Ja dat kennen we.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:10 schreef wonderer het volgende:
Ik had net een leuke TT bedacht, maar die bewaar ik wel voor de volgende keer
Heus wel.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:12 schreef RickoKun het volgende:
WTF IK KLIKTE, IK BEN GEEN HOMO!
Helaas, dit is de schandvlek in je topichistory.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:12 schreef RickoKun het volgende:
Pijp een modje, misschien wil hij je posts dan wel verwijderen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:16 schreef RickoKun het volgende:
.......................nee...................NEEEEE......NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!
*zakt op knieën*
*uitgezoomed tot melkwegstelsel*
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAaaarrghhhh.......
Nee, over een uurtje pas. Ofzo.quote:
Ik wil ze eerst even de tijd gunnen om van de avond en het eten te genieten, ik kom de avond daarna wel verpesten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:25 schreef wonderer het volgende:
Niet uitstellen en dan afstellen he?
't wordt vast leukquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil ze eerst even de tijd gunnen om van de avond en het eten te genieten, ik kom de avond daarna wel verpesten.
Tering, ik ben zenuwachtig
Wat ga je doen dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil ze eerst even de tijd gunnen om van de avond en het eten te genieten, ik kom de avond daarna wel verpesten.
Tering, ik ben zenuwachtig
Ik zou bijna denken dat het op een coming out gaat.quote:
Oh, met een speciaal iemand?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh nee, het is "alleen" maar een meet.
Met je schoonouders?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
En wie je verder nog tegenkomt...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Met mensjes uit [Lesbeau].
En stroekie ook.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ah tuinbroekenfeest.
dat zijn vaak de ergste, zij die het ontkennenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:12 schreef RickoKun het volgende:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Met mensjes uit [Lesbeau].
En stroekie ook.
En het is je geluktquote:
Jij denkt wat ik denk?quote:
Oh.. fotoboek, goed idee!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat zijn vaak de ergste, zij die het ontkennen
daarbij komt je bent te mooi om hetero te zijn
Jaloers?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik haat zoetsappige exen.
Ik ken jouw ex (gelukkig) niet?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zou het beangstigen als mijn ex zo zou doen.
En jullie ook.
nee ik denk, ik ga ookquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij denkt wat ik denk?
Als Stroekie heelhuids aan kan komen....
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zal S nu verplicht met D liggen te N?
Over MEET's gesproken,quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat gemeeeeeeeeeen! Jij komt nooit bij de Lesbeausquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee ik denk, ik ga ook
![]()
ik wilde eerst niet gaan, maar ga nu toch
Erik heeft me geheel onbewust over gehaald om te gaan
Nee maar hij gaat als tante Ria en dan mag het wel.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat gemeeeeeeeeeen! Jij komt nooit bij de Lesbeaus
ik ga gewoon alleen maar naar het Frisofeestquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat gemeeeeeeeeeen! Jij komt nooit bij de Lesbeaus
Dat heb ik nou nooit.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Van dat gepraat over lesbo's krijg ik spontaan trek in herbal tea.
je mag wel een keer langs komen, dan ben je het welquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:12 schreef RickoKun het volgende:
rits time ?quote:
Ik heb sinds kort weer een spijkerbroek met een rits, na, hm, twee jaar of zo alleen maar knopen te hebben gehad. Wel weer even wennen, hehehquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind een buttonfly maar onpractisch.
Straks ja, kom je ook?quote:
They do nót.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:17 schreef Adelante het volgende:
buttons rule!
misschien even kijken of R nog zin heeft. Als je een hele mooie jongen en ik ziet dan zijn we erquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Straks ja, kom je ook?
[..]
They do nót.
Als de rook om m'n hoofd is verdwenen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:29 schreef Nuno_G het volgende:
misschien even kijken of R nog zin heeft. Als je een hele mooie jongen en ik ziet dan zijn we er![]()
Final Countdownquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als de rook om m'n hoofd is verdwenen.
Noem 's wat 80's muziek, om alvast in de stemming te komen?
aaah Wham of zo, culture club, weet ik veelquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als de rook om m'n hoofd is verdwenen.
Noem 's wat 80's muziek, om alvast in de stemming te komen?
Oh.. nummer 2..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:26 schreef DennisMoore het volgende:
*schaamteloos een 2004-fotootje op gay.nl gooi*
Zien ze toch niet.
Gewoon op de dansvloer?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:45 schreef Nuno_G het volgende:
ok nog even douchen en n......n en opmaken en zo en dan gaan we. Zie je daar wel DM. En ik heb beloofd dat ik geen sex in de toilet zal hebben vanavond
Ik dacht, laat ik dat nou niet zeggen...quote:
Met DM ?quote:
Van wie niet? En.. je vind het erg dat dat niet mag?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Met DM ?Nee helemaal niet dus , ik mag niet vreemd gaan
![]()
Van R misschien, hij is nogal bezitterig ... en nee erg vind ik het nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Van wie niet? En.. je vind het erg dat dat niet mag?
Heel gek..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Van R misschien, hij is nogal bezitterig ... en nee erg vind ik het nietkom niks tekort dus, maar hij was nogal upset van dat kusje in de toilet de laatste keer met een niet nader te noemen persoon dus ook die lol gaat niet meer door
![]()
ja he vind ik ook, en nu ga ik douchen en zoquote:
Spannend !quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:23 schreef Waxxer het volgende:
Ik zag vandaag (hai trouwens) iemand met van die lenzen in zonder sterkte...Dus je zag geen pupil en iris, maar ipv dat, een zwart plusje...
En ze ginguh nahr Rottuhrdahm (alles goed??), hij dus met se matuh, en hij vroeg hoe lang het raiduh was... en toen zei ik 1,5 a 2 uur, maar ik heb geen idee of dat klopt...quote:
Jij gewoon heel casual, quasi nonchalant proberen iets boeiends te vertellen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En ze ginguh nahr Rottuhrdahm (alles goed??), hij dus met se matuh, en hij vroeg hoe lang het raiduh was... en toen zei ik 1,5 a 2 uur, maar ik heb geen idee of dat klopt...Maar ik kan echt niet normaal communiceren met zo iemand zeg, pfff... het was trouwens ook zo'n xtc-type, dus helemaal niet spannend
gelukkig zat er glas tussen!
En toch is dat wel goedquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:41 schreef Ang3l het volgende:
De eerste dag met de nieuwe auto, afscheid van de oude auto, uit eten met de ex, wat drinken met TMM en dingen uitpraten en zometeen naar Friso en waarschijnlijk Dave confronteren.
Een avond vol afsluitingen en nieuwe beginnen.
Enorm wennenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En toch is dat wel goed.
Bevalt je autotje?
Whehehe. Wow. X factor eat your hart outquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:45 schreef Cybart het volgende:
blehrt speciaal voor Step het geweldig zinnetje uit alalalalalaladin
A WHOLE NEW WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORLD
veul plezier!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehehe. Wow. X factor eat your hart out
Ik ben naar friso
veel plezier met de lesbeausquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehehe. Wow. X factor eat your hart out
Ik ben naar friso
Ik zei heel chill en quasi nonchalant dat hij gewoon richting Utrecht moest rijden door gewoon de A28 te blijven volgen en dta dan vanzelf Rotterdam wel staat aangegeven...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij gewoon heel casual, quasi nonchalant proberen iets boeiends te vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |