quote:Spyker past livery aan
[Nieuwe livery Spyker F1 - Spyker F1 Team] Spyker heeft haar shakedown vandaag op het circuit van Silverstone uitgevoerd in een aangepaste livery. De kleuren van de Spyker bolide zijn aangepast omdat de oranje livery die Spyker presenteerde niet goed overkwamen op foto's en televisie.
[Nieuwe livery Spyker F1 - Spyker F1 Team] Het oranje in de vorige livery bleek te fel en kleurde op foto's zelfs rood. De nieuwe livery is duidelijker en moet ervoor zorgen dat sponsoren beter te zien zijn. Bijkomend voordeel is dat voor de aangepaste livery slechts 1 laag verf is vereist, dit waren er eerst 3. Hiermee bespaart het team 16 kilogram aan gewicht.
De nieuwe livery heeft naast het oranje ook zwarte tinten gekregen. De kleur zwart was nog niet eerder op de bolides van Spyker F1 te zien.
Peter Gloudemans
F1News.nl
ik denk het niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:02 schreef LeXX het volgende:
Ik denk ook dat Ferrari er iets mee te maken heeft dat ze nu meer zwart-accenten in de livery hebben. De auto kon makkelijk verward worden met de Scharlaken bolide van hun vrienden en tevens motor-leverancier...
Ik mis een onderbouwingquote:
Waarom zouden ze daar dan wat van zeggen? En iedereen weet ook wel dat die motoren door Ferrari geleverd worden. Denk toch echt dat het dus het niet goed zien van de sponsers is + het NL-tintje wat niemand snapt als de wagen rood is.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:08 schreef LeXX het volgende:
[..]
Ik mis een onderbouwingIk vond de Spyker erg oranje/rood, op een bepaalde foto zie je de Ferrari en de Spyker achter elkaar rijden. Ze lijken (leken) erg veel op elkaar. Ik kan me voorstellen dat Ferrari hier wat van heeft gezegd, aangezien zij leverancier zijn van de motoren.
zoek de verschillen hehehequote:
nogal watquote:
Dat kan je ook zeggen als je er een Ferrari naast zetquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:27 schreef MIster911 het volgende:
De aerodynamics verschillen niet eens zo heel veel van elkaar![]()
Om te beginnen is de Arrows een two-keel en de Spyker een zero-keelquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:27 schreef MIster911 het volgende:
[..]
De aerodynamics verschillen niet eens zo heel veel van elkaar![]()
Ik vind dat zwart mooierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |