Zeg daar jij connecties hebt met het oosten van het land wil heul nie zeggen dat je dan ook direct aziaatisch bentquote:Op zondag 25 februari 2007 23:55 schreef DennisMoore het volgende:
*schriel*
Te laatquote:Op zondag 25 februari 2007 23:59 schreef Stroekie het volgende:
fipo
als je het heel lief aan hem vraagt wil L_G_E binnenkort vast nog wel weer eens een nieuwe poll makenquote:Op maandag 26 februari 2007 00:01 schreef Cahir het volgende:
jmmr dat je nie meer op de polls kan stemmen
Begint z'n naam ook met een D toevallig?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:55 schreef Ang3l het volgende:
en4ce: Ben blij dat je me herkend had. Vond het leuk je in het echt gezien te hebben!
gaan we char nadoen?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Begint z'n naam ook met een D toevallig?
Ben boos moest het weghalen maar wel begrip volquote:
Weggehaald nu blij., welkquote:Op maandag 26 februari 2007 00:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan heeft ze in elk geval meer aan dan die meneer in haar fobo![]()
Euhn... Kan vast nog wel, als je ze terug kunt vinden.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:01 schreef Cahir het volgende:
Je was weer in Elysium geweest ?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben tot uitputtens toe verwent op mijn verwendag vandaag, ik ben er doodop van
Je mag er ook gewoon hier antwoord op geven, hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 00:01 schreef Cahir het volgende:
Mag ik het wel gebruiken voor HETRO doeleinden aubquote:Op maandag 26 februari 2007 00:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee staan laten, hij's veel te leuk om alleen maar voor jezelf te houden![]()
Dat moest toch per PMquote:Op maandag 26 februari 2007 00:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je mag er ook gewoon hier antwoord op geven, hoor
Hebbertquote:Op maandag 26 februari 2007 00:19 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Mag ik het wel gebruiken voor HETRO doeleinden aub![]()
nee deze keer in Geldropquote:Op maandag 26 februari 2007 00:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je was weer in Elysium geweest ?
Dan vind ik het morgenochtend wel in m'n PM-boxquote:Op maandag 26 februari 2007 00:24 schreef Cahir het volgende:
Hmz k, heb wel ff weer 3 uur voorbereidtijd nodig![]()
maja, moet heb nog 1 uur de tijd om een kut toets te leren... waarom ging ik ook al weer op een christelijke school?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan vind ik het morgenochtend wel in m'n PM-box
Omdat het dan tenminste zin heeft te bidden voor tentamens?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:26 schreef Cahir het volgende:
maja, moet heb nog 1 uur de tijd om een kut toets te leren... waarom ging ik ook al weer op een christelijke school?![]()
![]()
Moet nu 20 testamenten(zo heet dat toch?) leren uit me bijbelquote:Op maandag 26 februari 2007 00:27 schreef NathaN het volgende:
[..]
Omdat het dan tenminste zin heeft te bidden voor tentamens?
ik wist niet eens dat Jim al in het bezit was van een rijbewijsquote:Op maandag 26 februari 2007 00:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
heeft er hier vanavond al iemand iets geschreven over Jim Bakkum?
http://www.nu.nl/news/988(...)dt_orkestbak_in.html
Damn, zelfs ik weet dat er maar 2 testamenten zijn. Noem je dat niet gewoon "boeken"?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:28 schreef Cahir het volgende:
Moet nu 20 testamenten(zo heet dat toch?) leren uit me bijbel![]()
Ookal mogen we de bijbels erbij houden, dan lukt het me nog steeds niet om die vragen te beantwoorden.. alles staat zo vaag in de bijbel![]()
alsof dat mij geholpen heeft op een gristelijke HBO opleidingquote:Op maandag 26 februari 2007 00:27 schreef NathaN het volgende:
[..]
Omdat het dan tenminste zin heeft te bidden voor tentamens?
Wat vergeven is enzo... allemaal van die zeer ingewikkelde vragen ><quote:Op maandag 26 februari 2007 00:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Damn, zelfs ik weet dat er maar 2 testamenten zijn. Noem je dat niet gewoon "boeken"?
Wat voor vragen krijg je dan? "Noem 3 argumenten waarom [Homo]'s zullen branden in de hel?"
Grease en een wegglijdende auto. Da's te makkelijk, toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
"Vergeven is mij een voldoende geven voor deze toets. Amen."quote:Op maandag 26 februari 2007 00:31 schreef Cahir het volgende:
Wat vergeven is enzo... allemaal van die zeer ingewikkelde vragen ><
Ja door de Lightning waren de remmen onklaar geraaktquote:Op maandag 26 februari 2007 00:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Grease en een wegglijdende auto. Da's te makkelijk, toch?
"Oh dear", says God, "I hadn't thought of that," and promptly vanishes in a puff of logic.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
"Vergeven is mij een voldoende geven voor deze toets. Amen."
Wrm heb jij een fobo gemaakt terwijl er 0,0 in staatquote:Op maandag 26 februari 2007 00:34 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
"Oh dear", says God, "I hadn't thought of that," and promptly vanishes in a puff of logic.
Waarom heb jij geen fobo?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:35 schreef Cahir het volgende:
Wrm heb jij een fobo gemaakt terwijl er 0,0 in staat?
Gelukkig helpen wij je dan herinneren.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:38 schreef Cahir het volgende:
Ik zit hier pas 1 maand ofzodan denk je er nog niet aan
En een foto erin, natuurlijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:42 schreef Cahir het volgende:
tis me geluktnu nog ff met de default settings klooien
het begin is erquote:Op maandag 26 februari 2007 00:42 schreef Cahir het volgende:
tis me geluktnu nog ff met de default settings klooien
Lees maar 1870 topics terug, dan heb je helemaal geen fotoboekinfo nodig.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:35 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wrm heb jij een fobo gemaakt terwijl er 0,0 in staat?
link plsquote:Op maandag 26 februari 2007 00:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Lees maar 1870 topics terug, dan heb je helemaal geen fotoboekinfo nodig..
gelukkig staat dit topic in ONZquote:Op maandag 26 februari 2007 00:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben een slechte gids, 3 van de 5 jongens die ik afgezwaaaid heb naar de universiteit dit jaar, zijn er nu al mee gestopt, zucht en dat na al mijn geduldige opvang en adviezen
en gisteren leek het met de huidige groep ook niet veel beter te gaan, er lagen er zelfs 2 op de bank elkaar op de bank te huggen dat er eentje uitriep "niet zó hard in mijn tepel bijten"
mijn zaak wordt er ook niet beter op dat er 3 van de welpen die ik voreger bij mij bij de scouting had toen ik daar welpenleider was, nu HOMO geworden zijn, de rest is misschien gewoon nog te jong
Ik wordt met pek en veren uit mijn dorp gejaagd als men hoort dat ik homo's kweek
Ik zie dus nu echt een compleet laboratorium voor me waarin je met een witte jas en reageerbuisjes homootjes kweekt.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik wordt met pek en veren uit mijn dorp gejaagd als men hoort dat ik homo's kweek
Maar TheaterMaMa lijkt helemaal niet op Ton Lensinkquote:Op maandag 26 februari 2007 00:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik zie dus nu echt een compleet laboratorium voor me waarin je met een witte jas en reageerbuisjes homootjes kweekt.
ik wil wel eens een avondje de cam aanlatenquote:Op maandag 26 februari 2007 00:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik zie dus nu echt een compleet laboratorium voor me waarin je met een witte jas en reageerbuisjes homootjes kweekt.
dze link kwam ik niet in OP tegen hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 00:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe's gewoon in de OP kijken en dan pas vragen![]()
krijgen we dan ook het grobbekuiken te zien ?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik wil wel eens een avondje de cam aanlaten![]()
maar deze welquote:Op maandag 26 februari 2007 00:53 schreef Cahir het volgende:
[..]
dze link kwam ik niet in OP tegen hoor
[HOMO] 1108 - gelukkig hebben we de foto's nog!
ff een serieuse vraag he, is het verkleden als vrouw een fetish van je of?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik wil wel eens een avondje de cam aanlaten![]()
Wat heeft TiTaTovenaar ermee te maken?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:52 schreef Stroekie het volgende:
Maar TheaterMaMa lijkt helemaal niet op Ton Lensink![]()
Nou in mijn beleving was dat luchtkasteel ook een groot laboratorium met bluisjes en rokende opstellingen en het willen veranderen van aardbesiënquote:Op maandag 26 februari 2007 00:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wat heeft TiTaTovenaar ermee te maken?
Omdat ik met m'n vriendje bij m'n beste vriendin was?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waarom is ie niet hier dan of op msn?
nee dat doe ik alleen heel soms met carnaval en nog minder soms in theaterprogramma'squote:Op maandag 26 februari 2007 00:54 schreef Cahir het volgende:
[..]
ff een serieuse vraag he, is het verkleden als vrouw een fetish van je of?
ik ga naar CDP, oscars kijkenquote:Op maandag 26 februari 2007 01:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee dat doe ik alleen heel soms met carnaval en nog minder soms in theaterprogramma's
De poort en 2 deuren zitten op slot. Succes.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ga naar CDP, oscars kijken
mocht ik daar nooit aangekomen zijn ben ik toch gaan slapen![]()
quote:
Hell yeah.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:31 schreef wonderer het volgende:
Ga je opblijven, GJ?
Gezelligquote:
Tofquote:Op maandag 26 februari 2007 01:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
GezelligWij hebben net chips en dip gehaald
Ik zit met commercials opgescheept in de commercials, veel ergerquote:Op maandag 26 februari 2007 01:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
TofIk zit met Rene Mioch opgescheept i/d commercials
COmmercials hebben een bepaalde tijd. Mioch vrees ik gaat lullen totdat hij het genoeg vind en niet tot de show weer begintquote:Op maandag 26 februari 2007 01:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit met commercials opgescheept in de commercials, veel erger
Nee ,quote:Op maandag 26 februari 2007 01:54 schreef wonderer het volgende:
FFF
Heb je nog genoeg geslapen eergister?
Jij heet geen FFF?quote:
Heeeej Wondererquote:Op maandag 26 februari 2007 01:54 schreef wonderer het volgende:
FFF
Heb je nog genoeg geslapen eergister?
Je moest nog een paar verhalen toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 02:02 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Heeeej Wonderer
Mwoah ietwat kortjes... maar dat heb ik vandaag ingehaald..
Alleen heb ik nu geen slaap *zucht* heerlijk zo'n verstoord bioritme...
quote:Op maandag 26 februari 2007 02:14 schreef wonderer het volgende:
Mag ook hoorIk heb flink aan het eerste verhaal zitten sleutelen vanmiddag. De zoen is een beetje veranderd. Als je daar tzt interesse in hebt, wil ik hem wel mailen.
Als het over dezelfde persoon gaat, klopt dat inderdaad niet. Maar ik leg de nadruk veel op ogen dus van iedereen komt zo'n beetje de oogkleur wel voorbij. De kleur is namelijk belangrijkquote:Op maandag 26 februari 2007 02:17 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja!!
Ow en volgens mij moet ik nog ergens een stukje oogkleur eruit filteren... in het ene verhaal heb je het over groene ogen en in het andere verhaal over bruine (dacht ik ineens te herinneren)
quote:Op maandag 26 februari 2007 02:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als het over dezelfde persoon gaat, klopt dat inderdaad niet. Maar ik leg de nadruk veel op ogen dus van iedereen komt zo'n beetje de oogkleur wel voorbij. De kleur is namelijk belangrijk
quote:Op maandag 26 februari 2007 02:52 schreef wonderer het volgende:
Als er niks gebeurt tussen je benen, houden ze vast wel snel op.
quote:Op maandag 26 februari 2007 03:08 schreef wonderer het volgende:
*chips & dip tevoorschijn haal*
EINDELIJK
Dan was het bij Cats veiliger, alhoewel daar de katten op m'n schoot sprongenquote:Op maandag 26 februari 2007 00:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
beroerd, ik wist niet welke vers de band tussen mens en god omschreefquote:Op maandag 26 februari 2007 13:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En hoe ging je proefwerk/tentamen vanochtend ?
niet ziek geworde? gelukkig maar tochquote:Op maandag 26 februari 2007 13:41 schreef Sunjammer het volgende:
*bijkom van weekend*
Goed slapen doet wonderen hoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
niet ziek geworde? gelukkig maar toch
Daar ga je nu ook OS X op installeren ?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:17 schreef Sunjammer het volgende:
Oh... en ik moest de kamerthermostaat resetten. Dat stomme ding hing gewoon.
Heerlijk, die digitale thermostaten.
Om The Digital Lifestyle compleet te maken? *LOL*quote:Op maandag 26 februari 2007 14:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar ga je nu ook OS X op installeren ?![]()
![]()
kreeg je de BSOD nogquote:Op maandag 26 februari 2007 14:17 schreef Sunjammer het volgende:
Oh... en ik moest de kamerthermostaat resetten. Dat stomme ding hing gewoon.
Heerlijk, die digitale thermostaten.
Maar goed ook. Ik ben namelijk niet op tv geweest (zoals CDP) en heb niet geslet (zoals Ang3l)quote:
doe dat maar als je de 4 plankjes hout uit Uden hebt ontvangenquote:Op maandag 26 februari 2007 14:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Moet ik ook mijn weekendgebeurtenissen nog op papier zetten of geloven jullie het wel?
Niet? Dat valt me van je tegen.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar goed ook. Ik ben namelijk niet op tv geweest (zoals CDP) en heb niet geslet (zoals Ang3l)
Moet je niet doen. Is niet goed voor je.quote:
Het moet ooit dit worden. En nee, daar bedoel ik niet het vrouwmensch mee.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe dat maar als je de 4 plankjes hout uit Uden hebt ontvangen![]()
Whehe. Die heb ik in grenen.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het moet ooit dit worden. En nee, daar bedoel ik niet het vrouwmensch mee.
[afbeelding]
Kraakt ie?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:39 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Whehe. Die heb ik in grenen.
(Het bed, niet het vrouwmensch.)
gewoon dat klanten contact centrum helemaal gek bellen geeft echt resultaatquote:Op maandag 26 februari 2007 14:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het moet ooit dit worden. En nee, daar bedoel ik niet het vrouwmensch mee.
[afbeelding]
Mooi.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:42 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Tot nu toe nog geen last van gehad.
Controleer alleen wel even de schakelaars van de bedlampjes. Eentje was defect bij mij.quote:
Vooral voor je telefoonrekening.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:42 schreef Stroekie het volgende:
gewoon dat klanten contact centrum helemaal gek bellen geeft echt resultaat![]()
Ik ben bekend met telefoonterrorisme. Echter is me dat voor 378,- teveel moeite.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon dat klanten contact centrum helemaal gek bellen geeft echt resultaat![]()
Ik heb alleen dat ding in de achterkant.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:44 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Controleer alleen wel even de schakelaars van de bedlampjes. Eentje was defect bij mij.
neem een abbo, stuk voordeliger in dit soort gevallenquote:Op maandag 26 februari 2007 14:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben bekend met telefoonterrorisme. Echter is me dat voor 378,- teveel moeite.
Een beddenabbo?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
neem een abbo, stuk voordeliger in dit soort gevallen
Owh ok. Die heb ik dan weer niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb alleen dat ding in de achterkant.
Ik heb 2 bedlampjes die op zichzelf al duurder zijn dan de hele ombouw.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:47 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Owh ok. Die heb ik dan weer niet.
Whehe! How typical.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb 2 bedlampjes die op zichzelf al duurder zijn dan de hele ombouw.
Dan is dat bed van beton.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:56 schreef Cahir het volgende:
Als ik het goed begrijp;
een 2 pers. bed voor 378,- die niet kraakt? geloof ik nietzulke dingen kosten minstens 600 euro..
Bedombouw.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:56 schreef Cahir het volgende:
Als ik het goed begrijp;
een 2 pers. bed voor 378,- die niet kraakt? geloof ik nietzulke dingen kosten minstens 600 euro..
Zonder vrouwmensch?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:05 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Mijn relatief nieuwe bed..
Met keistevige houten balkjes (8x8 cm) ipv doorbuigende spaanplaat plankjes en een hoofdbord dat goed vastzit..
edit: nvmquote:Op maandag 26 februari 2007 15:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik voel een gemene-opmerkingen-aanval opkomen.
da's toch dagelijkse routine bij jou ?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik voel een gemene-opmerkingen-aanval opkomen.
tsjah, dat krijg je als er wel 'n vrouwmensch in komt te liggenquote:Op maandag 26 februari 2007 15:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat vind ik een prinsesjesbed.
Tip: leg een erwt onder 't matras. Dat houdt 't prinsessenspul op een afstand.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:17 schreef Adelante het volgende:
tsjah, dat krijg je als er wel 'n vrouwmensch in komt te liggen
Matras+bodem koop je er in principe toch los bij, naar voorkeur? 'k Heb gewoon 't standaard bijgeleverde matras+bodem genomen, omdat ik niet zo veeleisend ben op dat punt, 'k slaap wel altijd goed.quote:de matrassen zijn erg okee, dus de ombouw boeit niet zo veel.
En een bakje vliegen op het matras voor een kikker prins?quote:Tip: leg een erwt onder 't matras. Dat houdt 't prinsessenspul op een afstand.
Werkt dat?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:37 schreef Cahir het volgende:
En een bakje vliegen op het matras voor een kikker prins?
Zoals op je fobo?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:37 schreef Cahir het volgende:
een kikker prins?
ga je gang, we hebben er toch geen last vanquote:Op maandag 26 februari 2007 15:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mag ik ff gillen?
Dat zal je verbazen.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:59 schreef Cahir het volgende:
[..]
ga je gang, we hebben er toch geen last van
Ja, da's kikkerlikker.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:53 schreef Cahir het volgende:
wie bedoel je met hem? die man op de foto of..?
geef es een paar voorbeeldenquote:Op maandag 26 februari 2007 16:05 schreef DennisMoore het volgende:
Aan de inkoopkant zitten is leuk. Leveranciers die bij je slijmen..
Dus binnenkort ben jij een aantal balpennen rijker?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:05 schreef DennisMoore het volgende:
Aan de inkoopkant zitten is leuk. Leveranciers die bij je slijmen..
aan balpennen heb je niks, ik pak altijd de keycordsquote:Op maandag 26 februari 2007 16:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus binnenkort ben jij een aantal balpennen rijker?
Ik gebruik die dingen alleen nooit.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:09 schreef Cahir het volgende:
[..]
aan balpennen heb je niks, ik pak altijd de keycords![]()
ik ook niet, maar tis voor vermaak ter plekequote:Op maandag 26 februari 2007 16:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik gebruik die dingen alleen nooit.
Ik schrijf met vulpen.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dus binnenkort ben jij een aantal balpennen rijker?
U hebt gezocht op Mawnin:quote:Op maandag 26 februari 2007 16:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
je moet het meer door de Allo Allo bril zeggen, dan wordt het wel duidelijkerquote:Op maandag 26 februari 2007 16:43 schreef Cahir het volgende:
[..]
U hebt gezocht op Mawnin:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:43 schreef Cahir het volgende:
[..]
U hebt gezocht op Mawnin:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Meunin'.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:47 schreef Stroekie het volgende:
je moet het meer door de Allo Allo bril zeggen, dan wordt het wel duidelijker
![]()
I sew two hickers pissing down yeur coffee?quote:
Does yeur deug bite?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:00 schreef Stroekie het volgende:
Want ik gok dat Cahir Inspecteur Cleauseu niet uit de bioscoop kent
Ik doelde op Arthur Bostrom.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:06 schreef DennisMoore het volgende:
Denk niet dat jij Peter Sellers een week hebt meegemaakt..
Do yeu have a reum?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
I sew two hickers pissing down yeur coffee?
[..]
Does yeur deug bite?
Doet me aan een duitse reclame denkenquote:- A massage.
- A what?
- A massage!
- Ah, a message...
als je snel bent is het wellicht nog niet helemaal afgekoeldquote:Op maandag 26 februari 2007 17:14 schreef wonderer het volgende:
Met al dat gepraat over bedden heb ik zin om er weer in te kruipen
Nahquote:Op maandag 26 februari 2007 17:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je snel bent is het wellicht nog niet helemaal afgekoeld![]()
Voor sommigen onder ons is half tien al uitslapenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
NahWe werden allebei om negen uur wakker en ik had zoiets van "FUCK! Ik wil uitslapen!" (want vandaag is dus zeg maar onze zondag en gisteren waren we ook al om half tien op) en gelukkig ben ik toen weer in slaap gevallen.
1 minuut nadat ik wakker word ben ik meestal mijn droom al vergetenquote:Op maandag 26 februari 2007 18:19 schreef wonderer het volgende:
Half elf, zoiets. Maar toen wilde ik toch niet meer gaan slapen omdat ik bang was dat ik dan mijn droom zou vergeten.
Gelukkig heb ik daar geen last vanquote:Op maandag 26 februari 2007 18:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
1 minuut nadat ik wakker word ben ik meestal mijn droom al vergetenvoel me dan net als mijn oma als ze op bezoek is..
wat zonde... Dromen zijn mooiquote:Op maandag 26 februari 2007 18:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
1 minuut nadat ik wakker word ben ik meestal mijn droom al vergetenvoel me dan net als mijn oma als ze op bezoek is..
lucide dromen zijn pas mooiquote:Op maandag 26 februari 2007 18:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wat zonde... Dromen zijn mooi
Je kunt het trainen hoor
Nah, veel te veel moeite. Ik ga ook niet mijn eigen films maken om op tv te kunnen zienquote:
De ene heeft er meer moeite mee dan de ander.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, veel te veel moeite. Ik ga ook niet mijn eigen films maken om op tv te kunnen zienLaat mijn brein maar lekker werken, ik lig lui in bed.
Heb ze zelden. De laatste is ook heel lang geleden.quote:
Ik kan me echt perfect inlevenquote:
Daar heb ik ook nooit last van (hou je mond, Nate). Ik droom omdat ik wil weten waar mijn brein nou weer mee op de proppen komt. Zelf heb ik niet zoveel fantasie (niet bewust) dus als ik het zelf moet gaan doen, wordt het saai.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heb ze zelden. De laatste is ook heel lang geleden.
Het was een steeds terugkerende nachtmerrie, tot ik me de laatste keer bewust was dat ik weer dezelfde droom aan het dromen was. Toen heb ik hem gestuurd naar een bevredigender einde en dat was meteen de laatste keer dat ik die droom gehad heb.
Dan vertel eens waar je wel last van hebt?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nooit last van (hou je mond, Nate). Ik droom omdat ik wil weten waar mijn brein nou weer mee op de proppen komt. Zelf heb ik niet zoveel fantasie (niet bewust) dus als ik het zelf moet gaan doen, wordt het saai.
Handig voor een schrijverquote:Op maandag 26 februari 2007 18:38 schreef wonderer het volgende:
Zelf heb ik niet zoveel fantasie (niet bewust) dus als ik het zelf moet gaan doen, wordt het saai.
Spatjes.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan vertel eens waar je wel last van hebt?
Ja, niet dus. Ik word enorm beperkt door mijn rationele benadering en dat meen ik echt. Heel vervelend.quote:
Dan zou ik wel eens willen weten hoe je zou schrijven zonder die handicapquote:Op maandag 26 februari 2007 18:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, niet dus. Ik word enorm beperkt door mijn rationele benadering en dat meen ik echt. Heel vervelend.
Creativiteit en fantasie zijn ook spieren die je kunt trainen.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:47 schreef wonderer het volgende:
Ja, niet dus. Ik word enorm beperkt door mijn rationele benadering en dat meen ik echt. Heel vervelend.
Waarschijnlijk hoe ik zou dromenquote:Op maandag 26 februari 2007 18:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan zou ik wel eens willen weten hoe je zou schrijven zonder die handicap
Maar ook een fantasierijk verhaal heeft (al dan niet een eigen) logica nodig. Als een verhaal logisch niet klopt, deugt het niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:52 schreef wonderer het volgende:
Nathan, eens, en ik probeer het echt wel (met RPG vooral, goeie training) maar ik kan nooit echt iets "om het leuk" doen als het wat logica betreft niet klopt.
Ja, precies. En ik vind altijd wel iets om over te klagenquote:Op maandag 26 februari 2007 19:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar ook een fantasierijk verhaal heeft (al dan niet een eigen) logica nodig. Als een verhaal logisch niet klopt, deugt het niet.
Nee sorry. Kreeg wel van Scharrelnelis de opmerking dat ik 'm bijna aan het lachen had gemaaktquote:Op maandag 26 februari 2007 19:07 schreef wonderer het volgende:
Je hebt Abelkouw niet even voor me omgelegd?
Wie is er niet groot mee geworden?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:13 schreef Vlarp het volgende:
Eerst even eten.. aardappels met groente en vlees
Lone van Roosendaalquote:Op maandag 26 februari 2007 19:15 schreef wonderer het volgende:
Wie had je als Grisabella eigenlijk?
Ken d'r verder niet maar het klonk wel mooiquote:Op maandag 26 februari 2007 19:35 schreef wonderer het volgende:
Oeh, en, hoe was die?
Ja die vloog lekker pirouetterig over het toneelquote:Op maandag 26 februari 2007 19:48 schreef wonderer het volgende:
GelukkigVind het jammer dat ze niet van elke grisabella een liedje op de CD hebben gezet eigenlijk.
Dr Diavolo kon wel dansen he?
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wie is er niet groot mee geworden?
quote:Op maandag 26 februari 2007 18:19 schreef wonderer het volgende:
Half elf, zoiets. Maar toen wilde ik toch niet meer gaan slapen omdat ik bang was dat ik dan mijn droom zou vergeten.
Jij hebt de herinnering dan in de lakens zitten?quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij hebt de herinnering dan in de lakens zitten?
gevat hoorquote:
zit je met iets?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut
Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur
Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur
Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk
Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut
Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur
Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur
Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk
Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt
Ik ben mijn oude muziekcollectie aan het doorspitten.quote:
Ik vond het al eng wat hij postte.quote:
Héél speciaal. Water en vuur, liefde en haat, en ge-wel-di-ge sexquote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ang3l en ik hebben een speciale relatie
Je heet geen D toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Tja, met wie heeft hij dat niet?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Da's van Jules Deelder samen met Herman Broodquote:Op maandag 26 februari 2007 20:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik vond het al eng wat hij postte.
Dat jij hem begrijpt vind ik nog veel enger![]()
Met Piet Paulusma. Hij deed me helemaal niets toen ik hem zag met Carnavalquote:
Wie de f*ck is leuke Ralph dan weer?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's van Jules Deelder samen met Herman Brood
Ken je klassiekers en waardeer ze. Je vond Lauwe Pis ook al erg maar...eey hallo. Zelfs leuke Ralph heeft Lauwe Pis op zijn stickje staan
quote:
O da's de accountant van KPMG waar Dreamer de hele dag over zit te kwijlen. Ik was even naar zijn kantoor gegaan en mocht zijn stickje hebbenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wie de f*ck is leuke Ralph dan weer?
2 cents.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met Piet Paulusma. Hij deed me helemaal niets toen ik hem zag met Carnaval
Gelukkig. Er is nog hoop voor je...quote:Op maandag 26 februari 2007 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met Piet Paulusma. Hij deed me helemaal niets toen ik hem zag met Carnaval
Dan zeg ik: Ik hou niet van Gummbahquote:Op maandag 26 februari 2007 20:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En als ik zeg: Kutbeer Wijnand?
Dan zeg ik amen?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En als ik zeg: Kutbeer Wijnand?
Ik heb wel 50 centsquote:
Ik wist wel dat jij dat ook zou weten.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zeg ik: Ik hou niet van Gummbah
Hij wilde niks staven. Hij wilde het gestaafd hebben.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O da's de accountant van KPMG waar Dreamer de hele dag over zit te kwijlen. Ik was even naar zijn kantoor gegaan en mocht zijn stickje hebbenEn hij wilde vanalles "staven" zei ie
Och we voelen elkaar nou eenmaal aan he *voelt*quote:Op maandag 26 februari 2007 20:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij dat ook zou weten.
Ok SOMS is Gummbah wel leukquote:
Ja maar iedere keer als ik voel zit er een D tussen.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och we voelen elkaar nou eenmaal aan he *voelt*
O hij is de bottom? Mooi zoquote:Op maandag 26 februari 2007 20:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hij wilde niks staven. Hij wilde het gestaafd hebben.
Ok, je dweeptquote:En ik kwijl niet.
Hey, ik heb al weer ff geen D meer gehad hoor!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja maar iedere keer als ik voel zit er een D tussen.
Een week?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, ik heb al weer ff geen D meer gehad hoor!
(eigenlijk geeneen letter van het alfabet...What the fok is wrong with me?!)
*denkt* uhm.... *denkt nog eens* Zoietsquote:
Nee hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 20:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij weet ook wel dat het slecht is..
Pff.. ik stem voor Pussywagon.. als eerste naam!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*denkt* uhm.... *denkt nog eens* Zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |