Ja dat kennen we.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:10 schreef wonderer het volgende:
Ik had net een leuke TT bedacht, maar die bewaar ik wel voor de volgende keer
Heus wel.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:12 schreef RickoKun het volgende:
WTF IK KLIKTE, IK BEN GEEN HOMO!
Helaas, dit is de schandvlek in je topichistory.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:12 schreef RickoKun het volgende:
Pijp een modje, misschien wil hij je posts dan wel verwijderen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:16 schreef RickoKun het volgende:
.......................nee...................NEEEEE......NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!
*zakt op knieën*
*uitgezoomed tot melkwegstelsel*
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAaaarrghhhh.......
Nee, over een uurtje pas. Ofzo.quote:
Ik wil ze eerst even de tijd gunnen om van de avond en het eten te genieten, ik kom de avond daarna wel verpesten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:25 schreef wonderer het volgende:
Niet uitstellen en dan afstellen he?
't wordt vast leukquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil ze eerst even de tijd gunnen om van de avond en het eten te genieten, ik kom de avond daarna wel verpesten.
Tering, ik ben zenuwachtig
Wat ga je doen dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil ze eerst even de tijd gunnen om van de avond en het eten te genieten, ik kom de avond daarna wel verpesten.
Tering, ik ben zenuwachtig
Ik zou bijna denken dat het op een coming out gaat.quote:
Oh, met een speciaal iemand?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh nee, het is "alleen" maar een meet.
Met je schoonouders?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
En wie je verder nog tegenkomt...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Met mensjes uit [Lesbeau].
En stroekie ook.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ah tuinbroekenfeest.
dat zijn vaak de ergste, zij die het ontkennenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:12 schreef RickoKun het volgende:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Met mensjes uit [Lesbeau].
En stroekie ook.
En het is je geluktquote:
Jij denkt wat ik denk?quote:
Oh.. fotoboek, goed idee!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat zijn vaak de ergste, zij die het ontkennen
daarbij komt je bent te mooi om hetero te zijn
Jaloers?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik haat zoetsappige exen.
Ik ken jouw ex (gelukkig) niet?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zou het beangstigen als mijn ex zo zou doen.
En jullie ook.
nee ik denk, ik ga ookquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij denkt wat ik denk?
Als Stroekie heelhuids aan kan komen....
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zal S nu verplicht met D liggen te N?
Over MEET's gesproken,quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |