jij had de laatste postquote:Op zondag 25 februari 2007 00:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik had 'm graag aan TMM gegund, maar die reageert niet..
Laat dat maar over aan Vlarp of DM.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:29 schreef Stroekie het volgende:
tijd om een toast uit te brengen
http://www.worldonaplate.org/photos/uncategorized/millesime_1.jpg
mag ik het woord geven aan een van de mensen die er al die 5 jaar bij geweest zijn ?
Jij ook gefeli.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:27 schreef Waxxer het volgende:
Zo, heren.
Vijf jaar alweer
Toen was ik nog geen meerderejaars student.... ehhh... die:
Die zijn altijd 't gezelligst.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:29 schreef Snakey het volgende:
Gefeliciflapstaart met 5 jaar 1 van de gezelligste op wat bitchfights naSC op FOK!
![]()
Mrs America!quote:
Goed idee. Dan hoeven we op die vragen geen antwoord meer te geven. Leuk voor de lurkers ook.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:44 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb de H ook geupdate op de server.. de weetjes zijn altijd wel leuk
Het waait hier best hard (en dus is het freaking koud, wind chill factor enzo) maar verder valt het wel meer. Hoe het verder is, ik volg het nieuws amper dus daar kan ik je niet bij helpen. En buiten kom ik ook al nietquote:Op zondag 25 februari 2007 00:51 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Mrs America!
Jij ook gefeliciteerd!
Hoe is 't nog allemaal in dat gekke land van Hillary? Slecht weer?
Nou, als ik al van plan was PvdA te stemmen, dan konden ze het nu wel helemaaaaalll vergeten, ik heb een bloedhekel aan zuurpruimenquote:Op zondag 25 februari 2007 00:36 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Jij ook gefeli.
En nu heb je dus zelfs directe contacten met kabinetsleden!
Kan niet iedereen zeggen, dus ik bedoel maar.
[..]
Die zijn altijd 't gezelligst.
Ik denk die is wild stappen?!quote:Op zondag 25 februari 2007 00:44 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb de H ook geupdate op de server.. de weetjes zijn altijd wel leuk
Wij doen zulke experimenten rond 6 uurquote:Zo, ons experiment van het avondeten is klaar. Als ik niet meer terugkom, weten jullie waar het aan lag
Haha ja, naja, er stonden meer klanten en die moesten wel lachen, en die man geneerde zich duidelijk... Ik maak me er minder druk om dan het lijkt door mijn reactie hierquote:Op zondag 25 februari 2007 00:56 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het wel goed van je dat je daar zo op reageert, Wax. MIsschien heb je die persoon van "neeg'n" wel even laten inzien dat het ook anders kan, en heeft die op zijn beurt weer iemand anders aan het denken gezet... Top
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |