Als jij dat topic aanmaakt, dan wil ik mijn buikje er wel posten hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 01:56 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Als één van drie [homo]'s van het eerste uur (met een andere nick, okee) eis ik dat er een speciaal [HOMO]-S&G jubilieum topic komt, met allemaal blote buikjes!
.
En dan "TS begint" zeggen zeker.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:34 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Als jij dat topic aanmaakt, dan wil ik mijn buikje er wel posten hoor
Nu zit je zelf mensen af te schrikken.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:17 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
[..]
Nou heb je 'm afgeschrikt.. Of hij denkt dat je met lijstje bedoelt dat-ie moet vertellen in welke provincie hij woont, of-ie bottom is of niet, wat voor nachtkleding hij draagt, etc.
.
Hoewel dat inderdaad wel een leuker lijstje zou zijn..
Andyvie maakt het topic aan en begint, de rest volgt.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:34 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Als jij dat topic aanmaakt, dan wil ik mijn buikje er wel posten hoor
Dat eis ik dan als één van de vier [homo]'s van het eerste uur.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:41 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
En dan "TS begint" zeggen zeker..
'T is middag, wonderer.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:18 schreef wonderer het volgende:
MOgguh heren
Jij bent veel te lang weggeweest om daar nog aanspraak op te kunnen maken.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:45 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat eis ik dan als één van de vier [homo]'s van het eerste uur.
Not here it isn'tquote:Op zondag 25 februari 2007 16:46 schreef Nuvole het volgende:
[..]
'T is middag, wonderer.
Weer zo lang in je bed gelegen?![]()
Ik heb tenminste nog mijn originele nickname.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:48 schreef Nuvole het volgende:
Jij bent veel te lang weggeweest om daar nog aanspraak op te kunnen maken.![]()
Waar wil jij dan naar staren?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:48 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind dat maar navelstaarderij.
Psies, Nuvole, wat heb je daar op te zeggen, hmm? Als je eenmaal een Nick hebt, dan moet je hem houden.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik heb tenminste nog mijn originele nickname.
Maar minder relevant in S&G-context...quote:Op zondag 25 februari 2007 16:50 schreef DennisMoore het volgende:
Staar-operaties.
Hoofden zijn interessanter.
Good for you! Ik ook.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik heb tenminste nog mijn originele nickname.
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:50 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
[..]
Psies, Nuvole, wat heb je daar op te zeggen, hmm? Als je eenmaal een Nick hebt, dan moet je hem houden..
Kwart voor tien! Waarom ben je zo vroeg op op een zondag? Moet je niet nog wat tegen je hubbie aankruipen?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Not here it isn'tKwart voor tien, op zondag, verdorie
Die zit naast en die gebruik ik af en toe om mijn handen aan op te warmenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Kwart voor tien! Waarom ben je zo vroeg op op een zondag? Moet je niet nog wat tegen je hubbie aankruipen?![]()
Is dat alles? Zit ie alleen in het publiek? Ik dacht dat er een uitgebreid interview zou komen...quote:Op zondag 25 februari 2007 16:50 schreef Cahir het volgende:
CrazyPunkDutch moet zo op
edit: al gezien tussen het publiek
Ach, bedrijven veranderen ook van naam.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:53 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Good for you! Ik ook.![]()
[..]
Ja, Monsieur Multikloontje.
Sommigen hebben best wel een G-hoofd.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:53 schreef NathaN het volgende:
Maar minder relevant in S&G-context...
Great Expectations Inc.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:57 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ach, bedrijven veranderen ook van naam..
jaja vul hem zo inquote:Op zondag 25 februari 2007 16:57 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Is dat alles? Zit ie alleen in het publiek? Ik dacht dat er een uitgebreid interview zou komen...
Lijstje! (zie OP)
Wil ik dat weten hoe je dat doet?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die zit naast en die gebruik ik af en toe om mijn handen aan op te warmen
Je moet er wat voor over hebben om Hip te blijven.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:57 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
[..]
Ach, bedrijven veranderen ook van naam..
Dat van G_E hoeft niet, he. Dat PM je 'm maar.quote:
Interview?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:04 schreef DennisMoore het volgende:
Doe effe de samenvatting?
Het was geen nieuw verhaal, maar hij is er toch weer mee op televisie geweest.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:06 schreef Cahir het volgende:
[..]
Interview?
Dat hij beroemde mensen stalkt voor foto's.
Oh, dat wist ik al wel.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:06 schreef Cahir het volgende:
Interview?
Dat hij beroemde mensen stalkt voor foto's.
Ik staar vol verwachting naar het bleke envelopje naast DEV.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:03 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat van G_E hoeft niet, he. Dat PM je 'm maar.
Ik denk dat je dan je ogen dichtknijpt en je benen over elkaar slaat (meestal gewoon zijn buik hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 16:59 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wil ik dat weten hoe je dat doet?
[..]
S-hoofden bestaan ook echt wel hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 16:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Sommigen hebben best wel een G-hoofd.
Oh! Heb ik het gemist!?!?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:59 schreef Nuvole het volgende:
Ow daar komt t interview met GJ.
Ja, ze hebben echt wel een paar minuten met 'm gesproken.quote:
JE probeert je nog steeds te herinneren of je gister seks hebt gehad?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
Samenvatting staat een paar posts hoger
En ja me vragenlijst komt eraan
Had je maar op tijd voor de buis moeten zitten.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:47 schreef Vlarp het volgende:
Wat belachelijk dat RTL4 niet eens terugkijk streams heeft voor dezelfde dag
't Schijnt niet live te zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:51 schreef Vlarp het volgende:
Zal ik 'm SMSen dat ie straks even zwaait als ie in beeld is?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |