het begin is erquote:Op maandag 26 februari 2007 00:42 schreef Cahir het volgende:
tis me geluktnu nog ff met de default settings klooien
Lees maar 1870 topics terug, dan heb je helemaal geen fotoboekinfo nodig.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:35 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wrm heb jij een fobo gemaakt terwijl er 0,0 in staat?
link plsquote:Op maandag 26 februari 2007 00:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Lees maar 1870 topics terug, dan heb je helemaal geen fotoboekinfo nodig..
gelukkig staat dit topic in ONZquote:Op maandag 26 februari 2007 00:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben een slechte gids, 3 van de 5 jongens die ik afgezwaaaid heb naar de universiteit dit jaar, zijn er nu al mee gestopt, zucht en dat na al mijn geduldige opvang en adviezen
en gisteren leek het met de huidige groep ook niet veel beter te gaan, er lagen er zelfs 2 op de bank elkaar op de bank te huggen dat er eentje uitriep "niet zó hard in mijn tepel bijten"
mijn zaak wordt er ook niet beter op dat er 3 van de welpen die ik voreger bij mij bij de scouting had toen ik daar welpenleider was, nu HOMO geworden zijn, de rest is misschien gewoon nog te jong
Ik wordt met pek en veren uit mijn dorp gejaagd als men hoort dat ik homo's kweek
Ik zie dus nu echt een compleet laboratorium voor me waarin je met een witte jas en reageerbuisjes homootjes kweekt.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik wordt met pek en veren uit mijn dorp gejaagd als men hoort dat ik homo's kweek
Maar TheaterMaMa lijkt helemaal niet op Ton Lensinkquote:Op maandag 26 februari 2007 00:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik zie dus nu echt een compleet laboratorium voor me waarin je met een witte jas en reageerbuisjes homootjes kweekt.
ik wil wel eens een avondje de cam aanlatenquote:Op maandag 26 februari 2007 00:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik zie dus nu echt een compleet laboratorium voor me waarin je met een witte jas en reageerbuisjes homootjes kweekt.
dze link kwam ik niet in OP tegen hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 00:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe's gewoon in de OP kijken en dan pas vragen![]()
krijgen we dan ook het grobbekuiken te zien ?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik wil wel eens een avondje de cam aanlaten![]()
maar deze welquote:Op maandag 26 februari 2007 00:53 schreef Cahir het volgende:
[..]
dze link kwam ik niet in OP tegen hoor
[HOMO] 1108 - gelukkig hebben we de foto's nog!
ff een serieuse vraag he, is het verkleden als vrouw een fetish van je of?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik wil wel eens een avondje de cam aanlaten![]()
Wat heeft TiTaTovenaar ermee te maken?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:52 schreef Stroekie het volgende:
Maar TheaterMaMa lijkt helemaal niet op Ton Lensink![]()
Nou in mijn beleving was dat luchtkasteel ook een groot laboratorium met bluisjes en rokende opstellingen en het willen veranderen van aardbesiėnquote:Op maandag 26 februari 2007 00:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wat heeft TiTaTovenaar ermee te maken?
Omdat ik met m'n vriendje bij m'n beste vriendin was?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waarom is ie niet hier dan of op msn?
nee dat doe ik alleen heel soms met carnaval en nog minder soms in theaterprogramma'squote:Op maandag 26 februari 2007 00:54 schreef Cahir het volgende:
[..]
ff een serieuse vraag he, is het verkleden als vrouw een fetish van je of?
ik ga naar CDP, oscars kijkenquote:Op maandag 26 februari 2007 01:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee dat doe ik alleen heel soms met carnaval en nog minder soms in theaterprogramma's
De poort en 2 deuren zitten op slot. Succes.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ga naar CDP, oscars kijken
mocht ik daar nooit aangekomen zijn ben ik toch gaan slapen![]()
quote:
Hell yeah.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:31 schreef wonderer het volgende:
Ga je opblijven, GJ?
Gezelligquote:
Tofquote:Op maandag 26 februari 2007 01:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
GezelligWij hebben net chips en dip gehaald
Ik zit met commercials opgescheept in de commercials, veel ergerquote:Op maandag 26 februari 2007 01:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
TofIk zit met Rene Mioch opgescheept i/d commercials
COmmercials hebben een bepaalde tijd. Mioch vrees ik gaat lullen totdat hij het genoeg vind en niet tot de show weer begintquote:Op maandag 26 februari 2007 01:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit met commercials opgescheept in de commercials, veel erger
Nee ,quote:Op maandag 26 februari 2007 01:54 schreef wonderer het volgende:
FFF
Heb je nog genoeg geslapen eergister?
Jij heet geen FFF?quote:
Heeeej Wondererquote:Op maandag 26 februari 2007 01:54 schreef wonderer het volgende:
FFF
Heb je nog genoeg geslapen eergister?
Je moest nog een paar verhalen toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 02:02 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Heeeej Wonderer
Mwoah ietwat kortjes... maar dat heb ik vandaag ingehaald..
Alleen heb ik nu geen slaap *zucht* heerlijk zo'n verstoord bioritme...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |