U hebt gezocht op Mawnin:quote:Op maandag 26 februari 2007 16:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
je moet het meer door de Allo Allo bril zeggen, dan wordt het wel duidelijkerquote:Op maandag 26 februari 2007 16:43 schreef Cahir het volgende:
[..]
U hebt gezocht op Mawnin:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:43 schreef Cahir het volgende:
[..]
U hebt gezocht op Mawnin:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Meunin'.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:47 schreef Stroekie het volgende:
je moet het meer door de Allo Allo bril zeggen, dan wordt het wel duidelijker
![]()
I sew two hickers pissing down yeur coffee?quote:
Does yeur deug bite?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:00 schreef Stroekie het volgende:
Want ik gok dat Cahir Inspecteur Cleauseu niet uit de bioscoop kent
Ik doelde op Arthur Bostrom.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:06 schreef DennisMoore het volgende:
Denk niet dat jij Peter Sellers een week hebt meegemaakt..
Do yeu have a reum?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
I sew two hickers pissing down yeur coffee?
[..]
Does yeur deug bite?
Doet me aan een duitse reclame denkenquote:- A massage.
- A what?
- A massage!
- Ah, a message...
als je snel bent is het wellicht nog niet helemaal afgekoeldquote:Op maandag 26 februari 2007 17:14 schreef wonderer het volgende:
Met al dat gepraat over bedden heb ik zin om er weer in te kruipen
Nahquote:Op maandag 26 februari 2007 17:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je snel bent is het wellicht nog niet helemaal afgekoeld![]()
Voor sommigen onder ons is half tien al uitslapenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
NahWe werden allebei om negen uur wakker en ik had zoiets van "FUCK! Ik wil uitslapen!" (want vandaag is dus zeg maar onze zondag en gisteren waren we ook al om half tien op) en gelukkig ben ik toen weer in slaap gevallen.
1 minuut nadat ik wakker word ben ik meestal mijn droom al vergetenquote:Op maandag 26 februari 2007 18:19 schreef wonderer het volgende:
Half elf, zoiets. Maar toen wilde ik toch niet meer gaan slapen omdat ik bang was dat ik dan mijn droom zou vergeten.
Gelukkig heb ik daar geen last vanquote:Op maandag 26 februari 2007 18:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
1 minuut nadat ik wakker word ben ik meestal mijn droom al vergetenvoel me dan net als mijn oma als ze op bezoek is..
wat zonde... Dromen zijn mooiquote:Op maandag 26 februari 2007 18:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
1 minuut nadat ik wakker word ben ik meestal mijn droom al vergetenvoel me dan net als mijn oma als ze op bezoek is..
lucide dromen zijn pas mooiquote:Op maandag 26 februari 2007 18:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wat zonde... Dromen zijn mooi
Je kunt het trainen hoor
Nah, veel te veel moeite. Ik ga ook niet mijn eigen films maken om op tv te kunnen zienquote:
De ene heeft er meer moeite mee dan de ander.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, veel te veel moeite. Ik ga ook niet mijn eigen films maken om op tv te kunnen zienLaat mijn brein maar lekker werken, ik lig lui in bed.
Heb ze zelden. De laatste is ook heel lang geleden.quote:
Ik kan me echt perfect inlevenquote:
Daar heb ik ook nooit last van (hou je mond, Nate). Ik droom omdat ik wil weten waar mijn brein nou weer mee op de proppen komt. Zelf heb ik niet zoveel fantasie (niet bewust) dus als ik het zelf moet gaan doen, wordt het saai.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heb ze zelden. De laatste is ook heel lang geleden.
Het was een steeds terugkerende nachtmerrie, tot ik me de laatste keer bewust was dat ik weer dezelfde droom aan het dromen was. Toen heb ik hem gestuurd naar een bevredigender einde en dat was meteen de laatste keer dat ik die droom gehad heb.
Dan vertel eens waar je wel last van hebt?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nooit last van (hou je mond, Nate). Ik droom omdat ik wil weten waar mijn brein nou weer mee op de proppen komt. Zelf heb ik niet zoveel fantasie (niet bewust) dus als ik het zelf moet gaan doen, wordt het saai.
Handig voor een schrijverquote:Op maandag 26 februari 2007 18:38 schreef wonderer het volgende:
Zelf heb ik niet zoveel fantasie (niet bewust) dus als ik het zelf moet gaan doen, wordt het saai.
Spatjes.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan vertel eens waar je wel last van hebt?
Ja, niet dus. Ik word enorm beperkt door mijn rationele benadering en dat meen ik echt. Heel vervelend.quote:
Dan zou ik wel eens willen weten hoe je zou schrijven zonder die handicapquote:Op maandag 26 februari 2007 18:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, niet dus. Ik word enorm beperkt door mijn rationele benadering en dat meen ik echt. Heel vervelend.
Creativiteit en fantasie zijn ook spieren die je kunt trainen.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:47 schreef wonderer het volgende:
Ja, niet dus. Ik word enorm beperkt door mijn rationele benadering en dat meen ik echt. Heel vervelend.
Waarschijnlijk hoe ik zou dromenquote:Op maandag 26 februari 2007 18:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan zou ik wel eens willen weten hoe je zou schrijven zonder die handicap
Maar ook een fantasierijk verhaal heeft (al dan niet een eigen) logica nodig. Als een verhaal logisch niet klopt, deugt het niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:52 schreef wonderer het volgende:
Nathan, eens, en ik probeer het echt wel (met RPG vooral, goeie training) maar ik kan nooit echt iets "om het leuk" doen als het wat logica betreft niet klopt.
Ja, precies. En ik vind altijd wel iets om over te klagenquote:Op maandag 26 februari 2007 19:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar ook een fantasierijk verhaal heeft (al dan niet een eigen) logica nodig. Als een verhaal logisch niet klopt, deugt het niet.
Nee sorry. Kreeg wel van Scharrelnelis de opmerking dat ik 'm bijna aan het lachen had gemaaktquote:Op maandag 26 februari 2007 19:07 schreef wonderer het volgende:
Je hebt Abelkouw niet even voor me omgelegd?
Wie is er niet groot mee geworden?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:13 schreef Vlarp het volgende:
Eerst even eten.. aardappels met groente en vlees
Lone van Roosendaalquote:Op maandag 26 februari 2007 19:15 schreef wonderer het volgende:
Wie had je als Grisabella eigenlijk?
Ken d'r verder niet maar het klonk wel mooiquote:Op maandag 26 februari 2007 19:35 schreef wonderer het volgende:
Oeh, en, hoe was die?
Ja die vloog lekker pirouetterig over het toneelquote:Op maandag 26 februari 2007 19:48 schreef wonderer het volgende:
GelukkigVind het jammer dat ze niet van elke grisabella een liedje op de CD hebben gezet eigenlijk.
Dr Diavolo kon wel dansen he?
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wie is er niet groot mee geworden?
quote:Op maandag 26 februari 2007 18:19 schreef wonderer het volgende:
Half elf, zoiets. Maar toen wilde ik toch niet meer gaan slapen omdat ik bang was dat ik dan mijn droom zou vergeten.
Jij hebt de herinnering dan in de lakens zitten?quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij hebt de herinnering dan in de lakens zitten?
gevat hoorquote:
zit je met iets?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut
Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur
Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur
Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk
Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut
Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur
Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur
Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk
Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt
Ik ben mijn oude muziekcollectie aan het doorspitten.quote:
Ik vond het al eng wat hij postte.quote:
Héél speciaal. Water en vuur, liefde en haat, en ge-wel-di-ge sexquote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ang3l en ik hebben een speciale relatie
Je heet geen D toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Tja, met wie heeft hij dat niet?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Da's van Jules Deelder samen met Herman Broodquote:Op maandag 26 februari 2007 20:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik vond het al eng wat hij postte.
Dat jij hem begrijpt vind ik nog veel enger![]()
Met Piet Paulusma. Hij deed me helemaal niets toen ik hem zag met Carnavalquote:
Wie de f*ck is leuke Ralph dan weer?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's van Jules Deelder samen met Herman Brood
Ken je klassiekers en waardeer ze. Je vond Lauwe Pis ook al erg maar...eey hallo. Zelfs leuke Ralph heeft Lauwe Pis op zijn stickje staan
quote:
O da's de accountant van KPMG waar Dreamer de hele dag over zit te kwijlen. Ik was even naar zijn kantoor gegaan en mocht zijn stickje hebbenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wie de f*ck is leuke Ralph dan weer?
2 cents.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met Piet Paulusma. Hij deed me helemaal niets toen ik hem zag met Carnaval
Gelukkig. Er is nog hoop voor je...quote:Op maandag 26 februari 2007 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met Piet Paulusma. Hij deed me helemaal niets toen ik hem zag met Carnaval
Dan zeg ik: Ik hou niet van Gummbahquote:Op maandag 26 februari 2007 20:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En als ik zeg: Kutbeer Wijnand?
Dan zeg ik amen?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En als ik zeg: Kutbeer Wijnand?
Ik heb wel 50 centsquote:
Ik wist wel dat jij dat ook zou weten.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zeg ik: Ik hou niet van Gummbah
Hij wilde niks staven. Hij wilde het gestaafd hebben.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O da's de accountant van KPMG waar Dreamer de hele dag over zit te kwijlen. Ik was even naar zijn kantoor gegaan en mocht zijn stickje hebbenEn hij wilde vanalles "staven" zei ie
Och we voelen elkaar nou eenmaal aan he *voelt*quote:Op maandag 26 februari 2007 20:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij dat ook zou weten.
Ok SOMS is Gummbah wel leukquote:
Ja maar iedere keer als ik voel zit er een D tussen.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och we voelen elkaar nou eenmaal aan he *voelt*
O hij is de bottom? Mooi zoquote:Op maandag 26 februari 2007 20:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hij wilde niks staven. Hij wilde het gestaafd hebben.
Ok, je dweeptquote:En ik kwijl niet.
Hey, ik heb al weer ff geen D meer gehad hoor!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja maar iedere keer als ik voel zit er een D tussen.
Een week?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, ik heb al weer ff geen D meer gehad hoor!
(eigenlijk geeneen letter van het alfabet...What the fok is wrong with me?!)
*denkt* uhm.... *denkt nog eens* Zoietsquote:
Nee hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 20:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij weet ook wel dat het slecht is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |