Wat gemeeeeeeeeeen! Jij komt nooit bij de Lesbeausquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee ik denk, ik ga ook
![]()
ik wilde eerst niet gaan, maar ga nu toch
Erik heeft me geheel onbewust over gehaald om te gaan
Nee maar hij gaat als tante Ria en dan mag het wel.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat gemeeeeeeeeeen! Jij komt nooit bij de Lesbeaus
ik ga gewoon alleen maar naar het Frisofeestquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat gemeeeeeeeeeen! Jij komt nooit bij de Lesbeaus
Dat heb ik nou nooit.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Van dat gepraat over lesbo's krijg ik spontaan trek in herbal tea.
je mag wel een keer langs komen, dan ben je het welquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:12 schreef RickoKun het volgende:
WTF IK KLIKTE, IK BEN GEEN HOMO!
rits time ?quote:
Ik heb sinds kort weer een spijkerbroek met een rits, na, hm, twee jaar of zo alleen maar knopen te hebben gehad. Wel weer even wennen, hehehquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind een buttonfly maar onpractisch.
Straks ja, kom je ook?quote:
They do nót.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:17 schreef Adelante het volgende:
buttons rule!
misschien even kijken of R nog zin heeft. Als je een hele mooie jongen en ik ziet dan zijn we erquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Straks ja, kom je ook?
[..]
They do nót.
Als de rook om m'n hoofd is verdwenen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:29 schreef Nuno_G het volgende:
misschien even kijken of R nog zin heeft. Als je een hele mooie jongen en ik ziet dan zijn we er![]()
Final Countdownquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als de rook om m'n hoofd is verdwenen.
Noem 's wat 80's muziek, om alvast in de stemming te komen?
aaah Wham of zo, culture club, weet ik veelquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als de rook om m'n hoofd is verdwenen.
Noem 's wat 80's muziek, om alvast in de stemming te komen?
Oh.. nummer 2..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:26 schreef DennisMoore het volgende:
*schaamteloos een 2004-fotootje op gay.nl gooi*
Zien ze toch niet.
Gewoon op de dansvloer?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:45 schreef Nuno_G het volgende:
ok nog even douchen en n......n en opmaken en zo en dan gaan we. Zie je daar wel DM. En ik heb beloofd dat ik geen sex in de toilet zal hebben vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |