U hebt gezocht op Mawnin:quote:Op maandag 26 februari 2007 16:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
je moet het meer door de Allo Allo bril zeggen, dan wordt het wel duidelijkerquote:Op maandag 26 februari 2007 16:43 schreef Cahir het volgende:
[..]
U hebt gezocht op Mawnin:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:43 schreef Cahir het volgende:
[..]
U hebt gezocht op Mawnin:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Meunin'.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:47 schreef Stroekie het volgende:
je moet het meer door de Allo Allo bril zeggen, dan wordt het wel duidelijker
![]()
I sew two hickers pissing down yeur coffee?quote:
Does yeur deug bite?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:00 schreef Stroekie het volgende:
Want ik gok dat Cahir Inspecteur Cleauseu niet uit de bioscoop kent
Ik doelde op Arthur Bostrom.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:06 schreef DennisMoore het volgende:
Denk niet dat jij Peter Sellers een week hebt meegemaakt..
Do yeu have a reum?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
I sew two hickers pissing down yeur coffee?
[..]
Does yeur deug bite?
Doet me aan een duitse reclame denkenquote:- A massage.
- A what?
- A massage!
- Ah, a message...
als je snel bent is het wellicht nog niet helemaal afgekoeldquote:Op maandag 26 februari 2007 17:14 schreef wonderer het volgende:
Met al dat gepraat over bedden heb ik zin om er weer in te kruipen
Nahquote:Op maandag 26 februari 2007 17:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je snel bent is het wellicht nog niet helemaal afgekoeld![]()
Voor sommigen onder ons is half tien al uitslapenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
NahWe werden allebei om negen uur wakker en ik had zoiets van "FUCK! Ik wil uitslapen!" (want vandaag is dus zeg maar onze zondag en gisteren waren we ook al om half tien op) en gelukkig ben ik toen weer in slaap gevallen.
1 minuut nadat ik wakker word ben ik meestal mijn droom al vergetenquote:Op maandag 26 februari 2007 18:19 schreef wonderer het volgende:
Half elf, zoiets. Maar toen wilde ik toch niet meer gaan slapen omdat ik bang was dat ik dan mijn droom zou vergeten.
Gelukkig heb ik daar geen last vanquote:Op maandag 26 februari 2007 18:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
1 minuut nadat ik wakker word ben ik meestal mijn droom al vergetenvoel me dan net als mijn oma als ze op bezoek is..
wat zonde... Dromen zijn mooiquote:Op maandag 26 februari 2007 18:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
1 minuut nadat ik wakker word ben ik meestal mijn droom al vergetenvoel me dan net als mijn oma als ze op bezoek is..
lucide dromen zijn pas mooiquote:Op maandag 26 februari 2007 18:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wat zonde... Dromen zijn mooi
Je kunt het trainen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |