+1 deken voor de zekerheidquote:Op zondag 25 februari 2007 21:57 schreef Sunjammer het volgende:
*dekentje pak*
En nu maar hopen dat ik niet ziek ga worden.
In nederland loopt alles 1 jaar achterquote:Op zondag 25 februari 2007 22:42 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dat is 7 maart toch pas?
http://next-episode.net/MythBusters/show/74/overview.html
maar gelukkig hebben ze bittorrents uitgevondenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:50 schreef Cahir het volgende:
[..]
In nederland loopt alles 1 jaar achterVandaar
Oooh... okay...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:50 schreef Cahir het volgende:
[..]
In nederland loopt alles 1 jaar achterVandaar
Jij hebt nu zo'n KPN tv aansluiting of alles via uitzending gemist ?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:17 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Oooh... okay....
Wij hebben hier geen kabel meer. Dikke <insert middelvinger smiley> naar UPC. Als ik iets wil zien, dan download, huur of koop ik het wel.
Euhm... Nee.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij hebt nu zo'n KPN tv aansluiting of alles via uitzending gemist ?
dan doen we toch heerlijk dwars en blijven die slow chat gewoon hier postenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:26 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Dat S&G topic is toch niet zo'n goed idee. Ze doen er veel te krampachtig over slowchat..
Dan kunnen die foto's ook net zo goed hier komen.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:31 schreef Stroekie het volgende:
dan doen we toch heerlijk dwars en blijven die slow chat gewoon hier posten![]()
da's heel gevaarlijk hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 23:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan kunnen die foto's ook net zo goed hier komen.
In 1 keer!quote:Op zondag 25 februari 2007 23:43 schreef Cahir het volgende:
Bedoel je met S&G nou dit topic of?
Mannen Sexy & Gewaagd #23.
Wie niet waagt wie niet nogwat(vergetequote:Op zondag 25 februari 2007 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's heel gevaarlijk hoor
voor je het weet gaan er mensen hier weer baggeren en staan er 50 foto's van allemaal schriele aziaatjes in het topic![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |