jij had de laatste postquote:Op zondag 25 februari 2007 00:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik had 'm graag aan TMM gegund, maar die reageert niet..
Laat dat maar over aan Vlarp of DM.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:29 schreef Stroekie het volgende:
tijd om een toast uit te brengen
http://www.worldonaplate.org/photos/uncategorized/millesime_1.jpg
mag ik het woord geven aan een van de mensen die er al die 5 jaar bij geweest zijn ?
Jij ook gefeli.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:27 schreef Waxxer het volgende:
Zo, heren.
Vijf jaar alweer
Toen was ik nog geen meerderejaars student.... ehhh... die:
Die zijn altijd 't gezelligst.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:29 schreef Snakey het volgende:
Gefeliciflapstaart met 5 jaar 1 van de gezelligste op wat bitchfights naSC op FOK!
![]()
Mrs America!quote:
Goed idee. Dan hoeven we op die vragen geen antwoord meer te geven. Leuk voor de lurkers ook.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:44 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb de H ook geupdate op de server.. de weetjes zijn altijd wel leuk
Het waait hier best hard (en dus is het freaking koud, wind chill factor enzo) maar verder valt het wel meer. Hoe het verder is, ik volg het nieuws amper dus daar kan ik je niet bij helpen. En buiten kom ik ook al nietquote:Op zondag 25 februari 2007 00:51 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Mrs America!
Jij ook gefeliciteerd!
Hoe is 't nog allemaal in dat gekke land van Hillary? Slecht weer?
Nou, als ik al van plan was PvdA te stemmen, dan konden ze het nu wel helemaaaaalll vergeten, ik heb een bloedhekel aan zuurpruimenquote:Op zondag 25 februari 2007 00:36 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Jij ook gefeli.
En nu heb je dus zelfs directe contacten met kabinetsleden!
Kan niet iedereen zeggen, dus ik bedoel maar.
[..]
Die zijn altijd 't gezelligst.
Ik denk die is wild stappen?!quote:Op zondag 25 februari 2007 00:44 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb de H ook geupdate op de server.. de weetjes zijn altijd wel leuk
Wij doen zulke experimenten rond 6 uurquote:Zo, ons experiment van het avondeten is klaar. Als ik niet meer terugkom, weten jullie waar het aan lag
Haha ja, naja, er stonden meer klanten en die moesten wel lachen, en die man geneerde zich duidelijk... Ik maak me er minder druk om dan het lijkt door mijn reactie hierquote:Op zondag 25 februari 2007 00:56 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het wel goed van je dat je daar zo op reageert, Wax. MIsschien heb je die persoon van "neeg'n" wel even laten inzien dat het ook anders kan, en heeft die op zijn beurt weer iemand anders aan het denken gezet... Top
Je had 'm om z'n legitimatie moeten vragen.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha ja, naja, er stonden meer klanten en die moesten wel lachen, en die man geneerde zich duidelijk... Ik
Hey waxquote:Op zondag 25 februari 2007 00:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik denk die is wild stappen?!
Maar ik zal nu eindelijk definitief en echt eens op een volwassen manier stoppen met die stomme kutopmerkingen steeds waarvan je dan denkt van moet ik het serieus nemen of niet en alles en dan denk je van bah die Waxxer is ook behoorlijk eng
DUS:
Hey man, Vlarp
Het is zo koud dat je de deur niet uit komt? Of is er bij jullie buiten in de buurt gewoon weinig te beleven?quote:Op zondag 25 februari 2007 00:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het waait hier best hard (en dus is het freaking koud, wind chill factor enzo) maar verder valt het wel meer. Hoe het verder is, ik volg het nieuws amper dus daar kan ik je niet bij helpen. En buiten kom ik ook al niet
Hoe is het met jou? Druk echt leven?
De persoon in kwestie zal er wel met z'n gedachten niet helemaal bij geweest zijn, moet je maar denken. Of ze weten gewoon niet beter.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, als ik al van plan was PvdA te stemmen, dan konden ze het nu wel helemaaaaalll vergeten, ik heb een bloedhekel aan zuurpruimen![]()
Gisteren ook weer zo leuk
,,NEEG'N"
- Goedenmiddag
- "NEEG'N"
- Goedenmiddag
"NEEG'N"
- Goe-den-mid-dag
"Ow, ja, goedenmiddag,"
De boodschap was iig duidelijkEcht erg hoor, er kan geen boe of bah meer vanaf bij veel mensen... En er lopen steeds meer mensen rond met zo'n blue tooth oortje in, dus ik had de beveiligers met een beveiligersoortje in niet als dusdanig herkend
![]()
Het was leuk je gekend te hebben!quote:Op zondag 25 februari 2007 00:58 schreef wonderer het volgende:
Zo, ons experiment van het avondeten is klaar. Als ik niet meer terugkom, weten jullie waar het aan lag
Ik zou ze dwingen om een pakje kauwgum te kopen. Krijg je ook provisie?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha ja, naja, er stonden meer klanten en die moesten wel lachen, en die man geneerde zich duidelijk... Ik maak me er minder druk om dan het lijkt door mijn reactie hiermaar dit is gewoon een... ja, naja, het gebeurt dus. En dan in dit geval met een bekende van wie ik al dacht dat het een bekende was, maar me bedacht en dat later bleek dat het inderdaad die bekende was van wie ik dacht dat hij dat was.
Maar desalniettemin walg ik dus van dat soort mensen die zich gedragen alsof ik een of andere afrekenslaaf ben![]()
Proficiat voor jou ook!quote:Op zondag 25 februari 2007 01:13 schreef Andyvie het volgende:
Doe ik al zolang mee hier? Nou ja, vanaf topic 30 dan
Welke van de twee?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:15 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
[..]
Je had 'm om z'n legitimatie moeten vragen..
Ja dan had ik voor de afwisseling wel met de lamp staan bijschijnenquote:Op zondag 25 februari 2007 01:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb er geen woorden voor
als ik nou eerst een speech had voorbereid dan had ik nu gespeeched
yeah, half acht is ook iets later dan wij normaal eten, maar ach. Het was gezellig om het samen te maken en het was bijna 100% gelukt ookquote:Op zondag 25 februari 2007 00:59 schreef Cahir het volgende:
Consookal ken ik deze reeks sinds de vorige deel
[..]
Wij doen zulke experimenten rond 6 uurzou nu echt geen warm eten naar binnen kunnen werken hoor..
Het is inderdaad te koud om te fietsen en de mall is te ver om te lopen. Als het beter weer is, ga ik wel in mijn eentje shoppen, maar nou vriezen mijn kloten eraf, om maar eens een oude uitdrukking van stal te halenquote:Op zondag 25 februari 2007 01:16 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Het is zo koud dat je de deur niet uit komt? Of is er bij jullie buiten in de buurt gewoon weinig te beleven?
En ik vermaak me wel redelijk.
[..]
quote:Op zondag 25 februari 2007 01:15 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je had 'm om z'n legitimatie moeten vragen..
Ga nou toch slapen!quote:Op zondag 25 februari 2007 01:21 schreef Nuvole het volgende:
Het moet niet gekker worden hier!
Een hattrick!![]()
Ok flex!quote:Op zondag 25 februari 2007 01:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hey wax
Vanavond lekker rustig aan hier
Mja, misschien had ik gewoon moeten zeggen: "Zoooo... Mister Motie!" En wel zelf afrekenen idd, ik zal wel als "veilig" zijn beoordeeld.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:16 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Het is zo koud dat je de deur niet uit komt? Of is er bij jullie buiten in de buurt gewoon weinig te beleven?
En ik vermaak me wel redelijk.
[..]
De persoon in kwestie zal er wel met z'n gedachten niet helemaal bij geweest zijn, moet je maar denken. Of ze weten gewoon niet beter.
En had die Aboetaleb echt van die kleerkasten bij zich? En moet ie dan wel zelf afrekenen?
quote:Op zondag 25 februari 2007 01:27 schreef Waxxer het volgende:
Waxxeriaans verhaal
Je hebt het eten overleefd! Manlief ook tevreden dus.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is inderdaad te koud om te fietsen en de mall is te ver om te lopen. Als het beter weer is, ga ik wel in mijn eentje shoppen, maar nou vriezen mijn kloten eraf, om maar eens een oude uitdrukking van stal te halen
Daarnaast is het een buitenwijk van een provincie-stad. Op de mall na is er inderdaad geen flikker te doen. De binnenstad is 4 km verderop, bergaf (dus op de terugweg bergop).
Ik dacht al: waar is ie?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:27 schreef Waxxer het volgende:
*knip*
*AHUM* over tot de orde van de dag.
Ga zelf even een dutje doen!quote:Op zondag 25 februari 2007 01:31 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
[..]
Ga nou toch slapen!.
.
Heeft ie een vette dienstwagen?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, misschien had ik gewoon moeten zeggen: "Zoooo... Mister Motie!" En wel zelf afrekenen idd, ik zal wel als "veilig" zijn beoordeeld.
Mja... en drugs maakt je leven kapot...quote:Op zondag 25 februari 2007 01:33 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..].
Ik ben Sherlock Holmes en Fok! is mijn heroïne.
Ja. Maar ehm... Er staat hier opeens een klein glas (witte) port, geen idee hoe die daar komt, maar die is nog niet leeg.quote:
Ik zie je al helemaal voor me met zo'n typisch Holmes-hoofddeksel en een grote loep. En dan die fokoïne in de pijp?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:33 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
[..]
.
Ik ben Sherlock Holmes en Fok! is mijn heroïne.
Mijn boek??quote:Op zondag 25 februari 2007 01:36 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ga zelf even een dutje doen!![]()
[..]
Heeft ie een vette dienstwagen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |