Nou ik dus nietquote:Op zondag 25 februari 2007 18:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat kan je nu wel zeggen maar ik vind van wel![]()
..met Ryan Flipje trouwens.. whahaquote:Op zondag 25 februari 2007 18:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
![]()
Vanmiddag 'Crash' gekeken.. heftige film!
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:49 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moet wel wennen aan je nieuwe ava en naam hoor Jay!![]()
Nee hij lag geblesseerd op de grond.. Hij had daar even geen tijd voor...quote:Op zondag 25 februari 2007 19:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Stekelenburg zie je niet protesteren, dat zegt genoeg.
die eerste was zeker twijfelachtig, maar als je dan op scherp staat vind ik die 2e overtreding wel een beetje domquote:Op zondag 25 februari 2007 19:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee hij lag geblesseerd op de grond.. Hij had daar even geen tijd voor...
En 1 kaart van Davids was terecht... Bij die andere raakte hij de tegenstander geen eens aan!![]()
jawel onderbeenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee hij lag geblesseerd op de grond.. Hij had daar even geen tijd voor...
En 1 kaart van Davids was terecht... Bij die andere raakte hij de tegenstander geen eens aan!![]()
Ja dat klopt... Ook al heb je onterecht geel gekregen, gewoon oppassen daarna! Zelfde verhaal tegen Werder Bremenquote:Op zondag 25 februari 2007 20:01 schreef TradeMarkie het volgende:
die eerste was zeker twijfelachtig, maar als je dan op scherp staat vind ik die 2e overtreding wel een beetje dom
I respectfully disagreequote:Op zondag 25 februari 2007 20:01 schreef Plasterk het volgende:
jawel onderbeen
Die eerste ben ik het met je eens, daar deed hij weinig tot niets. Je zou nog kunnen zeggen dat de scheidsrechter het niet goed gezien heeft, want het is lastig te zien, maar dan is het weer triest dat hij het na de wedstrijd niet toe wil geven ( dat lijken ze nooit te doen )quote:Op zondag 25 februari 2007 20:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een overtreding is gewoon een overtreding, maar als Davids 'm maakt willen de Nederlandse scheidsrechters heel graag geel geven. Dat vind ik triest.
Ik heb het niet over deze wedstrijd, maar alle wedstrijden sinds zijn terugkeer. Alleen de kaart na de overtreding op Buijs was terecht.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:23 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Die eerste ben ik het met je eens, daar deed hij weinig tot niets. Je zou nog kunnen zeggen dat de scheidsrechter het niet goed gezien heeft, want het is lastig te zien, maar dan is het weer triest dat hij het na de wedstrijd niet toe wil geven ( dat lijken ze nooit te doen )
Tweede gele kaart was overigens zeer terecht, omdat hij de bal niet eens aanraakte, en alleen de man omverliep. Vooral stom omdat je zou denken dat Davids als ervaren speler zoiets toch niet zou moeten doen..
Overigens loopt Davids nu 1 op 1, in gele kaarten
Klopt!quote:Op zondag 25 februari 2007 20:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hij doet me altijd denken aan Mr Bean.. met z'n eeuwige verdwaalde gezichtsuitdrukking..
Ja gelukkig komt hij een beetje op stoom, anders is het helemaal triest met Feyenoordquote:Op zondag 25 februari 2007 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
Leuk voor Harry dat hij 2 keer heeft gescoord!![]()
laten we het hopen, lijkt mij een zo goed als gelopen race nuquote:Op zondag 25 februari 2007 22:15 schreef DiviFilius het volgende:
Conclusie vh weekend : PSV is kampioen ?
Leuk, heb ik weer oorlog in de familiequote:Op zondag 25 februari 2007 22:15 schreef DiviFilius het volgende:
Conclusie vh weekend : PSV is kampioen ?
ik stuurde net een sms naar m'n broertje (ajax-fan)quote:Op zondag 25 februari 2007 22:20 schreef Nesle het volgende:
[..]
Leuk, heb ik weer oorlog in de familie
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik stuurde net een sms naar m'n broertje (ajax-fan)
Eindhoven de gekste en wegereef is een leuke man
Ik heb nog geen antwoord gehad en we zijn al een paar uur verder
Hij komt pas woensdag weer thuis, maar ik weet zeker dat ie dan nog chagrijnig is over vanmiddag en over dat smsje van mijquote:
Pardon?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:49 schreef DiviFilius het volgende:
Heeft een van jullie ooit weleens die Mensa intelligentie-test gedaan ?
Das niks voor mij al die lochische volgorde plaatjesquote:Op zondag 25 februari 2007 22:57 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Is een thuistest van een Mensa om te kijken of je hoogbegaafd bent.
Op zich wel leuk om te kijken, alleen hij is best moeilijk.
De test : klik
Dat is idd ook het lastigste aan die test, volgorde vinden in al die plaatjesquote:Op zondag 25 februari 2007 22:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Das niks voor mij al die lochische volgorde plaatjes![]()
quote:
Mensa Thuistest - resultaat
Geachte kandidaat,
Uw resultaten van de Mensa-thuistest waren zeer goed. De thuistest is echter geen officiėle, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.
Wij menen dat u een heel goede kans maakt te slagen voor de Mensa-eindtest. Wel komen daarbij meer aspecten van intelligentie aan de orde dan in de thuistest het geval was, zodat we nooit met zekerheid kunnen zeggen dat u in beide gevallen een even hoge score haalt.
U kunt zich opgeven voor deelname aan één van de testdagen die wij regelmatig in Utrecht organiseren. Deelname aan een testdag kost 37,25 euro. Wilt u meer informatie ontvangen over deelname aan een testdag, dan kunt u het onderstaande formulier invullen. U ontvangt dan een bevestigingsbrief waarin wordt uitgelegd wat u moet doen om een uitnodiging te ontvangen.
De testdagen worden meestal om de twee maanden op een zaterdag georganiseerd.
Met vriendelijke groet
namens de Selectiecommissie van de Vereniging Mensa Nederland
Ziet er uit als een mooi schemaatje van de waarde van een bedrijf.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:14 schreef Mark_V het volgende:
Mensen, wie begrijpt wat er bedoeld wordt met dit tekeningetje:
[afbeelding]
Is het duidelijk?
Ik vind deze testen geweldig en ben er dus in getraind. Eigenlijk valsspelen dus.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:18 schreef DiviFilius het volgende:
Netjes hoor![]()
Ik had de test net niet gehaald zeiden ze, maar het was wel waarschijnlijk dat ik bij de hoogste 2% zat, en dat ik de test op een van mijn 'betere dagen' wel zou kunnen halen. Zou me alleen idd ook 37 euro kosten om dat uit te vinden.
Ik heb er een hekel aan, alleen die getalreeksen vond ik wel heel makkelijk.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:19 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik vind deze testen geweldig en ben er dus in getraind. Eigenlijk valsspelen dus.
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:17 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ziet er uit als een mooi schemaatje van de waarde van een bedrijf.
Ik had er inderdaad wel uitgehaald dat het ook met niet-meetbare toegevoegde waarde te maken heeft.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:22 schreef Mark_V het volgende:
[..], maar begrijp je een beetje de gedachte eruit. Het is namelijk nogal het centrale plaatje in mijn scriptie. Korte uitleg: het gaat er dus om op welke manier milieu-aandacht etc (corporate social responsibility) doorwerken in de waarde van het bedrijf en hoe dit leidt tot koerswinst etc.
Bijvoorbeeld dat als er een plusje staat, dat ik er dan vanuit ga dat het een positief effect heeft. En dat 1,2,3,4,5 en 6 pijlen zijn waarvan ik het effect wil onderzoeken....
quote:Mensa Thuistest - resultaat
Geachte kandidaat,
Hoewel uw intelligentie, volgens de resultaten van de Mensa-thuistest, wel tot de hoogste 10% zal behoren, denken wij dat u het 98e percentiel (dit betekent: de bovenste twee procent, de eis om lid te mogen worden van onze vereniging) niet zult halen. De thuistest is echter geen officiėle, geijkte test maar geeft slechts een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet een eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.
Daar de Mensa-eindtest een veel breder terrein van de intelligentie bestrijkt, is het natuurlijk mogelijk dat u voor deze eindtest een hogere score zou behalen. Deze eindtest meet ook andere aspecten van intelligentie dan die bij de thuistest aan de orde kwamen.
U kunt zich opgeven voor deelname aan één van de testdagen die wij regelmatig in Utrecht organiseren. Deelname aan een testdag kost 37,25 euro. Wilt u meer informatie ontvangen over deelname aan een testdag, dan kunt u het onderstaande formulier invullen. U ontvangt dan een bevestigingsbrief waarin wordt uitgelegd wat u moet doen om een uitnodiging te ontvangen.
De testdagen worden meestal om de twee maanden op een zaterdag georganiseerd.
Met vriendelijke groet
namens de Selectiecommissie van de Vereniging Mensa Nederland
Waarom staat het halve plaatje er dubbel met t+1 in?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:22 schreef Mark_V het volgende:
[..], maar begrijp je een beetje de gedachte eruit. Het is namelijk nogal het centrale plaatje in mijn scriptie. Korte uitleg: het gaat er dus om op welke manier milieu-aandacht etc (corporate social responsibility) doorwerken in de waarde van het bedrijf en hoe dit leidt tot koerswinst etc.
Bijvoorbeeld dat als er een plusje staat, dat ik er dan vanuit ga dat het een positief effect heeft. En dat 1,2,3,4,5 en 6 pijlen zijn waarvan ik het effect wil onderzoeken....
Dat wil nog wel eens gebeuren. Scheikunde in Delft, toch. Bij wie doe je je afstuderen?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:43 schreef Mark_V het volgende:
Omdat het dus gaat om 2 testtijdstippen. Een firma is alleen maar financieel gezond als:
1. hij minstens evenveel waard is als de rest (bijv. worldonline was tijdens de beursgang reteveel waard)
2.hij deze waarde ook waarmaakt door prestaties in de toekomst(world online kon de verwachingen niet waarmaken en ging failliet)
Een bedrijf moet dus VANDAAG wat waard zijn, maar ook in de toekomst. Dus hiervoor is nodig dat de "analisten" niet negatief worden verrast. Daarom heb ik dus 3 comparatoren staan die dus t=0 vergelijken met t=1. Dit zegt dus iets over hoe de aandelen het hebben gedaan. Is dit duidelijk? Of kan ik beter iets veranderen?
Ik heb namelijk een nogal leipe meelezer voor mijn scriptie die niets snapt
Nee dat is al af, dit is voor bedrijfskunde in Rotterdamquote:Op zondag 25 februari 2007 23:49 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat wil nog wel eens gebeuren. Scheikunde in Delft, toch. Bij wie doe je je afstuderen?
Yup, t=0 is bijvoorbeeld 2001, en dan t=1 is 2002quote:Op zondag 25 februari 2007 23:50 schreef DiviFilius het volgende:
kortom, mbt de vergelijking :
t = 0 (vooraf)
t = 1 (achteraf)
?
Ik zou ze wat buiten de andere blokjes positioneren.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:06 schreef Mark_V het volgende:
Ok dank jullie wel, even gewoon iemand vragen die er niet heel erg inzit kan weleens opleveren dat men er geen fluit van snapt
@PR, bedoel je dat ik die vakjes iets duidelijker moet opmaken (extra entertje voor t=1) of moet de hele positie van het vak anders.
Ah, nee, dat had ik er niet uitgehaald. ik dacht dat je er een of andere verhouding mee bedoelde. Nu je het schrijft is het duidelijk.quote:Maar is het duidelijk dat ik dus het teken en de grootte van pijl 1t/m6 wil onderzoeken? Of kan ik er beter bijv:
1: +/- ?
bijzetten?
Ok, dankjewel! Die mafketel krijgt er nog een scriptie van 70 paginas bij met uitleg waar jullie het met 1 plaatje moeten doen, dus als jullie dit al enigszins begrijpen MOET hij het toch ook begrijpenquote:Op maandag 26 februari 2007 00:09 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik zou ze wat buiten de andere blokjes positioneren.
[..]
Ah, nee, dat had ik er niet uitgehaald. ik dacht dat je er een of andere verhouding mee bedoelde. Nu je het schrijft is het duidelijk.
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:13 schreef Mark_V het volgende:
Ah dat bedoelen jullie dus.... 1:X als in 1 staat tot X. Dat is inderdaad erg verwarrend.
Das kut maar in iedergeval iets hoger dan eerstquote:Op maandag 26 februari 2007 00:59 schreef Nesle het volgende:
Oh, heb gisteren mail gehad van mijn nederlandse lerares. Mijn herkansing tekstvan een 4.5 naar een 5.4
. Ik begrijp het echt niet, ik vond het zo verrekte lekker gaan
.
Dat is wel zo jaquote:Op maandag 26 februari 2007 01:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Das kut maar in iedergeval iets hoger dan eerst![]()
Had ik al is gemeld dat mevrouw 65 is, en gewoon zegt dat je beter moet leren?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar kun je toch uitleg over vragenDat punt wordt toch ergens op gebaseerd, dus moet je docente haar mening ook kunnen onderbouwen.
Waar?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:27 schreef Nesle het volgende:
Ik tjek de oscars btw, nouja de red-carpet nu
Ik heb geen film 1quote:Op maandag 26 februari 2007 01:33 schreef Mikkie het volgende:
Komt niet op NL tv toch? En BBC ook niet... volgens mij wel via Canal plus of hoe heet dat tegenwoordig.
iets is beter dan nietsquote:Op maandag 26 februari 2007 01:40 schreef Nesle het volgende:
Ja, ik weet niet of de oscar uiteiking zelf ook op deze player is te zien. Is nu alleen maar gezwets over jurkenLijkt je dat leuk Yuri?
Nu ook kijktquote:Op maandag 26 februari 2007 01:46 schreef Nesle het volgende:
http://www.tvunetworks.com/downloads/player.htm
Download now klikken, installeren, dan bij ALL naar kanaal 51222 Acadamy Awards! en kijken maarwel veel reclames
Het is ook amerika in nederland mag je volgens mij niet eens zoveel reclame uitzendenquote:Op maandag 26 februari 2007 02:12 schreef Nesle het volgende:
Hmm volgens mij gaat deze stream wel door, hoop ik dan
fuk die reclames zeg
Ik ook, heb wel genoeg auto's gezien.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoop dan dathet afgelpopen is met die reclame
Ik weet aardig wat van auto's, voor een vrouw dan hequote:Op maandag 26 februari 2007 02:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Er is anders niks mis met vrouwen die iets leren over auto's
Nee écht, vroeger altijd met mn pa mee naar de garaga om de hoek.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kunt al meer onderscheiden dan een kleur, of je weet er écht iets van?
Ze hebben wel zoiets, PBS, maar daar kijken niet zo heel veel mensen naarquote:Op maandag 26 februari 2007 02:25 schreef Yurithemaster het volgende:
eigenlijk vreemd dat amerika geen publieke zenders heeft
Dat is echt publiek dat leeft van giften van particulierenquote:Op maandag 26 februari 2007 02:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze hebben wel zoiets, PBS, maar daar kijken niet zo heel veel mensen naar
fijn dat ze me missen. heb je de groeten van me gedaan?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Homdeck, ze vroegen laatst nog waar je was toen we in je stamcafé waren..
Uitgebreid en aan iedereen.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:42 schreef Homdeck het volgende:
[..]
fijn dat ze me missen. heb je de groeten van me gedaan?
En hoe!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Uitgebreid en aan iedereen.
Heb je vakantie?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vanochtend een uitgebreid potje uitgeslapen zeg, heerlijk..
ja dat zou je denken hequote:Op maandag 26 februari 2007 11:04 schreef Mikkie het volgende:
Maar wel tijd genoeg om je in je keuze te verdiepen
Neequote:Op maandag 26 februari 2007 12:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jij niet?
Hahaha.. doe je goed dan.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:21 schreef erkel het volgende:
[..]
NeeMaar het scheelt meestal niet veel
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:21 schreef erkel het volgende:
[..]
NeeMaar het scheelt meestal niet veel
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Hoe zijn je tentamens eigenlijk gegaan?
Ik denk dat je zo wel genoeg zegt.quote:
jaquote:
Deze periode volle bakquote:Op maandag 26 februari 2007 13:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat je zo wel genoeg zegt.![]()
zie dequote:Op maandag 26 februari 2007 13:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Trots op een 5.8? Hmm..
5.5 = 6 zeggen we dan.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Trots op een 5.8? Hmm..
ik ben altijd blijer met een 7 dan met een 6 andersquote:Op maandag 26 februari 2007 13:44 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
5.5 = 6 zeggen we dan.
6 is goed, 7 is te hard geleerd.
Nee, dat is niet goed voor mij en voor julliequote:Op maandag 26 februari 2007 13:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja
ik heb een 5,8 gehaald
me is proud![]()
![]()
joah, een 8 voor psychologie. Vooral blij omdat ik de laatste hoofdstukken niet had gelezen en de helft van de colleges niet had gevolgd.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:43 schreef erkel het volgende:
[..]
Deze periode volle bakJij nog wat leuke cijfers gehad?
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:45 schreef Etcetera het volgende:
http://www.hollandsemarkten.nl/markten/?nav_id=1.1&g_id=19
soempie ^^
Owjah dat tentamenquote:Op maandag 26 februari 2007 13:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
joah, een 8 voor psychologie. Vooral blij omdat ik de laatste hoofdstukken niet had gelezen en de helft van de colleges niet had gevolgd.Stel je voor dat ik dat wel had gedaan.
![]()
Dat zeker, maar niet elke dag op de Vismarkt.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:44 schreef Soempie het volgende:
Stan, is er elke dag markt in Groningen?help me out...
Als het maar geen valse-vacuum-6-jes zijnquote:Op maandag 26 februari 2007 13:44 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
5.5 = 6 zeggen we dan.
6 is goed, 7 is te hard geleerd.
Hm, oke ik moet een knalrode riem of een rood lint of zoquote:Op maandag 26 februari 2007 13:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat zeker, maar niet elke dag op de Vismarkt.
Goed zo.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
* Nembrionic houdt opmerkingen voor zich
Beidequote:Op maandag 26 februari 2007 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
Moet het nou goedkoop zijn of moet het er goedkoop uitzien?
Um.. volgens mij woensdag en vrijdag op de Vismarkt, Soemp.. succes!quote:Op maandag 26 februari 2007 13:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hm, oke ik moet een knalrode riem of een rood lint of zoEn ook iets van een rode haarband met witte stippen, rode oorbellen, rode pumps. Of alles blauw, whatever, als het maar bij elkaar past.
![]()
Een 6je is toch ook suboptimaal.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als het maar geen valse-vacuum-6-jes zijn![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:04 schreef erkel het volgende:
Zo'n Sjonnie en Anita party?
Leeeuuuk, denk ikquote:Op maandag 26 februari 2007 14:07 schreef Soempie het volgende:
[..]nee man, vintage
http://www.ilovevintage.nl/?gclid=CNiawNCMzIoCFSalZgodfU1oLQ
Toniquote:Op maandag 26 februari 2007 14:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Um.. volgens mij woensdag en vrijdag op de Vismarkt, Soemp.. succes!
Groetjes van Toni!
verjaardag, dus ik moet wel.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:12 schreef erkel het volgende:
[..]
Leeeuuuk, denk ikThema feestjes mijd ik sowieso altijd
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:12 schreef erkel het volgende:
Thema feestjes mijd ik sowieso bijna altijd![]()
Gewoon in Maartquote:Op maandag 26 februari 2007 14:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vooral midden in de winter: cultstatus verzekerd
Ehm..de laatste is is 5 of 6 jaar geleden jaar...dus valt nog meequote:Op maandag 26 februari 2007 14:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vroeger toen je jong was bedoel je?
Laatste twee jaar sneeuwde het in maart.. perfecte timing dus.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gewoon in Maart
En cultstatus: zeker aanwezig
Doe 's mailenquote:Op maandag 26 februari 2007 14:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kennen we Anna Nalick? Ik luister bijna nooit naar vrouwen (zowel muziek als in het algemeen), maar zij heeft wel een hele mooie stem.. ik houd niet van vergelijken, maar een zusje van Sarah McLachlan zou maar zo kunnen..
Welke heb jij dan?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb drie andere nummers.. raken me wel moet ik zeggen..
quote:Op maandag 26 februari 2007 15:29 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar volgend jaar iemand anders kiezen dan die ellen![]()
Deed ze nog een paar goede lesbo grappen ?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
Maar volgend jaar iemand anders kiezen dan die ellen![]()
Battlestar kijken!quote:Op maandag 26 februari 2007 15:57 schreef iamredleader het volgende:
vandaag weer lekker gewerkt! Mag iets eerder naar huis, was al om kwart voor acht begonnen
![]()
ze hebben het goddank verzet naar maandagquote:
Lola?quote:
het is momenteel 1 van de betere zenders in mijn ogenquote:Op maandag 26 februari 2007 16:40 schreef Yurithemaster het volgende:
Wie kijkt er net5 wat een vuile afzetterij
K heb het over die belspellenquote:Op maandag 26 februari 2007 16:43 schreef Etcetera het volgende:
het is momenteel 1 van de betere zenders in mijn ogen
leuke series, goeie films
)
dat is niet alleen net5quote:Op maandag 26 februari 2007 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
K heb het over die belspellen
quote:
Iemand gaf haar ook een stift... Had ik ook gedaan!quote:Op maandag 26 februari 2007 17:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ze hebben toch zo'n oortje in? Iemand had haar wel mogen behoeden..
Ach ja.. Het niveauverschil onderling is gigantisch groot blijkt maar weerquote:Op maandag 26 februari 2007 17:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het is blijkbaar een collega van je..
Toch heb ik liever iemand die initiatief neemt dan iemand die dit niet doet. Dan ga je wel eens de mist in.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ja.. Het niveauverschil onderling is gigantisch groot blijkt maar weer
Wat bedoel je daar meequote:Op maandag 26 februari 2007 17:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Toch heb ik liever iemand die initiatief neemt dan iemand die dit niet doet. Dan ga je wel eens de mist in.
Geeft niet.
Maar niet op zo'n knullige manierquote:Op maandag 26 februari 2007 17:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat doen we allemaal wel eens.
dan ken je The Kinksquote:
Inderdaad knullig..quote:Op maandag 26 februari 2007 17:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar niet op zo'n knullige manier![]()
"Als juf kan ik dit natuurlijk niet toestaan"
"Anders gaan de kinderen zeggen; ja juf Nienke... je kan het zelf geen eens spellen"
![]()
![]()
Lekkere vrienden heb jijquote:Op maandag 26 februari 2007 17:33 schreef Soempie het volgende:
Heb morgen een vergadering die ik nog moet voorbereiden en moet nog een stuk schrijven voor morgenmiddag. Hele middag de tijd voor gehad, maar niet gedaan natuurlijk
En nu word ik net gebeld of ik zin heb om met een groepje te gaan eten en Kolonisten te doen.Wat betekent dat ik nu nog een half uur heb voor wat ik de rest van de middag heb uitgesteld.
![]()
![]()
dat is niet erg handig soempquote:Op maandag 26 februari 2007 17:33 schreef Soempie het volgende:
Heb morgen een vergadering die ik nog moet voorbereiden en moet nog een stuk schrijven voor morgenmiddag. Hele middag de tijd voor gehad, maar niet gedaan natuurlijk
En nu word ik net gebeld of ik zin heb om met een groepje te gaan eten en Kolonisten te doen.Wat betekent dat ik nu nog een half uur heb voor wat ik de rest van de middag heb uitgesteld.
![]()
![]()
dan zeg je dat je niet kan en ga je braaf je vergadering voorbereidenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:33 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
Of dat inderdaad..quote:Op maandag 26 februari 2007 17:45 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dan zeg je dat je niet kan en ga je braaf je vergadering voorbereiden![]()
wat is er mis met maat 44quote:
aha. nou vooruit dan maar.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Niks hoor.Ik was me gewoon aan het vervelen toen ik dat typte, denk ik. En het was laat.
![]()
Eigenlijk best goed. Het werk stelt niks voor. Maar het is wel erg gezellig met collega's en dat vind ik nog veel belangrijker.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Neel, hoe bevalt je job?
Helemaal niet gehad. Ik heb een middagje meegeluisterd en toen kon ik weer beginnen. Alle technische dingen waren toch nog hetzelfde...quote:Op maandag 26 februari 2007 17:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nou, mooi zo! Hoe lang had je 'training'?
Ja, dat is zo ja. Training is het meest leuke inderdaad...quote:Op maandag 26 februari 2007 17:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oh ok dan.. ik herinner me dat tijdens training je nog het meest met collega's tijd kunt doorbrengen..
Ben geen die hard, maar de nummers die ik ken vind ik wel allemaal geweldig.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hm.. muziek is live bijna altijd mooier.. blijkt eens te meer..
Ik neem aan dat hier behalve Nem en mijn persoontje geen die hard Cuby & The Blizzards liefhebbers zitten?
goede muziekquote:Op maandag 26 februari 2007 18:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hm.. muziek is live bijna altijd mooier.. blijkt eens te meer..
Ik neem aan dat hier behalve Nem en mijn persoontje geen die hard Cuby & The Blizzards liefhebbers zitten?
Held!quote:Op maandag 26 februari 2007 18:15 schreef Homdeck het volgende:
[..]
goede muziek![]()
en ik woon dicht bij Grolloo![]()
Hier in Twente is het wel heetquote:Op maandag 26 februari 2007 19:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Op de een of andere manier dacht ik dat het buiten warm zou zijn.. not!
Veel plezier!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Daar moeten we zijn dan..
Ik ga zo trainen, daar zal ik het wel warm van krijgen..
what she saidquote:Op maandag 26 februari 2007 20:24 schreef Nesle het volgende:
inderdaad, fuk the pc.
love greys anatomy
Afgezien van werk danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |