Dat van G_E hoeft niet, he. Dat PM je 'm maar.quote:
Interview?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:04 schreef DennisMoore het volgende:
Doe effe de samenvatting?
Het was geen nieuw verhaal, maar hij is er toch weer mee op televisie geweest.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:06 schreef Cahir het volgende:
[..]
Interview?
Dat hij beroemde mensen stalkt voor foto's.
Oh, dat wist ik al wel.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:06 schreef Cahir het volgende:
Interview?
Dat hij beroemde mensen stalkt voor foto's.
Ik staar vol verwachting naar het bleke envelopje naast DEV.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:03 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat van G_E hoeft niet, he. Dat PM je 'm maar.
Ik denk dat je dan je ogen dichtknijpt en je benen over elkaar slaat (meestal gewoon zijn buik hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 16:59 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wil ik dat weten hoe je dat doet?
[..]
S-hoofden bestaan ook echt wel hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 16:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Sommigen hebben best wel een G-hoofd.
Oh! Heb ik het gemist!?!?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:59 schreef Nuvole het volgende:
Ow daar komt t interview met GJ.
Ja, ze hebben echt wel een paar minuten met 'm gesproken.quote:
JE probeert je nog steeds te herinneren of je gister seks hebt gehad?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
Samenvatting staat een paar posts hoger
En ja me vragenlijst komt eraan
Had je maar op tijd voor de buis moeten zitten.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:47 schreef Vlarp het volgende:
Wat belachelijk dat RTL4 niet eens terugkijk streams heeft voor dezelfde dag
't Schijnt niet live te zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:51 schreef Vlarp het volgende:
Zal ik 'm SMSen dat ie straks even zwaait als ie in beeld is?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |