During the investigation he was not allowed to start at Watkins Glen, many drivers including Hunt and Lauda instrumental for the suspension. He returned behind the wheel for Canada. In the prolonged legal investigation so much a part of the Italian legal system he was much later cleared of any wrong-doing. These procedures you will also remember from the 1970 Monza events and also more recently from the black Imola weekend of 1994.


van forix.com
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_46788914
Dat zou nog de enige uitzondering zijn. Al klinkt t te zot voor woorden dat een coureur een andere coureur moedwillig met hoge snelheid van de baan tikt
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 28 februari 2007 @ 22:19:18 #118
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_46789120
Het bleek achteraf uit video beelden dat het waarschijnlijk James Hunt was die de aanleiding was voor het ongeluk van Peterson. Maar deze wees gelijk Patrese aan als schuldige. Anderen steunden hem daarbij, omdat hij tenslotte een wereldkampioen was. Onterecht mocht Patrese daarop niet meedoen tijdens de volgende race.

Just thought you should know...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_46791057
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:19 schreef 4-elements het volgende:
Het bleek achteraf uit video beelden dat het waarschijnlijk James Hunt was die de aanleiding was voor het ongeluk van Peterson. Maar deze wees gelijk Patrese aan als schuldige. Anderen steunden hem daarbij, omdat hij tenslotte een wereldkampioen was. Onterecht mocht Patrese daarop niet meedoen tijdens de volgende race.

Just thought you should know...
Hunt stond niet alleen in zijn beschuldiging van Patrese.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_46795679
Die beelden heb ik nooit gezien (ik was toen nog niet geboren ).
Staan die misschien ergens online? In een crash-compilatiefilmpje wellicht?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_46795690
Ow wacht, '78, toen was ik wel al geboren, maar scheet ik nog vrolijk elke dag mn luier vol
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_46797205
Nog maar 3 weken tot het nieuwe seizoen begint
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 1 maart 2007 @ 08:02:19 #123
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_46797262
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:14 schreef Atreidez het volgende:
Dat zou nog de enige uitzondering zijn. Al klinkt t te zot voor woorden dat een coureur een andere coureur moedwillig met hoge snelheid van de baan tikt
Whehehe
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  donderdag 1 maart 2007 @ 08:26:43 #124
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_46797484
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 07:54 schreef Kuukske het volgende:
Nog maar 3 weken tot het nieuwe seizoen begint
http://sport.fok.nl/sport.php/nieuws/34835

Kan niet wachten
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_46799319
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 01:50 schreef vosss het volgende:
Ow wacht, '78, toen was ik wel al geboren, maar scheet ik nog vrolijk elke dag mn luier vol
Die goeie ouwe tijd

Nog 14 dagen en dan begint t eerste F1 weekend
Where facts are few, experts are many.
pi_46799970
Massa heeft de snelheid er weer goed inzitten. Snelste tijd tot nu toe.
quote:
les chronos à la mi journée, les voici...

1 MASSA Ferrari 1'29.989 44
2 KOVALAINEN Renault 1'30.384 46
3 FISICHELLA Renault 1'30.498 39
4 RAIKKONEN Ferrari 1'30.534 46
5 ALONSO McLaren 1'30.564 41
6 BARRICHELLO Honda 1’31.067 63
7 SPEED Toro Rosso 1'31.500 66
8 COULTHARD Red Bull 1'31.589 40
9 WEBBER Red Bull 1'31.742 34
10 KUBICA BMW 1'31.751 73
11 SCHUMACHER Toyota 1’31.791 39
12 BUTTON Honda 1’31.887 37
13 HEIDFELD BMW 1'31.845 50
14 DELAROSA McLaren 1'31.985 44
15 MONTAGNY Toyota 1'32.264 51
16 SATO Super Aguri 1'33.337 51
  donderdag 1 maart 2007 @ 10:55:18 #127
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_46800041
Sato is zeker net pas op de baan want anders had die voor de RBR's gestaan net als Jens, Pedro, Robert en Nick trouwens!!
  donderdag 1 maart 2007 @ 11:11:23 #128
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46800449
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:55 schreef TJDoornbos het volgende:
Sato is zeker net pas op de baan want anders had die voor de RBR's gestaan net als Jens, Pedro, Robert en Nick trouwens!!
kun jij lezen?

Sato heeft meer ronden gereden dan de RBR's
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 1 maart 2007 @ 11:31:55 #129
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_46801011
quote:
Massa zet ronderecord neer in Bahrein

Felipe Massa heeft tijdens de ochtendsessie van de laatste testdag in Bahrein het ronderecord gebroken, dat op naam stond van zijn oude teamgenoot Michael Schumacher. Het oude ronderecord, is door Felipe Massa verbeterd met bijna drie tienden.

Massa zette deze snelle tijd neer tijdens een run die op de kwalificatie was gericht. Teamgenoot Kimi Raikkonen deed hetzelfde als Massa, alleen een half uur later, en er zat bijna een halve seconde verschil tussen de tijden van de twee nieuwe teamgenoten.
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
  donderdag 1 maart 2007 @ 11:32:11 #130
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_46801022
sow of ik lees het bericht idd ff goed

Sorry was ook met andere dingen bezig. Vraag me af wat ze dan beide testen want normaal is de SA sneller!
pi_46801593
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 11:31 schreef SupaMario het volgende:

[..]
Waar staat dat?
  donderdag 1 maart 2007 @ 12:15:26 #132
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_46802340
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 11:51 schreef flubub het volgende:

[..]

Waar staat dat?
F1 today.nl
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
pi_46802729
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 1 maart 2007 @ 12:28:16 #134
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_46802763
quote:
De nieuwe Spyker ziet er fantastisch uit, maar dat is niet zonder slag of stoot tot stand gekomen. De oranje kleur heeft voor veel hoofdbrekens gezorgd.

Vorige week in Valencia kwam de kleur al beter over,,De kleur bleek heel anders op foto's en weer anders op tv over te komen. We hebben dus moeten experimenteren om de juiste samenstelling te vinden. Dat is gelukt”, vertelt Michiel Mol in de nieuwste uitgave van FORMULE 1 RaceReport.

Met de oude kleur moesten er bovendien drie lagen á acht kilo worden aangebracht, wat voor veel extra ballast zorgde. ,,Dat probleem is ook opgelost”, vervolgt Spykers Formule 1-directeur. ,,We hoeven nu nog maar één laag aan te brengen. En het mooie is dat het verschil met de vorige versie echt minimaal is.”

De grootste zorg bij Spyker was of de reclame-uitingen wel goed over zouden komen. Dat probleem lijkt opgelost. Goed nieuws voor Marcel Boekhoorn, die hoogstwaarschijnlijk ook met sponsornamen op de wagen komt.

Mol: ,,We zijn momenteel in gesprek over welke uitingen er op de auto komen. Dat kunnen bedrijven (bijvoorbeeld De Pers of Ouwehands Dierenpark, red.) van Marcel zijn, maar het is ook mogelijk dat relaties van Marcel zijn plekken innemen.”
bron

Waarom zou Marcel Ouwehands erop zetten, ze komen echt niet vanuit Aussie naar Ouwehands om Skippy te zien

wel beter dat de kleuren verbeterd zijn!
  donderdag 1 maart 2007 @ 12:31:34 #135
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_46802864
quote:
Diverse media meldden de afgelopen dagen dat er een vechtpartij geweest zou zijn tijdens de eerste testdag in Bahrein, tussen racecoureur Nick Heidfeld en testcoureur Sebastian Vettel. Een woordvoerster van BMW Sauber heeft tegenover F1Today.nl ontkend dat dit het geval zou zijn geweest.

De aanleiding voor de vechtpartij zou op het circuit liggen. Heidfeld zou een brake-test aan Vettel hebben gegeven, die op zijn beurt bij het terugkeren in de pits woedend was en een vuistslag aan Heidfeld uitgedeeld zou hebben. BMW ontkent dit met klem: "Het verhaal is absolute onzin en zelf verzonnen door iemand. We zullen de media die deze berichtgeving hebben gemeld dan ook aanpakken. We hebben geen idee wie begonnen is met deze onzin."
bron

Lijkt me ook niks voor zowel Sebas als Nick om te knokken moet ik zeggen. Kijk een Schumi of Alonso zie ik idd wel uithalen, DC wellicht ook nog maar die 2 niet!!
pi_46803136
Uithalen naar een andere coureur zie ik niemand.. behalve naar Ralf natuurlijk Hoogstends een grote mond en drukke gebaren met de armen, maar een linkse directe ala Paul Tracy? Nee, zulke stoere jongens lopen er niet rond.. toch?
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 1 maart 2007 @ 12:46:06 #137
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_46803305
Ralf en broer zijn echt wel zo gestoord en Alonso spoort ook met de GP minder
pi_46804206
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 12:31 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

bron

Lijkt me ook niks voor zowel Sebas als Nick om te knokken moet ik zeggen. Kijk een Schumi of Alonso zie ik idd wel uithalen, DC wellicht ook nog maar die 2 niet!!
Knokken is een groot woord, maar waar rook is, is vuur. Ik vind het wel aannemelijk, Nick die zich bedreigd voelt door twee jonge honden als Kubica en Vettel. Daarbij nog wat frustratie door de betrouwbaarheid, en je hebt door een lullige actie op de baan een woordenwisseling, waarin misschien ook wel getrokken en geduwd is.
Dit overkomt de beste wel eens (letterlijk, Senna heeft Irvine eens te pakken gehad na een actie op de baan, Japan geloof ik ).
[Fantaseermodus] Maar dit kan ook een afleidingsmanouvre zijn om dat blauwe oog van Vettel te maskeren, omdat hij deze opgelopen heeft door zat van een boot te vallen, zoals Kimi [/Fantaseermodus]
  donderdag 1 maart 2007 @ 13:46:40 #139
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46805525
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 1 maart 2007 @ 13:52:40 #140
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_46805769
quote:
De moeilijke beginjaren van het team van Frank Williams zijn er voor het gemak niet bijgerekend? (1970-1978)
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  donderdag 1 maart 2007 @ 14:10:04 #141
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46806460
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 13:52 schreef 4-elements het volgende:

[..]

De moeilijke beginjaren van het team van Frank Williams zijn er voor het gemak niet bijgerekend? (1970-1978)
Ik heb het puur over Wiliams Grand Prix.

De jaren waar jij het over hebt is een team dat niet meer bestaat. Het van origine F2 team van Frank Williams is later opgegaan in Walter Wolf Racing. Dit team is midden/eind jaren 70 verkocht aan Fittipaldi (ik dacht 78 of 79) die verder ging onder de naam Fittipaldi Racing. Het team is opgehouden te bestaan in 1982.

In 1976 heeft Williams daar afscheid genomen bij Walter WEolf Racing om Williams Grand Prix op te zetten. Een nieuw team dus. En dat is het huidige Williams team.

[ Bericht 3% gewijzigd door sanger op 01-03-2007 14:19:53 ]
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 1 maart 2007 @ 14:18:11 #142
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_46806785
mooi stuk Sang
  donderdag 1 maart 2007 @ 14:24:35 #143
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_46807007
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 14:10 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik heb het puur over Wiliams Grand Prix.

De jaren waar jij het over hebt is een team dat niet meer bestaat. Het van origine F2 team van Frank Williams is later opgegaan in Walter Wolf Racing. Dit team is midden/eind jaren 70 verkocht aan Fittipaldi (ik dacht 78 of 79) die verder ging onder de naam Fittipaldi Racing. Het team is opgehouden te bestaan in 1982.

In 1976 heeft Williams daar afscheid genomen bij Walter WEolf Racing om Williams Grand Prix op te zetten. Een nieuw team dus. En dat is het huidige Williams team.
Tja, blijft een moeilijke discussie wat je als het begin van het huidige Williams team moet beschouwen. Zijn eerste stapjes met een De Tomaso in 1970? De eerste wagens onder zijn eigen naam in 1975 (Frank Williams Racing Cars) of het begin van het succes in 1978? Verder leuk stukje hoor
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  donderdag 1 maart 2007 @ 14:31:25 #144
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46807230
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 14:24 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Tja, blijft een moeilijke discussie wat je als het begin van het huidige Williams team moet beschouwen. Zijn eerste stapjes met een De Tomaso in 1970? De eerste wagens onder zijn eigen naam in 1975 (Frank Williams Racing Cars) of het begin van het succes in 1978? Verder leuk stukje hoor
Ik ben van mening dat je de persoon Frank Williams moet splitsen van het team. Dus puur naar het team kijken en niet naar de teambaas. Williams Grand Prix dus. Anders ga je de resultaten van twee totaal verschillende teams bij elkaar voegen, al hadden ze dezelfde eigenaar.

Maar zoals je eerder opmerkte is daarover te discusseren
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 1 maart 2007 @ 14:39:09 #145
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46807497
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 14:18 schreef TJDoornbos het volgende:
mooi stuk Sang
zijn je E en R toetsen stuk?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_46809022
En de uiteindelijke tijden van vandaag:



En leuk stukje sanger

[ Bericht 70% gewijzigd door ElmarO op 01-03-2007 15:38:08 ]
  donderdag 1 maart 2007 @ 15:28:30 #147
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_46809164
ja di do n h t ni t m r

JB ken je geen gas geven ofzo
  donderdag 1 maart 2007 @ 15:36:22 #148
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_46809466
Toch opvallend, Massa is bijna constant sneller dan Raikkonen. Ook vandaag weer een aardig gat. Nou mag ik daar geen conclusies aan verbinden, we weten immers niet of ze op een verschillend testschema zitten, maar toch...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  donderdag 1 maart 2007 @ 15:38:27 #149
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46809540
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 15:36 schreef 4-elements het volgende:
Toch opvallend, Massa is bijna constant sneller dan Raikkonen. Ook vandaag weer een aardig gat. Nou mag ik daar geen conclusies aan verbinden, we weten immers niet of ze op een verschillend testschema zitten, maar toch...
Nog opvallender is dat Massa zelfs met de oude Aero-spec sneller was dan Raikkonen met de nieuwe spec. Al was die dag het verschil ook het kleinst.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_46810994
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 15:28 schreef TJDoornbos het volgende:
ja di do n h t ni t m r

JB ken je geen gas geven ofzo
Grappig dat je R het hier wel weer doet .
Het blijft een lastig verhaal, of je die jaren van Williams mee moet nemen. Zodoende kun je bij het huidige Renault Benetton of zelfs Toleman meenemen, of Renault als motorenleverancier laten meetellen. Zodoende kom je weer op heel andere cijfers.
Als je kijkt naar meest efficiënte team is Williams de grote winnaar me dunkt. Ferrari scoort dan veel lager.
Wel leuk leesvoer. Misschien is een ideetje om een soort overzicht te maken van talentenjagers, waarin ik een grote rol toedicht aan Eddie Jordan, Giancarlo Minardi en Ken Tyrrell
  donderdag 1 maart 2007 @ 16:15:06 #151
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46811075
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 16:12 schreef LeXX het volgende:

[..]

Grappig dat je R het hier wel weer doet .
Het blijft een lastig verhaal, of je die jaren van Williams mee moet nemen. Zodoende kun je bij het huidige Renault Benetton of zelfs Toleman meenemen, of Renault als motorenleverancier laten meetellen. Zodoende kom je weer op heel andere cijfers.
Als je kijkt naar meest efficiënte team is Williams de grote winnaar me dunkt. Ferrari scoort dan veel lager.
Wel leuk leesvoer. Misschien is een ideetje om een soort overzicht te maken van talentenjagers, waarin ik een grote rol toedicht aan Eddie Jordan, Giancarlo Minardi en Ken Tyrrell
Ik zal het in gedachten houden, al denk ik dat het veel lastiger is goede bronnen te vinden daarvoor. Maw, het is onnoemlijk veel werk.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_46825625
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 16:15 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik zal het in gedachten houden, al denk ik dat het veel lastiger is goede bronnen te vinden daarvoor. Maw, het is onnoemlijk veel werk.
Internet is een goede bron, en anders heb ik hier wel een aantal boeken liggen....
pi_46839023
quote:
Super Aguri delay new car launch

Super Aguri have delayed the launch of their new car by 48 hours as they work hard to get it finished in time for the season opening Australian Grand Prix.

The Honda-powered team had originally been due to unveil their new SA07 in Tokyo on March 12, but will now launch it in the pitlane in Melbourne on March 14.

A statement issued by the team said: "Please accept our apologies for the change of launch date. We are working relentlessly to prepare our 2007 challenger, which will unfortunately not be available for presentation on the 12th March in Tokyo as originally planned."

As revealed by autosport.com last week, the delays to Super Aguri's plans revolve around a late crash-test for their new car and uncertainty about who their main sponsor will be - which could have a major impact on their colour scheme.

Race drivers Takuma Sato and Anthony Davidson will still attend the Honda press event in Tokyo on March 12, however.
Bron

En nog een filmpje van de testdag gisteren in Bahrein.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 14:34:05 #154
154880 Bolter
Awesomeness
pi_46846183
Vroeg mij af of iemand dit misschien weet:

Zoals bekend is geworden gaan ze op Spa testen 10-12 juli, zijn dit soort testen ook te bezoeken? En wat voor kosten zijn daar aan verbonden?
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  vrijdag 2 maart 2007 @ 14:36:32 #155
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46846285
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:34 schreef Bolter het volgende:
Vroeg mij af of iemand dit misschien weet:

Zoals bekend is geworden gaan ze op Spa testen 10-12 juli, zijn dit soort testen ook te bezoeken? En wat voor kosten zijn daar aan verbonden?
Niet iedere testsessie is opengesteld voor publiek, kosten weet ik zo niet.

Heb het circuit een mailtje gestuurd.

[ Bericht 5% gewijzigd door sanger op 02-03-2007 14:42:15 ]
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_46847044
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:36 schreef sanger het volgende:

[..]

Niet iedere testsessie is opengesteld voor publiek, kosten weet ik zo niet.

Heb het circuit een mailtje gestuurd.
Ook benieuwd Misschien leuk om er een fok groepsreisje van te maken (jij had toch een perskaart ).
Where facts are few, experts are many.
pi_46847292
Even als vrijdagmiddag afwisseling, de namen aub


Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:03:26 #158
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_46847302
Ik heb wel een goeie videocamera
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:04:32 #159
154880 Bolter
Awesomeness
pi_46847347
Midden Boven: Schumi, Rechtsonder: Rosberg?
Linksboven, aan de oren: Wurz?
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:05:02 #160
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46847366
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:56 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ook benieuwd Misschien leuk om er een fok groepsreisje van te maken (jij had toch een perskaart ).
Ik heb geen perskaart helaas

Misschien is het vrij toegankelijk, misschien tegen betaling of helemaal niet toegankelijk.

We wachten de reactie gewoon af!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:06:32 #161
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46847424
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:03 schreef Atreidez het volgende:
Even als vrijdagmiddag afwisseling, de namen aub

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Wurz, Schumi, Kovalainen
Schumi & Schumacher, Rosberg

Zoiets?

[ Bericht 2% gewijzigd door sanger op 02-03-2007 15:15:23 ]
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_46847477
Ik ga ff roken, als ik terug ben zet ik de antwoorden wel neer en mogen jullie zelf zien wat je goed had Dacht persoonlijk dat t makkelijker te raden was!
Where facts are few, experts are many.
pi_46847712
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:03 schreef Atreidez het volgende:
Even als vrijdagmiddag afwisseling, de namen aub

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Boven: Senna, ? en Villeneuve
Onder: Schumacher en Hakkinen
pi_46847716
Rechtsonder: Mika Hakkinen
Linksonder: M. Schumacher
Rechtsboven: Kovalainen
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:15:45 #165
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46847721
ben benieuwd!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_46847757
Simtek had nog de meeste goed

Senna, Alonso, Raiikonen,
M and R Schumacher, Hakkinen



Zo te zien trouwens, was Raiikonen toen al bezig met t slopen van ze eigen auto
Where facts are few, experts are many.
pi_46847936
Yeah.
Leuk idee trouwens, misschien een idee om vaker te doen.
pi_46852330
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:03 schreef Atreidez het volgende:
Even als vrijdagmiddag afwisseling, de namen aub

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Die onderste zijn vrij makkelijk: Broertjes Schumacher en Mika Hakkenen..

Die bovenste: Senna en ?? en ??.
pi_46852824
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 17:20 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Die onderste zijn vrij makkelijk: Broertjes Schumacher en Mika Hakkenen..

Die bovenste: Senna en ?? en ??.
Beetje suf dat je alle antwoorden nog niet kan geven terwijl hierboven alles al gegeven is

OT: De linkse rakkers van Friends of the earth vinden het idee van Honda niet echt tof:
quote:
Milieuorganistie ‘Friends of the Earth’ niet blij met milieuproject van Honda

Afgelopen week presenteerde Honda haar uiterst opvallende livery. De livery die een wereldbol voorstelt en waar geen één van de sponsors op te vinden is, is bedoeld om het wereldwijde publiek die de Formule 1 met zich meebrengt te wijzen op het milieu. Honda, die zich samen met Toyota sterk inzet om de wereld te wijzen op het terugbrengen van de CO2 uitstoot, doet dit in de Formule 1 omdat de meeste technieken die er in de Formule 1 ontwikkeld zijn, u ook in uw eigen auto vindt.

De Formule 1 blijft echter de meest vervuilende sport op aarde, waardoor de goede bedoelingen van Honda al gauw als ironisch worden beschouwd door veel mensen. Onder diegenen valt ook de milieuorganisatie ‘Friends of the Earth’. Dit netwerk van verschillende milieuorganisaties zei in de Engelse media over het project van Honda: “Wij vinden het ironisch dat Honda haar publiek wijst op de vervuiling van de aarde, aangezien zij zelf deelnemen aan de meest bevuilende sport op de wereld en daarmee een groot deel van het milieuprobleem voor hun rekening nemen.”

Bron


Ikzelf vind het gezeik van de bovenste plank. Alsof de F1 verantwoordelijk is voor merendeel van de vervuiling op aarde Ook is de F1 bezig om beter met de energie om te springen, wat weer een bijdrage kan leveren aan de "gewone" autoindustrie.
Alsof de Olympische spelen niet milieuvervuilend zijn. Hoe wordt een zwembad op temperatuur gehouden, of het ijs bij het kunstschaatsen?
pi_46852949
Ok, nu ik er nog eens goed naar gekeken heb denk ik dat die anderen Alonso en Kimi zijn.

(Alsonso leek op Schumacher. )
pi_46853073
Nou, de F1 probeert het verbruik van benzine terug te dringen e.d, maar ik gok dat dat meer is om een paar rondjes extra te kunnen rijden ipv een schoner milieu Ik vond het persoonlijk ook Ironisch van Honda.. en daarbij vind ik t nog lelijk ook als je er langer naar kijkt.
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 17:51:43 #172
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_46853203
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 17:39 schreef LeXX het volgende:

[..]

Beetje suf dat je alle antwoorden nog niet kan geven terwijl hierboven alles al gegeven is

OT: De linkse rakkers van Friends of the earth vinden het idee van Honda niet echt tof:
[..]


Bron


Ikzelf vind het gezeik van de bovenste plank. Alsof de F1 verantwoordelijk is voor merendeel van de vervuiling op aarde Ook is de F1 bezig om beter met de energie om te springen, wat weer een bijdrage kan leveren aan de "gewone" autoindustrie.
Alsof de Olympische spelen niet milieuvervuilend zijn. Hoe wordt een zwembad op temperatuur gehouden, of het ijs bij het kunstschaatsen?
Wat die boomrukkers niet snappen is de FIA vele hectare boom plant. Daar hoor je die boomrukkers niet over.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_46856720
Bron?
Where facts are few, experts are many.
pi_46871174
Dat is een algemeen bekend feit.
Ik heb Olav dat al zo vaak horen zeggen vanaf 94.
pi_46871332
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 09:12 schreef SimtekF1 het volgende:
Dat is een algemeen bekend feit.
Ik heb Olav dat al zo vaak horen zeggen vanaf 94.
Ik geloof dat ze dat pas sinds 97 doen. Ik heb het laatst nog ergens in een bericht gelezen, ik ga eens op zoek...

EDIT: Al gevonden:
quote:
Formule 1 compenseert CO2 al sinds 1997
Honda presenteerde vandaag zijn nieuwe livery, waarmee het team aandacht vraagt voor de klimaatverandering en de uitstoot van broeikasgassen. Met een uitgekiende strategie en het compenseren van de uitstoot van schadelijke stoffen presenteert het team zich als de eerste 'klimaatneutrale' renstal in de Formule 1.

Een primeur heeft het team echter niet: in 2005 investeerde een project met een soortgelijk doel al in het Minardi-team: CO2neutraal.tv. En hoewel dit de vooralsnog oudste betrokkenheid betreft met een renstal is de klimaatpolitiek geen nieuw onderwerp in de koningsklasse van de autosport.

Al sinds 1997 investeert de FIA namelijk in de aanplant van nieuwe bomen voor elke ton CO2 die uitgestoten wordt in de Formule 1. Het betreft hier dan niet alleen de meer dan 100.000 liter bezine die de bolides per jaar bij elkaar verbruiken, maar ook het vliegverkeer dat nodig is voor het reizen naar de races toe.

Autosport.com merkt op dat de autosportbond zowel in de Formule 1 als het rallykampioenschap dit beleid jaarlijks doorlicht om aan de gestelde klimaatneutrale doelen te kunnen voldoen. Ook investeert de FIA in de bescherming van bestaande bossen ter compensatie van de uitstoot.

Jenson Button merkt in gesprek met Sky News op blij te zijn met de betrokkenheid van de FIA, wanneer hij op dit feit gewezen wordt. "Op dit moment is de Formule 1 klimaatneutraal. Dat willen wij echter niet als einddoel: we zouden juist klimaatpositief moeten worden", stelt de Britse coureur meteen een doel voor de toekomst.

Duurzaam ondernemen lijkt dè hit te zijn van de afgelopen paar jaar in het zakenleven. Hoewel de betrokkenheid bij Minardi nog kleinschalig was maakt Honda met de presentatie van vandaag een statement dat de grenzen van de sport ver te buiten gaat. Het bedrijft schuwt de maatschappelijke discussie over klimaatverandering niet.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 11:13:30 #176
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_46872511
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 17:47 schreef Atreidez het volgende:
Nou, de F1 probeert het verbruik van benzine terug te dringen e.d, maar ik gok dat dat meer is om een paar rondjes extra te kunnen rijden ipv een schoner milieu Ik vond het persoonlijk ook Ironisch van Honda.. en daarbij vind ik t nog lelijk ook als je er langer naar kijkt.
Ik vind er niks ironisch aan.
Honda heeft altijd zuinige auto's gemaakt. Natuurlijk is hun F1-auto het minst zuinige wat ooit door Honda gemaakt is, maar je bereikt er wel een groot publiek mee.
En verder heeft Honda gewoon zuinige auto's, al zeker 10 jaar een hybride auto in hun programma, en naar ik meen het zuinigheidsrecord in handen met de Honda Insight.
En tevens halverwege/eind jaren 90 een zonne-auto gemaakt en daarmee die race in Australië gewonnen.

Lijkt mij dus dat Honda best recht van spreken heeft...
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  zaterdag 3 maart 2007 @ 12:48:50 #177
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_46874268
FF het programma van RTLGP deze maand hier neer dumpen
quote:
Zondag 4 maart
16.00-17.30 uur WK Superbike
22.20-23.20 uur Preview MotoGP

Vrijdag 9 maart
11.40-12.55 uur MotoGP kwalificatie Qatar

Zaterdag 10 maart
11.45-14.45 uur MotoGP race Qatar

[b]Zondag 11 maart

14.30-17.30 uur Moto GP race Qatar Herhaling
22.20-23.10 Preview Formule 1 2007

Zaterdag 17 maart
00.10-01.00 uur Preview Formule 1 Herhaling
03.55-05.10 uur Formule 1 kwalificatie Australië
13.55-15.10 uur Formule 1 kwalificatie Australië Herhaling


Zondag 18 maart
02.15-03.00 uur WTCC Brazilië
03.00-06.30 uur Formule 1 race Australië
12.15-13.00 uur WTCC Brazilië Herhaling
13.00-16.30 uur Formule 1 race Australië Herhaling
22.20-23.00 uur Formule 1 samenvatting Australië

Zaterdag 24 maart
12.55-14.15 uur MotoGP kwalificatie Spanje
20.30-21.00 uur RTL GP: Crashes
21.00-22.35 uur A1GP kwalificatie Mexico

Zondag 25 maart
12.45-15.25 uur MotoGP race Spanje
15.25-17.00 uur A1GP kwalificatie Mexico Herhaling
17.00-17.30 uur RTL GP: Crashes
22.00-00.30 A1GP race Mexico
Bron: RTLGP.nl

[ Bericht 1% gewijzigd door WEST op 04-03-2007 12:35:24 ]
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zaterdag 3 maart 2007 @ 23:24:50 #178
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_46892120
Weinig vrije zondagen meer vanaf nu. Veel autosport en wielrennen!
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  zaterdag 3 maart 2007 @ 23:29:54 #179
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_46892303
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 23:24 schreef 4-elements het volgende:
Weinig vrije zondagen meer vanaf nu. Veel autosport en wielrennen!
Dat fietsen met doping kan me weinig schelen.

maar elk weekend auto of motorsport
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_46898708
Nog twee weken
Calmer than you are
pi_46900116
RTL GP: Crashes ?
  zondag 4 maart 2007 @ 11:36:35 #182
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_46900156
Kan niet wachten tot McLaren weer eens een overwinning gaat halen
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
pi_46932241
Kan niet wachten tot de manager weer open gaat.
(En natuurlijk tot McLaren weer eens een overwinning haalt )
  maandag 5 maart 2007 @ 10:53:54 #184
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_46933894
quote:
Op maandag 5 maart 2007 09:32 schreef Horus het volgende:
Kan niet wachten tot de manager weer open gaat.
ik ook, want nog 10 dagen en 13 uur beginnen de vrije training
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  maandag 5 maart 2007 @ 12:15:43 #185
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_46936205
Ik kan niet wachten tot de eerste Mercedes die gaat roken, en met voorkeur die van Nando
  maandag 5 maart 2007 @ 12:23:31 #186
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_46936423
TJ je moet iedereen met een schone lei laten beginnen.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  maandag 5 maart 2007 @ 12:26:19 #187
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_46936503
Ik moet niks

Ik kan trouwens ook niet wachten op de eerste winst van Jens in 2007 en de klop die Fisico van Heiki gaat krijgen!!
pi_46936616
quote:
Honda komt nog voor Maleisië met update

De RA107 voldoet niet aan Honda's verwachtingen, zoveel is zeker nu er nog voor de Grand Prix van Maleisië een grote update komt. Het team vreest in Melbourne zelfs de derde kwalificatie niet te halen.

De wintertests zijn voor Honda niet bepaald naar wens verlopen. Binnen de kortste keren ging het gerucht dat de kopstukken van het team voor crisisberaad bijeen waren gekomen. Vervolgens ging het – met name in Bahrein – wel aardig, maar nog lang niet genoeg om een serieuze bedreiging te vormen voor Ferrari en McLaren.

In een poging het tij te keren komt Honda met de nodige nieuwe onderdelen, die eind maart voor het eerst op de auto zitten tijdens de test in Sepang. Dit heeft Honda's technisch-directeur Shuhei Nakamoto bevestigd. ,,Er komt een grote update en de ophanging wordt herzien”, vertelt hij tegenover Autosport.

Dat de renstal zo snel met een herziene versie van de bolide komt kan twee dingen betekenen. Of men weet waar het probleem zit, of het is een wanhopige poging meer snelheid te vinden. Het antwoord volgt ongetwijfeld in de loop van het seizoen.

De zaken staan er op dit moment zelfs zo slecht voor dat Honda er openlijk aan twijfelt of het in Australië snel genoeg zal zijn voor het derde deel van de kwalificatie. Anders gezegd: Nakamoto vreest dat de RA107 tekort komt voor een plek in de toptien. ,,Het wordt nog een hele klus om ons voor Q3 te plaatsen. We liggen namelijk wel voor op Red Bull en Toyota, maar achter op de rest.”

In de korte runs mag de renstal dan snelheid tekort komen, Nakamoto verwacht wel dat er punten gescoord kunnen worden in Melbourne. Over de langere runs is hij namelijk wel te spreken. ,,We hebben verschillende afstelling geprobeerd en Jenson en Rubens hebben er beiden één gevonden waar ze tevreden over zijn.”
Bron
  maandag 5 maart 2007 @ 12:33:39 #189
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_46936693
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:26 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik moet niks

Ik kan trouwens ook niet wachten op de eerste winst van Jens in 2007 en de klop die Fisico van Heiki gaat krijgen!!
dat laatste ben ik met je eens

Go Heiki
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  maandag 5 maart 2007 @ 12:34:20 #190
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_46936708
Verstandig want nu is het nog beetje bagger met dat ding!!
  maandag 5 maart 2007 @ 12:38:18 #191
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_46936830
Ik kan niet wachten op Felipe's eerste wereldkampioenschap.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 5 maart 2007 @ 12:46:56 #192
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_46937087
Fir3fly wat heb je gesnoven
  maandag 5 maart 2007 @ 12:49:37 #193
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_46937183
Het maakt me niet uit wie wint eigenlijk, zolang we maar een mooie race te zien krijgen. Gelukkig zit dat meestal wel goed in Melbourne. Eindelijk zien we dan hoe de verhoudingen echt liggen.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  maandag 5 maart 2007 @ 13:05:43 #194
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_46937710
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Fir3fly wat heb je gesnoven
Een gezonde dosis optimisme.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_46937799
Where facts are few, experts are many.
  maandag 5 maart 2007 @ 13:16:41 #196
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_46938041
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:05 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Een gezonde dosis optimisme.
Dan ist goed
  maandag 5 maart 2007 @ 14:36:28 #197
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_46940719
iemand zicht op hoe lang het nog duurt voor F1 manager open gaat?
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  maandag 5 maart 2007 @ 14:40:16 #198
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46940849
quote:
Op maandag 5 maart 2007 14:36 schreef appelsientje het volgende:
iemand zicht op hoe lang het nog duurt voor F1 manager open gaat?
op sport.fok wordt je daarover geinformeerd.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 5 maart 2007 @ 14:45:09 #199
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_46941003
quote:
Op maandag 5 maart 2007 14:40 schreef sanger het volgende:

[..]

op sport.fok wordt je daarover geinformeerd.
Ja maar ik ze niks staan (behalve dat er aan gewerkt wordt.... )

Ja ik weet het, ben ongeduldig
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  maandag 5 maart 2007 @ 15:25:21 #200
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46942443
quote:
Op maandag 5 maart 2007 14:45 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ja maar ik ze niks staan (behalve dat er aan gewerkt wordt.... )

Ja ik weet het, ben ongeduldig
Dus er wordt nog aan gewerkt
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')