quote:Op maandag 26 februari 2007 02:14 schreef wonderer het volgende:
Mag ook hoorIk heb flink aan het eerste verhaal zitten sleutelen vanmiddag. De zoen is een beetje veranderd. Als je daar tzt interesse in hebt, wil ik hem wel mailen.
Als het over dezelfde persoon gaat, klopt dat inderdaad niet. Maar ik leg de nadruk veel op ogen dus van iedereen komt zo'n beetje de oogkleur wel voorbij. De kleur is namelijk belangrijkquote:Op maandag 26 februari 2007 02:17 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja!!
Ow en volgens mij moet ik nog ergens een stukje oogkleur eruit filteren... in het ene verhaal heb je het over groene ogen en in het andere verhaal over bruine (dacht ik ineens te herinneren)
quote:Op maandag 26 februari 2007 02:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als het over dezelfde persoon gaat, klopt dat inderdaad niet. Maar ik leg de nadruk veel op ogen dus van iedereen komt zo'n beetje de oogkleur wel voorbij. De kleur is namelijk belangrijk
quote:Op maandag 26 februari 2007 02:52 schreef wonderer het volgende:
Als er niks gebeurt tussen je benen, houden ze vast wel snel op.
quote:Op maandag 26 februari 2007 03:08 schreef wonderer het volgende:
*chips & dip tevoorschijn haal*
EINDELIJK
Dan was het bij Cats veiliger, alhoewel daar de katten op m'n schoot sprongenquote:Op maandag 26 februari 2007 00:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
heeft er hier vanavond al iemand iets geschreven over Jim Bakkum?
http://www.nu.nl/news/988(...)dt_orkestbak_in.html
beroerd, ik wist niet welke vers de band tussen mens en god omschreefquote:Op maandag 26 februari 2007 13:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En hoe ging je proefwerk/tentamen vanochtend ?
niet ziek geworde? gelukkig maar tochquote:Op maandag 26 februari 2007 13:41 schreef Sunjammer het volgende:
*bijkom van weekend*
Goed slapen doet wonderen hoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
niet ziek geworde? gelukkig maar toch
Daar ga je nu ook OS X op installeren ?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:17 schreef Sunjammer het volgende:
Oh... en ik moest de kamerthermostaat resetten. Dat stomme ding hing gewoon.
Heerlijk, die digitale thermostaten.
Om The Digital Lifestyle compleet te maken? *LOL*quote:Op maandag 26 februari 2007 14:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar ga je nu ook OS X op installeren ?![]()
![]()
kreeg je de BSOD nogquote:Op maandag 26 februari 2007 14:17 schreef Sunjammer het volgende:
Oh... en ik moest de kamerthermostaat resetten. Dat stomme ding hing gewoon.
Heerlijk, die digitale thermostaten.
Maar goed ook. Ik ben namelijk niet op tv geweest (zoals CDP) en heb niet geslet (zoals Ang3l)quote:
doe dat maar als je de 4 plankjes hout uit Uden hebt ontvangenquote:Op maandag 26 februari 2007 14:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Moet ik ook mijn weekendgebeurtenissen nog op papier zetten of geloven jullie het wel?
Niet? Dat valt me van je tegen.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar goed ook. Ik ben namelijk niet op tv geweest (zoals CDP) en heb niet geslet (zoals Ang3l)
Moet je niet doen. Is niet goed voor je.quote:
Het moet ooit dit worden. En nee, daar bedoel ik niet het vrouwmensch mee.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe dat maar als je de 4 plankjes hout uit Uden hebt ontvangen![]()
Whehe. Die heb ik in grenen.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het moet ooit dit worden. En nee, daar bedoel ik niet het vrouwmensch mee.
[afbeelding]
Kraakt ie?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:39 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Whehe. Die heb ik in grenen.
(Het bed, niet het vrouwmensch.)
gewoon dat klanten contact centrum helemaal gek bellen geeft echt resultaatquote:Op maandag 26 februari 2007 14:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het moet ooit dit worden. En nee, daar bedoel ik niet het vrouwmensch mee.
[afbeelding]
Mooi.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:42 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Tot nu toe nog geen last van gehad.
Controleer alleen wel even de schakelaars van de bedlampjes. Eentje was defect bij mij.quote:
Vooral voor je telefoonrekening.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:42 schreef Stroekie het volgende:
gewoon dat klanten contact centrum helemaal gek bellen geeft echt resultaat![]()
Ik ben bekend met telefoonterrorisme. Echter is me dat voor 378,- teveel moeite.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon dat klanten contact centrum helemaal gek bellen geeft echt resultaat![]()
Ik heb alleen dat ding in de achterkant.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:44 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Controleer alleen wel even de schakelaars van de bedlampjes. Eentje was defect bij mij.
neem een abbo, stuk voordeliger in dit soort gevallenquote:Op maandag 26 februari 2007 14:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben bekend met telefoonterrorisme. Echter is me dat voor 378,- teveel moeite.
Een beddenabbo?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
neem een abbo, stuk voordeliger in dit soort gevallen
Owh ok. Die heb ik dan weer niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb alleen dat ding in de achterkant.
Ik heb 2 bedlampjes die op zichzelf al duurder zijn dan de hele ombouw.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:47 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Owh ok. Die heb ik dan weer niet.
Whehe! How typical.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb 2 bedlampjes die op zichzelf al duurder zijn dan de hele ombouw.
Dan is dat bed van beton.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:56 schreef Cahir het volgende:
Als ik het goed begrijp;
een 2 pers. bed voor 378,- die niet kraakt? geloof ik nietzulke dingen kosten minstens 600 euro..
Bedombouw.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:56 schreef Cahir het volgende:
Als ik het goed begrijp;
een 2 pers. bed voor 378,- die niet kraakt? geloof ik nietzulke dingen kosten minstens 600 euro..
Zonder vrouwmensch?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:05 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Mijn relatief nieuwe bed..
Met keistevige houten balkjes (8x8 cm) ipv doorbuigende spaanplaat plankjes en een hoofdbord dat goed vastzit..
edit: nvmquote:Op maandag 26 februari 2007 15:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik voel een gemene-opmerkingen-aanval opkomen.
da's toch dagelijkse routine bij jou ?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik voel een gemene-opmerkingen-aanval opkomen.
tsjah, dat krijg je als er wel 'n vrouwmensch in komt te liggenquote:Op maandag 26 februari 2007 15:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat vind ik een prinsesjesbed.
Tip: leg een erwt onder 't matras. Dat houdt 't prinsessenspul op een afstand.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:17 schreef Adelante het volgende:
tsjah, dat krijg je als er wel 'n vrouwmensch in komt te liggen
Matras+bodem koop je er in principe toch los bij, naar voorkeur? 'k Heb gewoon 't standaard bijgeleverde matras+bodem genomen, omdat ik niet zo veeleisend ben op dat punt, 'k slaap wel altijd goed.quote:de matrassen zijn erg okee, dus de ombouw boeit niet zo veel.
En een bakje vliegen op het matras voor een kikker prins?quote:Tip: leg een erwt onder 't matras. Dat houdt 't prinsessenspul op een afstand.
Werkt dat?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:37 schreef Cahir het volgende:
En een bakje vliegen op het matras voor een kikker prins?
Zoals op je fobo?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:37 schreef Cahir het volgende:
een kikker prins?
ga je gang, we hebben er toch geen last vanquote:Op maandag 26 februari 2007 15:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mag ik ff gillen?
Dat zal je verbazen.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:59 schreef Cahir het volgende:
[..]
ga je gang, we hebben er toch geen last van
Ja, da's kikkerlikker.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:53 schreef Cahir het volgende:
wie bedoel je met hem? die man op de foto of..?
geef es een paar voorbeeldenquote:Op maandag 26 februari 2007 16:05 schreef DennisMoore het volgende:
Aan de inkoopkant zitten is leuk. Leveranciers die bij je slijmen..
Dus binnenkort ben jij een aantal balpennen rijker?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:05 schreef DennisMoore het volgende:
Aan de inkoopkant zitten is leuk. Leveranciers die bij je slijmen..
aan balpennen heb je niks, ik pak altijd de keycordsquote:Op maandag 26 februari 2007 16:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus binnenkort ben jij een aantal balpennen rijker?
Ik gebruik die dingen alleen nooit.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:09 schreef Cahir het volgende:
[..]
aan balpennen heb je niks, ik pak altijd de keycords![]()
ik ook niet, maar tis voor vermaak ter plekequote:Op maandag 26 februari 2007 16:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik gebruik die dingen alleen nooit.
Ik schrijf met vulpen.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dus binnenkort ben jij een aantal balpennen rijker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |