Whehe. Die heb ik in grenen.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het moet ooit dit worden. En nee, daar bedoel ik niet het vrouwmensch mee.
[afbeelding]
Kraakt ie?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:39 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Whehe. Die heb ik in grenen.
(Het bed, niet het vrouwmensch.)
gewoon dat klanten contact centrum helemaal gek bellen geeft echt resultaatquote:Op maandag 26 februari 2007 14:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het moet ooit dit worden. En nee, daar bedoel ik niet het vrouwmensch mee.
[afbeelding]
Mooi.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:42 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Tot nu toe nog geen last van gehad.
Controleer alleen wel even de schakelaars van de bedlampjes. Eentje was defect bij mij.quote:
Vooral voor je telefoonrekening.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:42 schreef Stroekie het volgende:
gewoon dat klanten contact centrum helemaal gek bellen geeft echt resultaat![]()
Ik ben bekend met telefoonterrorisme. Echter is me dat voor 378,- teveel moeite.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon dat klanten contact centrum helemaal gek bellen geeft echt resultaat![]()
Ik heb alleen dat ding in de achterkant.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:44 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Controleer alleen wel even de schakelaars van de bedlampjes. Eentje was defect bij mij.
neem een abbo, stuk voordeliger in dit soort gevallenquote:Op maandag 26 februari 2007 14:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben bekend met telefoonterrorisme. Echter is me dat voor 378,- teveel moeite.
Een beddenabbo?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
neem een abbo, stuk voordeliger in dit soort gevallen
Owh ok. Die heb ik dan weer niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb alleen dat ding in de achterkant.
Ik heb 2 bedlampjes die op zichzelf al duurder zijn dan de hele ombouw.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:47 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Owh ok. Die heb ik dan weer niet.
Whehe! How typical.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb 2 bedlampjes die op zichzelf al duurder zijn dan de hele ombouw.
Dan is dat bed van beton.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:56 schreef Cahir het volgende:
Als ik het goed begrijp;
een 2 pers. bed voor 378,- die niet kraakt? geloof ik nietzulke dingen kosten minstens 600 euro..
Bedombouw.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:56 schreef Cahir het volgende:
Als ik het goed begrijp;
een 2 pers. bed voor 378,- die niet kraakt? geloof ik nietzulke dingen kosten minstens 600 euro..
Zonder vrouwmensch?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:05 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Mijn relatief nieuwe bed..
Met keistevige houten balkjes (8x8 cm) ipv doorbuigende spaanplaat plankjes en een hoofdbord dat goed vastzit..
edit: nvmquote:Op maandag 26 februari 2007 15:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik voel een gemene-opmerkingen-aanval opkomen.
da's toch dagelijkse routine bij jou ?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik voel een gemene-opmerkingen-aanval opkomen.
tsjah, dat krijg je als er wel 'n vrouwmensch in komt te liggenquote:Op maandag 26 februari 2007 15:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat vind ik een prinsesjesbed.
Tip: leg een erwt onder 't matras. Dat houdt 't prinsessenspul op een afstand.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:17 schreef Adelante het volgende:
tsjah, dat krijg je als er wel 'n vrouwmensch in komt te liggen
Matras+bodem koop je er in principe toch los bij, naar voorkeur? 'k Heb gewoon 't standaard bijgeleverde matras+bodem genomen, omdat ik niet zo veeleisend ben op dat punt, 'k slaap wel altijd goed.quote:de matrassen zijn erg okee, dus de ombouw boeit niet zo veel.
En een bakje vliegen op het matras voor een kikker prins?quote:Tip: leg een erwt onder 't matras. Dat houdt 't prinsessenspul op een afstand.
Werkt dat?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:37 schreef Cahir het volgende:
En een bakje vliegen op het matras voor een kikker prins?
Zoals op je fobo?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:37 schreef Cahir het volgende:
een kikker prins?
ga je gang, we hebben er toch geen last vanquote:Op maandag 26 februari 2007 15:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mag ik ff gillen?
Dat zal je verbazen.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:59 schreef Cahir het volgende:
[..]
ga je gang, we hebben er toch geen last van
Ja, da's kikkerlikker.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:53 schreef Cahir het volgende:
wie bedoel je met hem? die man op de foto of..?
geef es een paar voorbeeldenquote:Op maandag 26 februari 2007 16:05 schreef DennisMoore het volgende:
Aan de inkoopkant zitten is leuk. Leveranciers die bij je slijmen..
Dus binnenkort ben jij een aantal balpennen rijker?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:05 schreef DennisMoore het volgende:
Aan de inkoopkant zitten is leuk. Leveranciers die bij je slijmen..
aan balpennen heb je niks, ik pak altijd de keycordsquote:Op maandag 26 februari 2007 16:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus binnenkort ben jij een aantal balpennen rijker?
Ik gebruik die dingen alleen nooit.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:09 schreef Cahir het volgende:
[..]
aan balpennen heb je niks, ik pak altijd de keycords![]()
ik ook niet, maar tis voor vermaak ter plekequote:Op maandag 26 februari 2007 16:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik gebruik die dingen alleen nooit.
Ik schrijf met vulpen.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dus binnenkort ben jij een aantal balpennen rijker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |