beroerd, ik wist niet welke vers de band tussen mens en god omschreefquote:Op maandag 26 februari 2007 13:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En hoe ging je proefwerk/tentamen vanochtend ?
niet ziek geworde? gelukkig maar tochquote:Op maandag 26 februari 2007 13:41 schreef Sunjammer het volgende:
*bijkom van weekend*
Goed slapen doet wonderen hoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
niet ziek geworde? gelukkig maar toch
Daar ga je nu ook OS X op installeren ?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:17 schreef Sunjammer het volgende:
Oh... en ik moest de kamerthermostaat resetten. Dat stomme ding hing gewoon.
Heerlijk, die digitale thermostaten.
Om The Digital Lifestyle compleet te maken? *LOL*quote:Op maandag 26 februari 2007 14:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar ga je nu ook OS X op installeren ?![]()
![]()
kreeg je de BSOD nogquote:Op maandag 26 februari 2007 14:17 schreef Sunjammer het volgende:
Oh... en ik moest de kamerthermostaat resetten. Dat stomme ding hing gewoon.
Heerlijk, die digitale thermostaten.
Maar goed ook. Ik ben namelijk niet op tv geweest (zoals CDP) en heb niet geslet (zoals Ang3l)quote:
doe dat maar als je de 4 plankjes hout uit Uden hebt ontvangenquote:Op maandag 26 februari 2007 14:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Moet ik ook mijn weekendgebeurtenissen nog op papier zetten of geloven jullie het wel?
Niet? Dat valt me van je tegen.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar goed ook. Ik ben namelijk niet op tv geweest (zoals CDP) en heb niet geslet (zoals Ang3l)
Moet je niet doen. Is niet goed voor je.quote:
Het moet ooit dit worden. En nee, daar bedoel ik niet het vrouwmensch mee.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe dat maar als je de 4 plankjes hout uit Uden hebt ontvangen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |