Lone van Roosendaalquote:Op maandag 26 februari 2007 19:15 schreef wonderer het volgende:
Wie had je als Grisabella eigenlijk?
Ken d'r verder niet maar het klonk wel mooiquote:Op maandag 26 februari 2007 19:35 schreef wonderer het volgende:
Oeh, en, hoe was die?
Ja die vloog lekker pirouetterig over het toneelquote:Op maandag 26 februari 2007 19:48 schreef wonderer het volgende:
GelukkigVind het jammer dat ze niet van elke grisabella een liedje op de CD hebben gezet eigenlijk.
Dr Diavolo kon wel dansen he?
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wie is er niet groot mee geworden?
quote:Op maandag 26 februari 2007 18:19 schreef wonderer het volgende:
Half elf, zoiets. Maar toen wilde ik toch niet meer gaan slapen omdat ik bang was dat ik dan mijn droom zou vergeten.
Jij hebt de herinnering dan in de lakens zitten?quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij hebt de herinnering dan in de lakens zitten?
gevat hoorquote:
zit je met iets?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut
Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur
Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur
Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk
Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut
Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur
Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur
Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk
Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt
Ik ben mijn oude muziekcollectie aan het doorspitten.quote:
Ik vond het al eng wat hij postte.quote:
Héél speciaal. Water en vuur, liefde en haat, en ge-wel-di-ge sexquote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ang3l en ik hebben een speciale relatie
Je heet geen D toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Tja, met wie heeft hij dat niet?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Da's van Jules Deelder samen met Herman Broodquote:Op maandag 26 februari 2007 20:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik vond het al eng wat hij postte.
Dat jij hem begrijpt vind ik nog veel enger![]()
Met Piet Paulusma. Hij deed me helemaal niets toen ik hem zag met Carnavalquote:
Wie de f*ck is leuke Ralph dan weer?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's van Jules Deelder samen met Herman Brood
Ken je klassiekers en waardeer ze. Je vond Lauwe Pis ook al erg maar...eey hallo. Zelfs leuke Ralph heeft Lauwe Pis op zijn stickje staan
quote:
O da's de accountant van KPMG waar Dreamer de hele dag over zit te kwijlen. Ik was even naar zijn kantoor gegaan en mocht zijn stickje hebbenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wie de f*ck is leuke Ralph dan weer?
2 cents.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met Piet Paulusma. Hij deed me helemaal niets toen ik hem zag met Carnaval
Gelukkig. Er is nog hoop voor je...quote:Op maandag 26 februari 2007 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met Piet Paulusma. Hij deed me helemaal niets toen ik hem zag met Carnaval
Dan zeg ik: Ik hou niet van Gummbahquote:Op maandag 26 februari 2007 20:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En als ik zeg: Kutbeer Wijnand?
Dan zeg ik amen?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En als ik zeg: Kutbeer Wijnand?
Ik heb wel 50 centsquote:
Ik wist wel dat jij dat ook zou weten.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zeg ik: Ik hou niet van Gummbah
Hij wilde niks staven. Hij wilde het gestaafd hebben.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O da's de accountant van KPMG waar Dreamer de hele dag over zit te kwijlen. Ik was even naar zijn kantoor gegaan en mocht zijn stickje hebbenEn hij wilde vanalles "staven" zei ie
Och we voelen elkaar nou eenmaal aan he *voelt*quote:Op maandag 26 februari 2007 20:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij dat ook zou weten.
Ok SOMS is Gummbah wel leukquote:
Ja maar iedere keer als ik voel zit er een D tussen.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och we voelen elkaar nou eenmaal aan he *voelt*
O hij is de bottom? Mooi zoquote:Op maandag 26 februari 2007 20:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hij wilde niks staven. Hij wilde het gestaafd hebben.
Ok, je dweeptquote:En ik kwijl niet.
Hey, ik heb al weer ff geen D meer gehad hoor!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja maar iedere keer als ik voel zit er een D tussen.
Een week?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, ik heb al weer ff geen D meer gehad hoor!
(eigenlijk geeneen letter van het alfabet...What the fok is wrong with me?!)
*denkt* uhm.... *denkt nog eens* Zoietsquote:
Nee hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 20:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij weet ook wel dat het slecht is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |