abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46642971
Vervolg op: [HOMO] #1869 - klik hier

De H staat hier! (hier kun je je icoon in de H ook laten aanpassen)

Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, da's wel zo leuk voor de mensen die hier al posten. Wellicht is dit lijstje een leuk hulpmiddel?

Reminder: als je de 300ste (laatste) post doet, dan moet je ook een nieuw topic openen!

En dan wat feitjes, omdat dat kennelijk erbij hoort, bij zo'n feestelijke gebeurtenis:

Van de [homo]'s:

• woont 27% in Brabant en 20% in Limburg (poll)
  • vond 71% het een goed idee om te gaan meeten ter gelegenheid van het 4-jarig bestaan(poll)
  • is 40% een lurker (poll en nog een poll)
  • heeft 43% zich al eens op HIV laten testen (poll)
  • heeft 63% een grotere dan gemiddeld (poll)
  • heeft 71% een streepje (polll)
  • vond 78% een Bossche Bollen meet in 's-Hertogenbosch een goed idee (poll)
  • draagt 29% alleen een boxer als nachtkleding en 36% helemaal niets (poll)
  • kan 22% zich niet meer herinneren of-ie gisterenavond seks heeft gehad (poll)
  • is 41% bottom (poll)
  • heeft 71% een hekel aan voetbal (poll)
  • is 32% tussen de 1,81 en 1,85 meter lang (poll)
  • pi_46643004
    Het is toch wat

Gefeliciteerd iedereen

pi_46643006
    Ik had 'm graag aan TMM gegund, maar die reageert niet. .
      zondag 25 februari 2007 @ 00:22:57 #4
    5740 Stroekie
    rimpelsauriër
    pi_46643051
    Proficiat allemaal
    en nu op naar topic nummer 2000!!!!!!!!!
    en een Eindhoven meeting want die wordt ons hier al zo lang beloofd
    penny wise, pound foolish
    www.frisofeest.nl op 30 november 2012
    Gezellig met een zachte gay
      zondag 25 februari 2007 @ 00:24:00 #5
    132170 TheaterMaMa
    levenskunstenaar
    pi_46643092
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 00:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
    Ik had 'm graag aan TMM gegund, maar die reageert niet. .
    jij had de laatste post
    Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
      zondag 25 februari 2007 @ 00:24:13 #6
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_46643098
    Vervolg op: [HOMO] #1869 - klik hier

De H staat hier! (hier kun je je icoon in de H ook laten aanpassen)

Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, da's wel zo leuk voor de mensen die hier al posten. Wellicht is dit lijstje een leuk hulpmiddel?

Reminder: als je de 300ste (laatste) post doet, dan moet je ook een nieuw topic openen!

Deze topicreeks bestaat vandaag precies 5 jaar! Het eerste lustrum is een feit.
    Vette fuif dus en iedereen is uitgenodigd!

Zie hier hoe het begon: Het Centrale Homo Topic.

Had voor de zekerheid al een OP klaargezet. Dus bij dezen alsnog. Omdat het feest is!
    Only the good die young.
    pi_46643185
    ff tvpen voor ik ga slapen
    Women might be able to fake orgasms.
    But men can fake whole relationships
      zondag 25 februari 2007 @ 00:27:08 #8
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_46643206
    Wow.

Wat goed Is dit nou de langstlopende reeks of niet?
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_46643229
    Zo, heren.

Vijf jaar alweer

Toen was ik nog geen meerderejaars student .... ehhh... die:
      zondag 25 februari 2007 @ 00:28:20 #10
    132170 TheaterMaMa
    levenskunstenaar
    pi_46643248
    ere wie ere toekomt
      zondag 25 februari 2007 @ 00:29:22 #11
    5740 Stroekie
    rimpelsauriër
    pi_46643273
    tijd om een toast uit te brengen

http://www.worldonaplate.org/photos/uncategorized/millesime_1.jpg

mag ik het woord geven aan een van de mensen die er al die 5 jaar bij geweest zijn ?
      zondag 25 februari 2007 @ 00:29:41 #12
    58789 Snakey
    -||||--------||||-
    pi_46643280
    Gefeliciflapstaart met 5 jaar 1 van de gezelligste op wat bitchfights na SC op FOK!
    pi_46643332
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 00:29 schreef Stroekie het volgende:
    tijd om een toast uit te brengen

http://www.worldonaplate.org/photos/uncategorized/millesime_1.jpg

mag ik het woord geven aan een van de mensen die er al die 5 jaar bij geweest zijn ?
    Laat dat maar over aan Vlarp of DM. .
      zondag 25 februari 2007 @ 00:36:14 #14
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_46643447
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 00:27 schreef Waxxer het volgende:
    Zo, heren.

Vijf jaar alweer

Toen was ik nog geen meerderejaars student .... ehhh... die:
    Jij ook gefeli.
    En nu heb je dus zelfs directe contacten met kabinetsleden!
    Kan niet iedereen zeggen, dus ik bedoel maar.
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 00:29 schreef Snakey het volgende:
    Gefeliciflapstaart met 5 jaar 1 van de gezelligste op wat bitchfights na SC op FOK!
    Die zijn altijd 't gezelligst.
    Only the good die young.
      zondag 25 februari 2007 @ 00:40:03 #15
    71919 wonderer
    pi_46643534
    Nuvole!

Vorige keer liep ik je mis
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    pi_46643640
    Ik heb de H ook geupdate op de server.. de weetjes zijn altijd wel leuk
    Huh!?
      zondag 25 februari 2007 @ 00:51:50 #17
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_46643792
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 00:40 schreef wonderer het volgende:
    Nuvole!

Vorige keer liep ik je mis
    Mrs America!

Jij ook gefeliciteerd!
    Hoe is 't nog allemaal in dat gekke land van Hillary? Slecht weer?
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 00:44 schreef Vlarp het volgende:
    Goed idee. Dan hoeven we op die vragen geen antwoord meer te geven. Leuk voor de lurkers ook.
    Only the good die young.
      zondag 25 februari 2007 @ 00:53:15 #18
    71919 wonderer
    pi_46643817
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 00:51 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Mrs America!

Jij ook gefeliciteerd!
    Hoe is 't nog allemaal in dat gekke land van Hillary? Slecht weer?
    Het waait hier best hard (en dus is het freaking koud, wind chill factor enzo) maar verder valt het wel meer. Hoe het verder is, ik volg het nieuws amper dus daar kan ik je niet bij helpen. En buiten kom ik ook al niet

Hoe is het met jou? Druk echt leven?
    pi_46643845
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 00:36 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Jij ook gefeli.
    En nu heb je dus zelfs directe contacten met kabinetsleden!
    Kan niet iedereen zeggen, dus ik bedoel maar.
    [..]

Die zijn altijd 't gezelligst.
    Nou, als ik al van plan was PvdA te stemmen, dan konden ze het nu wel helemaaaaalll vergeten, ik heb een bloedhekel aan zuurpruimen

Gisteren ook weer zo leuk

,,NEEG'N"
    - Goedenmiddag
    - "NEEG'N"
    - Goedenmiddag
    "NEEG'N"
    - Goe-den-mid-dag
    "Ow, ja, goedenmiddag, "

De boodschap was iig duidelijk Echt erg hoor, er kan geen boe of bah meer vanaf bij veel mensen... En er lopen steeds meer mensen rond met zo'n blue tooth oortje in, dus ik had de beveiligers met een beveiligersoortje in niet als dusdanig herkend
      zondag 25 februari 2007 @ 00:56:51 #20
    71919 wonderer
    pi_46643905
    Ik vind het wel goed van je dat je daar zo op reageert, Wax. MIsschien heb je die persoon van "neeg'n" wel even laten inzien dat het ook anders kan, en heeft die op zijn beurt weer iemand anders aan het denken gezet... Top
    pi_46643918
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 00:44 schreef Vlarp het volgende:
    Ik denk die is wild stappen?!

Maar ik zal nu eindelijk definitief en echt eens op een volwassen manier stoppen met die stomme kutopmerkingen steeds waarvan je dan denkt van moet ik het serieus nemen of niet en alles en dan denk je van bah die Waxxer is ook behoorlijk eng

DUS:

Hey man, Vlarp
      zondag 25 februari 2007 @ 00:58:29 #22
    71919 wonderer
    pi_46643942
    Zo, ons experiment van het avondeten is klaar. Als ik niet meer terugkom, weten jullie waar het aan lag
    pi_46643965
    Cons ookal ken ik deze reeks sinds de vorige deel
    quote:
    Zo, ons experiment van het avondeten is klaar. Als ik niet meer terugkom, weten jullie waar het aan lag
    Wij doen zulke experimenten rond 6 uur zou nu echt geen warm eten naar binnen kunnen werken hoor..
    pi_46644010
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 00:56 schreef wonderer het volgende:
    Ik vind het wel goed van je dat je daar zo op reageert, Wax. MIsschien heb je die persoon van "neeg'n" wel even laten inzien dat het ook anders kan, en heeft die op zijn beurt weer iemand anders aan het denken gezet... Top
    Haha ja, naja, er stonden meer klanten en die moesten wel lachen, en die man geneerde zich duidelijk... Ik maak me er minder druk om dan het lijkt door mijn reactie hier maar dit is gewoon een... ja, naja, het gebeurt dus. En dan in dit geval met een bekende van wie ik al dacht dat het een bekende was, maar me bedacht en dat later bleek dat het inderdaad die bekende was van wie ik dacht dat hij dat was.
    Maar desalniettemin walg ik dus van dat soort mensen die zich gedragen alsof ik een of andere afrekenslaaf ben
    pi_46644220
    Doe ik al zolang mee hier? Nou ja, vanaf topic 30 dan
    pi_46644259
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 01:02 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Haha ja, naja, er stonden meer klanten en die moesten wel lachen, en die man geneerde zich duidelijk... Ik
    Je had 'm om z'n legitimatie moeten vragen. .
    pi_46644268
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 00:57 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ik denk die is wild stappen?!

Maar ik zal nu eindelijk definitief en echt eens op een volwassen manier stoppen met die stomme kutopmerkingen steeds waarvan je dan denkt van moet ik het serieus nemen of niet en alles en dan denk je van bah die Waxxer is ook behoorlijk eng

DUS:

Hey man, Vlarp
    Hey wax

Vanavond lekker rustig aan hier
    Huh!?
      zondag 25 februari 2007 @ 01:16:04 #28
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_46644273
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 00:53 schreef wonderer het volgende:

[..]

Het waait hier best hard (en dus is het freaking koud, wind chill factor enzo) maar verder valt het wel meer. Hoe het verder is, ik volg het nieuws amper dus daar kan ik je niet bij helpen. En buiten kom ik ook al niet

Hoe is het met jou? Druk echt leven?
    Het is zo koud dat je de deur niet uit komt? Of is er bij jullie buiten in de buurt gewoon weinig te beleven?
    En ik vermaak me wel redelijk .
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 00:54 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Nou, als ik al van plan was PvdA te stemmen, dan konden ze het nu wel helemaaaaalll vergeten, ik heb een bloedhekel aan zuurpruimen

Gisteren ook weer zo leuk

,,NEEG'N"
    - Goedenmiddag
    - "NEEG'N"
    - Goedenmiddag
    "NEEG'N"
    - Goe-den-mid-dag
    "Ow, ja, goedenmiddag, "

De boodschap was iig duidelijk Echt erg hoor, er kan geen boe of bah meer vanaf bij veel mensen... En er lopen steeds meer mensen rond met zo'n blue tooth oortje in, dus ik had de beveiligers met een beveiligersoortje in niet als dusdanig herkend
    De persoon in kwestie zal er wel met z'n gedachten niet helemaal bij geweest zijn, moet je maar denken. Of ze weten gewoon niet beter.
    En had die Aboetaleb echt van die kleerkasten bij zich? En moet ie dan wel zelf afrekenen?
    Only the good die young.
      zondag 25 februari 2007 @ 01:19:10 #29
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_46644325
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 00:58 schreef wonderer het volgende:
    Het was leuk je gekend te hebben!
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 01:02 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Haha ja, naja, er stonden meer klanten en die moesten wel lachen, en die man geneerde zich duidelijk... Ik maak me er minder druk om dan het lijkt door mijn reactie hier maar dit is gewoon een... ja, naja, het gebeurt dus. En dan in dit geval met een bekende van wie ik al dacht dat het een bekende was, maar me bedacht en dat later bleek dat het inderdaad die bekende was van wie ik dacht dat hij dat was.
    Maar desalniettemin walg ik dus van dat soort mensen die zich gedragen alsof ik een of andere afrekenslaaf ben
    Ik zou ze dwingen om een pakje kauwgum te kopen. Krijg je ook provisie?
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 01:13 schreef Andyvie het volgende:
    Doe ik al zolang mee hier? Nou ja, vanaf topic 30 dan
    Proficiat voor jou ook!
    Only the good die young.
      zondag 25 februari 2007 @ 01:20:24 #30
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_46644342
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 01:15 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:

[..]

Welke van de twee?
    Only the good die young.
      zondag 25 februari 2007 @ 01:20:46 #31
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_46644347
    Vier op een rij!
    Only the good die young.
      zondag 25 februari 2007 @ 01:21:25 #32
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_46644359
    Het moet niet gekker worden hier!

Een hattrick!
    Only the good die young.
      zondag 25 februari 2007 @ 01:22:27 #33
    17179 Sunjammer
    Together we're stranger
    pi_46644376
    Je kunt tegenwoordig beter in brood beleggen.
      zondag 25 februari 2007 @ 01:23:19 #34
    132170 TheaterMaMa
    levenskunstenaar
    pi_46644388
    ik heb er geen woorden voor
    als ik nou eerst een speech had voorbereid dan had ik nu gespeeched
      zondag 25 februari 2007 @ 01:26:33 #35
    5740 Stroekie
    rimpelsauriër
    pi_46644436
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 01:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
    ik heb er geen woorden voor
    als ik nou eerst een speech had voorbereid dan had ik nu gespeeched
    Ja dan had ik voor de afwisseling wel met de lamp staan bijschijnen
      zondag 25 februari 2007 @ 01:26:49 #36
    71919 wonderer
    pi_46644443
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 00:59 schreef Cahir het volgende:
    Cons ookal ken ik deze reeks sinds de vorige deel
    [..]

Wij doen zulke experimenten rond 6 uur zou nu echt geen warm eten naar binnen kunnen werken hoor..
    yeah, half acht is ook iets later dan wij normaal eten, maar ach. Het was gezellig om het samen te maken en het was bijna 100% gelukt ook Mexicaanse Macaroni n cheese
    pi_46644469
    Hoewel ik geen vijf jaar meeloop, moet ik toch even wat dingen aan bepaalde mensen kwijt....

Ik post hier nu een jaartje of vier, en heb al heel wat mensen, ja, toch wel leren kennen. Heb ik bepaalde iemanden al meerdere malen in het echt ontmoet, bij anderen is het tot nu toe altijd digitaal gebleven, maar heb je daar toch, ja, een bepaalde... ik zou wel willen zeggen... indruk van gekregen. De plaatjes zijn echte persoonlijkheden geworden. En bij de mensen die je kent, bedenk je een beeld van de situatie waarin zij nu zitten, en is het anders omdat je dan weet dat die ene persoon van vlees en bloed ook echt daadwerkelijk ergens op een echt plekje van de wereld zit, die dan wat intikt en dat ik dat dan zo zie verschijnen op mijn computer, in mijn eigen huis, en zijn zij eigenlijk onderdeel geworden van een apparaat dat bij mij in huis staat, dat je eigenlijk net zo makkelijk gebruikt en aan en uit zet als bijvoorbeeld een televisie of een koffiezetapparaat.

Vlarp: kun je nagaan, dat je eerst gewoon echt postbode was en heel vroeg op moest en heel N. ging doorfietsen om, ja, de brieven en pakketjes naar de huizen te brengen. Hoe hard het ook regende of hoe warm het ook was, jij sprong altijd hoppa op je fiets om dat te gaan doen. En oh, wat heb ik de afgelopen jaren zitten zeuren over Earl Grey, en noemde ik je een fazant toen je zei dat je aangeschoten was. Ik heb hele lulverhalen bedacht na een kleine opmerking van jou. Je had een blauw vogeltje als, en nu moet ik even slikken en kuchen en een flinke rochel produceren voordat ik dit kutwoord mijn strot uitkrijg, maar je had dus een blauw vogeltje als avatar.
    Nu zijn we in 2007 en ben ik 27. Ik stuurde vandaag twee meisjes weg omdat ze sigaretten wilden kopen en ik niet geloofde dat ze al zestien waren - hooguit veertien. Even later kwamen ze terug met een legitimatie en bleken ze 19 te zijn. Dat was voor mij een klap, ik realiseerde me vanmiddag dat ik een volwassen persoon ben, en zal me vanaf nu ook als dusdanig gedragen. ik hoop dat je geen blijvende schade hebt opgelopen of mij dermate zat bent dat je.. ja, eigenlijk zoiets hebt van, wat een gestoorde gek.

XMN8R: jij hebt bijna een spirituele werking. Het is net als bij een overledene: je bent er niet, maar ik weet dat je meekijkt. Als initiator van verschillende meetings en als houvast voor velen van ons, heb je toch wel wat betekend voor degenen die de stap hebben genomen om elkander eens in het echt te zien. Jij bent de man met daadkracht, jij bent degene die spijkers met koppen slaat wanneer dat moet, en tegelijkertijd weet je de sfeer er goed in te houden. Ik wil toch even kwijt dat het zo bijzonder was, dat ik in Rotterdam strandde omdat de treinen niet reden door een zware storm die over Nederland raasde. Bruggen waren afgesloten, reizigers stonden er verslagen bij, maar jij bood onderdak. Ja, jij bood onderdak en de mogelijkheid eens een officieel theorie-examen te laten doen. Ik was geslaagd, en door jou kreeg ik het gevoel dat ik toch nog iets met goed gevolg kan afronden.

Blubberzwijn: ja, wat kan ik zeggen... Hoe langer het verhaal, hoe meer jij walgt, dus ik houd het kort: Hey keej man, je weet tog??

Grand-Esperacionnes: of eigenlijk wil ik gewoon zeggen Great_Expectations, omdat mijn Frans nu eenmaal niet zo goed is als het jouwe. Weer een anekdote van de snelweg: vanmiddag wilde ik voor de lol proberen of mijn Frans nog oke was toen iemand uit, jawel, Frankrijk had getankt. Het was geen succes, en ik werd aangekeken alsof ik, ja, in mijn hoofd niet helemaal oke ben. Goed, om te beginnen: hoewel jij ook de Fok-verslaving hebt verafschuwd, lijkt het bij jou ook behoorlijk chronisch te zijn. Ook jij beseft dat er geen einde aan kan komen, het blijft lonken, het blijft roepen, al zit je op de meest ideale droomplek die jij je maar kan bedenken: ook jij kan de topicreeks niet loslaten. Je hebt een beetje het imago van, ja, dat jongetje dat wil bungeejumpen maar eerst heel bang is, maar uiteindelijk wel de eerste is die springt. Sommige mensen reageren daar negatief op, maar jij weet dat naast je neer te leggen. Je was in Rotterdam zomaar opeens en je had echt een G_E jasje aan. En je was echt G_E zoals je zou denken dat G_E zou zijn.

Maaaaaaaaarrrrr oke, waar ben ik in godsnaam mee bezig eigenlijk...? Ik kan zo wel eindeloos door blijven gaan, maar of dat nou als positief wordt opgevat...

*AHUM* over tot de orde van de dag.
      zondag 25 februari 2007 @ 01:29:07 #38
    71919 wonderer
    pi_46644490
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 01:16 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Het is zo koud dat je de deur niet uit komt? Of is er bij jullie buiten in de buurt gewoon weinig te beleven?
    [..]
    Het is inderdaad te koud om te fietsen en de mall is te ver om te lopen. Als het beter weer is, ga ik wel in mijn eentje shoppen, maar nou vriezen mijn kloten eraf, om maar eens een oude uitdrukking van stal te halen

Daarnaast is het een buitenwijk van een provincie-stad. Op de mall na is er inderdaad geen flikker te doen. De binnenstad is 4 km verderop, bergaf (dus op de terugweg bergop).
    pi_46644509
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 01:15 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:

[..]

Nah, het glazen scherm was niet omlaag ik heb net een dure tandartsrekening gekregen....
    pi_46644524
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 01:21 schreef Nuvole het volgende:
    Het moet niet gekker worden hier!

Een hattrick!
    Ga nou toch slapen! .

.
    pi_46644527
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 01:15 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Hey wax

Vanavond lekker rustig aan hier
    Ok flex!
    pi_46644558
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 01:16 schreef Nuvole het volgende:

[..]

[..]

De persoon in kwestie zal er wel met z'n gedachten niet helemaal bij geweest zijn, moet je maar denken. Of ze weten gewoon niet beter.
    En had die Aboetaleb echt van die kleerkasten bij zich? En moet ie dan wel zelf afrekenen?
    Mja, misschien had ik gewoon moeten zeggen: "Zoooo... Mister Motie!" En wel zelf afrekenen idd, ik zal wel als "veilig" zijn beoordeeld.
    pi_46644573
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 01:27 schreef Waxxer het volgende:
    Waxxeriaans verhaal
    .

Ik ben Sherlock Holmes en Fok! is mijn heroïne.
      zondag 25 februari 2007 @ 01:34:37 #44
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_46644598
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 01:29 schreef wonderer het volgende:

[..]

Het is inderdaad te koud om te fietsen en de mall is te ver om te lopen. Als het beter weer is, ga ik wel in mijn eentje shoppen, maar nou vriezen mijn kloten eraf, om maar eens een oude uitdrukking van stal te halen

Daarnaast is het een buitenwijk van een provincie-stad. Op de mall na is er inderdaad geen flikker te doen. De binnenstad is 4 km verderop, bergaf (dus op de terugweg bergop).
    Je hebt het eten overleefd! Manlief ook tevreden dus.
    En waarom heb je nog geen Cadillac en driving license? In de States ben je toch helemaal nergens zonder auto? De benzine is goedkoper dan de cola enzo. Of valt dat in de praktijk tegen als je niet zo loaded bent?
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 01:27 schreef Waxxer het volgende:
    *knip*
    *AHUM* over tot de orde van de dag.
    Ik dacht al: waar is ie? .
    Wanneer ligt je boek in de schappen?
    Only the good die young.
      zondag 25 februari 2007 @ 01:36:44 #45
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_46644632
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 01:31 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:

[..]

Ga nou toch slapen! .

.
    Ga zelf even een dutje doen!
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 01:33 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Mja, misschien had ik gewoon moeten zeggen: "Zoooo... Mister Motie!" En wel zelf afrekenen idd, ik zal wel als "veilig" zijn beoordeeld.
    Heeft ie een vette dienstwagen?
    Only the good die young.
    pi_46644669
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 01:33 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:

[..]

.

Mja... en drugs maakt je leven kapot... Ik heb sowieso in het verleden veeeeeeelll en veel te veel op Fok gezeten... Maar om nou te zeggen dat ik mijn studie heb verfokt... Nee... Maargoed. Dus en
    pi_46644681
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 01:36 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Ja. Maar ehm... Er staat hier opeens een klein glas (witte) port, geen idee hoe die daar komt, maar die is nog niet leeg.
      zondag 25 februari 2007 @ 01:40:08 #48
    92354 Nuvole
    feeling good
    pi_46644703
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 01:33 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:

[..]

.

Ik zie je al helemaal voor me met zo'n typisch Holmes-hoofddeksel en een grote loep. En dan die fokoïne in de pijp?

Only the good die young.
    pi_46644717
    quote:
    Op zondag 25 februari 2007 01:36 schreef Nuvole het volgende:

[..]

[..]

Heeft ie een vette dienstwagen?
    Mijn boek?? Ik vrees bij voorbaat al de concurrentie van Nathan die momenteel met drie boeken bezig schijnt te zijn, en natuurlijk de erotische romans van Wonderer...
    pi_46644733
    Ow en een A6
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')